Vapaa kuvaus

Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.

Aloituksia

605

Kommenttia

3864

1. Korjataanpa+täällä+pari+asiavirhettä:1.+"Eihän+niitä+vanhoja+asuntoja+kukaan+osta.+Korjausvelkaa+ja+isot,+kalliit+remontit+tulossa."+-+Se+näkyy+ostohinnassa+ja+riippuu+yhtiöstä+miten+sitä+on+hoidettu.+Vanha+voi+olla+sijoituksena+parempi+kuin+uusi,+mutta+kuten+sanottu+nämä+ovat+tapauskohtaisia.+Jos+katsoo+näiden+uusien+laatua,+niin+ei+sekään+oikein+vakuuta.+Asuntohan+poikkeaa+normaalista+kulutushyödykkeestä,+vanha+asunto+ei+ole+kuin+vanha+auto.+Rakennusvuosi+ei+kerro+vielä+yhtään+mitään+asunnon+kunnosta.2.+"Se+on+haaveita+saada+vanhasta+asunnosta+tupla+tai+kolminkertainen+hinta+mitä+itse+on+maksanut+aikanaan+asunnostaan."-+Kerro+minulle+mistä+asunnosta+saa+tuplan+tai+kolminkertaisen+hinnan+jos+menet+ostamaan+ja+sitten+myymään+sitä?+Kun+asuntoa+ostaa,+niin+sen+kannattavuuden+voi+päätellä+siitä,+että+mitä+minulla+menee+rahaa+sen+sijasta+etten+omista+asuntoa.+Treidaamalla+ei+asuntoa+saa+kannattavaksi+kuin+harvoin,+sillä+ainoa+profiitti+siinä+tapauksessa+on+myyntihinnan+ja+ostohinnan+marginaali+kulut+mukaan+luettuna.