Kaikki alkoi siitä, kun Jarkko päätti ostaa uuden auton. Tai no, "uuden" oli ehkä liioittelua – kyseessä oli 2003 vuoden Škoda Octavia, jonka väri oli ehtinyt unohtua jo rekisteriotteestakin. Kukaan ei tiennyt, oliko se alun perin harmaa, vihreä vai vain kyllästynyt elämään. Mutta tällä Škodalla oli sydän. Nimittäin äärimmäisen sosialistinen sielu.
Heti kun Škoda haistoi kaalipellon, se nytkähti iloisesti, avasi takaluukkunsa ja pujahti suoraan pellolle. Se jarrutti täsmälleen kaalien kohdalle, käänsi takapenkit alas ja työnsi penkkien alta esiin... muovisen lavetin. Se ei ollut enää tavallinen auto. Se oli ylpeä, palvelualtis, empaattinen – ja varsinainen logistiikkalempeä:kaalilavetti!
Sosialistinen Skoda, kansan kaalilavetti.
14
383
Vastaukset
- Anonyymi
Ottaa se Skodan sähköautojen tekninen etumatka ja raju myynti Terolle koville.
Jos se on teknistä etumatkaa että koiranluut pitää vaihtaa 40tkm välein, niin ei kiitos sellaista teknistä etumatkaa.
- Anonyymi
Sähklauto on takamatkaa. Sellaisella ajaa 300km lataamatta hyvällä säällä jos ei eksy motarille. Sähköauto alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa....pian tulee uusia sähköautoja ja nykyisten hinnat romahtaa. Suomessa 3% kannasta sähköautoja😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähklauto on takamatkaa. Sellaisella ajaa 300km lataamatta hyvällä säällä jos ei eksy motarille. Sähköauto alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa....pian tulee uusia sähköautoja ja nykyisten hinnat romahtaa. Suomessa 3% kannasta sähköautoja😂
Etumatkaa uusissa ja Toyotasta.
- Anonyymi
Pöljä on päässyt bannista ja sama jatkuu taas aikansa, onnea kuitenkin.
- Anonyymi
Kodassa on lämmintä.
- Anonyymi
Jo toista vuosikymmentä trollaa sama äijä!
Aivan käsittämätön tämä omapoika- Anonyymi
landlord kirjoitti:
21 vuotta
Kaheli päästään olet. Skoda jyllää tilastoissa edelleen ja sinä et sitä kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaheli päästään olet. Skoda jyllää tilastoissa edelleen ja sinä et sitä kestä.
Skeida on tilastojen mukaan Suomen teille eniten levinnyt itäauto.
Anonyymi kirjoitti:
Kaheli päästään olet. Skoda jyllää tilastoissa edelleen ja sinä et sitä kestä.
Ei se minua haittaa. Omistajia varmaan haittaa.
Eihän nyt kukaan järkevä ihminen voi Skodaa hankkia.
- Anonyymi
S-bonus sumentaa järjen
- Anonyymi
Joko se homerintsikka on maksettu ja hormi korjattu, että saat muutakin kuin grilliruokaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614