Usein käyttämäsi nautintoaine?
Minulla taitaapi olla tuo tupakka ja irtonamit :)
Suklaasta väittävät naisten pitävän, mutta minä en niin välitä siitä.
nautintoaineet
61
3686
Vastaukset
- kitten75
Salmiakista.. Suklaatakin syön (nautiskelen) silloin tällöin, mut kunnon "pääkallonamut" vie voiton. ;) Tupakkaa en polta ollenkaan, ja alkomaholia hirveän vähän -ehkä viitisen kertaa vuodessa..
- vuosi Nuoruudestani
Joo tosiaan meinasi unohtua erikseen tuo salmiakki. Super salmiakki on ehdoton lemppari
- n25
Kun tuo musta makeinen nyt tuli mainituksi... kolme tärkeintä nautinnon/kärsimyksen lähdettäni ovat Alkoholi, Sikari ja Salmiakki (ASS :))
Makeasta en välitä.
- magrat
Tupakkia en käytä, joten se siitä... Karkkia menee kausiluontoisesti, joskus saattaa iskeä hirvee himo ja roisinaan taas ei iske millään. Suklaata syön rajoitetuissa määrin, sillä iho ei oiken tykkää :/
- sit
muka paljastaa kaikki =)
No ok, sen varjolla jos tästä saadaan keskustelua aikaiseksi..eli röökiä, viinaa ja pirin viihdekäyttöä.
Keskustelua nyt lähinnä siitä kuinka yleistä/harvinaista lesbopiireissä kaman käyttö on?- vuosi Nuoruudestani
Olen piriä pariin otteesen kokeillut ja en siitä innostunut. Olutta käytän, kun olen viihteellä. en usko, että "kaman" käyttö lesbopiireissä on sen yleisempää/harvinaisempaa , kuin muillakaan
- vuosi Nuoruudestani
vuosi Nuoruudestani kirjoitti:
Olen piriä pariin otteesen kokeillut ja en siitä innostunut. Olutta käytän, kun olen viihteellä. en usko, että "kaman" käyttö lesbopiireissä on sen yleisempää/harvinaisempaa , kuin muillakaan
Vautipäissä tuli hölmöiltyä ihmissuhdejuttuja ei hyvä.
- Eliö
Ihmettelen ihan niinkuin noin yleisellä tasolla.. Miten jotkut oikeesti voi kiskoo suoneensa jotain amfetamiiniä. Saatika kun sitä mönjää ei saa haistaa, maistaa eikä koskea. *puistelee päätään* hulluja nuo roomalaiset.
Epäterveellistä synteettistä roskaa. - kuin
Eliö kirjoitti:
Ihmettelen ihan niinkuin noin yleisellä tasolla.. Miten jotkut oikeesti voi kiskoo suoneensa jotain amfetamiiniä. Saatika kun sitä mönjää ei saa haistaa, maistaa eikä koskea. *puistelee päätään* hulluja nuo roomalaiset.
Epäterveellistä synteettistä roskaa.jos kahvi keksittäisiin vasta nyt, se kiellettäisiin myrkkynä =)
Toiset käyttää, toiset ei. Joillakin se pysyy kokeilussa, valitettavan usealla ei. - Eliö
kuin kirjoitti:
jos kahvi keksittäisiin vasta nyt, se kiellettäisiin myrkkynä =)
Toiset käyttää, toiset ei. Joillakin se pysyy kokeilussa, valitettavan usealla ei.Minkä takia ihminen sortuu haitallisiin aineisiin?
Ehkä huumeet on ihmiskunnan suurimpia opetuksia. - miksi
Eliö kirjoitti:
Minkä takia ihminen sortuu haitallisiin aineisiin?
Ehkä huumeet on ihmiskunnan suurimpia opetuksia.ihmiset ylipäänsä "sortuvat" mihinkään itselleen haitalliseen toimintaan? Se on kai sitä ihmisyyttä.
- Hilma
Siinä vaiheessa, kun ei kahvi, kalja, tupakka ja naiset riitä, niin minut saa viedä saunan taa ja lopettaa.
Lesbopiireistä en tiedä, kun en piireissä pyöri, mutta henkilökohtainen mielipiteeni. Koskaan en ole huumeita kokeillutkaan, enkä kokeile ja hiton ylpeä siitä. Enkä niitä hyväksy. No juu, onhan alkoholi, tupakka ja kofeiini huumaavia aineita, mutta varsinaisiin huumeisiin luokittelemattomia kuitenkin. - een
Hilma kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun ei kahvi, kalja, tupakka ja naiset riitä, niin minut saa viedä saunan taa ja lopettaa.
Lesbopiireistä en tiedä, kun en piireissä pyöri, mutta henkilökohtainen mielipiteeni. Koskaan en ole huumeita kokeillutkaan, enkä kokeile ja hiton ylpeä siitä. Enkä niitä hyväksy. No juu, onhan alkoholi, tupakka ja kofeiini huumaavia aineita, mutta varsinaisiin huumeisiin luokittelemattomia kuitenkin.maitoa ole juonut, ja sen huomaa =)
No ei. Siis tekeekö luokittelu huumeesta huumeen? Ja se että jos tupakka ja kofeiini keksittäisiin tänään, ne menisivät suoraan kiellettyjen aineiden listalle. Että sikäli. - Battery016
een kirjoitti:
maitoa ole juonut, ja sen huomaa =)
No ei. Siis tekeekö luokittelu huumeesta huumeen? Ja se että jos tupakka ja kofeiini keksittäisiin tänään, ne menisivät suoraan kiellettyjen aineiden listalle. Että sikäli.harvapa on kofeiiniin kuollut, huumeisiin sen sijaan kuolee. vain sellainen ihminen käyttää huumeita, joka haluaa tuhota elämänsä. mukaan luettuna tupakka.
- syövät(tahatonta huumoria:)
Battery016 kirjoitti:
harvapa on kofeiiniin kuollut, huumeisiin sen sijaan kuolee. vain sellainen ihminen käyttää huumeita, joka haluaa tuhota elämänsä. mukaan luettuna tupakka.
rasvaista ruokaa, juovat alkoholia, eivät liiku/harrastavat jotain todella extremeä, "sortuvat" yhden yön panoihin, ylipäänsä elävät.. kaikki on suhteellista.
Sinäkin juot? - Battery016
syövät(tahatonta huumoria:) kirjoitti:
rasvaista ruokaa, juovat alkoholia, eivät liiku/harrastavat jotain todella extremeä, "sortuvat" yhden yön panoihin, ylipäänsä elävät.. kaikki on suhteellista.
Sinäkin juot?mutta alkoholi kohtuullisesti käytettynä on vain terveellistä. eri asia on tolkuton ryyppääminen, josta on vain haittaa. ja kyllä, ihminen joka ei harrasta liikuntaa ja syö roskaruokaa, on myös jossain määrin itsetuhoinen.
- Eliö
miksi kirjoitti:
ihmiset ylipäänsä "sortuvat" mihinkään itselleen haitalliseen toimintaan? Se on kai sitä ihmisyyttä.
Itselle haitallinen toiminta ja aineiden käyttö on vähän eri asioita.
Toimiessani jollain tavalla, en voi varmasti aina tietää tuottaako se hyvää. joskus on pakko varastaa, jotta selviäisi. Ellei kyse ole sitten jostain itsensä viiltelystä tms..
Mutta koskaan ei ole pakko käyttää huumausaineita.
Niiden seuraukset on yleisessä tiedossa. Useimmissa tapauksissa kukaan ei pakota ottamaan sitä piikkiä suoneen tms.
Uteliaisuus on myös pahe. Samaten luovuttaminen ja epätoivo.
Ikuisuus kysymyksiä.
Ihan vain asiantuntia kommenttia kaivaten. Mikä sai sinut kokeilemaan huumeita? Miksi haluaisit kokeilla? - Noname
Eliö kirjoitti:
Toimiessani jollain tavalla, en voi varmasti aina tietää tuottaako se hyvää. joskus on pakko varastaa, jotta selviäisi. Ellei kyse ole sitten jostain itsensä viiltelystä tms..
Niiden seuraukset on yleisessä tiedossa. Useimmissa tapauksissa kukaan ei pakota ottamaan sitä piikkiä suoneen tms.
Ikuisuus kysymyksiä.
Ihan vain asiantuntia kommenttia kaivaten. Mikä sai sinut kokeilemaan huumeita? Miksi haluaisit kokeilla?Kokeiluun ja käyttöön sai elämyshakuisuus sekä uusien kokemusten etsintä:)
- myös
Battery016 kirjoitti:
mutta alkoholi kohtuullisesti käytettynä on vain terveellistä. eri asia on tolkuton ryyppääminen, josta on vain haittaa. ja kyllä, ihminen joka ei harrasta liikuntaa ja syö roskaruokaa, on myös jossain määrin itsetuhoinen.
on "viihdekäyttäjiä". Itse harrastin sitä joskus nuorempana, en koukuttunut enkä pilannut elämääni =) Tulipahan kokeiltua niin kauan kuin se oli hauskaa.
Pointti on siis se, että kaikkea kohtuudella.
Elämä tappaa =) - kukaan
Eliö kirjoitti:
Ikuisuus kysymyksiä.
Ihan vain asiantuntia kommenttia kaivaten. Mikä sai sinut kokeilemaan huumeita? Miksi haluaisit kokeilla?ei myöskään pakota tupakoimaan, ajamaan autoa, syömään roskaruokaa jne jne. Tietoisesti ihmiset silti harrastavat näitäkin itselleen "haitallisia" asioita. Ja kaikkien näidenkin terveysriskit ovat yleisessä tiedossa. (kaukaa haettua..ehkä? mutta kuinka paljon esim liikenteessä kuolee ihmisiä vuosittain, sydän- ja verisuonitaudit epäterveellisestä ruoasta jne)
En suosittele huumeita kenellekkään, mutta en myöskään tuomitse niitä jotka sen tien valitsevat. Joillakin se pysyy hanskassa, valitettavan useilla ei. Mutta jokainen tyylillään.
Asiantuntija en todellakaan ole =) mutta itse käytin niin kauan kun se oli kivaa. Sen jälkeen lopetin. Ei sen ihmeellisempää. - Joojoo
kukaan kirjoitti:
ei myöskään pakota tupakoimaan, ajamaan autoa, syömään roskaruokaa jne jne. Tietoisesti ihmiset silti harrastavat näitäkin itselleen "haitallisia" asioita. Ja kaikkien näidenkin terveysriskit ovat yleisessä tiedossa. (kaukaa haettua..ehkä? mutta kuinka paljon esim liikenteessä kuolee ihmisiä vuosittain, sydän- ja verisuonitaudit epäterveellisestä ruoasta jne)
En suosittele huumeita kenellekkään, mutta en myöskään tuomitse niitä jotka sen tien valitsevat. Joillakin se pysyy hanskassa, valitettavan useilla ei. Mutta jokainen tyylillään.
Asiantuntija en todellakaan ole =) mutta itse käytin niin kauan kun se oli kivaa. Sen jälkeen lopetin. Ei sen ihmeellisempää.Kuitenkin ottasit töötit tai tötsyt jos joku sulle ilmaseks vaiks tarjois;)
- en =)
Joojoo kirjoitti:
Kuitenkin ottasit töötit tai tötsyt jos joku sulle ilmaseks vaiks tarjois;)
Mä käytin vain nopeita ja maksoin kaiken itse =)
- Hilma
Hilma kirjoitti:
Lesbopiireistä en tiedä, kun en piireissä pyöri, mutta henkilökohtainen mielipiteeni. Koskaan en ole huumeita kokeillutkaan, enkä kokeile ja hiton ylpeä siitä. Enkä niitä hyväksy. No juu, onhan alkoholi, tupakka ja kofeiini huumaavia aineita, mutta varsinaisiin huumeisiin luokittelemattomia kuitenkin.Siis "naiset" tilalla piti olla Naiseni :) Sorry kirotusvihre :)
- Battery016
myös kirjoitti:
on "viihdekäyttäjiä". Itse harrastin sitä joskus nuorempana, en koukuttunut enkä pilannut elämääni =) Tulipahan kokeiltua niin kauan kuin se oli hauskaa.
Pointti on siis se, että kaikkea kohtuudella.
Elämä tappaa =)mutta niin monet jäävät koukkuun ja kuolevat huumeisiin, että jo kokeileminen on itsetuhoista käyttäytymistä.
- joku
Battery016 kirjoitti:
harvapa on kofeiiniin kuollut, huumeisiin sen sijaan kuolee. vain sellainen ihminen käyttää huumeita, joka haluaa tuhota elämänsä. mukaan luettuna tupakka.
Ehdottomasti huumeita vastaan, ns. "viihdekäyttäjät" saa minulta vain ihmetteleviä katseita osakseen, oli viihdyttävä aine sitten mikä tahansa huumeeksi luokiteltava.
Viihdekäyttö-termi tuntuu nykyajan todellisuuspelkoisten käyttäjien keksinnöltä. "Kokeiluilla" ja sitä usein seuraavalla "viihdekäytöllä" on joka ikinen narkkari - niin elävät, selvinneet kuin jo kuolleetkin - uransa aloittaneet. Ei kukaan ole aloittanut huumeiden kanssa räpeltämistä koska se olisi tosi v*ttumaista hommaa. Viihdekäyttö-sana saa kaiken kuulostamaan vain niin harmittomalta, samoin kuin toinen lempparini: "hallittu riskinotto". Niin kauan kuin snorttaat, pistät itseesi tai poltat jotain skeidaa jonka alkuperästä et realistisesti ajatellen tiedä yhtään mitään (paitsi mitä myyjä taikka tarjoaja sanoo, ja heillä ei ole välttämättä puhtaat jauhot pussisa, tai sitten liiankin puhtaat...), ei riskinotossa ole myöskään mitään hallittua.
Se, miksi jollakin asia pysyy hanskassa ja loppuu aikanaan kun jollain toisella taas ei ja loppuu vasta sitten kun itse elämäkin, on sitten toinen mysteeri. Se, retkahtaako joku jossain vaiheessa lopulta pirih**ran asteelle ei kertakaikkiaan ole ennustettavissa. Vahva luonne eikä hienot tittelitkään auta jos kama on vahvempi. Näin on historia jo monet kerrat osoittanut. Riski ei ole hallittu, eikä mun mielestä myöskään ottamisen arvoinen.
Ja jätetään pliis ne roskaruoat ja kahvit jo pikkuhilja saivartelusta pois, ne on vähä eri asia kuitenkin kuin joku piri tai muut aineet. Harva lapsi itkee itsensä joka yö uneen siksi että vanhemmat vetää ilta toisensa jälkeen olkkarissa epämääräisten tuttujensa kanssa kahvia ja hampurilaisia.
Mutta en tiedä tuosta elämän tuhoamisen halusta. Nurkkasilmällä seuranneena minusta on tähän saakka vaikuttanut siltä, että huumeita käyttävät ihmiset jotka eivät oikein tiedä mitä elämällään ja itsellään tekisivät. Eivät kaikki välttämättä niinkään itsetuhoisesti, vaan paremminkin itsepakoisesti. En tiedä onko sekin sitten jonkinlaista itsetuhoa. Yhtäkaikki surullista sekin.
Ja mun nautintoaineeni on karkki, suklaa, limu, joskus kahvi. Alkoholia joskus, mutta humala ei ole tavoite eikä edes toive. Vahvahko syntymähumala poistaa päänsekoitustarpeen. - voin
joku kirjoitti:
Ehdottomasti huumeita vastaan, ns. "viihdekäyttäjät" saa minulta vain ihmetteleviä katseita osakseen, oli viihdyttävä aine sitten mikä tahansa huumeeksi luokiteltava.
Viihdekäyttö-termi tuntuu nykyajan todellisuuspelkoisten käyttäjien keksinnöltä. "Kokeiluilla" ja sitä usein seuraavalla "viihdekäytöllä" on joka ikinen narkkari - niin elävät, selvinneet kuin jo kuolleetkin - uransa aloittaneet. Ei kukaan ole aloittanut huumeiden kanssa räpeltämistä koska se olisi tosi v*ttumaista hommaa. Viihdekäyttö-sana saa kaiken kuulostamaan vain niin harmittomalta, samoin kuin toinen lempparini: "hallittu riskinotto". Niin kauan kuin snorttaat, pistät itseesi tai poltat jotain skeidaa jonka alkuperästä et realistisesti ajatellen tiedä yhtään mitään (paitsi mitä myyjä taikka tarjoaja sanoo, ja heillä ei ole välttämättä puhtaat jauhot pussisa, tai sitten liiankin puhtaat...), ei riskinotossa ole myöskään mitään hallittua.
Se, miksi jollakin asia pysyy hanskassa ja loppuu aikanaan kun jollain toisella taas ei ja loppuu vasta sitten kun itse elämäkin, on sitten toinen mysteeri. Se, retkahtaako joku jossain vaiheessa lopulta pirih**ran asteelle ei kertakaikkiaan ole ennustettavissa. Vahva luonne eikä hienot tittelitkään auta jos kama on vahvempi. Näin on historia jo monet kerrat osoittanut. Riski ei ole hallittu, eikä mun mielestä myöskään ottamisen arvoinen.
Ja jätetään pliis ne roskaruoat ja kahvit jo pikkuhilja saivartelusta pois, ne on vähä eri asia kuitenkin kuin joku piri tai muut aineet. Harva lapsi itkee itsensä joka yö uneen siksi että vanhemmat vetää ilta toisensa jälkeen olkkarissa epämääräisten tuttujensa kanssa kahvia ja hampurilaisia.
Mutta en tiedä tuosta elämän tuhoamisen halusta. Nurkkasilmällä seuranneena minusta on tähän saakka vaikuttanut siltä, että huumeita käyttävät ihmiset jotka eivät oikein tiedä mitä elämällään ja itsellään tekisivät. Eivät kaikki välttämättä niinkään itsetuhoisesti, vaan paremminkin itsepakoisesti. En tiedä onko sekin sitten jonkinlaista itsetuhoa. Yhtäkaikki surullista sekin.
Ja mun nautintoaineeni on karkki, suklaa, limu, joskus kahvi. Alkoholia joskus, mutta humala ei ole tavoite eikä edes toive. Vahvahko syntymähumala poistaa päänsekoitustarpeen.puhua vain omista kokemuksistani ja siitä puolesta minkä itse näin. Yhtään narkkia en tunne, pirihuorista puhumattakaan. Viihdekäyttö oli nimenomaan viihdekäyttöä.
Kaikkea kohtuudella, mitä kukakin sitten sisäänsä päättää laittaa, oli sitten kyse huumeista tai alkoholista.
Allekirjoitan joitain osia kirjoituksestasi, mutta tuomitsemista en jaksa ymmärtää tässäkään asiassa. Kiihkoilu on kiihkoilua. - Typy
niin..
Onhan sitä tullut kokeiltua, jos jonkinmoista paskaa..
Uteliaisuus taitaa olla mun paheeni.. ja sitten liika itsevarmuus.
Piriä kokeilin kerran ja se riitti. sen jälkeen en ole ottanut, vaikka kuinka mieli on tehnyt. En voi, koska se ois menoa sit, tunnen itseni.
Onhan tosta aikaakin jo. Onneksi järki toimii sen verran, ettei tuu toistettua.
Joten pysyttelen edelleenkin näissä hieman turvallisemmissa: kahvissa, alkoholissa, tupakissa ja sipseissä (intohimoinen sipsustelija.. nam.. :P )
Ja eiköhän, ainakin mun kokemuksen mukaan, toi kaman käyttö ole yhtä yleistä, niin homo- kuin hetskupiireissäkin. - eii
Typy kirjoitti:
niin..
Onhan sitä tullut kokeiltua, jos jonkinmoista paskaa..
Uteliaisuus taitaa olla mun paheeni.. ja sitten liika itsevarmuus.
Piriä kokeilin kerran ja se riitti. sen jälkeen en ole ottanut, vaikka kuinka mieli on tehnyt. En voi, koska se ois menoa sit, tunnen itseni.
Onhan tosta aikaakin jo. Onneksi järki toimii sen verran, ettei tuu toistettua.
Joten pysyttelen edelleenkin näissä hieman turvallisemmissa: kahvissa, alkoholissa, tupakissa ja sipseissä (intohimoinen sipsustelija.. nam.. :P )
Ja eiköhän, ainakin mun kokemuksen mukaan, toi kaman käyttö ole yhtä yleistä, niin homo- kuin hetskupiireissäkin.Mun kaveripiirissäni ei ketään käytä kamaa. Enkä ees tiedä kuin yhden käyttäjän ja siitä kyl näkeekin heti ja kyl se myöntääki sen. Eikä se kyl ole edes piireihin kuuluva, kuhan hengailee mukana. Piirit on sen verran pienet, että kamailija näkyis aikas nopeeta.
- Typy
eii kirjoitti:
Mun kaveripiirissäni ei ketään käytä kamaa. Enkä ees tiedä kuin yhden käyttäjän ja siitä kyl näkeekin heti ja kyl se myöntääki sen. Eikä se kyl ole edes piireihin kuuluva, kuhan hengailee mukana. Piirit on sen verran pienet, että kamailija näkyis aikas nopeeta.
..Kamailijat siis, niinkuin asian esitit..?
Itsellä on turhankin paljon tuttuja, jotka pössyttelee vähintäänkin pilveä..
Kyllähän sen joistain pitemmän käytön jälkeen huomaa, suurimmasta osasta kyllä ei..
Nuo kun ovat tosi "kiltin tytön" oloisia, käyvät koulua tai töissä, hoitavat kotia ja osalla on lapsiakin...
En uskoisi, ellen tietäisi näiden ihmisten vetävän kamaa, joidenkin aika rankastikin..
Itse en välitä käyttää ja jokainen sotkekoon elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. En voi ruveta enää ketään holhoamaan (been there, done that).
Mutta pointtina nyt vain, ettei sitä aina voi täysin tietää, kuka vetää ja kuka ei, vaikka luulis.. - nimetön tällä kertaa
Eliö kirjoitti:
Epäterveellistä synteettistä roskaa.aika harvat pistää piriä suoneen. siis yleensä vasta ne jotka on ihan pohjalla, siinä vaiheessa kun ei enää nenä ja vatsalaukku kestä.
mäkin käytin jonkun aikaa. siis piriä. ei se kyllä ihan hanskassa pysynyt. lopetin kun tosissaan lakkasi olemasta kivaa. enkä ottais enää vaikka tarjottais ilmatteeks. on tarjottukin. en sinänsä kadu, se oli kivaa niin kauan kun sitä kesti mutta tiedän että se on nyt ohi enkä sais siitä enää irti samanlaisia kiksejä kun sillon joskus.
eli nykyään vinetto- ja röökilinjalla. ja karkitkin maistuu. :) - Eliö
nimetön tällä kertaa kirjoitti:
aika harvat pistää piriä suoneen. siis yleensä vasta ne jotka on ihan pohjalla, siinä vaiheessa kun ei enää nenä ja vatsalaukku kestä.
mäkin käytin jonkun aikaa. siis piriä. ei se kyllä ihan hanskassa pysynyt. lopetin kun tosissaan lakkasi olemasta kivaa. enkä ottais enää vaikka tarjottais ilmatteeks. on tarjottukin. en sinänsä kadu, se oli kivaa niin kauan kun sitä kesti mutta tiedän että se on nyt ohi enkä sais siitä enää irti samanlaisia kiksejä kun sillon joskus.
eli nykyään vinetto- ja röökilinjalla. ja karkitkin maistuu. :)En niin paljoa tiedä kaikkien huumeiden käyttötavoista, mutta kiitos kun valaisit. Siis piriä impataan. Ahaa..
- Anonyymi
Eliö kirjoitti:
Ikuisuus kysymyksiä.
Ihan vain asiantuntia kommenttia kaivaten. Mikä sai sinut kokeilemaan huumeita? Miksi haluaisit kokeilla?Ihme että vielä jotkut edes kokeilevat huumeita kun siitä on valistusta saatu jo kauan
- Battery016
siideriä tai kaljaa otan joskus harvoin, colaa juon melkein päivittäin, ja karkkiakin tulee syötyä melkein joka päivä. erityisesti pidän salmiakista, mutta suklaakin menee.
- IndigoBlue
Tupakka ja kahvi.
Tupakkaa yritän käyttää kohtuudella.
Kahvista luovuin viime viikolla, kun piti
valita kahvin ja tupakan välillä:-)
Olutta ja viskiä joskus veljen kanssa siemaillaan, en kuitenkaan pidä humaltumisesta lainkaan. Jos huomaan tulevani hiprakkaan, poistun kotiin, syön jotain ja menen nukkumaan:-)
Kahvin vaihdoin vihreään teehen.
Pitäisi auttaa sekä verenpaineeseen että nesteen kertymiseen. Saapa nähdä auttaako!- vuosi Nuoruudestani
Joo, kahvi on kyllä huono monessa suhteessa juon sitä silti(maitokahvi). Ajattelin itse lopettaa taas kokonaan alkoholin käytön. Hauskempaa ilman sitä. Tupakkaan olen koukussa ja sen lopettamista en vielä ole harkinnut...namejakaan en jätä(onneksi ei ole paino ongelmaa).
- Hilma
Käytän kahvia ja tupakkaa päivittäin, ajoittain suklaa, salmiakki tai täytelaku.
Suklaanhan sanotaan olevan seksin korvike, siksipä kai siihen tulee himo välillä :) - 30+
tupakka. kyllähän noita namumellejäkin tulee liian usein naposteltua.
huumeille sanon ehdottoman ein. en halua olla missään tekemisissä. - linssilude~
Hmm. Tupakkaa tulee poltettua erittäin harvoin, mutta alkoholia käytän melko säännöllisesti. En kuitenkaan juo humalanhakuisesti.., muuten seuraukset saa kärsiä seuraavana päivänä. Karkkia syön ehkä 3-4 päivänä viikossa..:) Kahvia juon harvoin, mutta teetä tulee litkittyä varsinkin talviaikaan melkein joka päivä.
Siinäpä se. - Klaudia
olla muuta kuin kahvi, joka aamu.
- kenai
menee joka päivä..tupakkaa ei enään niinkuin ennen, silloin tällöin.
Alkoholia (olutta) harvemmin..
Suklaa on yks pahe joka ei taas iholleni sovi, samoin muut makeat.
Nykyään onkin määrätty karkkipäivä =) - Mettis
Tee kai luokitellaan nautintoaineeksi, mutta mitään muuta en sitten usein nautikaan. Omenalimonadia ja suklaapalasen joskus pahimpaan masennukseen. Tylsä taidan olla.
- vuosi Nuoruudestani
Ei se ole tylsää jos elää terveellisesti. Minulla se on tavoite :)
- bettis
Kahavi, tupakki ja alkohooli. Siinä ne. Niin, ja sauna.
- martsa
irtonameista, viinistä joskus, maitokahvista aamuisin ja joskus iltapäivällä, tummasta englantilaistyyppisestä teestä, mutta en niinkään suklaasta.
- jinx
punaviiniä useinkin. lisäksi muita alkoholijuomia. aika harvoin (muutaman kerran vuodessa) kukkasta.
- Jennifer
..olla varsinainen nautintoaine, mutta se on erittäin nautinnollinen aihe..nimittäin aromaattiset öljyt. Tuoksulampussa tai sitten hierontaöljyyn/voiteeseen sekoitettuna. Ovat muuten ihan oikeasti terapeuttisia.
Syötäviä aineita ovat lähinnä erilaiset leivonnaiset, suklaa, pirtelöt, hedelmät.- heta
iso liuta aromaterapiaöljyjä on ?
Ja mihin juttuun mikin niistä vaikuttaa ?
Olen joskus hierontaöljynä käyttänyt. Tuoksulamppu on kokeilematta. Nyt voisi, kun on jo tuota illankähmää.
Tuoksut vaikuttavat energiakeskuksiin, joista aina jaksan jankata, koska törmään niihin joka paikassa ja lajissa. Kyse on kai siitä millä tavoin, minkä aistin kautta maailmaa itsekukin hahmottaa. Joku pitää koskettamisesta, toinen haistaa, maistaa, joku muu näkee, kuulee. Aistejansa voi harjaannuttaa virikkeillä. - Jennifer
heta kirjoitti:
iso liuta aromaterapiaöljyjä on ?
Ja mihin juttuun mikin niistä vaikuttaa ?
Olen joskus hierontaöljynä käyttänyt. Tuoksulamppu on kokeilematta. Nyt voisi, kun on jo tuota illankähmää.
Tuoksut vaikuttavat energiakeskuksiin, joista aina jaksan jankata, koska törmään niihin joka paikassa ja lajissa. Kyse on kai siitä millä tavoin, minkä aistin kautta maailmaa itsekukin hahmottaa. Joku pitää koskettamisesta, toinen haistaa, maistaa, joku muu näkee, kuulee. Aistejansa voi harjaannuttaa virikkeillä...öljyt vaikuttavat meihin terapeuttisesti.
Öljyjä on paljon ja niillä on erilaisia vaikutuksia. Kannattaa ostaa joku aromaterapian kirja tai käydä kirjastossa, jos asia todella kiinnostaa.
Sopivan öljyn voi itselleen valita sen vaikutuskuvauksen mukaan. Mitä itsessään haluaa hoitaa.
Öljyt vaikuttavat esim. tyynnyttävästi, verenpainetta alentavasti, vihan tunteita poistavasti, piristävästi. Lista on pitkä.
Kaikki öljyt eivät sovi kaikille. Esim. jos on korkea verenpaine, ei tiettyjä öljyjä saa käyttää.
Omat mieliöljyni ovat mm. mirha, ruusu-otto ja pelargonia.
Suosittelen tuoksujen maailmaa, sillä se kiehtovuudessaan on myös hyvä yhdessä meditaation kanssa.
Joo-o, tällä hetkellä meikäläinen tarvitsisi tupla-annoksen öljyä..;D - vuosi Nuoruudestani
Olen joskus kokeillut tuoksuvia öljyjä, mutta pääni alkaa aina särkeä. En voi käyttää hajuvesiäkään tai tuoksuvia voiteita. Hieronta on kyllä yksi millä minut saa hyrräämään, kuin kissan tyytyväisyyttään. Sauna, olut ja hieronta...siinä minulle rentoutusta.
- heta
Jennifer kirjoitti:
..öljyt vaikuttavat meihin terapeuttisesti.
Öljyjä on paljon ja niillä on erilaisia vaikutuksia. Kannattaa ostaa joku aromaterapian kirja tai käydä kirjastossa, jos asia todella kiinnostaa.
Sopivan öljyn voi itselleen valita sen vaikutuskuvauksen mukaan. Mitä itsessään haluaa hoitaa.
Öljyt vaikuttavat esim. tyynnyttävästi, verenpainetta alentavasti, vihan tunteita poistavasti, piristävästi. Lista on pitkä.
Kaikki öljyt eivät sovi kaikille. Esim. jos on korkea verenpaine, ei tiettyjä öljyjä saa käyttää.
Omat mieliöljyni ovat mm. mirha, ruusu-otto ja pelargonia.
Suosittelen tuoksujen maailmaa, sillä se kiehtovuudessaan on myös hyvä yhdessä meditaation kanssa.
Joo-o, tällä hetkellä meikäläinen tarvitsisi tupla-annoksen öljyä..;Dkipaista paikalliseen siirtomaatavarakauppaan hakemaan troppia "näennäiseen ulkoiseen tyyneyteen ja sisäiseen myllerrykseen". Siis minun nyt.
- Anonyymi
vuosi Nuoruudestani kirjoitti:
Olen joskus kokeillut tuoksuvia öljyjä, mutta pääni alkaa aina särkeä. En voi käyttää hajuvesiäkään tai tuoksuvia voiteita. Hieronta on kyllä yksi millä minut saa hyrräämään, kuin kissan tyytyväisyyttään. Sauna, olut ja hieronta...siinä minulle rentoutusta.
Moni on allerginen muutamille öljyille , ja ne ei sovi tietenkään kaikille , jos on aineenvaihdunta sairauksia niin pitäisi olla varovainen , migreeni on myös usein tulos kun kokeilee öljyjä , joten se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi jollekin toiselle
- heta
lista:
tavalliset ja tuliset ruoat,
vesi, mustaherukkamehu, kotikalja,
kahvi, kaakao,,, tee,
oluet, vesi ja elämän vesi,
liikunnasta saatavat aineenvaihduntatuotteet,
sauna-aineet,
ihmissuhteiden rakkaudelliset aineet.- Jennifer
..siskoseni. Hyvää ja kylmää kotikaljaa EI voita mikään..:)
- Kirsikka
Kahvi, kahvi, kahvi ja kahvi.
Kuiva omenasiideri max 3 pulloa eikä edes joka viikko.
Kuohuviini joskus.
Tumma suklaa; taloussuklaa on hyvää. Miksi kukaan ei koskaan tuo TALOUSSUKLAATA lahjaksi?
Ja sitten tuohon nimimerkkiin liittyvä hedelmä eri muodoissaan.- heta
kirsikan eri muodot ovat kiinnostavia.
- Tric
Hmmmh. No tietenkin suklaa, fasun sininen erityisesti. Ja sitten vichyvesi, parasta on Ramlösa jääkylmänä, Bonaquakin menee. Candy kingin irtikset on myös hyviä. Ja vesi on kyllä yksi parhaista nautintoaineista, etenkin vedessä oleminen, uiminen ja lämpimässä ammeessa lilluminen on kyllä erittäin nautinnollista. :)
Mäkin olen hieman tutustunut aromaterapiaan, hankin tossa pari vuotta sitten tuoksulampun mutta toistaiseksi omistan vaan laventelin. - Anonyymi
Reitit ei kahvia tupakoiva. Lisä jotta samaa tehtäs.
Mitä niistä ruuista,mitä siitä väkivallasta Timo huolissaan viinipullo.
Lisät Kahvi, jos se nyt vastaukseksi hyväksytään.
- Anonyymi
ihan vaan kupillinen kahvia ja joku leivos
- Anonyymi
Puoliso🤗Kahvia töissä. Leffaherkut silloin tällöin. Saunaan aina kun mahdollista. Vapaa ajalle shamppanja ja tumma olut. Hikoiluun vichyä. Kyläilyyn käy kaffet ja pullat. Korvapuustin puute joskus. Ruoka ❤️
Nykyisin käyn enemmän kasviksilla ja oppinut pitämään kalasta. Karkista, energiajuomista ja limsoista olen hyvin vieroittanut itseni. Joskus silti. - Anonyymi
Meillä molemmilla on kahvi ja tupakka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904342
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?482749Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2121644Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426