Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta-päivää+❤️
Ikäviä+juttuja+nuo+kipuilut+🙁+Toivottavasti+sulla+oli+eilen+parempi+päivä.+Mua+on+vaivannut+nyt+enempi+väsymys+vaik+oonki+lomaillut+ja+saanut+relailla.+Pääsyyllinen+on+satavarmasti+sokeri+mutta+en+kai+mä+itekään+ihan+syytön+oo+🙄+Pitänee+taas+ottaa+tiukempi+kuri+ja+käskyttää+itteään+heti,+jos+meinaa+herkkuihin+sortua.+Juhlapyhät+on+siinä+mielessä+hankalia,+että+sillon+tulee+helposti+syötyä+kaikkea+epäterveellistä.+Ei+se+tosin+oo+kauheen+vaikeeta+arkenakaan,+ainakaan+mulle.+
Säästä+taas+sitten.+Toteamukset+säästä+jälkikäteen+on+paljon+helpompia+kuin+etukäteisennustukset.+Siis+jos+muisti+vaan+pelaa.+Eilen+oli+taas+kiva+ilma.+Niin+kiva,+että+vetäisin+sen+kunniaks+aamupäivästä+yksöislenkin+ja+iltapäivästä+vielä+kaksoislenkin.+Jälkimmäinen+oli+pitempi.+Jutellessa+sitä+näet+äkkiä+huomaa++menneensä+vähän+pitemmänkin.+Tän+päivän+ennusteet+ei+näyttäny+kovinkaan+hyviltä.+Saas+nähä+kuin+käy.+
Tänään+mä+en+kuitenkaan+meinaa+lenkkeillä+kun+nyt+on+ihan+muuta+ohjelmaa.+Ja+ne+ohjelmat+alkaakin+ite+asiassa+ihan+kohta++🕒+
Ymmärrän+sua+hyvin,+siis+sen+suhteen,+että+kun+anonyymi-alaston+pyörii+päässä,+niin+eihän+niistä+hommista+taho+mitään+tulla.+Se+on+vaikee+hommaa+yhtä+kun+toiset+on+mielessä.+Mulla+mielikuvat+hyppää+kans+monesti+just+sinne+niska-kaula-hartiaseudulle+mutta+toisinaan+myös+muihin+kohtiin,+joit+en+nyt+tässä+listaa+😉
Tuo+sun+kosketushimosi+on+kyllä+mielenkiintoista+😅+Mä+olen+nyt+ollut+aika+himoton+mutten+sentään+ihan+täysin.+Silti+mulla+lähtee+ajatus+helposti+vääriin+suuntiin,+joten+varuillaan+tarttee+olla+😂
Nyt+mun+on+mentävä,+kun+kello+ei+oota,+eikä+ehkä+muutkaan+kovin+kauaa.+
Mukavaa+päivää++❤️+😘
04.04.2018 10:17
Moikka+Helmi!+
Nyt+mä+sitten+näin+sen,+siis+unen.+Mutta+ei+se+ollu+ollenkaan+sellanen,+minkälaista+laitoin+tilaukseen.+Se+uni+oli+näet+aika+väkivaltanen.+Tai+ei+se+ehtiny+ihan+sellaseksi+mutta+uhka+oli+päällä.+Mä+heräsin+siihen,+että+huusin+siinä+yhdelle+tyypille+ja+herätessäni+sanoin+ääneen+ne+huutamani+sanat+(kai).+Onneks+vaan+hiljaa.+Sitten+mä+hokasin,+että+mun+olo+oli+vähän+kuin+saunassa.+Siis+sen+verran+paljon+oli+vissiin+tullu+unessa+reaktioo,+että+paikat+kostu.+Ja+nyt+en+siis+tarkoita+sellasia+unia+enkä+semmosta+kostumista.+Siinä+unessa+mä+ajoin+autoa,+mikä+ei+pelannut+ollenkaan+niin+kuin+kuuluis.+Meidän+peleissä+oli+ihan+eri+säännöt.+Finaalitulemana+oli+sitten+se,+että+tää+mun+ohjastama+kaara+osu+ohjaajan+estelyistä+huolimatta+yhteen+toiseen+autoon,+joka+sitten+taas+vuorostaan+ponkas+yhen+toisen+kulkuneuvon+persauksiin.+Vauhtia+ei+siinä+vaiheessa+onneks+ollu+paljon,+koska+tapahtumat+sijoittuivat+parkkipaikalle.+No+siitä+etu-+ja+takapäiden+kohtaamisesta+se+älämölö+sitten+alko+ja+sitä+kesti.+Ihmekös+tuo.+Kevyemmistäki+kohtaamisista+voi+helposti+syntyä+ääntä+ja+toisinaan+myös+jälkikasvua.+Mut+joo,+sitä+ä-mölöä+sit+siis+riitti,+justiinsa+siihen+asti+kunnes+mä+heräsin.+
Tän+mä+tahdoin+sulle+nyt+tulla+tänne+kertomaan,+kun+ei+muutakaan+ollu.+Pahoittelen+kovasti.+Pitää+olla+jatkossa+tarkempi+noiden+tilausten+kanssa.+Vaikkei+se+aina+oo+itestä+kaikki+kiinni.+Siinä+hommassa+on+näet+aika+usein+monta+toimijaa/(vaa)+ja+toimimatontaki+välissä.+
Näihin+kuviin.+Mä+lähen+taas+hetken+päästä+lenkille.+Tällä+kertaa+yksin.+Lomailen+siis+vielä+pari+päivää+😊+
Aamupäivähalaus+ja+kasa+suukkoja+💋+💋+💋
03.04.2018 10:44
Silleenhän+sitä+tässä+elämässä+pitäs+mennä,+hyvistä+hetkistä+iloiten+ja+nauttien.+Meillä+on+aika+paljolti+samanlainen+"asetelma".+Sellaseksi+leikkimieliseksi+höpsöttelyksi+sitä+kai+voisi+kuvailla.+Ne+höpsöttelyt+piristää+kyllä+paljon+päivää.+Vaikka+mä+olen+itse+aika+lennokas+silloin+kun+sille+päälle+satun,+niin+meidän+tapauksessa+mä+olen+ollut+se+piirun+verran+pidättyväisempi.+Myös+sanallisesti+😉
02.04.2018 18:22
Ps.+Kävin+äsken+pikaseen+Facebookissa+ja+Jenni+Vartiainen+official+-sivustohan+sieltä+heti+lätkäs+sellasta+fotoa+silmille,+että+nyt+on+sitten+ne+pasmat+sekasi+😂+😅
02.04.2018 12:01
Heippa+Helmi+💕+
Mä+oon+koittanu+pinnistellä+ja+psyykata+itteeni+nyt+iltasin,+jotta+näkisin+jotain+unia+ja+vielä+muistaisinkin+ne+herätessä.+Aattelin+näet,+että+olis+kohtuullista,+jotta+mullakin+olis+jotain+kerrottavaa+sulle+takasipäin.+Mutta+ei+mulla+nyt+oo.+En+oo+siis+edelleenkään+nähny+mitään+sellasta,+mistä+olis+mitään+kerrottavaa.+Esim.+viimeöisistä+unistani+muistan+vain+sen+mihin+yhden+unen+tapahtumat+sijoittuivat.+
Valveilla+ollessa+mä+en+voi+miettiä+ollenkaan+sellasia+juttuja,+mitä+sä+kerroit+miettineesi.+Siitä+näet+syntyis+vaan+🔥ja+🌊+ja+ne+tokaks+mainitut+ei+kykenis+sammuttamaan+ekaa.+Sitten+mä+olisin+taas+sellasissa+hankalissa+olotiloissa,+minkälaisista+oon+joskus+unieni+keskeltä+heränneenä+itteni+löytäny.+Tiiät+varmaan+😉+Mun+on+siis+paree+aatella+vaan+ihan+muita+juttuja.+Jaha,+nyt+meinaa+jo+lähteä+ajatus+lentoon.+Eli+äkkiä+aiheesta+toiseen+ennenkuin+käy+hassusti.+
Sä+et+muuten+vastannu+siihen+lasien+puunaus+juttuun,+että+kuinka+sä+ne+hommat+hoidat.+Entä+kumpiko+sen+kisan+sillon+voitti,+pesuhommat+vaiko+kävelyjutut?++Mä+oon+ollu+viime+päivinä+paljon+kävelyhommissa.+Ja+edelleen+hyvässä+seurassa+😉+Kyllä+mä+joskus+kävelen+myös+yksin.+Esim.+sillon+jos+kaipaan+äkisti+viilennystä+taikka+tunteet+kuohuu+yli+äyräitten.+Mutta+eniten+tykkään+kävellä+kaksin.+Ja+mieluiten+metsäisillä+teillä+taikka+poluilla.+Puiden+reunustama+mökkitie,+keveän+sateen+jälkeinen+raitis+ilma,+aurinko+taivaalla+ja+kiva+kävelykamu.+Sillon+on+mun+mielestä+aika+täydellistä.+Ihan+täydellisen+tilanteen+kuvailut+jätän+toiseen+kertaan+😅
Vai+l-tätejä+sä+oot+bongaillut+😆+Mä+oon+nyt+katellut+tuolla+ulkona+mennessäni+ympärilleni+vissiin+aika+vähän.+Nyt+ei+tuu+viime+ajoilta+mieleen+kuin+yksi+lesbopari,+jonka+näin+kaupassa+shoppaamassa+ja+pussaamassa+😉+Toinen+heistä+kyllä+kiinnitti+mun+huomion+ja+jäin+hetkeksi,+tällä+kertaa+en+suustani+vaan+silmistäni+kii+😅+Aika+nopeesti+mä+kuitenkin+jatkoin+sitä+hommaa+minkä+takia+olin+sinne+kauppaan+menny.+
Se+meitin+kanssa+seukkaaja+on+muuten+kokonaan+hävinny.+Liekö+suutahti+mun+sanavalinnoista+🙄+tai+sun+hiljasuudesta.+Mä+näet+hokasin,+ettet+sä+oo+vieläkään+kommenteerannu+tuolla+ketjun+alkupuolella+olleeseen+em.+kirjottamaan+viestiin+😉+
Tiiäks,+mua+harmittaa+ja+tylsistyttää+(vaikken+kovin+terävä+oo+muutenkaan),+kun+jutut+ain+tyssää.+Sullakin+on+ollu+noita+hiljasia+hetkiä+lisääntyvissä+määrin+😉+niin+se+laittaa+joskus+miettiin.+
Mut+eipä+mitään.+Saa+sitä+olla+hiljaaki+jos+siltä+tuntuu+taikka+ei+kerkiä+höpiseen+😊
Mä+lähen+ihan+kohta+taas+vetäseen+lenkin.+Mutta+tällä+kertaa+autolla.+Illalla+ehkä+jalkasin+jos+mieli+tekee+eikä+paikat+ilmottele+negaa+sitä+ennen.+
💯+😘+😘+😘+ja+supertiukka+pääsiäisrutistus.
02.04.2018 11:53
Päivää!
Ne+oli+näköjään+lähteny+meijän+viestit+melkeen+samaan+aikaan.+Eli+vois+sanoa,+että+vastasin+sun+"huutoos"+kutakuinkin+samantein+😂+
Mä+vetäisin+sellasen+vähän+päälle+tunnin+lenkin+(hyvässä+seurassa+😉).+Pitempikin+ois+menny+mutta+alko+jo+puolimatkassa+yks+kremppakohta+ilmotella.+Vähän+sen+jälkeen+mä+astuin+vielä+pääsiäispashaan+🐶+,+nii+se+lenkki+alko+olla+sitten+sinettiä+vaille+valmista.+Kevät+on+muuten+kivaa+aikaa+mutta+pakko+todeta,+että+mua+ärsyttää+suuresti+noi+kinosten+alta+paljastuvat+yllärit.+
Sä+oot+ihan+oikeessa+siinä,+että+mä+oisin+ehottomasti+kannustanut+suakin+lähtemään+lenkille+lasien+puunauksen+sijaan.+Nyt+kun+en+ollu+kannustamassa,+niin+toivon,+että+valkkasit+silti+oikein.+Partsin+laseja+ehtii+näet+pestä+pilvisemmälläki.+Mä+muuten+ostin+kutakuinkin+vuos+tai+kaks+sitten+sellasen+pesurin.+Ei+se+kyllä+itekseen+pese..+sellasta+ootellessa.+Ootko+sä+perinteisten+pesujen+(suihkupulloo,+rättii+ja+lastaa)+ystävä+vai+käytätkö+sähkösiä+laitteita?
Sun+unes+on+kyllä+ylivetoja+😂+Mä+oon+nähny+nyt+ihmeellisen+vähän+unia+tai+sitten+mä+en+vaan+muista+niitä.+"Kuusi"-unetki+on+nyt+pysytelly+poissa.+Se+ykshän+jäi+vielä+sillon+kerran+vaiheeseen+😅
Mulla+on+käytössä+parikin+kalenteria.+Kännykän+kalenteriin+mä+laitan+yleensä+kaikkein+tärkeimmät+muistettavat.+Paperiseen+kirjoittelen+sitten+tärkeet+ja+myös+vähemmän+tärkeet.+Ne+kivat+jutut,+joita+itelleni+ja+vähän+toisillekin+järkkäsin+on+nyt+siellä+kans.+Erityisesti+kolmea+niistä+odotan+suurella+innolla.+Saas+nähä+pysynkö+👖+housuissanikaan+😂
Nyt+mä+taijan+lähtee+ettimään+niitä+pupun+piiloja.+Sun+kämpilles+on+kans+jemmattu+muutama+💋+ja+yks+muna+ilman+vartta.+
Glad+påsk+pupuseni👯+😘💕
Terv.+Elvi
30.03.2018 16:08
Mukavaa+pääsiäistä+sullekin+Helmi+🐣🐣+😘
Ps.+Mä+oon+ollut+vaihteeksi+vähän+sekaisin+ja+pihalla.+En+ihastusjuttujen+takia+mutta+muutoin+tuntemuksieni+ja+kokemuksieni+kans+🙄+Nyt+meinasin+tai+en+ainoastaan+meinaa+vaan+myös+lähen+tonne+ulos+ja+vetäsen+kunnon+(kävely)lenkin.+Ilma+näyttäs+olevan+taas+oikeen+mainio.
30.03.2018 11:34
Moikka+voisua...
Kiitos+viestistä.+Mietin+vain,+että+ootkohan+sä+lueskellut+(liikaa)+näiden+viime+päivien+lehtiartikkeleita?+😉+Niissä+kun+on+ollut+kovasti+tapetilla+mainitsemasi+yksinäisyys.+Mä+lueskelin+niitä+jonkin+verran+ja+mua+kosketti+eritoten+se,+kun+jossakin+artikkelissa+kirjotettiin,+että+jo+päiväkoti-ikäisenä+moni+lapsi+on+yksinäinen.+Joillain+lapsilla+ei+ole+edes+sitä+yhtä+ystävää.+Mutta+joo,+yksinäisyys+on+kyllä+ylipäätään+tosi+surullinen+juttu+🙁+
Älä+sä+musta+nyt+silleen+erityisesti+kuitenkaan+huoli.+Kyllä+mä+vaihtelen+viestejä+kahdenkeskenkin+ja+treffaan/juttelen+päivittäin+myös+livessä.+En+ole+tuntenut+itseäni+yksinäiseksi.+Oot+kyllä+ihan+oikeessa+siinä,+että+Helmi+on+täällä++harvemmin+kuin+ennen.+Ja+niin+munkin+varmasti+pitäis.+Hölmööhän+se+yksinkeskustelu+on.+Enkä+mä+meinaa+tän+enempiä+alkaa+anonyyminä+kenenkään++anonyymin+perään+itkeä+😉
Mun+"ongelma"+on+lähinnä+se+ettei+mulla+ole+livessä+ketään+kenen+kanssa+voisin+ihastusasioita+avoimesti+jakaa+(koska+oon+tiukasti+kaapissa).+Tällä+hetkellä+mulla+ei+kyllä+ole+mitään+jaettavaakaan,+kun+ei+kipinöi,+ei+sitten+ollenkaan.+Laitan+siis+nyt+linjat+kiinni+tänne,+ainakin+toistaseks.+Jos+se+helpottaisi+sunkin+oloasi+😂Munarikasta+tai+jos+se+ei+kelpaa+😉+niin+mämmin+taikka+pashan+täyteistä+pääsiäistä+🐣+Sulle+ja+muillekin+palstailijoille!+😘
28.03.2018 12:30
Moikka+Helmi!
Laitan+nyt+taas+tätä+yksinjuttelua.+Mulla+on+ollu+vaihteeks+vähän+masentava+fiilis.+Aattelin+sitten,+että+jotain+on+kait+tehtävä+ja+sitten+mä+teinkin.+Ensin+täytin+kalenteria+kaikilla+mukavilla+jutuilla.+Siinä+palo+tietty+rahaa+mutta+nyt+on+muutamia+juttuja+kesällä+ja+syksyllä+joita+oottaa.+Sitten+mä+harrastin+liikuntaa,+eilen+sisällä+ja+tänään+ulkona.+Liikunta+on+aika+takuuvarma.+Se+piristää+oikeestaan+lähes+aina.+Varsinkin+sillon+jos+on+mukavaa+seuraa+ja+nyt+mulla+oli.+Päätin+myös+alottaa+uuden+harrastuksen+syksyllä.+Tällä+kertaa+ei-liiikunnallisen.+Tai+kyllä+kai+siinäkin+vähän+liikutaan+muttei+silleen,+että+syke+nousis.+
Painonlaskun+kans+on+käyny+niin,+että+se+tais+tyssätä.+Syy+on+ihan+itessä+🙄+Vetelin+näet+taas+parina+päivänä+kasan+suolasta+ja+rasvasta+ja+sitten+tietty+vielä+niitä+sokerisia+päälle.+Nyt+täytyis+taas+ottaa+ihteesä+niskasta+kii+ja+ja+vahtii+kaloria.+Kesällä+sit+rantakunnossa.+Ainaki+mökkiranta+😂+Mitä+sä+oot+puuhaillut?+Vieläkö+sulla+pyörii+kolli+jaloissa?+Mulla+on+pyöriny+(kuten+yleensä)+jaloissa+kaikenlaista,+elollista+ja+elotonta.+
Eipä+tässä+muuta.+Laittelehan+jossain+vaiheessa+jotain+jos+kerkiit+😉+Toivottavasti+kerkiit+😘
27.03.2018 20:22
No+sitä+mä+tässä+vähän+jännään,+että+leimahtaako+ihastustunteet+taas+liekkiin,+kun+päästään+kunnolla+kevääseen.+Mut+nyt+on+kyllä+niin+latteeta+ettei+paljon+latteempaa+vois+olla+😑+Mieli+on+muutenkin+matala+ja+taudit+yrittää+taas+iskeä,+prskule.
Ei+täällä+kannata+liian+tarkkaan+omia+juttujaan+availlakaan+😉+Kyllä+tuo+kertomasi+riittää+siihen,+että+tilanteen+vaikeuden+ymmärtää.
26.03.2018 18:27
Sä+se+pääsit+näköjään+taas+vauhtiin+😂+Rauhotuhan+jo+😉
26.03.2018 14:40
Toivottavasti+niin+on+tarkoitus+ja+se+oikea+ja+sopiva+hetki+löytyy+😉+Tylsin+juttu+on+jos+tunne+onkin+molemminpuolinen+mutta+kumpikaan+ei+tunteistaan+toiselle+kerro.+Teillä+kun+ei+(nähtävästi)+ole+mitään+esteitäkään.+Vaikka+nuo+näkemistauot+tuntui+ainakin+itsestä+muinoin+tylsiltä,+niin+nyttenhän+sulla+on+muutama+viikko+aikaa+pohdiskella+asioita.+Se+on+helpompi+pohtia+sillon,+kun+ei+niin+kovin+sisällä+myrskyä+ja+ota+kierrosta+😉
Niin,+en+mä+sanonut,+että+miehetkään+olis+ihan+täysin+luettavia+jos+ovat+sanattomia.+Mutta+musta+vaan+tuntuu,+että+naiset+on+enemmän+sellaisia+ihastuneen+oloisia+vaikka+eivät+oikeesti+oiskaan.
Mua+on+nyt+jotenkin+harmittanut+tää+ihastustunteiden+poissaolo.+Siis+kun+onhan+tää+aivan+hitsin+tylsää,+kun+ei+perhoset+eikä+kipunat+lentele.+Siksi+mä+varmaankin+lähden+erityisesti+tällä+hetkellä+niin+helposti++"hölmöilyyn"+mukaan.+Lähden+mä+tosin+normistikin+aika+helposti.+Vaikken+ole+ihastunut+tähän+ihmiseen+jonka+kanssa+sanailen+ja+hupsuttelen,+niin+jotenkin+se+silti+piristää+välillä+hieman+ankeeta+arkea.+Toisaalta+mä+tiedän,+että+MUN+pitäis+olla+erityisen+tarkkana+sen+kanssa+mitä+hommaan+🙄Vähän+on+siis+mietityttänyt+😑
25.03.2018 19:51
Justiinsa+näin.+Naisten+kanssa+tuntuu+olevan+vielä+monin+verroin+vaikeempia+nuo+tulkintahommat+😉
Mulla+on+ollut+erään+naisen+kanssa+sellasta+tilannetta,+että+jos+kyseessä+ois+mies,+niin+aattelisin,+että+suht+varmaa+flirttiä.+Siis+lähden+niihin+hommiin+kyllä+itsekin+mukaan+😉+Meidän+välillä+on+ollut+katsetta,+hymyä,+sanailua+(eritoten)+ja+nyt+muutaman+kerran+myös+kosketusta.+Tämä+nainen+on+parisuhteessa+(lapsiakin+on)+ja+ymmärtääkseni+onnellisessa+sellaisessa.+Ja+niinhän+mä+itsekin+olen,+tosin+en+niin+onnellisessa.+Jotkut+(naiset)+siis+kai+tykkäävät+vaan+testailla,+flirttailla+tai+ns.+hupsutella.+Mä+taas+oon+sellasta+tyyppiä,+että+lähen+suht+helposti+hommiin+mukaan+(vaikkei+ehkä+pitäs).+Harvemmin+mä+itse+aloitan+😉
25.03.2018 12:35
Voihan+kökkö!!+Se+veti+näköjään+taas+tekoälli+herneet+nenään+jostakin.+Ei+taija+olla+kovin+korkeet+fiksuuspojot+"hällä"+😉
Laitahan+uudemman+kerran+viestiä+
+"enkähalailuistaventov"+jos+jaksat+(ja+oli+edellinen+ihan+asiallinen+😉).+
Niin+ja+AI:lle+tässä+julkisesti+sellaset+terkut,+jotta+keskity+ny+vähän+paremmin+niihin+hommiis+ja+jos+tarttet+pinsettejä+niin+ilmoota,+mää+lainaan.
25.03.2018 09:27
Iltaa!+
Se+on+ihan+mahottoman+vaikeeta+koittaa+päätellä+kiinnostusta+mistään.+Tai+ainakin+mun+mielestä+on.+Itse+ainakin+hymyilen+normisti+aika+paljon.+En+oo+kylläkään+kovinkaan+kosketteleva+ja+oon+huomannut,+että+mulla+hlökohtainen+reviiri+on+ehkä+piirun+verran+suurempi+kuin+keskimäärin.+Jotkut+ihmiset+kun+hakeutuvat+melkein+iholle+jutellessa.+Joskus+saatan+ottaa+vaivihkaa+askeleen+poispäin.+En+tietysti+silloin+jos+tykkään+tyypistä+😉+Mun+aiempi+ihastus+oli+juuri+sellainen+iholle+tuleva+ja+kosketteleva.+Hän+myös+hymyili+paljon+ja+katsoi+syvälle+silmiin.+Monesti+vieläpä+niin+pitkään,+että+lopulta+oli+käännettävä+oma+katse+pois+kun+meni+pasmat+ihan+sekaisin+😂
Mutta+siis.+Mä+aattelen,+että+hymyistä,+katseista+yms.+on+hyvin+vaikeaa+päätellä+mitään
24.03.2018 21:56
Kiitti+vastauksesta!+😊+Sama+mesta.
24.03.2018 11:23
Kiva+kun+vastasit+😊+Mulla+näyttäs+kans+nykyään+olevan+se+tilanne+että+ihastukset+on+naisia+eli+kai+ne+sit+vetää+muakin+enemmän+puoleensa+😂
24.03.2018 11:22
Taitaa+tosiaan+olla+naisvaltasta+tai+sit+on+vaan+niin+hiljasia+miehiä+😉
En+osaa+yhtään+vinkata,+että+mistä+kannattais+ettiä.+Mutta+toivottavasti+joku+muu+osaa+😊
24.03.2018 11:15
Kiva+kun+vastasit+😊+Mä+oon+enempi+tällä+puolella+mutta+käväsen+kyllä+aika+useesti+lueskelemassa+siellä+puolen+missä+sä+oot+enemmän.+Kirjottaa+en+paljon+uskalla+kun
tuli+jo+kertaalleen+häätö+😉
24.03.2018 11:12
Moikka!+😊
No,+niin+mä+vähän+sun+aiemmista+viesteistäsi+päättelinki,+jotta+joku+muukin+on+vähän+heikkona+tiettyjen+asioiden+edessä+😂+Kiva+kun+sait+eilen+mukavan+hetken.+Oliks+sulla+haavi+mukana?+Siis+lenskö+paljon+perhosia?+Se+on+hauska+tunne+kun+ne+lentelee.
24.03.2018 11:05
246 / 278