Suosi pakolaista, potki suomalaista

Perussuomalaiset olivat mukana hyväksymässä Mikkelin kaupungin päätöstä irtisanoa rivitaloasukkaiden vuokrasopimuksia vastaanottokeskuksen tieltä, Ilta-Sanomat uutisoi.

Aika erikonen maahanmuuttokriittinen puolue. Tämäkin oli siis yksi petos lisää.

36

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vasudemu hiljaa!

      • Anonyymi

        Siivoo suusi, vatimuija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivoo suusi, vatimuija.

        Olet sinä ap nolo omien viestien peukuttaja. Varsinkin silloin, kun sinä peukutat viestejäsi joissa sinä vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse. 🤣🤣


      • Anonyymi

        Vasudemuttelu alkaa kun ymmärrys ja tieto loppuu. Ja etenkin sen tiedon ollessa liian tuskallista.


    • Anonyymi

      Persut olivat hyväksymässä tapaus Mikkelissä,mutta selittivät nyt etteivät tienneet mitä olivat hyväksyneet.Että näin.Eihän sitä aina voi tietää mitä tekee.

      • Anonyymi

        "Mikkelissä,mutta selittivät nyt etteivät tienneet mitä olivat hyväksyneet"

        Ei mitään uutta persuille. Toisaalta yllättävää, he nyt tunnustavat omat tyhmyytensä, eikä syytä siitä edellistä hallitusta. Aika selkeä muutos viestinnässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikkelissä,mutta selittivät nyt etteivät tienneet mitä olivat hyväksyneet"

        Ei mitään uutta persuille. Toisaalta yllättävää, he nyt tunnustavat omat tyhmyytensä, eikä syytä siitä edellistä hallitusta. Aika selkeä muutos viestinnässä.

        Kunnon persuilua.


    • Anonyymi

      Persut tekevät turvapaikkabisnestä, joista saavat miljoonia suoraan taskuunsa. Fakta.

    • Anonyymi

      Marinin vika!

      • Anonyymi

        Ja Soinin!


    • Anonyymi

      Niin MIKKELIN PERSUT, EI hallituspersut.
      Mikkeli on KETKUkunta.

      • Anonyymi

        Joo ihan eri persuja. Ne on niitä muita persuja, muiden vika!


      • Anonyymi

        Näin on.

        Hallituspersut eivät olleet mukana häätämässä kantasuomalaisia asukkaita asunnoistaan.

        Purra ja Rantanenkin aivan pöyristyivät, mitä persujen pikkupoliitikot tekevät kentällä.


    • Anonyymi

      Persujen peräluisua tyypillisimmillään tämä Mikkelin keissi.

    • Anonyymi

      Kohta suomeen saapuu pari miljoonaa elätettävää turvapaikanhaijaa Gazasta.
      Suomesta on lähetetty terveisiä, että täältä saatte turvapaikan.
      Mihin on piilotettu veronmaksajien rahaa, että tuolaiseen on nyt varaa, kun oamn maan kansalaisille sanotaan, ettei ole varaa ja suomalaisa jätetään oman onnensa nojaan selviytymään tulottomina.

      • Anonyymi

        Ei niitä rahoja ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Alkuperäiskansaa tuhotaan pikkuhiljaa. Vieraslajin ystävä Percu

    • Anonyymi

      Ihan sama, läpi olisi mennyt, vaikka Perussuomalaiset olisivat sanoneet mitä.

      • Anonyymi

        Mutta kun perussuomallaiset eivät sanoneet mitä vain. He sanoivat, että häädetään pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun perussuomallaiset eivät sanoneet mitä vain. He sanoivat, että häädetään pois.

        Varmaan persut kannustaneet muitakin häätöäänestyksessä, että suomalaiset saadaan pois persujen morsmaikkujen tieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun perussuomallaiset eivät sanoneet mitä vain. He sanoivat, että häädetään pois.

        Vedä komu hanskaan


    • Anonyymi

      Anonyymi
      2025-08-14 16:49:04
      UUSI

      Puuppaako kimmiä lantaloordi?

      • Anonyymi

        Paksua puhetta noin pahasti häiriintyneeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksua puhetta noin pahasti häiriintyneeltä.

        Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit kun niitä saat..


    • Anonyymi

      Anonyymi
      2025-08-14 17:28:40
      UUSI

      Anonyymi kirjoitti:
      Paksua puhetta noin pahasti häiriintyneeltä.

      Lue lisää
      Kouvaako souverosti lantaloordi?

      • Aivan. Mutta miten itse avauksen asia, onko sinulla siihen mitään sanottavaa?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Aivan. Mutta miten itse avauksen asia, onko sinulla siihen mitään sanottavaa?

        Sinulle ap hyvin tyypillistä skitsoilua persupakkomielteinesi joita näet joka puolella kuin juopot pikku-ukkoja.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Aivan. Mutta miten itse avauksen asia, onko sinulla siihen mitään sanottavaa?

        On, demarit ovat pöpejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, demarit ovat pöpejä.

        En tiedä miten tuolla perussuomalaisissa arvostetaan lukutaitoa ja luetun ymmärtämistä, mutta avauksessa oli kyllä puhe perussuomalaisten toiminnasta.

        Voi hyvä tavaton sitä mekkalaa, jos siinä olisi ollut joku muu puolue kuin perussuomalaiset. Nyt asia yritetään vaieta.


    • Anonyymi

      Mikkelin ylimmän päättävän elimen, kaupunginvaltuuston kolme ylivoimaisesti suurinta ja lähes tasavahvaa puoluetta ovat keskusta, kokoomus ja demarit, jotka kaksi littoutuessaan keskenään saavat enemmistön.

    • Anonyymi

      Menisit hoitoon.

    • Anonyymi

      on laki ja sen puitteissa eletään eli kaikki mikä on laissa on mahdollista tai sitten pitää muuttaa perustuslaki , mutta se onkin vaikeaa

    • Anonyymi

      Kerrankin peruu puhui totta, kun sanoi, että ei ymmärtänyt mistä äänesti.
      Olisiko liputtamisen paikka?
      Kysyn kuitenkin, onko tuollaisten paikka valtuustossa, jos ei ymmärrä tuon vertaa?

      • Anonyymi

        Jos näet jossain oikein hölmön ihmisen, hän on todennäköisesti kova persujen kannattaja. Ainakin meilläpäin on näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet jossain oikein hölmön ihmisen, hän on todennäköisesti kova persujen kannattaja. Ainakin meilläpäin on näin.

        Mitä se kertoo sinusta ja sinun äo:stä että lensit persuista pihalle? Sinusta, joka sensuroit tänäänkin KAIKKI jauhottajasi viestit koska äo:si on tasolla ettet kykene esittämään vasta-argumentteja väittämiesi tueksi sinun turvautessa sensuuriin. 😏


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe