Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikeessa oot. Vanhojen juttujen jossittelu on ihan vihoviimestä ja tulevien toiseks viimestä. Ja sitten se sitku.
01.10.2022 23:41
Eikös niitä vasta kiikkustuolissa muistella? Ja mistäs sää päättelit, jotta mulla semmosia vuosia on ollu? 😁 Vaihevuodet seuraavaks, kun tästä teini-iästä pääsee 🙈
01.10.2022 23:37
Saithan sä tuostakin kunnon tarinan aikaseks, eikä menny ees kovin myöhäseks 😄
En mäkään semmoseen muottiin sovi, mikä tuossa tarinassa vilahti. Keinutuolissa oon joskus mummolassa kiikkunut ja puikot pysyy käsissä, vaan en niillä minkäänlaista muuta tuotosta aikaan saa, kun just korkeintaan sen kilkutuksen. Ihan sama siis, onko mukana neuloslankaa vai ei 😁 Enkä mä semmosilla osaa oikein syödäkään. Tahtia jos pantas musisoivien etteen semmosella lyömään, niin syntys vaan sekametelisoppa.
Mullakin on vielä omat hampaat ja kaikki muukin sammaa vanhaa.
01.10.2022 20:22
😁 Niin? Pitipä googgeloida ja päälle 3-kymppinen näytti Kirka olleen, kun Hengaillaan on julkastu. Samaa ikää oli Frederikki, kun kolmekymppinen julkastiin ja varmasti ties hänkin mistä laulo 😅
01.10.2022 20:13
En liity tapaukseesi, mutta kyllä mulla on joskus ollu tapana tämmönenkin, vanhojen asioiden ja tapahtumien miettiminen ja vatvominenkin. Liikaa on välillä tullu elettyä menneessä, se kun on kumminkin mennyttä. Aika paljon tulee ajateltua myös sitä, jos ois tehny jonkin asian toisin tai joku juttu ois vaan menny eri tavalla. Mitä meistä olisi voinut tulla jos rakkautta olis riittänyt.
Tulevaisuudesta ei taas tiiä, eikä sitäkään kai kannata liikaa ajatella... sitä, mitä meistä voisi tulla...
01.10.2022 15:14
Niksipirkka: "Ongelma ratkeaa helposti rypsiöljyllä. Kastele hiukset Pirkka-rypsiöljyllä, hiero ongelmakohtaa varovasti sormien välissä, ja yllätys-yllätys: purkka irtoaa varsin helposti hiuksista. Kannattaa kokeilla."
En tiiä tepsiikö sohvalla makkaaviin.
30.09.2022 23:43
"Tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan..." 🎵🎶
30.09.2022 23:39
Niinpä niin.
30.09.2022 23:36
Tarkoittanet Amicitiaa, jonka perässä tuli Pura. Ei selvinnyt mulle googlaamalla, jotta tarkottiko tyttöystävyyttä vaiko puhasta ystävyyttä, enkä tullu kai kysyneeksikään. Tuon puhtaan kohalla pitäs kai joku täppäkin olla...tiiä tuosta, kun en (latinaakaan) osaa. Tuo nikki jäi siis munkin miäleen, mutta muuta pohdintaa (onko tumma tukka tai tummat silmät) en hänen kohdalla käyny, vaan ne oli ne toiset tyypit kun mietitytti 😄 Vaan jokasella oma makunsa ja omat pähkäilynsä 😉
30.09.2022 14:16
No tuo on kyllä sinällään totta, aktiivisuutta tarttis ja positiivisuutta myös.
29.09.2022 09:53
No en voi sanoa, jotta en koskaan ikinä ois tuommosia miettinyt😄 Parin nimimerkin ja ehkä kahden anonyymin kohdalla näin on käynyt.
29.09.2022 09:48
Toivottavasti ei tullu ainakaan niitä kovimpia kolotuksia, vaikka kyllä sen jossain pitää vähän tuntua, jotta ois vaikutusta (puoleen jos toiseen tai ainaki toiseen puoleen) 😉
Mikä se sulla auttaa niihin kolotuksiin jos päälle menevät? Mä oon ite turvautunut yleensä tablettimuotosiin ja joskus myös geelimäisiin, jos oikein kiusaksi alkavat. Tuommosia "koloavvaimia" on lääkärikin joskus suositellu. Ja semmostakin oon armeijatermein (vaikka se käymättä onkin) kuullu sanottavan, jotta lepo ja tietty asento jatkuvan marssin eli liikkeen sijasta ompi ihan käypäkelponen tapa, siis niille joille se käy. Liekö sie näihin kuulut joille tuommonen soppii, vai ootko 24/7 ikiliikkuja 😁
Vaan hierontahan tuo kolotuksiinki paras tai ainaki kivoin olisi...
Juu ja kyllä se katse on se juttu eikä väri. Ja ihanan tyypin huulilla hymy. Sillon tätä muijaa viijään 😄
Ps. Tahotko sä tästä variaatiosta enemmän virkkaa tai uskomattomasta neuloa?
25.09.2022 18:52
Kuulepas sie Kisufisu. Toivoaan ei kannata eikä piä menettää. Tiiätkö sen sanonnan missä väittävät, jottei salama samaan paikkaan kahta kertaa iske. Sekin väite on todettu paikkansa pitämättömäksi eli kyllä voipi iskeä ja vielä aika isolla todennäköisyydellä. Se on liekkien kans vähän sama homma, jotta yllättäen monesti tulevat, niinku salamatki. Nuo jälestä mainitut kun varottavatkin aina vasta jälkikäteen sillä jyrinällään, eli sitten kun on jo osunu.
Pidän peukkuja, jotta Hänet 😍💞 kohtaat
25.09.2022 18:35
Tuli tuosta sun jepin perässä olevasta mieleen se mainos, jossa on koiria tekareilla. Ootko nähny? Siinä kohtaa miekään en halpaan menny, enkä kyllä ois uskonu kalliillakaan (tälläkin vaa ylätekarit 😄)
25.09.2022 16:54
Paan sullekin Kisufisu tähän nimmarin, jos et tuosta anonyymistä uskonu tai vaikka joulumuoriksi luulit 😁
25.09.2022 16:38
Jos et uskonu, niin tässä se nimmari, kun nimittely lakkas 😊
25.09.2022 16:32
No nythän tuo herkesi botiksi kuttumatta 😁👍🏼
25.09.2022 16:30
On ollu tai ei se enää niin uusi ole. Vaan en tuon takia sillä tavalla kysele. Ite kun oon taipuvainen takiaisuuteen, niin ihan vaan kiinnosti, jotta onko semmonen yleistä.
25.09.2022 16:29
No en taatusti jaksas tuommosta matkaa yhdellä soitolla juosta, en luultavasti ees kävellä, paitsi jos ois aivan pakko 😁 Mulla on jo jaloissa sen verran kremppaa (liikunta-ja tapaturmavammaa, sekä iän tuomaa), jotta liiotella ei liikunnankaan kans pidä. Sopivatahtinen ja matkaltaan maltillinen polkukävely maistuu kyllä monesti. Ja jos matkassa mukana on ihana ihminen jota voipi välillä polulla halia, niin maistuu viä makoisammalta 😘
24.09.2022 22:57
Jaa mitkä, tunteet vai? Mä en kovin herkästi sammu, kun tulet lyö kunnolla päälle. Ihastustunteet on yleensä kuollu vasta kun ei kohdetta nää eikä kuule.
24.09.2022 22:48
21 / 278