Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Huomenta-päivää+❤️Ikäviä+juttuja+nuo+kipuilut+🙁+Toivottavasti+sulla+oli+eilen+parempi+päivä.+Mua+on+vaivannut+nyt+enempi+väsymys+vaik+oonki+lomaillut+ja+saanut+relailla.+Pääsyyllinen+on+satavarmasti+sokeri+mutta+en+kai+mä+itekään+ihan+syytön+oo+🙄+Pitänee+taas+ottaa+tiukempi+kuri+ja+käskyttää+itteään+heti,+jos+meinaa+herkkuihin+sortua.+Juhlapyhät+on+siinä+mielessä+hankalia,+että+sillon+tulee+helposti+syötyä+kaikkea+epäterveellistä.+Ei+se+tosin+oo+kauheen+vaikeeta+arkenakaan,+ainakaan+mulle.+Säästä+taas+sitten.+Toteamukset+säästä+jälkikäteen+on+paljon+helpompia+kuin+etukäteisennustukset.+Siis+jos+muisti+vaan+pelaa.+Eilen+oli+taas+kiva+ilma.+Niin+kiva,+että+vetäisin+sen+kunniaks+aamupäivästä+yksöislenkin+ja+iltapäivästä+vielä+kaksoislenkin.+Jälkimmäinen+oli+pitempi.+Jutellessa+sitä+näet+äkkiä+huomaa++menneensä+vähän+pitemmänkin.+Tän+päivän+ennusteet+ei+näyttäny+kovinkaan+hyviltä.+Saas+nähä+kuin+käy.+Tänään+mä+en+kuitenkaan+meinaa+lenkkeillä+kun+nyt+on+ihan+muuta+ohjelmaa.+Ja+ne+ohjelmat+alkaakin+ite+asiassa+ihan+kohta++🕒+Ymmärrän+sua+hyvin,+siis+sen+suhteen,+että+kun+anonyymi-alaston+pyörii+päässä,+niin+eihän+niistä+hommista+taho+mitään+tulla.+Se+on+vaikee+hommaa+yhtä+kun+toiset+on+mielessä.+Mulla+mielikuvat+hyppää+kans+monesti+just+sinne+niska-kaula-hartiaseudulle+mutta+toisinaan+myös+muihin+kohtiin,+joit+en+nyt+tässä+listaa+😉Tuo+sun+kosketushimosi+on+kyllä+mielenkiintoista+😅+Mä+olen+nyt+ollut+aika+himoton+mutten+sentään+ihan+täysin.+Silti+mulla+lähtee+ajatus+helposti+vääriin+suuntiin,+joten+varuillaan+tarttee+olla+😂Nyt+mun+on+mentävä,+kun+kello+ei+oota,+eikä+ehkä+muutkaan+kovin+kauaa.+Mukavaa+päivää++❤️+😘
  2. Moikka+Helmi!+Nyt+mä+sitten+näin+sen,+siis+unen.+Mutta+ei+se+ollu+ollenkaan+sellanen,+minkälaista+laitoin+tilaukseen.+Se+uni+oli+näet+aika+väkivaltanen.+Tai+ei+se+ehtiny+ihan+sellaseksi+mutta+uhka+oli+päällä.+Mä+heräsin+siihen,+että+huusin+siinä+yhdelle+tyypille+ja+herätessäni+sanoin+ääneen+ne+huutamani+sanat+(kai).+Onneks+vaan+hiljaa.+Sitten+mä+hokasin,+että+mun+olo+oli+vähän+kuin+saunassa.+Siis+sen+verran+paljon+oli+vissiin+tullu+unessa+reaktioo,+että+paikat+kostu.+Ja+nyt+en+siis+tarkoita+sellasia+unia+enkä+semmosta+kostumista.+Siinä+unessa+mä+ajoin+autoa,+mikä+ei+pelannut+ollenkaan+niin+kuin+kuuluis.+Meidän+peleissä+oli+ihan+eri+säännöt.+Finaalitulemana+oli+sitten+se,+että+tää+mun+ohjastama+kaara+osu+ohjaajan+estelyistä+huolimatta+yhteen+toiseen+autoon,+joka+sitten+taas+vuorostaan+ponkas+yhen+toisen+kulkuneuvon+persauksiin.+Vauhtia+ei+siinä+vaiheessa+onneks+ollu+paljon,+koska+tapahtumat+sijoittuivat+parkkipaikalle.+No+siitä+etu-+ja+takapäiden+kohtaamisesta+se+älämölö+sitten+alko+ja+sitä+kesti.+Ihmekös+tuo.+Kevyemmistäki+kohtaamisista+voi+helposti+syntyä+ääntä+ja+toisinaan+myös+jälkikasvua.+Mut+joo,+sitä+ä-mölöä+sit+siis+riitti,+justiinsa+siihen+asti+kunnes+mä+heräsin.+Tän+mä+tahdoin+sulle+nyt+tulla+tänne+kertomaan,+kun+ei+muutakaan+ollu.+Pahoittelen+kovasti.+Pitää+olla+jatkossa+tarkempi+noiden+tilausten+kanssa.+Vaikkei+se+aina+oo+itestä+kaikki+kiinni.+Siinä+hommassa+on+näet+aika+usein+monta+toimijaa/(vaa)+ja+toimimatontaki+välissä.+Näihin+kuviin.+Mä+lähen+taas+hetken+päästä+lenkille.+Tällä+kertaa+yksin.+Lomailen+siis+vielä+pari+päivää+😊+Aamupäivähalaus+ja+kasa+suukkoja+💋+💋+💋
  3. Heippa+Helmi+💕+Mä+oon+koittanu+pinnistellä+ja+psyykata+itteeni+nyt+iltasin,+jotta+näkisin+jotain+unia+ja+vielä+muistaisinkin+ne+herätessä.+Aattelin+näet,+että+olis+kohtuullista,+jotta+mullakin+olis+jotain+kerrottavaa+sulle+takasipäin.+Mutta+ei+mulla+nyt+oo.+En+oo+siis+edelleenkään+nähny+mitään+sellasta,+mistä+olis+mitään+kerrottavaa.+Esim.+viimeöisistä+unistani+muistan+vain+sen+mihin+yhden+unen+tapahtumat+sijoittuivat.+Valveilla+ollessa+mä+en+voi+miettiä+ollenkaan+sellasia+juttuja,+mitä+sä+kerroit+miettineesi.+Siitä+näet+syntyis+vaan+🔥ja+🌊+ja+ne+tokaks+mainitut+ei+kykenis+sammuttamaan+ekaa.+Sitten+mä+olisin+taas+sellasissa+hankalissa+olotiloissa,+minkälaisista+oon+joskus+unieni+keskeltä+heränneenä+itteni+löytäny.+Tiiät+varmaan+😉+Mun+on+siis+paree+aatella+vaan+ihan+muita+juttuja.+Jaha,+nyt+meinaa+jo+lähteä+ajatus+lentoon.+Eli+äkkiä+aiheesta+toiseen+ennenkuin+käy+hassusti.+Sä+et+muuten+vastannu+siihen+lasien+puunaus+juttuun,+että+kuinka+sä+ne+hommat+hoidat.+Entä+kumpiko+sen+kisan+sillon+voitti,+pesuhommat+vaiko+kävelyjutut?++Mä+oon+ollu+viime+päivinä+paljon+kävelyhommissa.+Ja+edelleen+hyvässä+seurassa+😉+Kyllä+mä+joskus+kävelen+myös+yksin.+Esim.+sillon+jos+kaipaan+äkisti+viilennystä+taikka+tunteet+kuohuu+yli+äyräitten.+Mutta+eniten+tykkään+kävellä+kaksin.+Ja+mieluiten+metsäisillä+teillä+taikka+poluilla.+Puiden+reunustama+mökkitie,+keveän+sateen+jälkeinen+raitis+ilma,+aurinko+taivaalla+ja+kiva+kävelykamu.+Sillon+on+mun+mielestä+aika+täydellistä.+Ihan+täydellisen+tilanteen+kuvailut+jätän+toiseen+kertaan+😅Vai+l-tätejä+sä+oot+bongaillut+😆+Mä+oon+nyt+katellut+tuolla+ulkona+mennessäni+ympärilleni+vissiin+aika+vähän.+Nyt+ei+tuu+viime+ajoilta+mieleen+kuin+yksi+lesbopari,+jonka+näin+kaupassa+shoppaamassa+ja+pussaamassa+😉+Toinen+heistä+kyllä+kiinnitti+mun+huomion+ja+jäin+hetkeksi,+tällä+kertaa+en+suustani+vaan+silmistäni+kii+😅+Aika+nopeesti+mä+kuitenkin+jatkoin+sitä+hommaa+minkä+takia+olin+sinne+kauppaan+menny.+Se+meitin+kanssa+seukkaaja+on+muuten+kokonaan+hävinny.+Liekö+suutahti+mun+sanavalinnoista+🙄+tai+sun+hiljasuudesta.+Mä+näet+hokasin,+ettet+sä+oo+vieläkään+kommenteerannu+tuolla+ketjun+alkupuolella+olleeseen+em.+kirjottamaan+viestiin+😉+Tiiäks,+mua+harmittaa+ja+tylsistyttää+(vaikken+kovin+terävä+oo+muutenkaan),+kun+jutut+ain+tyssää.+Sullakin+on+ollu+noita+hiljasia+hetkiä+lisääntyvissä+määrin+😉+niin+se+laittaa+joskus+miettiin.+Mut+eipä+mitään.+Saa+sitä+olla+hiljaaki+jos+siltä+tuntuu+taikka+ei+kerkiä+höpiseen+😊Mä+lähen+ihan+kohta+taas+vetäseen+lenkin.+Mutta+tällä+kertaa+autolla.+Illalla+ehkä+jalkasin+jos+mieli+tekee+eikä+paikat+ilmottele+negaa+sitä+ennen.+💯+😘+😘+😘+ja+supertiukka+pääsiäisrutistus.
  4. Päivää!Ne+oli+näköjään+lähteny+meijän+viestit+melkeen+samaan+aikaan.+Eli+vois+sanoa,+että+vastasin+sun+"huutoos"+kutakuinkin+samantein+😂+Mä+vetäisin+sellasen+vähän+päälle+tunnin+lenkin+(hyvässä+seurassa+😉).+Pitempikin+ois+menny+mutta+alko+jo+puolimatkassa+yks+kremppakohta+ilmotella.+Vähän+sen+jälkeen+mä+astuin+vielä+pääsiäispashaan+🐶+,+nii+se+lenkki+alko+olla+sitten+sinettiä+vaille+valmista.+Kevät+on+muuten+kivaa+aikaa+mutta+pakko+todeta,+että+mua+ärsyttää+suuresti+noi+kinosten+alta+paljastuvat+yllärit.+Sä+oot+ihan+oikeessa+siinä,+että+mä+oisin+ehottomasti+kannustanut+suakin+lähtemään+lenkille+lasien+puunauksen+sijaan.+Nyt+kun+en+ollu+kannustamassa,+niin+toivon,+että+valkkasit+silti+oikein.+Partsin+laseja+ehtii+näet+pestä+pilvisemmälläki.+Mä+muuten+ostin+kutakuinkin+vuos+tai+kaks+sitten+sellasen+pesurin.+Ei+se+kyllä+itekseen+pese..+sellasta+ootellessa.+Ootko+sä+perinteisten+pesujen+(suihkupulloo,+rättii+ja+lastaa)+ystävä+vai+käytätkö+sähkösiä+laitteita?Sun+unes+on+kyllä+ylivetoja+😂+Mä+oon+nähny+nyt+ihmeellisen+vähän+unia+tai+sitten+mä+en+vaan+muista+niitä.+"Kuusi"-unetki+on+nyt+pysytelly+poissa.+Se+ykshän+jäi+vielä+sillon+kerran+vaiheeseen+😅Mulla+on+käytössä+parikin+kalenteria.+Kännykän+kalenteriin+mä+laitan+yleensä+kaikkein+tärkeimmät+muistettavat.+Paperiseen+kirjoittelen+sitten+tärkeet+ja+myös+vähemmän+tärkeet.+Ne+kivat+jutut,+joita+itelleni+ja+vähän+toisillekin+järkkäsin+on+nyt+siellä+kans.+Erityisesti+kolmea+niistä+odotan+suurella+innolla.+Saas+nähä+pysynkö+👖+housuissanikaan+😂Nyt+mä+taijan+lähtee+ettimään+niitä+pupun+piiloja.+Sun+kämpilles+on+kans+jemmattu+muutama+💋+ja+yks+muna+ilman+vartta.+Glad+påsk+pupuseni👯+😘💕Terv.+Elvi
  5. Sä+se+pääsit+näköjään+taas+vauhtiin+😂+Rauhotuhan+jo+😉