Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
670
Kommenttia
4150
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiinnitetään aivan liikaa huomioita toisten nimittelyyn puoluekannasta riippumatta.
Pitäisi kiinnittää asioihin huomiota. Se on ihan sama mistä suunnasta hyvä ehdotus tai asia tulee, kunhan se tulee ja toteutuu hyvin.
14.01.2026 14:22
Eipä kauan kestänyt. Juuri kun Manulla lähti pelit kulkemaan, niin pistivät pihalle.
06.01.2026 22:08
Linkkiä ei tarvita, sillä Teemu on julkisesti asettunut Trumpin puolelle. Voin minä sen sinulle tähän laittaa niin voit käydä katsomassa:
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011049083.html
06.01.2026 21:48
Se on vähän kuin huumekauppias. Yksi lähtee niin toinen tilalle. Uskontohan on huumetta ja tehokas vallankäytön väline, kuten politiikassa on nähty.
05.01.2026 21:46
Minusta on mielenkiintoista että Teemu Selännekin on Trumpin puolella ja Tanskaa vastaan. Hänhän hehkutti avoimesti Trumpia. Tanska sentään Suomen liittolainen ja pohjoismaa.
05.01.2026 21:44
Eli Suomella ei olisi enää länsiliittolaisia ja Suomi eristäytyisi Venäjän kainaloon. Haluaisitko siis lähettää rajat Venäjän valtiomafialle vai mitä ehdotat ratkaisuksi?
Olet siis valmis hylkäämään EU:n tuomat hyödyt talouteen, matkustusvapauteen ja turvallisuuteen sillä perusteella, että sinua harmittaa vaaleilla valittujen EU-parlamentaarikkojen työstään saamat korvaukset. Ymmärsinkö oikein?
04.01.2026 01:07
No mitä sitten tilalle, jos europarlamentti lopetetaan?
03.01.2026 22:57
Minusta tuntuu että sinulla on aikaa, koska luet ja vastailet. Jos ei olisi, et kiinnittäisi huomiota 🤣🤣🤣
03.01.2026 20:57
Öljyn perässä ne siellä on.
03.01.2026 16:47
Umpihanki aina vaihtoehto
01.01.2026 00:16
Ottamatta kantaa puolueeseen, niin yleispuolueet ovat ääripuolueille hyvä vaihtoehto. Tosin Suomessa on aika vähän niitä - liekö SDP ainoa yleispuolue?
31.12.2025 19:00
No mitä ehdotat tilalle, jos kerran näin on?
31.12.2025 18:58
En oikein ymmärrä, selittäkääpä joku.
Perussuomalaiset, kuten Turtiainen vastustavat pakolaisuutta. Mutta sitten itse aletaan pakolaiseksi ja haetaan turvapaikkaa.
Missä järki tässä hommassa?
31.12.2025 15:14
Turtiainen rintamalle! Siellä uskollisuus mitataan.
25.12.2025 23:24
Mutta eikö olekin hämmentävää, kuinka britit ovat heränneet?
Yksi syy lienee Brexit-äänestäjien korkea ikä. Iso osa silloin kansanäänestyksen ajoista on siirtynyt manan maille ja jättivät jälkeensä Brexit-Britannian nuorille, jotka olisivat halunneet jäädä EU-jäseneksi.
Britannia on varoittava esimerkki siitä kuinka käy, kun pölhöpopulismille annetaan valtaa.
25.12.2025 23:22
Mikä tämän keskusteluketjun avauksessa ei ollut totuudenmukaista?
24.12.2025 17:36
Hyvää joulua perussuomalaisille, uusia tolloiluja odotellessa.
24.12.2025 12:50
Miksi ei myös ay-liikkeet voisi myös vaikuttaa hallitusohjelmaan, jos kerran siellä vaikuttavat maataaloustuottajien keskusliitto, Suomen yrittäjät ja elinkeinoelämän keskusliitto näin muutamia mainitakseni.
Jäsenmäärillä mitattuna ay-liike on kansanliike, toisin kuin nämä muut etujärjestöt. Niinpä kysyisin toisena kysymyksneä, mitä sinulla on kansanliikettä vastaan?
22.12.2025 20:18
Aivan.
Mutta entäpä itse asia, josta kirjoitin avauksen. Mitä mieltä sinä olet perussuomalaisten tähtihetkistä?
22.12.2025 20:14
Joo, mutta puolueet ovat valmiita myymään periaatteensa (jos niitä yleensä niillä on), jotta saavat mieleisensä hallituspohjan.
Minusta on aika uskomatonta, että kansan silmissä muka-sivistyspuolue Kokoomus on valmis perussuomalaisten kanssa mieluummin yhteistyöhön kuin vaikkapa demareiden. He tietävät, että pääsevät perussuomalaisten avulla tekemään tulonsiirtoja valtiolta omalle viiteryhmälleen (rikkain 2-3%), niin ei silloin nämä perussuomalaisten tähtihetket haittaa. Päinvastoin, se saa näyttämämään Kokoomuksen siistiltä ja salonkikelpoiselta, sekä heidän tekemät toimenpiteet suurta kansanosaa unohdetaan kun puhutaan vain perussuomalaisten toilailusta.
No, nythän jälki näkyy ja valtiontalous on ajettu umpikujaan, kun veljespuolueet ovat sitä saaneet hallita. En tosin tiedä, löytyykö mistään puolueesta sellaista sillanrakentajaa, joka saa kansantalouden tuotavuuden nousuun.
Siksipä sanoin, että sellainen eduskunta millainen kansa.
22.12.2025 13:44
5 / 208