Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
671
Kommenttia
4153
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minua+ei+kiinnosta+mikä+on+lippu+tai+viiri,+minua+kiinnostaa+hyvät+päätökset+jotka+hyödyttävät+minua+kansalaisena.
Fanaatikot+uskovat+olevan+oikeassa+ilman,+että+miettivät+onko+jokin+asia+hyvä+minulle+ja+naapureille.+Jos+saman+asian+esittää+SDP,+se+on+huono.+Mutta+jos+saman+asian+esittää+PS,+se+onkin+hyvä.
Sitä+kutsutaan+arvostelukyvyttömyydeksi+ja+aasiudeksi.
05.10.2021 15:17
Ihan+helvetin+huono+ja+yleistävä+kysymys.
Vittumaistakin+ihmistä+sietää+mieluummin,+jos+osaa+hommansa+ja+tuo+rahaa+taloon.+Ennen+sellaista+kuin+"hyvää+tyyppiä"+joka+ei+osaa+hommiaan.
05.10.2021 15:15
Jos+ei+omista+mitään,+niin+sillähän+ei+ole+merkitystä+koska+ei+ole+menetettävää.
05.10.2021 08:25
Tietäen+kuinka+brittikansalainen+on+ärhäkkä+menemään+kadulle+jos+he+tuntevat+että+näitä+on+petetty,+niin+kaaosta+tiedossa.
05.10.2021 08:22
Puolueet+aina+muuttuvat,+koskaan+puolueet+eivät+ole+ennen+olleeet+nykymuodossaan+hallituksessa.+Ne+aina+muuttuvat+-+turha+kiertää+vastuuta.
05.10.2021 08:21
Ei+haittaa+-+ajan+sähköllä.+Muidenkin+kannattaisi+ajaa.
05.10.2021 08:18
Berner+sitä+ehdotti+ja+eipä+näyttänyt+olevan+kynnyskysymys+persuille.
05.10.2021 08:17
En+käytä+Googlea,+enkä+Facea.+Suosittelen+duckduckgo+-hakukonetta+ja+Telegramia.+Paitsi+muuten+älypuhelimessa+taitaa+olla+jokin+secure-Android+versio.+Edes+Google+tiliä+minulla+ei+ole.+Sitä+paitse+verkkojätit+seuraavat,+vaikka+en+olisi+niiden+palveluiden+käyttäjä.
Suurin+ero+on+siinä,+että+kun+valtio+pakkokerää+kansalaisista+tietoja,+se+on+alusta+vallankäytölle+ja+sen+toimeenpanolle.+Facebookilla+ja+muilla+ei+ole+lainsäädäntöön+liittyvää+toimeenpanovaltaa+kuten+valtiolla,+joten+vertailu+ontuu.+Kyllähän+valtio+pääsee+keräämiinsä+tietoihin+käsiksi+jos+haluaa.+Sitä+ei+tiedä+millaisia+vallanpitäjiä+tulevaisuudessa+on.+
Olen+yllättynyt+että+Perussuomalaiset+haluavat+tätä.+Tai+no+en+oikeastaan.
04.10.2021 23:28
Eli+kun+hommat+menevät+vaikeaksi+eikä+pystytä+vastaamaan+esitettyihin+argumentteihin,+niin+sitten+maalitetaan+ja+hyökätään+viestintuojaa+vastaan.
Sinäkin+olet+vapaampi+tekemään+asioita+kuin+Britannian+kansalainen.+Silti+haluat+vapauksiasi+pois.+En+ymmärrä.
04.10.2021 23:22
Millä+tavalla+se+alkaa+näyttämään+valoisalta+muutoin+kuin+mielikuvituksen+tuotteena?
04.10.2021 22:28
Joo+mietitään,+mutta+äläpä+vaihda+puheenaihetta.+Nyt+on+kyse+kansalaisen+vapauksista+ja+oikeuksista.+
Minulla+on+paljon+vapaampaa+EU-jäsenvaltiossa+asuvana+kuin+brittikansalaisella.+Täältä+on+helppo+lähteä,+tänne+on+helppo+tulla.+Yritykset+saavat+työvoimaa,+kokonaiskakku+on+isompi+EU:n+kanssa+kuin+ilman.+Viinaksia+voi+käydä+hakemassa+edullisesti+ilman+Alkon+monopolia,+sekin+on+vapautta!+Puhumattakaan+siitä,+että+voin+lähettää+lapset+minne+tahansa+opiskelemaan+ja+työharjoitteluun+jos+paikka+on,+ilman+eri+ilmoituksia.+
Mitä+siis+minä+tai+muu+suomalainen+saisi+enemmän,+jos+Suomi+ei+olisi+unionissa?+Kerro+ihan+omin+sanoin+ja+perustele+mielipiteesi.
Tästähän+siinä+on+loppupeleissä+kyse.
04.10.2021 22:27
Niin,+Venäjällä+tapetaan+viestintuoja.+Aivan+samalla+tavalla+kuin+tässäkin+tapauksessa,+maalitetaan+sitä+joka+tuo+informaatiota.
04.10.2021 21:45
Täydet+hyllyt,+toimiva+logistiikka,+ihmisten+vapaa+liikkuminen+ja+toimivat+rahamarkkinat,+eivät+kyllä+minusta+vaikuta+EU:n+tekemältä+raiskaukselta.+EU-kansalaisella+on+paljon+enemmän+vapauksia+kuin+brittikansalaisella,+jolle+on+tullut+muurit+ympärille.+Ei+brittikansalainen+voi+enää+tuosta+noin+muuttaa+vaikkapa+Espanjaan+asumaan.+Pitää+tyytyä+omiin+rantoihin+ja+sumuun,+sekä+sateeseen.
Niinpä+minä+kysyisin+kansalaisen+näkökulmasta:+
Mikä+siinä+sinun+EU-diilissä+on+niin+paskaa?+
Eihän+se+EU:n+vika+ole,+että+Briteillä+menee+päin+helvettiä+tällä+hetkellä.
04.10.2021 21:41
Kyllä,+taas+alkaa+asiallinen+keskustelu+perustuen+johonkin+todelliseen.
04.10.2021 21:13
Sitä+minä+ihmettelen,+että+yrittää+avata+keskustelua+asiallisella+artikkelilla,+niin+hyökätään+sen+julkaisijaa+vastaan.
Ihan+kuin+Venäjällä.
04.10.2021 21:11
Entä+hyväksyisitkö+sinä,+että+hallitus+kyttää+autosi+käyttöä+ja+sijaintia,+kuten+Perussuomalaisten+hallitus+ehdotti?
04.10.2021 19:31
Miten+maahanmuuton+tuotot?+Aina+jos+on+kustannuksia,+pitää+puhua+myös+tuotoista.++Riikka+Purra+yrittää+yksinkertaistamalla+asioita+ratkaista+jotain..+jotain+mitä+ei+ymmärrä.
Britanniassa+ei+tätä+ymmärretty+ja+nyt+maa+on+aivan+pulassa.
04.10.2021 19:07
Eli+ei+siis+kulje+toisin+sanottuna.
04.10.2021 14:10
Nyt+on+pulaa+myös+hiilidioksidista.+Sillä+on+vaikutusta+elintarvikkeiden+pakkaamiseen+muun+muassa.
Kaikesta+on+pulaa,+kylmäkin+saattaa+talvella+tulla.+Ei+ole+kiva+olla+jos+kämpässä+on++16+astetta+lämmintä.
Mutta+eihän+se+haittaa,+vapaus+varmasti+lämmittää+mieltä.
04.10.2021 10:14
Ai+jaa,+kulkeeko+Britanniassa+rekatkin+sähköllä?
04.10.2021 10:12
67 / 208