Laulusävelmä Mika Niikolle

Tämä persuedustaja on poikkeuksellisen kunnostautunut huijaamaan äänestäjiä ja kaupunkia, niin hän ansaitsee laulun. Lauletaan Tero Vaaran äänellä:

Laulun nimi on "Mitä yhdestä entisestä ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajasta"

Mitä yhdestä entisestä ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajasta
Mitä sen on väliä kun olet muka uskossa
Että sinulle riittää
Kun äänestäjät tulevat käymään
Edes silloin kun tykkää
Vaikka antaa ne paljon vähemmän kuin entinen ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja

No minkä sinä sille voit
Ettei ne enää sinusta välitä?
No minkä sinä sille voit
Ettei ne enää sinua halua?
Ettei ne enää
Tule käymään
Ettei ne soita enää keskellä yötä ja sano:
"No äänestäjä täällä moi. Hei tsori, et kai sä ollu ryssiä mielistelemässä, sähkötupakkia myymässä tai repimässä vaalimainoksia ja laittamassa omia tilalle?"

26

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niikko on saman sortin "uskovainen" kuten Soinikin. Pelkkää pluffia.

      • Anonyymi

        Aito uskovainen ei kaupittele tupakkia tobaaaks röögaa


    • Anonyymi

      Hyvä biisi. Intissä joku runkkasi peiton alla kun tämä biisi kuului.

      • Anonyymi

        Onko Niikko nyt persujen pylväspyhimys?


    • Sitä voi koittaa yrittää laulaa myös Tapio Rautavaaran äänelläkin.

      • Anonyymi

        Mun iskä vihasi Rautavaaran esitystä Polle poissa on. Soitin sitä aina levarista kun iskä oli ympärijuovuksissa lattialla eikä päässyt pakoon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun iskä vihasi Rautavaaran esitystä Polle poissa on. Soitin sitä aina levarista kun iskä oli ympärijuovuksissa lattialla eikä päässyt pakoon :D

        Eihän sitä sitten passaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä sitten passaa :)

        Joo se oli sellainen Valittujen Palojen näytelevy tai läpyskä (se oli sellaista pienen mittakaavan Jopeilua :D)


    • Anonyymi

      Valtuuston kokous, aina äänessä.

    • Anonyymi

      Näköjään siellä on taas se persuista pakkomielteen saanut henkilö.

    • Anonyymi

      Miten nuo huijarit aina persuihin osaa mennessä ja jotkut noita vielä äänestää?
      Tuollaiset Niikot kuuluisi vankilaan!

      • Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.

        Ne löytyy expersujen hautausmaalta ne puolueet.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.

        Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.

        Anonyymi
        2025-08-16 17:47:35
        UUSI

        landlord kirjoitti:
        Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.

        Lue lisää
        Mene töihin juuttaan pökiö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2025-08-16 17:47:35
        UUSI

        landlord kirjoitti:
        Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.

        Lue lisää
        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Puuppaako lantaloordi vai kouvaako kun meni niin tunteisiin että sensuroida piti? Voi ropeli reppanaa..


      • Anonyymi

        Eivät ota vankilaan koska seuransa turmenisi paatuneimmankin rikollisen vieläkin pahemmaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,

        Olen imarreltu tarjomastasi huomiostasi, etenkään kun et vastaa asiaan. Sehän tarkoittaa, että osui ja upposi :)


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Olen imarreltu tarjomastasi huomiostasi, etenkään kun et vastaa asiaan. Sehän tarkoittaa, että osui ja upposi :)

        Sama vttuilu jokaisella nikillä. Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap? Se pa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama vttuilu jokaisella nikillä. Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap? Se pa..

        Kiitos huomionosoituksesta. Tässähän tuntee olevansa jollekulle merkityksellinen, kun tämä jaksaa kiinnittää huomiota.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Kiitos huomionosoituksesta. Tässähän tuntee olevansa jollekulle merkityksellinen, kun tämä jaksaa kiinnittää huomiota.

        Mene töihin juuttaan pökiö!


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Kiitos huomionosoituksesta. Tässähän tuntee olevansa jollekulle merkityksellinen, kun tämä jaksaa kiinnittää huomiota.

        Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin juuttaan pökiö!

        Eiköhän sitä lauantaina illalla mieluummin istuskella kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,

        Lauseessa oleva sana "Persuja" on väärin kirjoitettu. Siinä pitäisi olla pieni alkukirjain. Sama virhe esiintyy toiseen kertaan, "Persuista" kirjoitetaan "persuista".


    • Anonyymi

      Lantalaatikko on taas päässyt hoivakodista lomille?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe