Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
608
Kommenttia
3882
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Boris+Johnson+sanoi+että+sikoja+on+aina+teurastettu,+joten+ei+tässä+mitään+uutta+ole.
Unohti+vain+sen,+että+sikojen+teurastaminen+ilman+että+siitä+saisi+korvausta+jolla+harjoittaa+elinkeinoa,+on+inhimillinen+tragedia+maatiloille:+ei+saa+rahaa,+ei+voi+jatkaa+toimintaa.+Edessä+konkurssi,+ja+latvasta+laho+pääministeri+on+sitä+mieltä+että+sikoja+kuuluukin+teurastaa.
Brittejä+käy+sääliksi.+Tästä+tulee+vielä+sellainen+sotku+ettei+ole+ennen+nähty.
07.10.2021 01:33
Juttulinkki+unohtui:+
https://www.reuters.com/article/britain-truckers-milk/british-milk-sours-amid-labour-crisis-idUSKBN2GW1NR
06.10.2021 21:52
Tarkemmin+sanottuna:+muualtakin+tulee+entiseen+malliin+tullimuurien+takaa,+ja+nyt+tulee+myös+EU-maista+tullimuurien+takaa.
06.10.2021 19:54
Vapaushan+liittyy+oikeuksiin+tehdä+asioita+ja+olla+vapaa+jostakin+asiasta.
Miten+Brexit+sinun+mielestäsi+mahdollistaa+enemmän+vapauksia+muureineen+tavalliselle+brittikansalaiselle+kuin+niin,+että+hänellä+oli+käytössä+ne+vapaudet+mitä+meillä+on?
Minä+toivon+Britannialle+hyvää,+mutta+konservatiiveille+ja+pölhö-Johnsonille+toivon+eroa.
06.10.2021 19:03
Tuota+minä+ihmettelen,+että+kuinka+kauan+briteillä+riittää+luottoa+ja+uskoa+vähätteleviin+puheisiin?+Johnsonin+mukaan+Britannia+on+ketterä+ilman+EU-kahleita.+Siis+mitä+ihmettä,+nythän+kaikki+on+vasta+kankeaa+kun+kamat+ja+ihmiset+eivät+liiku.
Ranskakin+meinaa+pistää+sähköt+poikki,+jos+eivät+pääse+kalastuksesta+sopuun.+Kallista+kalaa+tulossa+briteille.
06.10.2021 17:42
Kyllähän+britit+työtä+tekevät,+mutta+heidän+tekemänsä+työn+jalostusarvo+laskee.+Tämä+taas+heikentää+brittien+asemaa+maailmanmarkkinoilla.+
Siellä+on+hassu+tilanne:+omat+kansalaiset+ohjataan+tekemään+alle+30000+punnan+töitä,+koska+siihen+ei+saa+ottaa+ulkomaalaisia.+Mutta+ulkomaalaiset+kelpaavat+kun+tienaavat+reilusti+enemmän+kuin+30000.
06.10.2021 00:29
Eikö+se+ole+pahinta+riistoa,+että+teet+työtä+mutta+et+saa+tuotteita+myydyksi+oman+politiikan+takia?+Britannia+näet+on+oudossa+tilanteessa:+se+riippuu+seuraavat+kuukaudet+ja+mahdollisesti+kauemminkin+elintarvikkeiden+tuonnista+samalla,+kun+kotiruokaa+mätänee+maassa,+koska+työvoimaa+ei+ole+sadon+poimimiseksi,+pakkaamiseksi+ja+kuljettamiseksi.
+Syy+on+EU:n+kausityöntekijöiden,+joista+suurin+osa+oli+itäeurooppalaisia,+jotka+lähtivät+ja+se++tapahtui+samaan+aikaan,+kun+brexitin+alainen+vapaa+liikkuvuus+loppui.
Omat+riistävät+omiltaan.
05.10.2021 23:53
Paljonkin.+Oikeistopopulistinen+politiikka,+jota+persutkin+harjoittavat,+ovat+ajaneet+Britannian+tilanteeseen+jossa+perustarvikkeista+on+pula.++Täysin+ideologisista+syistä+on+kansa+unohdettu.+Ja+apua+ei+oteta+vaikka+henki+voisi+mennä+maanmiehiltä.
170+rekkakuskia+oli+hakenut+viisumia+briteistä,+btw.
05.10.2021 23:30
Olen+huomannut,+että+ihmiset+jotka+ovat+kiinnostuneita+titteleistä,+tarkoittaa+sitä+että+heillä+ei+sellaista+ole+tai+eivät+ole+tyytyväisiä.
Työmarkkinoilla+tittelit+ja+tutkinnot+kertovat+jotain+henkilöstä,+josta+on+hyötyä+uralla.+Tietysti,+jos+ei+työhommat+kiinnosta,+niin+sitten+tutkinnon+käynyt+ja+tittelin+omaava+ihminen+ei+ole+hyvä+ihminen+:)
05.10.2021 17:59
Minua+ei+kiinnosta+mikä+on+lippu+tai+viiri,+minua+kiinnostaa+hyvät+päätökset+jotka+hyödyttävät+minua+kansalaisena.
Fanaatikot+uskovat+olevan+oikeassa+ilman,+että+miettivät+onko+jokin+asia+hyvä+minulle+ja+naapureille.+Jos+saman+asian+esittää+SDP,+se+on+huono.+Mutta+jos+saman+asian+esittää+PS,+se+onkin+hyvä.
Sitä+kutsutaan+arvostelukyvyttömyydeksi+ja+aasiudeksi.
05.10.2021 15:17
Ihan+helvetin+huono+ja+yleistävä+kysymys.
Vittumaistakin+ihmistä+sietää+mieluummin,+jos+osaa+hommansa+ja+tuo+rahaa+taloon.+Ennen+sellaista+kuin+"hyvää+tyyppiä"+joka+ei+osaa+hommiaan.
05.10.2021 15:15
Jos+ei+omista+mitään,+niin+sillähän+ei+ole+merkitystä+koska+ei+ole+menetettävää.
05.10.2021 08:25
Tietäen+kuinka+brittikansalainen+on+ärhäkkä+menemään+kadulle+jos+he+tuntevat+että+näitä+on+petetty,+niin+kaaosta+tiedossa.
05.10.2021 08:22
Puolueet+aina+muuttuvat,+koskaan+puolueet+eivät+ole+ennen+olleeet+nykymuodossaan+hallituksessa.+Ne+aina+muuttuvat+-+turha+kiertää+vastuuta.
05.10.2021 08:21
Ei+haittaa+-+ajan+sähköllä.+Muidenkin+kannattaisi+ajaa.
05.10.2021 08:18
Berner+sitä+ehdotti+ja+eipä+näyttänyt+olevan+kynnyskysymys+persuille.
05.10.2021 08:17
En+käytä+Googlea,+enkä+Facea.+Suosittelen+duckduckgo+-hakukonetta+ja+Telegramia.+Paitsi+muuten+älypuhelimessa+taitaa+olla+jokin+secure-Android+versio.+Edes+Google+tiliä+minulla+ei+ole.+Sitä+paitse+verkkojätit+seuraavat,+vaikka+en+olisi+niiden+palveluiden+käyttäjä.
Suurin+ero+on+siinä,+että+kun+valtio+pakkokerää+kansalaisista+tietoja,+se+on+alusta+vallankäytölle+ja+sen+toimeenpanolle.+Facebookilla+ja+muilla+ei+ole+lainsäädäntöön+liittyvää+toimeenpanovaltaa+kuten+valtiolla,+joten+vertailu+ontuu.+Kyllähän+valtio+pääsee+keräämiinsä+tietoihin+käsiksi+jos+haluaa.+Sitä+ei+tiedä+millaisia+vallanpitäjiä+tulevaisuudessa+on.+
Olen+yllättynyt+että+Perussuomalaiset+haluavat+tätä.+Tai+no+en+oikeastaan.
04.10.2021 23:28
Eli+kun+hommat+menevät+vaikeaksi+eikä+pystytä+vastaamaan+esitettyihin+argumentteihin,+niin+sitten+maalitetaan+ja+hyökätään+viestintuojaa+vastaan.
Sinäkin+olet+vapaampi+tekemään+asioita+kuin+Britannian+kansalainen.+Silti+haluat+vapauksiasi+pois.+En+ymmärrä.
04.10.2021 23:22
Millä+tavalla+se+alkaa+näyttämään+valoisalta+muutoin+kuin+mielikuvituksen+tuotteena?
04.10.2021 22:28
Joo+mietitään,+mutta+äläpä+vaihda+puheenaihetta.+Nyt+on+kyse+kansalaisen+vapauksista+ja+oikeuksista.+
Minulla+on+paljon+vapaampaa+EU-jäsenvaltiossa+asuvana+kuin+brittikansalaisella.+Täältä+on+helppo+lähteä,+tänne+on+helppo+tulla.+Yritykset+saavat+työvoimaa,+kokonaiskakku+on+isompi+EU:n+kanssa+kuin+ilman.+Viinaksia+voi+käydä+hakemassa+edullisesti+ilman+Alkon+monopolia,+sekin+on+vapautta!+Puhumattakaan+siitä,+että+voin+lähettää+lapset+minne+tahansa+opiskelemaan+ja+työharjoitteluun+jos+paikka+on,+ilman+eri+ilmoituksia.+
Mitä+siis+minä+tai+muu+suomalainen+saisi+enemmän,+jos+Suomi+ei+olisi+unionissa?+Kerro+ihan+omin+sanoin+ja+perustele+mielipiteesi.
Tästähän+siinä+on+loppupeleissä+kyse.
04.10.2021 22:27
53 / 195