Ihmetyttää

Ladyfitnes

Miksi suomi24 deitissä lähes kaikki naiset ovat ylipainoisia pallonaamoja? Normaali painoisia urheilullisia ei juuri lainkaan?

45

9729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyimitkätavat

Mielummin ylipsinoinen pallonaama, kuin Ladyfitness, joka on ilmeisesti m u k a aikuinen, joka ei osaa puhua ihmisistä asiallisesti.

Kannattaa varmaan poistus ko.paikasta ja odotella, josko joku hakisi tuollasen täydellisyyden kotoa..

• Piupaupokss

Ja tatuoituja pallovartaloita alkaa suomi olla täys

• Gaselli

Tai pikkukinkkuja ja isojakinkkuja

• Hahaa

Samaa olen huomannut.. :D
      Osuvasti kirjoitettu AP !

• Niinpäniinjoo

Tarjonta siellä on possukoita pullollaan.

• kiitoskaikille

Ihmetyttää kyllä miksi koko ketjua ei ole vielä poistettu.

Johtopäätös: Lihava nainen on saastaa jota saa polkea niin paljon kuin jaksaa, etenkin lihavaa lesboa. Haukkujille vittuileminen kielletty.

• Isonainenn

Läskit hyllyy ja hytisee ja tutisee!

• kiitoskaikille

Joillakin on päässä yllättävän paljon läskiä. Yleensä miehillä

• hkjhkjh

Hyvä vastaus, hyimitkätavat..

• SleeplessInHelsinki

Mä olen hoikka, liikunnallinen ja tavallaan varmaankin kohtalaisen näköinen, mutta en ole ikinä mennyt mihinkään deittipalstalle. Toivoisin löytäväni rakkaan rinnalleni jostain ihan livenä. Olen todella ihastunut yhteen aivan upeaan naiseen, mutta tunne on omassa tapauksessani valitettavasti yksipuolinen.

Aloitukseen vielä suoremmin kommentoisin, että voihan sinne laittaa oman profiilinsa, jos "tarjonta" ei nykyisellään kelpaa.

• eiksniih

Menin katsomaan kaikki vaihtoehdot ja täytyy todeta että aloituksesi on virheellinen sekä pelkkä tyhjä provo.
      Suurin osa nimittäin painoindeksiltään normaalin puolella.
      Kannattaa vaan "leidi"fitnessin keskittyä käymään siellä salilla, koska siellähän niitä tasoisiasi löytyy.

• Kysymysvaan

Mistä sä tiedät kaikkien bmi indeksin? Oletko meedio?

• eiksniih

Siinä tarvitseekin paljon meedion taitoja katsoessa kuvia missä lähes isossa osassa näkyy niiden vartaloakin, lisäksi myös facebook kuvien perusteella ellei treffien puolella yhden kuvan perusteella. Mutta jos haluat kutsua sitä meediomaiseksi, niin mikäpä siinä.
        Pari-kolme kiloa ylimääräistä päälle ei myöskään tee suurta ylipainoa.

• Ladyladyladyt

Voi Ladyfitness, painuppa sinne salille. Joskos sielä joku sut löytäisi joskus =D.

• Ijgsgl

Pos pos possukka taidat olla

• vastenmielinen

Ehkä me yksin jääneet ollaan yksin juuri siksi, että ollaan lihavia ja vastenmielisen näköisiä. Ikävä kyllä mekin haaveillaan toisesta ihmisestä. Läski ja vastenmielinen ulkonäkö ei tapa tunteita.

Hyvää kevättä aloittajalle. Jos oma ulkonäkö on omaa silmää hivelevä, ole onnellinen siitä.

• nimmmmmari

vastenmielinen, sulle:
        Oon täysin varma, että ulkonäkö EI OLE 99% se seikka, minkä takia joku on yksin. Ellei nyt ole joku yläasteikäinen tms. Syitä voi olla lähes yhtä monta kuin on yksinolijaa tai -eläjääkin. Kaikki eivät edes halua jakaa normiarkeaan kenenkään kanssa. Ainoastaan vkonloppuihin ja/tai juhliin kelpaa se kumppani.
        Toivon, että tuo sun kommentti oli jonkinlainen vastaprovo, eikä oikeesti sun mielipide (itsestäsi!)

• Remontti-Reija

Hei kuule nim. vastenmielinen... Mullekin on ylipainoa kertynyt ihan muutamassa vuodessa, mutta nyt oon saanut painonnousun katkeamaan ja suunnan jo kääntymään alaspäin. Olen ollut sinkkuna viitisen vuotta. Olen nippanappa selvinnyt hengissä yhdistelmästä työ opiskelu pitkäaikaissairaus. En ole yksinkertaisesti jaksanut enkä pystynyt hoitamaan itseäni ja omaa elinympäristöäni kunnolla. Sen kyllä huomaa, kun katsoo kotona peiliin tai ympärilleen. Noin puoli vuotta mä ryvin itsesäälissä sen jälkeen, kun olin tilanteeni itselle myöntänyt. Ikääkin oli tietty tullut samalla ja ajattelin jo olevani keski-ikäinen luuseriakka, jonka kuuluukin olla vastenmielinen. Mä sain sitten kuitenkin hyviä virikkeitä ja inspiraatiota tutuilta ja nettiä googlaamalla. Tajusin et asioille voi itse tehdä paljonkin. Olen nyt vuoden verran laittanut hitaasti mut sitkeesti asioitani kuntoon. Mä hoidin opinnot loppuun ja vaihdoin työpaikkaa, jolloin mun työmatka lyheni. Mä siis sain lisää vapaa-aikaa. Mä aloin etsiä tietoa erilaisista painonpudotustavoista, liikuntamuodoista, kodin sisustamisesta, terveellisistä ruoka-aineista ja resepteistä, kauneudenhoidosta sekä pukeutumisesta. Mä löysin itselleni yhden hyvän terapiaryhmän, joka kokoontuu viikoittain. Sen ja muutaman nettiryhmän avulla oon saanut monta muutosta jo aikaan. Mä en halunnut aloittaa painonpudotusta nopeasti, koska oon epäonnistunut joskus. Nyt yritän hitaasti ja just mulle sopivilla tavoilla saada elämäntapoja pysyvästi parempaan suuntaan. Olen myös vaihtanut kosmetiikkatuotteitani mulle paremmin sopiviksi ja saanut ihoa parempaan kuntoon. Jalkojakaan mä en aiemmin hoitanut kuin pakollisen kynsien leikkuun verran, mutta nyt siitäkin on tullut mukava rutiini. Kevään aikana osallistun pitkäaikaissairauteni vuoksi sopeutumisvalmennuskurssille. Olen käynyt sellaisella aiemminkin, mutta viime aikoina en ole seurannut, mitä uutta kyseisen sairauden hoidossa on mahdollisesti tapahtunut. Minulla on muitakin ideoita ja aikomuksia itseni hyväksi, mutta etenen vähitellen. Alkoholin olen jättänyt toistaiseksi kokonaan pois. Onneksi en ole polttanut koskaan. Pääkaupunkiseudulla voisi olla sellainen keski-ikäisten lesbo- ja bi-naisten rempparyhmä, jossa yhdessä parannettaisiin maailman sijasta omaa elämää. Joku taistelisi tupakasta irti, joku remppaisi asuntoaan, joku etsisi töitä, joku yrittäisi alentaa kolesterolia, jotkut parantaisivat kuntoaan, jotkut pudottaisivat painoaan jne.

• Vastenmielinen
        nimmmmmari kirjoitti:

vastenmielinen, sulle:
        Oon täysin varma, että ulkonäkö EI OLE 99% se seikka, minkä takia joku on yksin. Ellei nyt ole joku yläasteikäinen tms. Syitä voi olla lähes yhtä monta kuin on yksinolijaa tai -eläjääkin. Kaikki eivät edes halua jakaa normiarkeaan kenenkään kanssa. Ainoastaan vkonloppuihin ja/tai juhliin kelpaa se kumppani.
        Toivon, että tuo sun kommentti oli jonkinlainen vastaprovo, eikä oikeesti sun mielipide (itsestäsi!)

No ei onneksi ulkonäkö ole kaikki, mutta asia johon moni kiinnittää huomiota. Itsestäni ei ole ruusuista kuvitelmaa. Ei. En kyllä varmasti osaisikaan enää elää muuta kun yksikseen. Joskus vaan toivoo ja haaveilee muusta.

• Santelipuuu
        Remontti-Reija kirjoitti:

Hei kuule nim. vastenmielinen... Mullekin on ylipainoa kertynyt ihan muutamassa vuodessa, mutta nyt oon saanut painonnousun katkeamaan ja suunnan jo kääntymään alaspäin. Olen ollut sinkkuna viitisen vuotta. Olen nippanappa selvinnyt hengissä yhdistelmästä työ opiskelu pitkäaikaissairaus. En ole yksinkertaisesti jaksanut enkä pystynyt hoitamaan itseäni ja omaa elinympäristöäni kunnolla. Sen kyllä huomaa, kun katsoo kotona peiliin tai ympärilleen. Noin puoli vuotta mä ryvin itsesäälissä sen jälkeen, kun olin tilanteeni itselle myöntänyt. Ikääkin oli tietty tullut samalla ja ajattelin jo olevani keski-ikäinen luuseriakka, jonka kuuluukin olla vastenmielinen. Mä sain sitten kuitenkin hyviä virikkeitä ja inspiraatiota tutuilta ja nettiä googlaamalla. Tajusin et asioille voi itse tehdä paljonkin. Olen nyt vuoden verran laittanut hitaasti mut sitkeesti asioitani kuntoon. Mä hoidin opinnot loppuun ja vaihdoin työpaikkaa, jolloin mun työmatka lyheni. Mä siis sain lisää vapaa-aikaa. Mä aloin etsiä tietoa erilaisista painonpudotustavoista, liikuntamuodoista, kodin sisustamisesta, terveellisistä ruoka-aineista ja resepteistä, kauneudenhoidosta sekä pukeutumisesta. Mä löysin itselleni yhden hyvän terapiaryhmän, joka kokoontuu viikoittain. Sen ja muutaman nettiryhmän avulla oon saanut monta muutosta jo aikaan. Mä en halunnut aloittaa painonpudotusta nopeasti, koska oon epäonnistunut joskus. Nyt yritän hitaasti ja just mulle sopivilla tavoilla saada elämäntapoja pysyvästi parempaan suuntaan. Olen myös vaihtanut kosmetiikkatuotteitani mulle paremmin sopiviksi ja saanut ihoa parempaan kuntoon. Jalkojakaan mä en aiemmin hoitanut kuin pakollisen kynsien leikkuun verran, mutta nyt siitäkin on tullut mukava rutiini. Kevään aikana osallistun pitkäaikaissairauteni vuoksi sopeutumisvalmennuskurssille. Olen käynyt sellaisella aiemminkin, mutta viime aikoina en ole seurannut, mitä uutta kyseisen sairauden hoidossa on mahdollisesti tapahtunut. Minulla on muitakin ideoita ja aikomuksia itseni hyväksi, mutta etenen vähitellen. Alkoholin olen jättänyt toistaiseksi kokonaan pois. Onneksi en ole polttanut koskaan. Pääkaupunkiseudulla voisi olla sellainen keski-ikäisten lesbo- ja bi-naisten rempparyhmä, jossa yhdessä parannettaisiin maailman sijasta omaa elämää. Joku taistelisi tupakasta irti, joku remppaisi asuntoaan, joku etsisi töitä, joku yrittäisi alentaa kolesterolia, jotkut parantaisivat kuntoaan, jotkut pudottaisivat painoaan jne.

Voisin tulla le&bi-naisten rempparyhmään. Olisi kiva liikkua välillä yhdessä, syödä joskus porukalla, talkoilla vaikka jonkun ryhmäläisen muuton tai remontin apuna. Mennä porukalla jonkun valmistuisi on, jos jonkun tavoitteena olisi ollut opintojen valmiiksi saaminen.

• Nyt täytyy todeta, että olipa harvinaisen typerä aloitus 😑 Toivon tosiaan, että oli vain huono vitsi. Ja kylkyl, ennenkuin Ap taikka joku muu ehtii kommenteeraa, niin myönnän, jotta muutama ylimääränen kilo täälläkin kropassa painaa 😉 Ja se on vissi, jotta fitness-kisoihin ei oo mitään asiaa 😂 Sori visiitti täällä puolen 😉

• Moonnn

Olen normaalipainoinen ja urheilullinen (jos ne nyt ovat niin tärkeitä piirteitä ihmisessä), suomi24 treffeistä poistuin, kun naisten kanssa keskustelua vain harvakseltaan, sekin minun aloittamanani, ja jäi yleensä pariin viestiin. Vanhat ukot olisivat kuitenki kovasti jutelleet.

• Jaahas___

Kyllä se sisäinen kauneus on tärkeintä etenkin jos hakee pidempää suhdetta. Ihminen ehtii lihoa ja laihtua miljoona kertaa jos vain haluaa pidemmällä aikavälillä. Ulkoisesti kaunista pelkästään haluavat tuppaavat usein olemaan hyvin koppavia ja julmia sekä ilkeitä ja haluavat useimmiten pinnallista, lyhytaikaista suhdetta.

Toki liiallinen lihavuus ei ole terveellistä kuin myös liiallinen laihuus. Liika ulkonäköön tuijottaminen ei ole monellekaan toivottavaa ellei sitten etsi itselleen palkintopokaalia, jota näyttelee ihmisille oman egonsa pönkittämiseksi tai osallistu missi/fitness-kisoihin tai ole ammatiltaan sellainen, missä ulkonäkö ratkaisee kaiken. Tällöinkin se on vain ammatti ja etenkin pidemmissä suhteissa ratkaisee muut asiat pidemmillä aikaväleillä.

• ichooseyou

No, ihmiset nyt on sellaisia kuin on. Ei mua kenenkään ylipaino tai laihuus haittaa, jotkut vaan on viehättäviä ja jotkut ei, siihen vaikuttaa monet asiat.

Epärehellisyys on yks juttu, joka on tosi turn off. Treffipalstalla ruksitellaan, että olen sporttinen ja sitten treffeillä käy ilmi, että tämä sportti on petankkia 2 kertaa vuodessa. Ei näin. Mieluummin sitten sanois suoraan, että joo on ylipainoa, ja etsin lenkkiseuraa eli haluan olla sporttinen, tai sitten että haluan olla just se mikä olen ja siksi hemmetin hyvä sängyssä, esim.

• MitäsSyötLiikaa

Miks ihmeessä ihmiset antaa ittensä lihoa pullkoiksi? Eikö elämä ois kaikin puolin mukavampaa normaalipainoisena? Onko se vaan huonoa syömisenhillintää ja selkärangattomuutta? Sen ymmärtää jos on joku sairaus, mutta nuoret terveet ihmiset?! Ja sit joutuu selittelemään ja puolustautumaan, surullista..

• Tosiontosi

Jokin buumi on menossa lihavuuden normalisoimiseksi, eihän se nyt koskaan voi olla sama asia kuin normaalipaino. Ihan jo terveydellisistä syistä.

• Santelipuuu

Edellä kirjoittava totesi, että ylipaino on ymmärrettävää, jos on jokin sairaus. Minä taas näen, että nykyinen elämäntapa on sairas ainakin täällä länsimaissa. Minustakin on näyttänyt myös siltä, että ylipainoa normalisoidaan mielikuvien tasalla. Samaan aikaan tosin markkinoidaan myös äärimmäistä laihuuttakin ja olen vierestä katsonut, kun ylipainoisia pikkutyttöjä on yritetty laihduttaa ikävillä keinoilla. Niille tyttöparoille ei varmaan millään kehity tervettä kehonkuvaa tai itsetuntoa.

• Läskipropakandaa
        Tosiontosi kirjoitti:

Jokin buumi on menossa lihavuuden normalisoimiseksi, eihän se nyt koskaan voi olla sama asia kuin normaalipaino. Ihan jo terveydellisistä syistä.

Mediassakin kampanjointi läskikapinasta on yritystä normalisoida ylensyönti ja lihavuus.

• KohtiHyvääOloa

Nostan hattua ihan jokaiselle lesbolle, joka näyttäytyy kuvallisena, on kyseessä mikä saitti tahansa! En viitsi edes ketjun aloitusta kommentoida, naisen kirjoittama se ei kuitenkaan voi olla. Ja yksinäisyys tai läheisyyden kaipuu voi näyttäytyä on kroppa miten hyvässä kondiksessa tahansa. Täytyy vaan uskoa siihen, et joskus onnistuu olemaan vielä oikeessa paikassa ja aikakin natsaa niin onnellisena on hyvinkin helppoa pienellä liikunnan lisäämisellä ja ruokatottumusten muutoksella näyttää tosi buenolta:)

• vastenmielinen

Voi kun kerran saisi olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Ja älytä silloin että hetki on arvokas.

• sporttihiiri

Olen itse hyvinkin timmissä kunnossa, mutta minulla ei ole vaatimuksia toisen painolle. Ihastun ensisijaisesti muihin asioihin. Toivon toki, että kumppani ymmärtäisi intohimoni urheilulajiini.

• Hgfoöffl

Keskivertoa ulkoisesti rumempia ihmisiä siellä saitilla.

• kumihousut

läskyt lyllyy pitkin pyllyy, kokonaisuus hyllyy.

• Eiköseurakelpaa

Mua taas ihmetyttä, et miks siel on samat tyypit vuodesta toiseen?

• kuresa

Masennuslääkkeet ne lihottavat kansaa , tekevät himon ruokaan ja kun unettomuuteenkin lekurit määräävät niitä !

• Salibööna

Siksikö kaikki ovat leuattomia plösöjä?

• asta.r

Ylipainosta voi päästä eroon, mutta tyhmyydestä eroon pääsy vaikeampaa.

• Kysymysvaan

Entäpä näsäviisastelusta?

• onerva213

Ihmetyttää ettei tällaista lapsellista Suomi24 Treffeissä kuvallisen profiilien omaavien yksityishenkilöiden haukkumaketjua poisteta

• Rennostinytvaan

Eiköhän anonyymiteetti säily, siellä on yli 72 000 profiilia. Joten ei mitään hätää.

• kiraffi

Tässähän on kyse lesbojen/(bi-naisten) kuvallisista profiileista ja haukutaan niistä niitä, joissa ylipainoinen tai muuten pyöreät kasvonpiirteet omaava henkilö.
        Ei löydy todellakaan tuollaista määrä sellaisia profiileja, vaan ovat vähemmistössä.

• PullaaVastaan

Mä luulen, että yksi syy löytyy hormonien toiminnasta. Ehkä liikaa testosteronia tai liian vähän estrogeenia lihottaa? Siihen lisäksi liian kaloripitoinen ruoka ja vähäinen liikunta. Joka tapauksessa lihavuus on lisääntynyt ympäri maailmaa hälyttävissä määrin sekä miehillä että naisilla eikä tämä koske vain meikäläisiä.
      Ite oon taistellut ylipainoa vastaan koko elämäni ja se on kovaa työtä, siis normaalipainossa pysyminen, varsinkin kun vuosia kertyy.

• NuoriPrinsessa

Mua myös vituttaa kaikki rumat, lihavat ja vanhat! Mulla on tosi korkea vaatimustaso mutta mulla on siihen oikeus ja varaa! Vaadin tyttöystävänsä vähintään Sara Chafakin ikää, kasvoja ja kroppaa! 😍 Muunlaiset rumilukset saa tulla toimeen miten parhaiten taitavat!

• nenäkarvatrimmeri

ihmetyttää miksi pulleat homomiehet ovat niin "söpöjä", mutta pulleat lesbot ovat heti "telaketjurekkakarvaläskipunaniskoja"

• Fnv

Koska kyse on osittain naivihasta. Naisilta odotetaan tietynlaista tasoa millä ei taas väliä jos kyse miehestä.
        Naisen täytyy miellyttää muita ja tehdä itsestään kelpaava muille.
        Naisilta vaaditaan kaunista hymyä mutta ei pyydetä sitä miehiltä.
        Ellei nainen ole tietyn tasoinen, se on telaketjulesbohuora huolimatta siitä, mikä sen suuntautuneisuus on.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6296
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      94
      2109
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      307
      1414
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1286
    Aihe