Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehtoota+Seukkari!+
Jaha,+tekoäly+vetäs+taas+palkokasvia+nenäänsä.++Noh,+ehdin+kuitenkin+lukasta+viestis+ennenku+läks.+Nyt+oli+taas+paikotellen+niin+vaikeeselkosta,+ettei+meinannu+millään+saada+selvää+😉+Saattohon+se+siis+olla+niin,+jotta+tekoällikin+tipahti+kärryiltä+ja+pani+poistoon+ihan+vaan+varmuuden+vuoks,+kun+ei+tiänny+mitä+mieltä+ois.+
Vai+meinaat+sää,+että+meen+ihan+takki+auki+ja+oon+alkanu+leweileen?++No+leweilyä+mulla+on+kyllä+taas+viime+viikot+ollu.+En+oo+jaksanu+enää+vahdata+kaloria+ja+senhän+tietää,+että+missä+ne+ylimääräset+tässä+iässä+näkyy.+Ei+ainakaan+pituudessa.+Takki+auki+en+oo+montaa+kertaa+menny+vaikka+vielä+voiski.+Kohta+ei+enää+kannata,+kun+alkaa+kunnolla+pakastaan.+
Niiailetko+sä+useestikin+neitojen+eessä?+Jostain+luin,+jotta+syväkyykky+ois+hyvää+reeniä.++Että+jos+niiaat,+niin+kannattaa+sitten+tehdä+kunnolla+eikä+jättää+puolitiehen.+
Nyt+kun+se+sun+tekstis+katos,+niin+en+yhtään+muista,+että+mitä+muuta+kirjotit.+Pitää+vielä+tässä+illan+aikana+hommata+kaikenlaista,+niin+paan+nytte+stopin+ja+pisteen+tähän.+
Terv.+Elvistelijä
25.11.2018 20:49
Ehtoota+Seukkari!+
Jaha,+tekoäly+vetäs+taas+palkokasvia+nenäänsä.++Noh,+ehdin+kuitenkin+lukasta+viestis+ennenku+läks.+Nyt+oli+taas+paikotellen+niin+vaikeeselkosta,+ettei+meinannu+millään+saada+selvää+😉+Saattohon+se+siis+olla+niin,+jotta+tekoällikin+tipahti+kärryiltä+ja+pani+poistoon+ihan+vaan+varmuuden+vuoks,+kun+ei+tiänny+mitä+mieltä+ois.+
Vai+meinaat+sää,+että+meen+ihan+takki+auki+ja+oon+alkanu+leweileen?++No+leweilyä+mulla+on+kyllä+taas+viime+viikot+ollu.+En+oo+jaksanu+enää+vahdata+kaloria+ja+senhän+tietää,+että+missä+ne+ylimääräset+tässä+iässä+näkyy.+Ei+ainakaan+pituudessa.+Takki+auki+en+oo+montaa+kertaa+menny+vaikka+vielä+voiski.+Kohta+ei+enää+kannata,+kun+alkaa+kunnolla+pakastaan.+
Niiailetko+sä+useestikin+neitojen+eessä?+Jostain+luin,+jotta+syväkyykky+ois+hyvää+reeniä.++Että+jos+niiaat,+niin+kannattaa+sitten+tehdä+kunnolla+eikä+jättää+puolitiehen.+
Nyt+kun+se+sun+tekstis+katos,+niin+en+yhtään+muista,+että+mitä+muuta+kirjotit.+Pitää+vielä+tässä+illan+aikana+hommata+kaikenlaista,+niin+paan+nytte+stopin+ja+pisteen+tähän.+
Terv.+Elvistelijä
25.11.2018 20:49
Moikka+Seukkaajamunmielestä!+😂
Myöhäänpä+oot+tuas+kukkunu,+mie+oon+tuolloin+vissiin+jo+nukkunu.+
Vai+meinasit+kynähommeleihin+vaihtaa.+Mä+en+oo+oikein+lyijykynätyyppiä.+Tais+tulla+kouluaikaan+liian+tutuksi+se+väline.+Siihen+liittyvä+kumittaminen+oli+kyllä+ihan+mun+erikoisalaa.+Nykyään+mä+kirjottelen+enimmäkseen+näppäimistöllä.+Kynissä+suosin+sellaisia,+joissa+on+arkistokelpoinen+muste.+Mulla+on+yks+lempparimerkki+mitä+en+vaihda.+Täällä+on+ollu+aika+kylmät+yöt.+Ens+viikolle+lupailivat+vielä+viileempää.+Suas+nähä.+
Terkuin+Elvi
15.11.2018 11:53
Moikka+Seukkaaja!+
Juuh,+mulla+ei+paljon+kannat+kopise,+eikä+oo+korkeetkaan.+Koppahommia+en+oo+ihan+muutamaan+vuoteen+enää+harrastanu.+Aiemmin+työntelin+niitä+paljonkin,+sato+tai+tuiskus.+Joskus+onneks+paistoki.+Kerran+mä+työntelin+niitä+kaupoilla+niin+rivakkaa+ja++ajatuksissani,+jotta+jäi+ostokset+kauppaan.+Mutta+sen+tarinan+mää+oon+täällä+jo+aiemmin+kertonu,+joten+en+ala+toistaan.+Siitä+toistostaki+on+näjet+syytöstä+tullu.+
Sää+oot+siis+vissii+sellane+ykssarvine+ja+-neuvone?+Niin+mä+oon+joskus+keväämmällä+aatellu.+Mutta+ei+se+mua+sinällään+järkytä+vaikka+ois+toisinkii,+jompikumpi+tai+kumpiki+😉
Kertaakaan+en+oo+elävää+ravintolaa+reffannu.+Mut+on+sitä+niissä+tapahtuvaa+elämää+aikoinaan+jonkun+verran+tullu+kateltua.+Nykyseen+ei+oikeen+jaksa,+eikä+oikein+ehikään+vaikka+kuinka+tahtos.
Oikeessa+oot+jottei+täällä+kannata+liian+tarkkaan+elämäänsä+avata.+Eikä+mitään+aikoja+ja+paikkoja+ehotella+taikka+tuntomerkkejä+laittaa.+Vaikken+mää+mihkään+kansainvaellukseen+usokaan.+En+ees+tarkoilla+koordinaateilla+ja+ajankohdalla+😂+Toisaalta+myös+yks+vääränlainen+vaeltaja+voi+olla+liikaa.+Et+parempi+olla+hissukseen.+
Mistäs+sää+aattelit+suutahtaa+(kun+wihastuneide+kategooriaan+meinasit)?+En+mä+itekään+tätä+nykyä+enää+ihastuneisiin+kuulu.+Mutta+oon+sen+verran+hidastunu,+jotta+kai+silläkin+oikeuden+saa.+Ei+viittis+nii+vähäpätösestä+syystä+suuttua,+varsinkaan+kun+en+oo+kovin+nopee+leppymään.+
Hommat+kuttuu,+pitää+mennä.+Laittelehan+postia+ellet+jo+kyllästynt+😂
*Virtuaalinen+rutistus*
Terkuin+Elvi
14.11.2018 17:12
Huhuu+Seukkailija!+😉
Kiva+kun+skrivasit.+
En+mää+(Helmist+en+tiiä)+missään+mualiman+markkinoilla+oo.+On+arvot+nykyään+(niillä+markkinoillaki)+sitä+luokkaa,+jotta+paree+vaan+pysytellä+kotosalla.+Vois+melkeen+laulaa+Kaija+Koota+mukaillen,+jotta+nää+yöt+ei+anna+arVoo.+
No+joo.+Oon+käyny+täällä+palstoilla+tasaseen+kurkkimassa,+mutten+enää+"urkkimassa"+kun+tuli+syytöstä+siitäki.+Kaiken+kukkuraks+nää+piit+on+niin+hiljasta+porukkaa,+ettei+keskustelua+meinaa+syntyä+oikeen+millään+😁+
Nyt+on+siis+menty+livessä+enimmäkseen.+
Mitäs+sun+elämääs+Seukkailija+kuuluu,+jos+saapi+tiedustella+😂?
Mulle+on+kuulunu+kaikenlaista.+Oon+käyny+hyvin+lähellä+ihastumista+(mieheen!+😂)+ja+sitte+vihastumista+toiseen.+Jonkin+verran+on+ollu+myös+lähentymistä+kolmanteen.+Harrastuksissa+(omissa+ja+muitten)+oon+juossut+samaa+tahtia+ku+aiemminkin.+Loppuaika+onkin+sitten+menny+lähinnä+leipää+ansaitessa,+huushollia+hoidellessa+ja+välissä+on+tarttenu+tietty+myös+nukkua,+jotta+jaksaa+kaikkia+noita+edellä+mainittuja.+
Paahan+postia+taas+kun+kerkiit!
09.11.2018 20:52
Kiitos!+Totta+osin+nuokin+eli+jos+ei+hotsita+niin+antaabi+olla+😉
Ps.+Tässä+tyypeille+kesäbiisiä
https://youtu.be/EUipfmAeyDE
Mukavaa+kesää+kaikille+hiljaisille+ja+muillekin!+😂
10.06.2018 14:42
Jaha,+se+jäi+tämä+ketju+seilaamaan+ilman+tarkempaa+osotetta.+Bi+palstalle+tää+oli+tarkoitettu+mutta+seilatkoon+nyt+vaikka+avomerelle+😂+Vastata+siis+saa+ken+haluaa.
09.06.2018 10:41
No+kiva+kun+et+säKÄÄN+halua+olla+😉+En+mäkään+halua.+Mua+kiinnostas+tietää,+jotta+mistä+sä+oot+tommosen+pakkomielle+asian+repässy?+Eikös+keskustelupalstalla+yleensä+oo+tapana+keskustella+(jotkut+tyypit+kyllä+tykkää+enempi+vaan+huudella+väliin+😉)?
Noudatatko+sä+ite+tota+sun+taktiikkaasi+ja+jos+noudatat,+niin+toimitko+siten+live-elämässäkin+vai+ainoastaan+keskustelupalstoilla?+Siis+oot+aina+hiljaa+ja+oottelet,+että+muut+pukahtaa?+Ja+jos+kukaan+muu+ei+pukaha,+niin+sitten+ollaan+hiljaa+hamaan+tappiin.
No+joo+ihan+sama+mulle,+kukin+tavallaan.+
Mukavaa+päivää+nyt+kuitenkin+😊
09.06.2018 10:27
No+rikkoutuihan+se+hiljasuus+vaikkei+ehkä+ihan+toivotulla+tavalla+😉+Kiitos+kysymästä,+mulla+on+myös+muuta+elämää.+Onkos+sulla?
08.06.2018 20:47
Olet+jo+huudellut+kohta+vuoden+väliin.+Eikö+jo+kannattaisi+lopettaa+turhat+huutelut?+😂
08.06.2018 20:44
Kiitti+vastauksesta!+
Ei+näyttänyt+tämäkään+ketju+iskevän+tulta+😉+
Niin+tiedä+sitten+noista+väitteistä+tai+teorioista.+Tai+kuinka+noita+juttuja+on+tutkittu.+Jonkin+sorttisten+tutkijoiden+mielipiteitä+nuo+enimmäkseen+näyttivät+olevan.+
Jostain+luin+myös,+että+ihminen+voi+samaan+aikaan+olla+rakkauden+kaikissa+eri+vaiheissa.++Voi+siis+olla+kiintynyt+kumppaniinsa,+ihastunut+työkamuunsa+ja himoita+jotakuta+kolmatta.+Eli+sulla+on+sitten+nuo+kaksi+vaihetta+päällä,+vain+himon+kohde+puuttuu+😂
08.06.2018 19:21
Moikka+Helmi!
Mä+paan+sulle+tänne+ketjuun+nyt+lisäviestiä,+vaikket+oo+tainnu+lukea+edellistäkään.+No+on+sitte+tuplat,+jos+joskus+vilkaset+😉
Mä+oon+koittanut+ottaa+nyt+rennosti,+kun+vihdoin+alkoi+kauan+odotettu+loma.+Ihastusjutut+on+nyt+pyöriskellyt+taas+mielessä.+Oon+lueskellut+mielenkiintosia+juttuja+niihin+liittyen.+Laitoinkin+tossa+uuden+ketjun+pystyyn,+kun+mietitytti+niin+kovin,+jotta+kuinkahan+ne+hommat+oikeen+menee.+Mulla+on+nyt+ollut+taas+sellasta+orastavaa+ihastusta+taikka+sitten+himoa+😅+Ne+kun+kuulemma+sotkee+helposti+keskenään.+Se+on+kai+niin+helppoa,+että+sen+osaa+ihan+ilman+harjoittelua.+Mitäköhän+sulle+kuuluu.+Sitä+mä+aina+aika+ajoin+mietiskelen+kans+😉+Ei+mulla+nyt+tähän+hetkeen+muuta.+Kirjoittelehan+ees+joskus+jos+kerkiät.+Mukavaa+kesän+jatkoa+ja+iso+kasa+😘😘😘
Terkuin+Elvi
06.06.2018 21:37
Suolaista+ja+makeaa
Täällä
virran+loppupäässä
missä+vesi+vähitellen+pysähtyy.
Siellä+minä+itken+pilvien+kanssa.+
Pisarat+yhtyvät+kyyneliin.+
Valuvat+poskia+pitkin.+
Tipahtavat+virtaan.+
Ovat+yhtä,+
kaikki.
06.06.2018 12:03
Tiäks,+mäkin+tahtosin+olla,+en+vaikeena+vaan+hulluna.+Tai+aina+aika+ajoin+tahtosin+ja+sitten+kun+oon,+niin+en+aina+tahtoskaan.+Eli+ei+oo+helppoo+😂+
Mut+juu,+tiiän+ja+tunnistan+tuon+sun+tilanteen.+Mukavaa+kesän+jatkoa+ja+tsemppiä!
27.05.2018 08:59
Kiitos+kommentistasi+RealismiHallussa.+
No,+sanottasko+vaikka,+että+mun+viimeaikanen+tuleminen+ei+ollu+kylmästä+lämpimään+(niinku+Jukka+Poika+meinas)+vaan+toistepäin.+Siis+tunteiden+kanssa.+Ehti+se+tässä+vuoden+ainaka+mennä+toisellaki+tapaa+ja+siihen+suuntaan+mulla+menee+yleensä+paljon+nopeemmin.+Ihan+hyvin+vois+siis+sanoa,+että+on+tässä+vuodessa+tapahtunu+paljonki.+Erityisesti+sillon,+jos+laskee+mukaan+nekin+hommat,+joista+en+täällä+pukahda+😉
Mukavia+kesäpäiviä+sullekin+😊
27.05.2018 08:27
Moikka+Helemi!+
Laittelen+nyt+vuorostaan+kuulumisia+täältäpäin+vaik+ollaanki+vähän+passiiveja+tätä+nykyä+😉
Mukava+kuulla+että+sun+terveyskuurisi+on+tuottanut+tulosta+ja+sillä+on+ollu+positiivista+vaikutusta+moneen+hommaan+😊+
Sä+oot+kyllä+oikeessa+siinä,+että+todennäkösesti+mun+elämään+pukkaa+uutta+ihastusta+aika+nopeesti.+Niinhän+se+on+mulla+aiemminkin+menny.+Se+tässä+vähän+jännittää,+kun+mulla+nuo+ihastuskohteet+on+vielä+sellasia,+ettei+koskaan+voi+tietää+keneen+tunteet+seuraavaks+kohdistuu.+Ainoostaan+se+on+suht+varmaa+(ei+siis+satavarmaa)+että+kohde+on+nainen+😉++Ja+tosiaan+mulla+menee+nuo+hommat+päälle+ihan+yhtäkkiä.+Ne+ei+siis+tuu+kello+kaulassa+vaan+korkeintaan+ranteessa+jos+siinäkään.+
Mä+oon+koittanu+nyt+tehä+lenkkiä+ja+muutenkin+liikkua.+Toissapäivänä+ja+eilen+kävelin+reippaasti+kierroksia+ja+alkuviikosta+harrastin+toisenlaista+liikuntaa.+
Uus+harraste+on+nyt+kalenterissa.+Päädyin+lopulta+liikunnalliseen+vaikka+pähkäsin+muitakin.+Yhtä+muuta+juttua+mä+koitan+alkaa+hommaan+ilman+ohjausta.+Ennen+sitä+mun+tarttee+tosin+tehdä+hankintoja.+Ja+ennen+hankintoja+pitää+tehdä+vertailuja,+jottei+tuu+ostettua+ihan+sekundaa.+
Niistä+mun+kalenteriin+merkatuista+kivoista+jutuista+yks+on+jo+takanapäin+ja+muutama+edessä.+Yhtä+edessä+olevaa+mä+ootan+erityisen+paljon.+
Onks+ne+Jompet+muuten+käyny+vielä+pimpottaan+sun+kellojas?+Entä+ootko+sä+unhoittanut+sen+Ihanan+Naisen+täysin?+Mä+taisin+kysyä+tota+jo+aiemmin+muttet+vissiin+vastannu+😉+No+ei+oo+pakko+nyttenkään+jos+et+taho.+Mut+aattele+sitä,+että+vuos+takaperin+me+oltiin+molemmat+ihastuksesta+sekasin.+Sä+ehkä+enemmän+😁+Nyt+mä+oon+tämmönen+viilee+ja+säkin+vissiin+aika+paljolti.+Toivottavasti+sun+elämääs+karauttaa+joku+ihana+kuiteski+aika+pian.+Tai+viimeistään+sitten,+kun+hetki+on+otollinen+😉
Sellasta.+Tässähän+tää+meikäläisenki+elämä+menee.+Aika+rivakkaan+kello+tikittää+ja+vuodenajat+vaihtuu+vai+kui+sen+sanois.+
Eipä+mulla+muuta.+
Mukavia+kesäpäiviä+ja+tsemppiä+kaikkeen+mitä+nyt+teetkin!+😊
*hellä+rutistus*+
Terv.+Elvis
26.05.2018 10:30
Moikka!+
Kiva+kuulla+susta+😊
Mä+oon+pyörinyt+täällä+palstoilla+epätasaseen+mutta+ei+oo+sykkiny+riimisuoni+eikä+muutenkaan+oo+liioin+hotsittanut+kirjotella+(itekseen).+Aika+hiljasta+näet+näyttäs+täällä+olevan.+
Mulla+on+ollu+elämä+nyt+suht+tasasta.+
Brunettea+en+oo+nähny+edelleenkään+kuin+vilaukselta+toisinaan.+Oon+suosinut+töissä+nyt+sellasta+välttelypolitiikkaa.+Enkä+nyt+meinaa+töitten+välttelyä+vaan+sitä,+että+oon+hoitanut+meidän+(mun+ja+bruneten)+väliset+hommat+pääsääntösesti+sähköpostitse.+Yks+viimesin+homma+hoitu+kätevästi+kollegan+toimesta,+ilman+että+tartti+ees+delegoida+😉+Mut+joo,+oon+siis+ajatellut,+että+paree+pysyä+erossa+jottei+mee+tunteet+vahingossakaan+päälle.+
Pakko+kyllä+myöntää,+että+se+on+tosi+tylsää+kun+ei+tunteet+leisku.+
Mun+elämään+ei+oo+siis+hyppinyt+myöskään+uusia+ihastuksia.+Eli+oon+ihan+ihastusvappaalla+tätä+nykyä.+
Kilojen+vahtaamisen+oon+nyt+jättänyt+ja+oon+jo+ehtinyt+niitä+pudonneita+saada+pari+takaisinkin.+Kesän+tai+ainakin loman+ajan aattelin+mennä+syömis-+ja+juomishommisssa+lepposasti.+Syksyllä+sit+taas+uus+kuri+jos+siltä+tuntuu.+
Harrasteet+alkaa+jäädä+pikkuhiljaa+kesätauolle.+Pitää+varmaankin+siis+lisätä+kävelyä+kalenteriin,+jotta+pysys+ees+jonkinlainen+kondis.+Tosin+mun+harrasteet+on+sellasia,+että+niitä+vois+vallan+hyvin+tehä+ihan+itekseenkin.+Täytyy+ehkä+koittaa+jos+tänä+kesänä+onnistus.+Mun+ongelma+on+vaan+yleensä+ollu+se,+että+kun+"piiskaaja"+ja+ryhmä(kuri)+puuttuu,+niin+menee+helposti+hanskat+naulaan+ja+sinne+ne+sit+tahtoo+jäädä.+
Mä+en+nyt+kehtaa+esittää+sulle+mitään+kysymyksiä,+kun+ei+voi+tietää,+jotta+millon+seuraavan+kerran+tänne+kurkkaat.+Mä+käyn+kurkkimassa+epätasaseen+niinku+tossa+yllä+totesin.+Välillä+menee+päiviä+niin+etten+muistakaa+ja+sitten+kun+muistan+niin+yleensä+saa+todeta+saman+hiljasuuden+🙄
Mukavaa+kesän+jatkoa+ja+edelleen+tsemppiä+puuhiisi.+
Moiskaus+😘+ja+rutistushali!
18.05.2018 20:03
Kiva+kun+vastasit+😊+Naisvaltasta+näyttäis+tosiaan+olevan+ja+aika+hiljasta+väkeä+😉
12.05.2018 18:42
Kiva+kun+vastasit!+Ja+totisesti+ei+tartte,+siis+olla+mies+😂+Onko+sun+ihastuksesi+kestänyt+pitkään?+Entä+ootteko+lähityökamuja+vai+sellasia+kaukasempia?
04.05.2018 19:46
Moikka+Hämillään_oleva!
Tosi+kiva+kuulla,+että+sielläpäin+on+ollu+katsetta+ja+kuperkeikkaa+😊+Mulla+on+ihastusvapaa+jatkunu.+Ei+oo+siis+minkäänlaista+ihastukseen+viittaavaakaan+tunnetta+mihkään+suuntaan+ja+se+on+aivan+supertylsää.+Lueskelin+tässä+yks+päivä+ihastumisen+kemiasta.+Oli+aika+mielenkiintoista+tekstiä.+Mukavaa+viikonloppua+sulle!
04.05.2018 19:36
244 / 278