Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
590
Kommenttia
3713
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mahtaa siinä naamat venähtää...
Khihihihiiii
05.04.2024 15:51
Se oli ihan kuningas, tai paremminkin kuningatarajatus saksikäsi-Riikalta naureskella kun köyhdyttää ihmisiä samaan aikaan.
Ihmettelen ettei kannatus pudonnut enemmän. Ylimielisyys on aivan helvetin huono voimavara.
05.04.2024 14:33
Millainen hintalappu tällä sinun itsenäisyydelläsi olisi? Ja nyt ei puhuta rahasta.
Venäjähän yrittää olla kovastikin itsenäinen, mutta on pelannut tyhmyyksissään itsensä Kiinan ja Intian syliin. Kansallismielisyys on pahasta, kuten Venäjällä nähdään. Erittäin riitaisa ideologia.
02.04.2024 12:16
Nyt hyökkäät viestintuojaa vastaan, sehän on perussuomalaisissa hyvin tyypillinen tapa yrittää lopettaa keskustelu.
Mutta miten itse asia josta kirjoitin, kerrataas vielä. Kerrotko tästä asiasta mielipiteesi?
Onko parempi suomalaisille että jos täällä on ihmisiä ja he ovat saaneet tartunnan kulkutaudista (vaikkapa suomalaiselta) niin heitä ei hoideta? Tämän seurauksena ihmiset levittävät kulkutautia suomalaisiin. Syy suomalaisten sairastumiseen perustuu siihen, että olisi ideologisesti väärin olla hoitamatta kulkutautia levittäviä ihmisiä. Ideologian seurauksena myös suomalaiset sairastuvat.
02.04.2024 12:13
Mutta etkö näe esimerkiksi varallisuuden piilottelussa ja verojen kiertämisessä mitään ongelmaa? Perussuomalaiset eivät ole asian eteen tehneet mitään.
Tiesitkö, että moni yksityinenkin suuri firma pyörii veronmaksajien rahalla. Valtio on iso toimija, ja ostaa palveluita yksityiseltä.
Ilman järjestäytymismahdollisuutta yksityinen ihminen on hyvin heikossa asemassa, tätäkö haluat?
02.04.2024 12:11
Tämähän ei vastannut kysymykseen.
Eli sitäkö haluat että Suomi on Venäjän armoilla ilman läntisiä liittolaisia? Vasemmistoliitto on samaa umpikahjoa porukkaa, kuten vihreät ja persut.
02.04.2024 07:14
Oletko nähnyt koskaan ihmistä, jolla ei ole yhtäään mitään?
Minä olen nähnyt Intiassa ja Kiinassa. En halua sellaista järjestelmää tänne.
02.04.2024 07:11
Oletko siis sitä mieltä, että on parempi suomalaisille että jos täällä on ihmisiä ja he ovat saaneet tartunnan kulkutaudista (vaikkapa suomalaiselta) niin heitä ei hoideta?
Tämän seurauksena ihmiset levittävät kulkutautia suomalaisiin, koska on ideologisesti väärin olla hoitamatta. Tämän seurauksena myös suomalaiset sairastuvat.
Kerrothan vastauksen.
01.04.2024 18:35
Suomen itsenäisyys ilman EU:a ja NATO:a on itsenäisyys Venäjän vaikutuksen alla.
Sitäkö haluat?
01.04.2024 18:18
Kun Suomen Uutiset kirjoittaa, niin siihen on syytä suhtautua kuin lapsille kerrotaan satuja. Kerrotaan vain sadun tapahtumat, mutta ei muuta. Se riittää useimmille.
Mutta saduissa on se puoli, että ne ova taruja. Silloin ei tarvitse miettiä totuutta ja tarkoitusperiä.
01.04.2024 18:18
Tästä minä olen kirjoittanutkin: "Pienituloisten asumistuet päätyvät VVO:lta ay-liikkeelle ja eläkeyhtiöille". Sen lisäksi pankit ja rahastot muiden yksityissijoittajien oheen.
Nyt kuuluu kysymys:
Näetkö vain ay-liikkeen vai näetkö kaikki muutkin tässä?
01.04.2024 18:16
Ahaa, vai että näinkö on? No, nyt kun olet esitellyt harhojasi muille, niin miten itse asia josta kirjoitin?
Se lienee kuitenkin tärkein pointti. Eikö siihen sinulla ole mitään sanottavaa?
01.04.2024 07:23
Eikö Perussuomalaisten harjoittamasta politiikasta saa keskustella? Eli oletko sitä mieltä ettei siitä saa kirjoittaa, mitä puolue tekee?
Tämäpä erikoista, sillä perussuomalaiset ovat vaatineet sananvapautta ja leimaavat erimieltä olevia.
Pelottava "kansanliike".
31.03.2024 21:41
Mitä punikkius vihreisiin liittyy?
Ja kovasti esität syytöksiä yksilöimättä tarkasti mitenkään. Parhaan tehon, eli eniten lukijoita saat kirjoituksillesi nimittelemättä ketään tai mitään.
31.03.2024 17:15
Mitenköhän se on niin vaikeaa ymmärtää, että sen vuokra-asunnonkin omistaa joku, jolle tuet menevät vuokralaisen kautta.
Kaikilta asumistukea saavilta pitäisi ottaa asumistuet pois asumismuodosta riippumatta tai kaikille pitäisi maksaa tukea jotka sitä tarvitsevat, asumismuodosta riippumatta.
Tästä uudesta järjestelystä hyötyvät rahastot, pankit, vakuutusyhtiöt, ay-liike.
Tavalliselle pien- ja keskituloiselle kansalaiselle tarjotaan keppiä. Uskomattominta että sitä tarjoaa kansanpuolestapuhjaksi asettunut perussuomalaiset.
31.03.2024 17:13
Perussuomalaiset ovat pienomistusta vastaan. Eivät he muuten siirtäisi asumistukea vain sijoittajien asunnoissa oleville.
31.03.2024 04:04
"Miksi yhteiskunnan pitäisi rahoittaa eli käytännössä maksaa jonkun omaisuuden kartuttamista omistusasunnon muodossa. "
Nyt tässä uudessa mallissa jonka perussuomalaiset ovat ajaneet läpi, yhteiskunta rahoittaa "jonkun omaisuuden kartuttamista" siten, että joku asuu jonkun muun asunnossa. Se joku muu on esimerkiksi pankki, vakuutusyhtiö, ay-liike näin muutamia mainitakseni.
Mutta sitten jos itse rahoitat omaa asuntoa, et saa tarvittaessa siihen tukea. Paitsi kun muutat pois siitä toisen asuntoon, jonka omistaa vaikkapa ay-liike.
31.03.2024 04:02
"Mikä helvetti siinä voi olla ettei aina saisi hienompia ja isompia asuntoja aina halvemmalla ? "
Kysynnän ja tarjonnan laki, sekä saatavilla oleva rahoitus ja sen ehdot. Tulepa käymään vaikkapa Jämsässä, Kemissä tai Karstulassa, niin siellä on isot asunnot edullisia.
"Millasia on ihmiset jotka haluavat elää vain etuuksilla eivätkä edes yritä mennä töihin"
Tämä porukka on marginaalissa, mutta mainstreamissa, kun popularisoidaan asioita. Näköjään sinäkin haksahdit siihen.
30.03.2024 08:20
Nyt kun sait tämän sanottu, niin miten itse asia?
Järjestään jokainen vastaus hyökkää viestintuojaa vastaan, mutta itse viestiä ei kommentoida. Siihen liittyvä keskustelu yritetään vaientaa.
Onko tämä sitä perussuomalaista sananvapautta?
28.03.2024 12:12
Miksi leimata pelkästään ay-liikkeet, koska sitähän tekevät rahastot, pankit, vakuutusyhtiöt ja muut etujärjestöt. Voitko selittää?
28.03.2024 12:11
21 / 186