Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Ehtoota+Seukkari!+Jaha,+tekoäly+vetäs+taas+palkokasvia+nenäänsä.++Noh,+ehdin+kuitenkin+lukasta+viestis+ennenku+läks.+Nyt+oli+taas+paikotellen+niin+vaikeeselkosta,+ettei+meinannu+millään+saada+selvää+😉+Saattohon+se+siis+olla+niin,+jotta+tekoällikin+tipahti+kärryiltä+ja+pani+poistoon+ihan+vaan+varmuuden+vuoks,+kun+ei+tiänny+mitä+mieltä+ois.+Vai+meinaat+sää,+että+meen+ihan+takki+auki+ja+oon+alkanu+leweileen?++No+leweilyä+mulla+on+kyllä+taas+viime+viikot+ollu.+En+oo+jaksanu+enää+vahdata+kaloria+ja+senhän+tietää,+että+missä+ne+ylimääräset+tässä+iässä+näkyy.+Ei+ainakaan+pituudessa.+Takki+auki+en+oo+montaa+kertaa+menny+vaikka+vielä+voiski.+Kohta+ei+enää+kannata,+kun+alkaa+kunnolla+pakastaan.+Niiailetko+sä+useestikin+neitojen+eessä?+Jostain+luin,+jotta+syväkyykky+ois+hyvää+reeniä.++Että+jos+niiaat,+niin+kannattaa+sitten+tehdä+kunnolla+eikä+jättää+puolitiehen.+Nyt+kun+se+sun+tekstis+katos,+niin+en+yhtään+muista,+että+mitä+muuta+kirjotit.+Pitää+vielä+tässä+illan+aikana+hommata+kaikenlaista,+niin+paan+nytte+stopin+ja+pisteen+tähän.+Terv.+Elvistelijä
  2. Moikka+Seukkaaja!+Juuh,+mulla+ei+paljon+kannat+kopise,+eikä+oo+korkeetkaan.+Koppahommia+en+oo+ihan+muutamaan+vuoteen+enää+harrastanu.+Aiemmin+työntelin+niitä+paljonkin,+sato+tai+tuiskus.+Joskus+onneks+paistoki.+Kerran+mä+työntelin+niitä+kaupoilla+niin+rivakkaa+ja++ajatuksissani,+jotta+jäi+ostokset+kauppaan.+Mutta+sen+tarinan+mää+oon+täällä+jo+aiemmin+kertonu,+joten+en+ala+toistaan.+Siitä+toistostaki+on+näjet+syytöstä+tullu.+Sää+oot+siis+vissii+sellane+ykssarvine+ja+-neuvone?+Niin+mä+oon+joskus+keväämmällä+aatellu.+Mutta+ei+se+mua+sinällään+järkytä+vaikka+ois+toisinkii,+jompikumpi+tai+kumpiki+😉Kertaakaan+en+oo+elävää+ravintolaa+reffannu.+Mut+on+sitä+niissä+tapahtuvaa+elämää+aikoinaan+jonkun+verran+tullu+kateltua.+Nykyseen+ei+oikeen+jaksa,+eikä+oikein+ehikään+vaikka+kuinka+tahtos.Oikeessa+oot+jottei+täällä+kannata+liian+tarkkaan+elämäänsä+avata.+Eikä+mitään+aikoja+ja+paikkoja+ehotella+taikka+tuntomerkkejä+laittaa.+Vaikken+mää+mihkään+kansainvaellukseen+usokaan.+En+ees+tarkoilla+koordinaateilla+ja+ajankohdalla+😂+Toisaalta+myös+yks+vääränlainen+vaeltaja+voi+olla+liikaa.+Et+parempi+olla+hissukseen.+Mistäs+sää+aattelit+suutahtaa+(kun+wihastuneide+kategooriaan+meinasit)?+En+mä+itekään+tätä+nykyä+enää+ihastuneisiin+kuulu.+Mutta+oon+sen+verran+hidastunu,+jotta+kai+silläkin+oikeuden+saa.+Ei+viittis+nii+vähäpätösestä+syystä+suuttua,+varsinkaan+kun+en+oo+kovin+nopee+leppymään.+Hommat+kuttuu,+pitää+mennä.+Laittelehan+postia+ellet+jo+kyllästynt+😂*Virtuaalinen+rutistus*Terkuin+Elvi
  3. Moikka+Helemi!+Laittelen+nyt+vuorostaan+kuulumisia+täältäpäin+vaik+ollaanki+vähän+passiiveja+tätä+nykyä+😉Mukava+kuulla+että+sun+terveyskuurisi+on+tuottanut+tulosta+ja+sillä+on+ollu+positiivista+vaikutusta+moneen+hommaan+😊+Sä+oot+kyllä+oikeessa+siinä,+että+todennäkösesti+mun+elämään+pukkaa+uutta+ihastusta+aika+nopeesti.+Niinhän+se+on+mulla+aiemminkin+menny.+Se+tässä+vähän+jännittää,+kun+mulla+nuo+ihastuskohteet+on+vielä+sellasia,+ettei+koskaan+voi+tietää+keneen+tunteet+seuraavaks+kohdistuu.+Ainoostaan+se+on+suht+varmaa+(ei+siis+satavarmaa)+että+kohde+on+nainen+😉++Ja+tosiaan+mulla+menee+nuo+hommat+päälle+ihan+yhtäkkiä.+Ne+ei+siis+tuu+kello+kaulassa+vaan+korkeintaan+ranteessa+jos+siinäkään.+Mä+oon+koittanu+nyt+tehä+lenkkiä+ja+muutenkin+liikkua.+Toissapäivänä+ja+eilen+kävelin+reippaasti+kierroksia+ja+alkuviikosta+harrastin+toisenlaista+liikuntaa.+Uus+harraste+on+nyt+kalenterissa.+Päädyin+lopulta+liikunnalliseen+vaikka+pähkäsin+muitakin.+Yhtä+muuta+juttua+mä+koitan+alkaa+hommaan+ilman+ohjausta.+Ennen+sitä+mun+tarttee+tosin+tehdä+hankintoja.+Ja+ennen+hankintoja+pitää+tehdä+vertailuja,+jottei+tuu+ostettua+ihan+sekundaa.+Niistä+mun+kalenteriin+merkatuista+kivoista+jutuista+yks+on+jo+takanapäin+ja+muutama+edessä.+Yhtä+edessä+olevaa+mä+ootan+erityisen+paljon.+Onks+ne+Jompet+muuten+käyny+vielä+pimpottaan+sun+kellojas?+Entä+ootko+sä+unhoittanut+sen+Ihanan+Naisen+täysin?+Mä+taisin+kysyä+tota+jo+aiemmin+muttet+vissiin+vastannu+😉+No+ei+oo+pakko+nyttenkään+jos+et+taho.+Mut+aattele+sitä,+että+vuos+takaperin+me+oltiin+molemmat+ihastuksesta+sekasin.+Sä+ehkä+enemmän+😁+Nyt+mä+oon+tämmönen+viilee+ja+säkin+vissiin+aika+paljolti.+Toivottavasti+sun+elämääs+karauttaa+joku+ihana+kuiteski+aika+pian.+Tai+viimeistään+sitten,+kun+hetki+on+otollinen+😉Sellasta.+Tässähän+tää+meikäläisenki+elämä+menee.+Aika+rivakkaan+kello+tikittää+ja+vuodenajat+vaihtuu+vai+kui+sen+sanois.+Eipä+mulla+muuta.+Mukavia+kesäpäiviä+ja+tsemppiä+kaikkeen+mitä+nyt+teetkin!+😊*hellä+rutistus*+Terv.+Elvis
  4. Moikka!+Kiva+kuulla+susta+😊Mä+oon+pyörinyt+täällä+palstoilla+epätasaseen+mutta+ei+oo+sykkiny+riimisuoni+eikä+muutenkaan+oo+liioin+hotsittanut+kirjotella+(itekseen).+Aika+hiljasta+näet+näyttäs+täällä+olevan.+Mulla+on+ollu+elämä+nyt+suht+tasasta.+Brunettea+en+oo+nähny+edelleenkään+kuin+vilaukselta+toisinaan.+Oon+suosinut+töissä+nyt+sellasta+välttelypolitiikkaa.+Enkä+nyt+meinaa+töitten+välttelyä+vaan+sitä,+että+oon+hoitanut+meidän+(mun+ja+bruneten)+väliset+hommat+pääsääntösesti+sähköpostitse.+Yks+viimesin+homma+hoitu+kätevästi+kollegan+toimesta,+ilman+että+tartti+ees+delegoida+😉+Mut+joo,+oon+siis+ajatellut,+että+paree+pysyä+erossa+jottei+mee+tunteet+vahingossakaan+päälle.+Pakko+kyllä+myöntää,+että+se+on+tosi+tylsää+kun+ei+tunteet+leisku.+Mun+elämään+ei+oo+siis+hyppinyt+myöskään+uusia+ihastuksia.+Eli+oon+ihan+ihastusvappaalla+tätä+nykyä.+Kilojen+vahtaamisen+oon+nyt+jättänyt+ja+oon+jo+ehtinyt+niitä+pudonneita+saada+pari+takaisinkin.+Kesän+tai+ainakin loman+ajan aattelin+mennä+syömis-+ja+juomishommisssa+lepposasti.+Syksyllä+sit+taas+uus+kuri+jos+siltä+tuntuu.+Harrasteet+alkaa+jäädä+pikkuhiljaa+kesätauolle.+Pitää+varmaankin+siis+lisätä+kävelyä+kalenteriin,+jotta+pysys+ees+jonkinlainen+kondis.+Tosin+mun+harrasteet+on+sellasia,+että+niitä+vois+vallan+hyvin+tehä+ihan+itekseenkin.+Täytyy+ehkä+koittaa+jos+tänä+kesänä+onnistus.+Mun+ongelma+on+vaan+yleensä+ollu+se,+että+kun+"piiskaaja"+ja+ryhmä(kuri)+puuttuu,+niin+menee+helposti+hanskat+naulaan+ja+sinne+ne+sit+tahtoo+jäädä.+Mä+en+nyt+kehtaa+esittää+sulle+mitään+kysymyksiä,+kun+ei+voi+tietää,+jotta+millon+seuraavan+kerran+tänne+kurkkaat.+Mä+käyn+kurkkimassa+epätasaseen+niinku+tossa+yllä+totesin.+Välillä+menee+päiviä+niin+etten+muistakaa+ja+sitten+kun+muistan+niin+yleensä+saa+todeta+saman+hiljasuuden+🙄Mukavaa+kesän+jatkoa+ja+edelleen+tsemppiä+puuhiisi.+Moiskaus+😘+ja+rutistushali!