Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Millainen on niin lumoava nainen? 😁
12.11.2022 22:41
Tämä oli vain haaveilu kysymys ja tottakai se ompi yhteinen tahto jos tuommoseen lähtee 😊
Mä en ole koskaan lähtenyt, mutta ei mua ole koskaan kosittukaan. En tiiä johtuuko kosimattomuus enemmän siitä, jottei tahtoa ole toisillakaan ollut, vai siitä, etten elettäkään siihen suuntaan ole koskaan itse tehnyt. Mä olen ollut sitä mieltä, etten mene koskaan naimisiin. Ketään en ole niin paljon "edellisessä" elämässäni rakastanut ja rakkaus on ainoa asia, jonka vuoksi naimisiin menisin.
Nyt, kun olen nähnyt itseni muutaman kerran naiseen ihastuneena, niin en voi enää ehkä sanoa, jotta en varmasti koskaan. Epätodennäköistä se silti on.
12.11.2022 22:39
Jatkoiltaa!
Ei tuommosesta yksittäisestä kommentista tartte välittää, sitten on eri juttu, jos alakavat kuorossa huutamaan 😁
Tauti on nyt sitkeessä, kun kerran pääs yllättämään.
Mikähän sut kauppaan ajoi. On mullekin tuolla tavalla joskus käyny ja ajajana on ollu yleensä suolanen tai makkee. Nuorempana tais ajaa joskus myös nesteytyksen tarve, minkä jälkeen olikin sitten yleensä seuraavana aamuna sama tarve, mutta eri neste.
Illan jatkoja 😊
12.11.2022 20:26
Laitetaan tähän viä jatkokysymystä. Jos naimisiin meno on haaveissasi, niin tahtositko mieluummin kosia ite vai tulla kosituksi? 😁
12.11.2022 18:16
Kirjotan ehkä pikkusen ohi otsikon (eikä oo eka kerta), sori siitä 😉
Tähän aluksi toki totean, jotta kyllä seksi vaatii aina molempien halukkuuden asiaan, eikä missään nimessä semmonen "kysymättä" tai tunnustelematta päällekäyminen ole hyväksyttävää.
Sitten sen otsikon ohi. Mulle lievä "kauhistus" olisi suhteessa ihminen, jota ei saa ohimennessä koskettaa, kävelyllä ex tempore halata tai pussata sillon kun huulet sitä kaipaa. Eli tarttis olla sellainen vähintään pieneen läheisyyteen suostuvainen pl. tietenkin tietyt hetket eli ihan aina ei tartte 😁
12.11.2022 17:27
Höps se nyt sulle 😁
12.11.2022 17:21
Kai se miekin joskus jotain opin 😅 En tiiä ootko käyny kuikuilemassa, ite en oo kovin sitäkään nyt jaksanu, kun ei taho tauti hellittää otettaan. Kyllä näissä lastenkin kirjoissa monesti on joku opetus ja tärkeä semmonen.
Mä olen nyt ojennellut lasia ja mukia paljon omaa suuta kohti. Sanovat ja toitottavat jotta juua pitää muistaa ja oon mie muistanukin, ainakin suurimman osan aikaa. Kyllä se juoma erityisesti lämpimänä oloon auttaakin. Mustaherukkamehu on yks mun suosikki. Onkos sulla jotakin lemppareita, vai riittääkö se, että on märkää? 😁
12.11.2022 17:19
Sitkeässä on, vaikka välissä muutama parempi päivä olikin. Eli kohta on menny puol marraskuuta sairastaessa. Kaipa tuo ei nyt heti taho hellitään kun kerran kiinni nappas. Mites muut, ootteko pysyneet terveenä?
12.11.2022 17:13
Kiitos 😊 Kyllä nuo valot on tosiaan semmonen kiva piristys.
02.11.2022 22:15
No iltoo 😊
Kyllä tuo sentti on toiseen suuntaan puristettu. Demonstroija voipi vaikka semmosella pinkillä vaahtokarkilla, jotta jos ottaa sen peukalon ja etusormen välliin ja puristaa, niin korkeuven puotessa levveys kasvaa. Jos on kovin pienet sormet (niinku mulla), niin kannattaa yläpuolelta avittaa myös keskarilla, niin ei uppoa se etusormi turhaan sinne vaahon sekkaan.
Uurteita tulee jokaselle, ennemmin tai myöhemmin, vähän niinku vuosirenkaita, vaikka ei ikä niistä olekaan niin selkeästi luettavissa. Tuossa uurreasiassa vaikuttaa kai kans vähän ne keenit ja sen lisäksi ainakin suojakerroin.
Elo ja olokin alkaa täällä olemaan jo kohtalainen. Tänään kävin jopa ulkosalla, mutta ihan vain hetken verran. Jospa se tästä...
02.11.2022 22:11
Kututaanko tätä siksi kuikuiluksi 😁
Mulla tuli mieleen SE Lapanen. Siis se, joka seikkaili kirjan sivuilla. Muistatko sää semmosta?
Mikäpä se auttaisi sun janoosi ja mistä sie sitä tietoa janoat?
02.11.2022 22:03
Kahvi, jos se nyt vastaukseksi hyväksytään.
02.11.2022 10:25
Heippa! Joskus se vie ja toisinaan tuo. Mussa ei ole savolaista ku keenit 😅 Niin kauan oon jo muualla asustanut, jotta muitakin tapoja on opittu. Aina kun savossa sukuloimassa tai muuten käyn, niin kyllä se silti on vähän kun kottiin menis. Haaveissa on ainakin välillä ollu, jotta viä joskus pääsisi lähemmäs syntysijoja ja sinne missä juuret on, mutta ei se mulle mikään pakkohaave ole.
Kiinnostava kokonaisuus muodostuu munkin mielestä kutakuinkin samanlaisista jutuista kuin sie tossa kerroit. Lisäisin siihen ehkä semmosen ystävällisen ja empaattisen luonteen, sekä keskustelu- ja kuuntelutaijon.
Itellä epäilen olevan enemmän pituutta kun järkeä, painosta puhumattakaan. Sitä viimeksi mainittua kun on tullut matkan varrelle koko ajan tasasesti lissää, toisin kun tuota järkeä tuntuu vaan lähtevän. Pituuttakin on kyllä kai sentti lähteny tai sitten on vaan ollu jossain vaiheessa mittavirhe 😉 Just hetki sitten tuolla vastailin marraskuun kysymykseen. Jokos sie oot jo sinne vastauksen rustaillut vai kerrotko tässä? 😄
Nyt pitää hommata muuta...
02.11.2022 10:22
Marraskuu on alkanut sairastelun merkeissä. Voimien palautumista oottelen. Lunta ei näillä leveyksillä oo vielä näkynyt, eikä ennusteiden mukaan ihan heti oo näkyvissäkään. Tosin sekin on nähty kuinka usein nämä ennusteet mennee pieleen eli ei niihin kannata satasella luottaa. Joka tapauksessa kesäkengillä menee vielä autoki. Kohta puoliin voisi alkaa viritellä pihalle kaamosvaloja, niistä en tingi ellei ole pakko. Ja kuuleman mukaan ei ole pakko, kun ei nämä nykyset mallit paljon sähköä syö, etenkään jos ovat vielä ajastettuina.
02.11.2022 10:08
Jos tuo paahtaminen ompi saanut lämpöä aikaisiksi ja menee sillä tavalla parempaan suuntaan, niin jatka toki ☺️ Mutta just niinku joku tuolla taisi todetakin, älä paahda ihan satasella vaan anna tilaa toisenkin sanoille. Kysele, ole kiinnostunut ja rohkaise, kun kerran hänestä nähtävästi kovin tykkäät 😌 Tsemppiä ujon ihanan kanssa 👍🏼
30.10.2022 23:09
Ihan tuo on oma moka jos ja kun menee portti kii ennenku saa jalan välliin. Mä olen vähän semmonen iltakukkuja, jota harvemmin aamulla laulattaa, kun unilta herätetään.
Kyllä se Satu Silvon paikka on ja sais olla semmosia paikkoja enemmänkin. Kävisin useammin jos olis lyhkäsempi matka.
Korsettia tuossa pilateksessa kai tavotellaan, semmosta sisäistä sixpäkkiä, minkä pitäs sitte se ulkonenkin osa pittää ryhdissä. Mä oon vähän huono itekseni jumppaamaan, jotta sen takia on mentävä ryhmässä, muuten jää helposti tekemättä. Oon kokeillut viime vuosina useampaa lajia, mutta vaan semmosia aika hidastemposia, kun kunto ei riitä enää mihkään liian nopeeseen 😁 Vähän nuorempana treenasin nopeallakin tempolla, mutta enää en niihin hommiin taivu, kun kremppaakin niistä vähän kroppaan on tullu.
Kyllä me kokonaisuuksia ollaan.
Kehon ja mielen sanovat kulkevan käsikynkkää. Mukana kulkee nähty ja koettu. Nekin tunteet ja fiilikset, mitkä toisinaan tahtos jättää kodin naulaan, kun töihin tai muulle lähtee. Mielenkiinnon.. hmm. Vastaapa sie 😁
Nyt portille 😴 Olen ollut nyt vähän toipilaana, niin tarttee lepoa.
30.10.2022 23:00
Kohta on taas portti kiinni 😅
Tulin viä selventämmään tuota krossia, kun en nyt mitään Risto Räppääjä liikettä meinannu 😁 Tuli kirjoitusasu vähän ikäänkuin suomalaisittain pitsa, mutta tätä siis tarkotin https://youtu.be/gzaCxDVQL90
On muuten hyvä liike, kuten myös se satanen 💯
Nyt uusiks ja yöt
24.10.2022 23:37
Iltoja sinne! 😊
Onkos sulla aina tapana juosta ne pyydetyt vapaapäivät vai osaatko pysyä myös aloillaan? Hyvä kun tuota paikkoihin kulkua tarkensit, oisin muuten täällä mietiskellyt, jotta mikähän Milla Magia siellä kirjottelee 😁
Kyllä mä aika tavalla eri linjoilla nykysellään menen. Kakskymppisenä kun ne linjat oli sillä tavalla enemmän suorat, jalatki semmoset ohkaset pötkylät, vaan näkisitpä nyt, etenkin reisien kohalta 😅 Enkä tiiä voiko sanoa, jotta lihasta ne vaan. Mutta toisaalta nuo sanovat tämmösten olevan vaan hyvästä, kun ovat navan alapuolella kumminkin (paitsi sillon kun tehhään Kris krossia).
Toisella linjalla on muuten semmonen kasvissyöjien paratiisi kun Silvoplee. Muutaman kerran oon siellä käyny, mutta ei se mua kasvissyöjäksi ole muuttanu vaikka
sanottava onkin, jotta hyvät on sapuskat 👍🏼 Kyllä mä semmosia söisin vaikka joka päivä jos joku tekis. Ite en ossaa tuotakaan 😁
Ei musta satutätiä saa, mutta joskus saatan kirjottaa silleen pitemmän, vaikken aivan Pohojanmaan kautta. Muutama on tainnu täälläkin tuskastua ja jokunen on voihkinut myös tuskaansa ääneen 😅
Vaan nyt panen stopin, jottei taas karkaa, silmukat puikoista ja häviä viä punanen lankaki 😉
Öitä öitä 😴
Ps. Pääomista oon vallan samaa mieltä
24.10.2022 22:53
Heiiii, kun en oo viälä ylittänyt sitä kyselyikää 😁 ja mulla tuli tuosta vietävästä nyt, ei vietävästi, mutta kumminkin jonkun verran miäleen, niin... ootko sä malliltasi enemmän semmonen kun vie vai seuraaksää mieluummin?
Nyt äkkiä portille ennenku kolahtaa taas kiinni. Öitä 😴
23.10.2022 22:54
😁 Ei oo kylttiä. Mulla tuli tuosta kepukasta mieleen yks ollu ja menny, missä ei ollu oikeen päätä eikä häntää, kun ihan vaan aikani kuluksi kirjottelin kepukasta tarinaa 😅 Muistelen, jotta se kepukka pääty jonku Jukka tms. palmun tukikepiksi. Kuinkahan kävi sun tunteiden viemässä... Mua on viety viime päivinä suuntaan jos toiseenkin. Nyt saa taas asettua arkeen..
23.10.2022 22:44
19 / 278