Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Millainen on niin lumoava nainen? 😁
  2. Höps se nyt sulle 😁
  3. Iltoja sinne! 😊
    Onkos sulla aina tapana juosta ne pyydetyt vapaapäivät vai osaatko pysyä myös aloillaan? Hyvä kun tuota paikkoihin kulkua tarkensit, oisin muuten täällä mietiskellyt, jotta mikähän Milla Magia siellä kirjottelee 😁

Kyllä mä aika tavalla eri linjoilla nykysellään menen. Kakskymppisenä kun ne linjat oli sillä tavalla enemmän suorat, jalatki semmoset ohkaset pötkylät, vaan näkisitpä nyt, etenkin reisien kohalta 😅 Enkä tiiä voiko sanoa, jotta lihasta ne vaan. Mutta toisaalta nuo sanovat tämmösten olevan vaan hyvästä, kun ovat navan alapuolella kumminkin (paitsi sillon kun tehhään Kris krossia).

Toisella linjalla on muuten semmonen kasvissyöjien paratiisi kun Silvoplee. Muutaman kerran oon siellä käyny, mutta ei se mua kasvissyöjäksi ole muuttanu vaikka
    sanottava onkin, jotta hyvät on sapuskat 👍🏼 Kyllä mä semmosia söisin vaikka joka päivä jos joku tekis. Ite en ossaa tuotakaan 😁

Ei musta satutätiä saa, mutta joskus saatan kirjottaa silleen pitemmän, vaikken aivan Pohojanmaan kautta. Muutama on tainnu täälläkin tuskastua ja jokunen on voihkinut myös tuskaansa ääneen 😅
    Vaan nyt panen stopin, jottei taas karkaa, silmukat puikoista ja häviä viä punanen lankaki 😉

Öitä öitä 😴

Ps. Pääomista oon vallan samaa mieltä