Tämä persuedustaja on poikkeuksellisen kunnostautunut huijaamaan äänestäjiä ja kaupunkia, niin hän ansaitsee laulun. Lauletaan Tero Vaaran äänellä:
Laulun nimi on "Mitä yhdestä entisestä ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajasta"
Mitä yhdestä entisestä ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajasta
Mitä sen on väliä kun olet muka uskossa
Että sinulle riittää
Kun äänestäjät tulevat käymään
Edes silloin kun tykkää
Vaikka antaa ne paljon vähemmän kuin entinen ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja
No minkä sinä sille voit
Ettei ne enää sinusta välitä?
No minkä sinä sille voit
Ettei ne enää sinua halua?
Ettei ne enää
Tule käymään
Ettei ne soita enää keskellä yötä ja sano:
"No äänestäjä täällä moi. Hei tsori, et kai sä ollu ryssiä mielistelemässä, sähkötupakkia myymässä tai repimässä vaalimainoksia ja laittamassa omia tilalle?"
Laulusävelmä Mika Niikolle
26
332
Vastaukset
- Anonyymi
Niikko on saman sortin "uskovainen" kuten Soinikin. Pelkkää pluffia.
- Anonyymi
Aito uskovainen ei kaupittele tupakkia tobaaaks röögaa
- Anonyymi
Hyvä biisi. Intissä joku runkkasi peiton alla kun tämä biisi kuului.
- Anonyymi
Onko Niikko nyt persujen pylväspyhimys?
Sitä voi koittaa yrittää laulaa myös Tapio Rautavaaran äänelläkin.
- Anonyymi
Mun iskä vihasi Rautavaaran esitystä Polle poissa on. Soitin sitä aina levarista kun iskä oli ympärijuovuksissa lattialla eikä päässyt pakoon :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun iskä vihasi Rautavaaran esitystä Polle poissa on. Soitin sitä aina levarista kun iskä oli ympärijuovuksissa lattialla eikä päässyt pakoon :D
Eihän sitä sitten passaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä sitten passaa :)
Joo se oli sellainen Valittujen Palojen näytelevy tai läpyskä (se oli sellaista pienen mittakaavan Jopeilua :D)
- Anonyymi
Valtuuston kokous, aina äänessä.
- Anonyymi
Näköjään siellä on taas se persuista pakkomielteen saanut henkilö.
- Anonyymi
Miten nuo huijarit aina persuihin osaa mennessä ja jotkut noita vielä äänestää?
Tuollaiset Niikot kuuluisi vankilaan!Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.
Ne löytyy expersujen hautausmaalta ne puolueet.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.
Anonyymi
2025-08-16 17:47:35
UUSI
landlord kirjoitti:
Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.
Lue lisää
Mene töihin juuttaan pökiö! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-08-16 17:47:35
UUSI
landlord kirjoitti:
Poliittiset puolueet ovat otos kansasta. Myös huijareillekin pitää olla oma puolue jota toiset huijarit sekä huijareita uskovat voivat äänestää.
Lue lisää
Mene töihin juuttaan pökiö!Puuppaako lantaloordi vai kouvaako kun meni niin tunteisiin että sensuroida piti? Voi ropeli reppanaa..
- Anonyymi
Eivät ota vankilaan koska seuransa turmenisi paatuneimmankin rikollisen vieläkin pahemmaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
Olen imarreltu tarjomastasi huomiostasi, etenkään kun et vastaa asiaan. Sehän tarkoittaa, että osui ja upposi :)
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Olen imarreltu tarjomastasi huomiostasi, etenkään kun et vastaa asiaan. Sehän tarkoittaa, että osui ja upposi :)
Sama vttuilu jokaisella nikillä. Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap? Se pa..
Anonyymi kirjoitti:
Sama vttuilu jokaisella nikillä. Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap? Se pa..
Kiitos huomionosoituksesta. Tässähän tuntee olevansa jollekulle merkityksellinen, kun tämä jaksaa kiinnittää huomiota.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Kiitos huomionosoituksesta. Tässähän tuntee olevansa jollekulle merkityksellinen, kun tämä jaksaa kiinnittää huomiota.
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Kiitos huomionosoituksesta. Tässähän tuntee olevansa jollekulle merkityksellinen, kun tämä jaksaa kiinnittää huomiota.
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
Eiköhän sitä lauantaina illalla mieluummin istuskella kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko reppana muuta ajatellakaan kuin Persuja?? Sanotaan ,että rakkaudesta se hevonenkin potkii.Olet kiinnostunut selvästi Persuista,
Lauseessa oleva sana "Persuja" on väärin kirjoitettu. Siinä pitäisi olla pieni alkukirjain. Sama virhe esiintyy toiseen kertaan, "Persuista" kirjoitetaan "persuista".
- Anonyymi
Lantalaatikko on taas päässyt hoivakodista lomille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581