Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moikka+Helmi+💕+Soittelitko+Ihanalle+Naiselle?+Entä+mitä+sulle+kuuluu?+Mä+oon+ollu+tosi+väsynyt.+Ens+viikolla+kun+on+hiihtolomaviikko,+niin+kaikki+harrasteet+on+tauolla.+Sillon+aioin+huokasta+syvään+ja+pitkään.+Ei+mulla+kylläkään+töistä+oo+lomaa+mutta+illat+on+siis+vapaat.+Jaha,+just+tuli+Finnkinolta+mainosta,+että+ystävänpäivänä+leffaan.+Lähtisköhön+brunette.+Eipä+sovi+munkaan+aikatauluihin,+kun+päivä+on+pyhitetty+töille+ja+ilta+harrastSä+kirjotit+tossa+yllä,+että+sulla+on+kaihoisa+olo.+Onks+vielä?+Mulla+on+ollu+viime+päivinä+aivan+erityisen+vahva+kaipuu+kainaloon+ja+lähelle.+Sellasta+kaipuuta+mulla+on+monesti+silloin,+kun+on+surua+tai+muuten+vain+alakuloinen+fiilis.+Ihastusrintamalla+on+nyt+hiljasta.+Kuten+oon+aiemminkin+todennut,+niin+mun+tunteita+laimentaa+se,+kun+pysyttelen+erossa+ihastukseni+kohteesta.+Tosi+tylsäähän+tää+tämmönen+tietysti+on+😑Tänään+mä+laukkasin+yhden+työhomman+kans+bruneten+kerrokseen+mutten+em.+luo+vaan+kollegansa.+Kyllä+mun+on+tehny+bruneten+luoksekin+mieli+mennä+mutta+pakko+vaan+hillitä+ittensä+ja+pysytellä+poissa.+Kirjoittelehan+kun+kerkiät.+Hyvän+yön+😘+😘+Tykkään+Susta.+Terv.+Väsynyt+ja+apea+Elvi
  2. Moikka!+💕💕Paan+sulle+viestiä+lennosta.+Ei+vaan+mä+odottelen.+Sä+taisit+kysyä+jostain+eteerisistä+tuoksuista+jossain+kohtaa.+Mulla+ei+ole+sellaisista+liioin+kokemusta.+Saunassa+mä+kyllä+tykkään+viskoa+tervaista+tai+savusaunaista+tuoksua++kiukaalle.+Ja+joskus+meillä+on+ollut+vessassa+🚽+jotain+metsäistä+tai+kukkaista+tuoksua.+Mutta+siinäpä+ne.+Esim.+shoppailukeskuksien+hajuvesiosastot+on+mulle+sit+taas+ihan+liikaa.+Mä+en+voi+tajuta,+kuinka+sellaisessa+voi+kukaan+päivästä+toiseen+työskennellä.+Siedän+siis+tuoksuja+jossain+määrin+mutta+liian+voimakkaat+tuoksut+saa+mut+pakenemaan+ja+pikaseen.+Mulla+kävi+mielessä,+että+se+on+kuule+varmaan+siellä+Lämpö-Vesi-Ilmastointi+-Jonnejen+putiikissa+sana+levinnyt.+Siis+sellanen+sana,+jotta+osoitteessa+se+ja+se+asustaa+semmone+hemaseva+sinkkuneiti+😍+Siks+siellä+sun+ovella+lappaa+nyt+Jonnee+ja+Reiskaa.+Eikös+se+oo+hyvä+vaan.+Teetät+niillä+kaikki+kotihommat,+pyykin+viikkaukset+sun+muut,+niin+sulle+jää+enempi+aikaa+turista+mun+kanssa.+Tai+voithat+tietty+sen+säästyneen+ajan+käyttää+fiksumminkin+esim.+sellasiin+O+eli+oikeisiin-hommiin+😅+Nyt+kuule+hommaat+siihen+ulko-ovees+kunnon+munalukon+sisäpuolelle+ja+kun+seuraava+Jomppe+astuu+sisään,+niin+vedät+lukot+kii.+Sit+vaan+käskytät+ja+avaat+lukot+vasta+kun+kaikki+tarpeellinen+ja+muukin+homma+on+hoidettu.+Tarjoilet+tietty+välillä+pullaa+ja+kaffetta,+ettei+tahti+hyydy.+Kun+oot+laskenut+sen+Jompan+takas+ulos,+niin+lähetät+tietty+laskun+niitten+putiikkiin+(niistä+tarjoiluista).+Ja+jos+ne+meinaa+sulle+jotain+laskua+laittaa,+niin+sanot+vaan+jottet+sä+mitään+oo+tilannut,+ihan+ite+tulivat.+No+joo+mut+siis+jotain+tommosta.+Parantelet+tätä+mun+vähän+kiireessä+luotua+ja+raakiletta+suunnitelmaa+ja+paat+toimeks+ku+kello+kilahtaa.+Sovittu+muru?+Nyt+mun+pitää+ihan+just+taas+mennä.+😘😘😘😘😘😘Ps.+"TSNEH"
  3. Ei+se+haittaa+😁+Parempi+vaan+että+tykätään+vähän+eri+sorttisista+😉+Mun+on+kyllä+sanottava,+että+oisin+mielummin+kattonu+vähän+liikkuvampaa+Jenniä.+Mut+nyt+alkaa+töllöstä+Saara.+Kattelen+sen+tosin+varmaan+vasta+huomenna.+Nyt+on+jo+väki+palannut.+Kauniita+unia,+Ellin+ja+IN:n+kuvia.+😉😘😘
  4. Heippa+muru+💕+Mä+vedin+lenkin,+en+napaani+vaan+sellasen+ulkoilmalenkin.+Pakko+sanoo,+että+oli+naamalle+aika+kirpee+ilma.+Vähän+liian+kirpee+mun+makuun+vaikka+muutamasta+muusta+kirpeestä+asiasta+tykkäänki.+Tällä+kertaa+osasin+laittaa+sopivasti+vaatetta,+niin+ettei+tullu+kylmä+eikä+kuuma+vaan+oli+ihan+sopiva.+Mun+mielestä+noi+pukemishommat+on+aika+vaikeita.+Tosi+usein+oon+saanu+valikoitua+ja+laitettua+sekä+itelleni+että+jälkikasvulle+ihan+vääränlaista+kudetta+päälle.+Sitten+kun+päivän+aikaan+vielä+ilma+saattaa+kovastikin+muuttua,+niin+ei+oo+helppoo.+Sen+lisäks+että+mä+poltin+kalorii+niin+söin+aivan+erityisen+terveellisesti+(kasvispitosesti)+kun+ei+ollu+kukaan+tunkemassa+makkaraa+tai+patukkaa+suuhun.+Voi+apua!!+Anteeks+😁🙄+Mä+todellakin+myös+itse+toivon,+että+tää+vaihe+menee+pikapuoliin+ohi.+Toi+patukka+jäi+mun+mieleen+sun+kommentistasi+kasvisten+syöntiin+liittyen.+Makkara+tuli+mieleen+muuten+vaan.+Mun+on+kyllä+pakko+myöntää+TAAS+😂+että+osin+sikshän+mä+näitä+tietynlaisia+sanavalintoja+nyt+suosin,+jotta+saatas+sullekin+kierrosta.+Se+on+kato+paljon+kivempi+silleen,+kun+kumpikin+käy+kuumana+🔥+ja+🌊+😅😁Toivottavasti+sun+puurtaminen+on+tuottanut+toivottua+tulosta.+Tässä+sulle+lisäenergiaa+⚡+⚡+⚡+ja+💋💋+💋+joka+puolelle.+Mä+lähen+nyt+jäähylle+❄+😉Ps.+Kiitti+vastauksista+😊PPS.+Ei+siinä+inkkarisokerissa+varmastikaan+vähempi+oo+kaloreita+ku+valkosessa.+Mutta+se+idea+siinä+on+juurikin+ne+ravintoarvot+ja+sen+lisäks+tuotantotapa
  5. Moikka!+Saat+anteeks.+Mulla+tuli+kyllä+tässä+mieleen+sellasta+hommaa,+että+sen+lisäks+ettei+susta+taho+kuulua,+niin+sä+oot+ohittanut+mun+viime+päivien+kysymyksistä+oikeestaan+melkeen+kaikki+😏Toivottavasti+vedit+ees+ohi+vasemmalta+etkä+oikeelta.+No+mutta+siis,++sä+oot+muruseni+tyylipuhtaasti(?)+ohittanut+mm.+äänikirja,+Nicholas+Sparks,+tölkki+vs.+pullo+ja+mun+inkkarisokeri+kysymyksen.+Etkä+sä+muuten+vastannut+aikanaan+myöskään+Tuurin+vessaan+liittyvään.+Että+sanosin,+jotta+aika+monesta+oot++vedellyt+ohitte+😀🤔+No+saat+anteeks+senki.Ai,+että+mikä+on+mun+lempivihannes.+Mulla+ei+ehkä+oo+sellasta+ehdotonta+lempparia.+Tykkään+mm.+parsa-+ja+kukkakaalista,+kesäkurpitsasta+ja+punasipulista.+Kirkossa+mä+käyn+aika+harvakseltaan.+Muutaman+kerran+oon+käyny+sellaisissa+kirkkokonserteissa+ja+sitten+viime+vuosien+aikana+muutamissa+hautajaisissa+ja+kastajaisissa.+Mä+käytin+tota+"sänkyhommia"+ilmasua+ihan+vaan+vaihtelun+vuoks.+Vaikka+kyllähän+mä+jo+sitä+kirjottaessa+arvasin,+että+se+aiheuttaa+sussa+hämmennystä+tai+vähintään+kysymystä+😉+Mutta+tarkoitin+siis+ihan+normia+levolle+panoa.Niskahartiaseudun+saa+helposti+jumiin+just+(kuten+arvelitkin)+silleen+kun+hommaa+koneella.+Mulla+olis+sulle+ihan+hirmumonta+hyvää+liikettä,+millä+jumit+saa+lähtemään+tai+ainakin+lieventymään+(joskus+ne+meinaan+vaatii+ammatti-ihmisen+apua+ja+mä+en+oo+ammattilainen+siinäkään).+Niitä+liikkeitä+on+vain+näin+kirjallisesti+vähän+vaikea+selittää.+Mulla+on+yhtenä+harrasteena+sellanen+jutska,+josta+on+ainakin+mulle+ollu+paljon+apua+juurikin+niskahartiaseudun+vaivoihin.+Kun+sä+oot+käyttänyt+muutaman+kerran+sitä+et+"jos+sä+oisit+täällä"+niin+ehkä+mä+uskallan+nyt+käyttää+kans+😂+Eli+jos+sä+oisit+(nyt)+täällä,+mä+istuttaisin+sut+mun+välittömään+läheisyyteen+ja+kävisin+sun+kanssas+sun+yläkropan+läpi.+Siis+en+mä+sua+kopelois+vaan+kertoisin,+jotta+mitä+sun+kannattais+tehdä.+Sen+istuntasession+jälkeen+mä+seisottaisin+sua+muutaman+jakson.+Silleen+sopivan+pitusissa+erissä.+Niissä+jaksoissa+me+käytäs+yhteistyössä+läpi+sekä+sun,+että+mun+ylä-+ja+alakroppa.+Saatas+hyvässä+lykyssä+ehkä+myös+sykkeet+nousuun.+Ootko+sä+muuten+käyny+koskaan+akupunktiossa?+Mä+olin+kerran+enkä+ehkä+mee+toiste.+Oli+jotenkin+aika+outo+kokemus,+kun+niitä+neuloja+tökittiin+pitkin+päätä+😨Huomasitko+muuten,+että+oli+aika+magee+kattaus+eilen+Emma+gaalas?+Mä+en+nähny+sitä+suorana+mut+kattelin+tallenteelta.+Mulla+meni+silleen+lievästi+ilmastuna+pasmat+sekasi,+kun+eka+pukkas+Jenniä+ja+heti+perään+Katria.+Vilahtihan+siellä+se+sun+Elliski.+Mut+Jenni+oli+kyllä+superihku+kun+vetäs+sen+biisinsä+😍+Siin+kohtaa+oli+Elvillä+ittessään+pitelemistä+😅+Ja+kierrokset+sen+kun+nooouuuuuussss+eli+meni+jo+tapin+ohi.+Kuten+huomaat,+täällä+ei+oo+tietyt+hommat+hellittäny.+Toivottavasti+sun+kiireet+kuitenkin+hellittää+ja+hommat+soljuu+eteenpäin.+Mukavaa+päivää+kultaseni+❤️+💋💋Ps.+Mulla+on+tässä+parhaillaan+ihan+omaa+aikaa,+siis+ypöyksin+ja+sitä+on+vielä+jäljellä+monta+tuntia.+Eikä+mulla+ole+mitään+havaintoa+siitä+jotta+mitä+tekis+😅😁+Taidan+lähtee+hetken+päästä+tonne+kiristyneeseen+pakkaseen+polttaan+kaloria...Jos+sä+oisit+nyt+täällä,+niin+saattaisin+ehdottaa+jotain+ei+niin+sisarellista+toimintaa+😅😂