Hullun papereilla persujen johtoon?

Sotahistorioitsijana tunnettu Teemu Keskisarja ei ole käynyt armeijaa. – Sain hullun paperit. " - Onnea Suomi!

27

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja oletko ystävällinen lantaloordi ap ja kerrot diagnoosin millä sinulle irtosi eläkepaperit?😏

      • Anonyymi

        paistaa läpi jokaisesta skitsosta avauksesta harhoineen...


      • MIksi pitää vaihtaa puheenaihetta? Tässä keskustelussa aiheena on Keskisarja. Eivät muut henkilöt. Onko sinulla Keskisarjaa koskevaan aiheeseen sanottavaa?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        MIksi pitää vaihtaa puheenaihetta? Tässä keskustelussa aiheena on Keskisarja. Eivät muut henkilöt. Onko sinulla Keskisarjaa koskevaan aiheeseen sanottavaa?

        Aihe oli hulluus eikä sitä kukaan vaihtanut. Hulluko sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aihe oli hulluus eikä sitä kukaan vaihtanut. Hulluko sinä olet?

        Aihe oli kyllä Keskisarja ja hänen hullun paperit sekä sopivuus puoluejohtoon.

        Mutta persullehan käy mikä vain, kun vain pääsee trollaamaan.


      • Anonyymi

        Ikä on monesti riitävä peruste saada eläkepaperit. Oliko uutta tietoa ?


    • Anonyymi

      Eiköhän tuolla Purholla ole samat tai vielä pahemmat kun on niin sadistinen!

    • Anonyymi

      Ei kai sinne muuten pääsisikään. Hyvä edellytys.

      • Anonyymi

        Toinen edellytys persuille on kännissä sekoileminen, kuten Vornanen ja Hakkarainen.


    • Anonyymi

      On isänmaallisia miehiä ja heitä ketkä eivät ole. Loordimies ei ole. Kiitos 1939-1944

      • Mistä lähtien hullun papereilla esiintynyt on isänmaallinen (keskisarja) sekä intin käynyt gonamies (landlord) ei ole?

        Onko se nyt niin, että mitä kovempi rasisti tai ulkomaalaisvihaaja, on sitä kovemmin isänmaallinen? Vai mikä on peruste?

        Landolord on opiskellut ja tekee koulutustaan vastaavaa työtä. Keskisarja on alemman korkeakoulututkinnon suorittanut tradenomi. Ihan hyvä tutkinto, mutta ei muuta. Pitäisi nähdä miehen opinnäytetyö, onko hänestä mihinkään.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Mistä lähtien hullun papereilla esiintynyt on isänmaallinen (keskisarja) sekä intin käynyt gonamies (landlord) ei ole?

        Onko se nyt niin, että mitä kovempi rasisti tai ulkomaalaisvihaaja, on sitä kovemmin isänmaallinen? Vai mikä on peruste?

        Landolord on opiskellut ja tekee koulutustaan vastaavaa työtä. Keskisarja on alemman korkeakoulututkinnon suorittanut tradenomi. Ihan hyvä tutkinto, mutta ei muuta. Pitäisi nähdä miehen opinnäytetyö, onko hänestä mihinkään.

        Vai että ihan "gonamies"? Nauretaan yhdessä. ;)


    • Anonyymi

      On sentään jonkinlaiset paperit. Täällä Suomessa kun loisii porukkaa joilla ei ole minkäänlaisia papereita.

      • Anonyymi

        Persut haali 2015 paperittomia eikä saa niitä palautettua.


    • Anonyymi

      Keskikaljan tyyppinen henkilö ei olisi missään muussa eduskuntapuolueessa
      päässyt ehdollekaan.

    • Anonyymi

      Rasismi ei ole isänmaallisuutta. Rasismi on sairaus.

      • Anonyymi

        Ihan totta 🔵⚫️ rasisti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta 🔵⚫️ rasisti..

        Melkoisessa rasismimarinadissa tuo persueliitti on muhinut?! HUH HUH!


    • Anonyymi

      Ei pääse aloittaja papereillaan persujen johtoon, vaikka sitä kovin himoitsee tapahtuvaksi.

      • Anonyymi

        Ei niitä hullun papereita saa helposti!
        Pitää olla päässä vikaa


      • Anonyymi

        Sinun oma avauksesi ap.


    • Anonyymi

      Perussuomalaisissa hullun paperit ovat sulka hattuun!

    • Anonyymi

      Onko nuori saksimies käynyt armeijan.

    • Anonyymi

      Keskisarja on omituinen.Nuhjuinen ja puhetyyli ja ilmeily aivan käsittämätöntä.Mielipiteet outoja Varmaan persujen äänestäjissä on samanlaisia otuksia.Sääli että eduskunnasta on tullut omalaatuisten olioiden kerho.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe