Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missäs tätä univormullisen naisen hymyä on nähtävillä, kun kuvissa näytti vaan niin totiselta (googlasin, kun alko kiinnostammaan) 😁 Kuvien perusteella sanosin, jotta ei jumiutuisi mun katse, mutta kuten sanottua (tässäkin ketjussa) kaikilla oma makunsa 😉
08.12.2022 20:59
Myrskyäänkö sulla vai miksi tuo biisi?
03.12.2022 21:51
Tuo on semmonen biisi joka herkistää. Jos on valmiiksi vähänkään herkässä tilassa, niin sitten itkettää, mua ainakin. Mutta kyyneleiden on hyvä antaa aika ajoin tulla. Vastapainoksi nauran myös kohtalaisen paljon, ihan luonnostaan enkä siksi jotta vaaka pysys tasapainossa. Vaikka tasapainossa ihmisen on kyllä hyvä olla. Jalat maassa ja joskus voipi olla myös pää pilvissä.
03.12.2022 21:09
Tällä biisillä tahtosin mennä. Toivoisin, jotta sitten joskus, kaiken lopussa, tämä olisi myös mun elämän laulu 💞
https://youtu.be/4OrkoDrDAt4
(Oma) runoajatus tähän perään.
Kellon tasainen tikitys
Eteenpäin
Suljen silmäni
Ajatus pysähtyy
Kello käy
Mihin olen menossa
Mistä tulen
Kuka lopulta olen
Mitä jätän jälkeeni
Sitten, kun kelloni pysähtyy
Kun aikani on loppu.
03.12.2022 20:28
Tämmöstäkin on ollu
https://youtu.be/iEOdlbdZAYo
03.12.2022 20:00
Näin mäkin tavallaan uskon. Ne tärkeimmät ihmiset kyllä yleensä ovat ja pysyvät. Vaikka tulis hetken etäisyyttäkin tai pieniä välirikkoja syystä tai toisesta, niin yhteys säilyy.
Niilläkin ihmisillä jotka tovin elämässä käyvät, rinnalla menevät ja poistuvat sitten, on aina jokin tarkoitus. Jokin tarkoitus molemmille osapuolille.
03.12.2022 19:32
Kyl maar, osa on heivattu tai ainakin unohdettu. Kumpis se sulle oli, vasta vai vihta? Mä en vihtaa tunnusta, jotta vastalla vaan. Hyviä löylyjä sinne 😁👍🏼
03.12.2022 19:26
Onneksi myös sydän näyttäs yleensä toipuvan. Mä näin tämän kyseisen "kohteen" ihan muutamia päiviä sitten illallisen merkeissä ja sydän meni aivan normaalisykkeillä ☺️ Taas sain kyllä muistutusta siitä, miksi häneen aikanaan palavasti ihastuin. Ihana ihminen, oli ja on. Ollaan siis pidetty yhteyttä jonkin verran vaikka ei enää työkamuja ollakaan. Juttuun tullaan jopa ehkä äärimmäisen hyvin ja tiedän hänen kyllä myös musta pitävän mutta ihan ystävänä tietenkin vaan ☺️ Hän on sellainen ihminen jonka haluan kyllä elämässäni ehdottomasti pitää.
03.12.2022 19:16
Niinpä niin, ei kai sitä vastausta saa jos ei kysy tai ole tunteidensa kertomisessa rohkea.
03.12.2022 19:02
Mä tiedän tuon tunteen, kun kaikki katoaa, ajatus ja järki. Ihastuin yli kymmenen vuotta sitten työkaveriini, naiseen siis ja heteroon tietenkin. Ja kyllä, hulluna häneen olin. Hän oli vielä sellainen lähelle tuleva, kosketteleva, empaattinen, kaikin puolin ihana. Voi sitä tuskaa ja ihanuutta, joita hänen lähellään yhtä aikaa koin. Ja ne hetket kun hän puhui miehistä, sinkku kun oli ja semmosta etti. En tiedä olisinko miettinyt ratkaisujani kahta kertaa jos hänelläkin tunteita olisi mua kohtaan ollut. No, ikinä en tunteistani hänelle kertonut.
Anteeksi tuosta kysymyksestäni. Se oli vain sellainen mitä jos.
03.12.2022 18:53
Sitten tuo teos ei oikein mulle sovi tai taitaa olla vaan etenkin tähän elämänhetkeen liian rankkaa. Mä itken muutenkin kohtalaisen herkästi. Saattaa lähteä ihan vaan jostain biisistä, jostain mitä luen tai nään. Aina oon ollu aika herkkä, mutta tuntus että "pahemmaksi" vaan menee.
03.12.2022 18:39
Mitäpä jos olisi selvinnyt, jotta tällä ihastuksesi kohteella on myös tunteita sua kohtaan?
Ps. Hyvää keskustelua käytte. Mä en taida kehdata siihen ottaa vaan sen enempää osaa, omista tekemisistä ja valinnoista johtuen 🙄
03.12.2022 18:35
No tämä täytyy kyllä lukea 👍🏼 Näyttäs olevan Bookbeatissa. Ei tuo varmasti silmille hyökkää, korkeintaan tulee korville jos äänikirjamuodossa ottaa. Varmuudeksi luen ehkä ite.
03.12.2022 18:28
Eipä kiinnosta tämänmoinen kirjallisuus ollenkaan.
03.12.2022 18:25
Tämä on vähän kuollut paikka useimmiten. Ja varmaankin hiljenee taas joulua kohti.
30.11.2022 22:52
Varsinaisia enneunia en oo tainnu nähdä, mutta en pidä semmosten näkemistä ollenkaan mahdottomana. Kaikenlaisia pieniä juttuja on itellekin kyllä muutoin tapahtunut. Semmosiakin mitkä on sillä hetkellä hieman säikäyttänyt. Toisaalta niille voi olla joku luonnollinenkin selitys eli ajattelen niin, jottei niiden tekijällä/tekijöillä ole paha mielessä eikä toiveena se, jotta mielenterveys vallan järkkys 😁 Uskon myös vahvasti siihen, jotta "edesmenneet" läheiset eivät ole kokonaan menneet.
27.11.2022 23:17
Mitähän on taas A.I. täältä lakassu, kun näky vaan ilmotuksissa 😐
26.11.2022 22:21
Jostain olin näkevinäni jotta olisit palaamassa kotikonnuille (?). Jos näin oli, niin onko tuossa sun nykysen sijainnin ja kotikontujen välissä pitkä jana?
26.11.2022 14:03
Tuota tuskin voi koskaan täysin varmistaa. Näin jonkin verran elämää ja ihmisiä nähneenä sanosin, jotta saattaa joskus näyttää alussa aivan muulta kuin vähän ajan päästä tai lopussa. Lopun laitoin tuohon, koska itellä ei ole ollut tapana jatkaa semmosia "suhteita" tai ystävyyksiä, jos alkaa ilmenemään isompia ongelmia.
26.11.2022 13:57
Päiviä!
En mä kauheesti ennää nykysellään ujostele, mutta joskus tietysti. Pienempänä ja nuorempana ujostelin paljon enemmän tai sanotaanko, jotta ennen kouluikää en paljonkaan, mutta sen jälkeen aika paljolti koko oppivelvollisuusiän. Nyt aikuisenakin tietyt asiat on ujostuttanut, vaan näyttäspä siltä, että mitä enemmän ikää tulee, niin sen vähemmän (vähät) välittää siitä, jotta miltä muiden silmissä näyttää tai korvissa kuulostaa. (Käytös)tavat tarttee toki olla ja vähän suodatella sen mukkaan missä suunsa kanssa millonkin sijaitsee 😄
Kyllä mun kroppa kohtuullisen vaativa on ja joskus vaatii ihan ääneenkin, kun oikein alkaa nälkä kurnimaan. Kohtalaisen paljon lepoa kans vaatis, mutta aina ei saa niin paljon kun tarttis. Nyt on ollu jo tovin taas semmonen huonompi jakso jollon velkaa on kertyny. Kuulutkos sä semmosiin kun nukkuu missä vaan ja millon vaan?
26.11.2022 13:51
17 / 278