Vapaa kuvaus

Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.

Aloituksia

461

Kommenttia

3213

  1. Tämä+on+mielenkiintoinen+ilmaisu+"luovuttanut+omavaraisuutta".+Minä+katson+että+he+ovat+saaneet+työpanoksilla+aikaan+sellaisen+kansantalouden+kasvun,+joka+ei+olisi+ollut+mahdollista+muutoin+saavuttaa.Taloustieteellisesti+asiaa+voi+katsoa+siten,+että+britit+ovat+ansiotta+saaneet+suuremman+talouden+kuin+he+olisivat+ansainneet,+koska+muut+ovat+tehneet+brittien+puolesta+hanttihommat.+No,+britit+halusivat+itse+tehdä+hanttihommat+ja+nyt+tajusivatkin+että+heidän+kansantaloudesta+lähti+vuositasolla+1,6+miljardia+työtuntia.+Lasken+tämä+niin,+että+jos+miljoona+työllistettyä+käsiparia+lähti+pois+jotka+tekevät+1600+tuntia+vuodessa+työtä,+niin+sen+verran+britit+menettivät+resursseja.Britteihin+muuttaneiden+ulkomaalaisten+työpanos+on+ollut+valtava,+se+on+ollut+hyödyllinen+ja+se+on+vapauttanut+brittejä+tekemään+arvoketjussa+arvokkaampia+töitä.+Tämä+ei+siis+heille+kelvannut.
  2. Suomi+tarvitsee+toimivaa+logistiikkaa,+jonka+EU+tarjoaa.+Olen+jo+ajat+sitten+kirjoittanut+tällä+palstalla,+että+EU+on+logistiikkaunioni.