Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Iltaa+💕No+oli+tosiaan+mustavalkosta+sun+tekstis+😁+Mut+sisältö+kai+se+ratkaisee+eikä+tekstin+ulkonäkö.+Niin+mä+aattelen+monesta+muustakin+asiasta.+Tuo+Markus+oli+mulle+ihan+tuntematon.+Täytyi+siis+googlata.+Kun+sain+kasvot+eteeni,+niin+tajusin,+että+kyllähän+mä+hänet+jossain+olen+nähnyt.+En+livenä+kuitenkaan.En+kommentoinut+sun+keski-ikä,+ulkonäkö+ja+rupsahdus+jutskiisi+siitä+syystä,+ettei+mulla+tullut+tuolloin+mieleen+mitään+erikoista+asiaan+liittyvää.+(Taisin+myös+vastauksessani+keskittyä+enemmän+niihin+mieskysymyksiin+😉😁)+En+oo+ehkä+myöskään+noita+rupsahdus+yms.+asioita+ajatellut+kovinkaan+paljon+vaikka+kyllähän+mäkin+ympärilleni+ja+peiliinkin+toisinaan+katson.+Jotenkin+aattelen+niin,+että+vanheneminen+nyt+vain+tuo+mukanaan+muutosta+ulkonäköön.+Ja+kun+mä+vilkaisen+peiliin,+niin+todettava+se+on,+ettei+sitä+enää+kakskymppiseltä+näytä+vaikka+mitä+tekis+😁+Mut+toisaalta+miksi+tarttiskaan.+Mä+olin+koko+lapsuuden+ja+nuoruuden+hyvinkin+hoikka.+Ja+monesti+toivoin,+että+tulis+vähän+läskiä+luiden+ympärille.+Sillon+ei+tullut+vaikka+halus.+Nyt+on+vähän+niinkuin+toisinpäin+😉+Noista+ihohommista+mä+aattelen+taas+silleen,+että+se+on+vähän+tuuripeliä,+jotta+millasen+ihon+syntymässään+saa.+Ihon+kuntoon+vaikuttaa+tietysti+monet+asiat+kuten+ruokavalio,+tupakointi,+auringon+palvonta,+ihonhoito+ym.+mutta+moni+meistä+painiskelee+atopian,+psorin+tai+jonkin+muun+ihohomman+kanssa.+Mulla+on+itselläkin+läheistä+kokemusta+sellaisesta.Tänään+oli+ihan+mukava+päivä.+Tempo+oli+sopiva+ja+ohjelmaa+riittävästi+muttei+kuitenkaan+liikaa.+Huomenna+sitten,+kun+arki+koittaa+alkaa+taas+juoksut.+Ens+viikolla+mulla+on+kalenteri+tyhjä+vain+yhden+arki-illan+kohdalla.+Nyt+mulla+on+sellanen+fiilis,+että+mä+haluaisin+nähdä+brunettea.+Mielellään+ihan+lähietäisyydeltä+😅+Mulla+on+nää+tuntemukset+kyllä+vaihdelleet+nyt+paljon,+joten+huomenna+saatan+olla+taas+ihan+eri+fiiliksellä.Miten+sun+selkäsi+voi?+Entä+mimmonen+olo+sulla+on+noin+muuten?+Toivottavasti+suunta+on+kaikinpuolin+parempaan.Tsemppiä+alkavaan+viikkoon+ja+hyvän+yön+*rutistus*.+Tässä+vielä+vähän+väriä+iltaasi+💋💋💋💋😘Terv.+Elkku
  2. No+niin+Helmiseni,+Mä+oon+paussannut+ihan+muista+syistä+kuin+kiukkusyistä.+Oon+näet+treffannu+ihmisiä+livenä+ja+kävelly+normivauhtia+tuolla+ulkosalla.+Juoksuaika+on+siis+tältä+erää+ohi.+Ja+jos+nyt+tarkkoja+ollaan,+niin+enhän+mä+kovin+kauaa+edes+paussannu.+Just+aamupäivällä+täällä+olin+😁Vaik+silleenhän+sitä+kyllä+sanotaan,+jotta+odottavan+aika+on+pitkä.+Mulla+on+siitä+aika+paljon+omakohtasta+kokemustakin.+On+ollu+kuukausien+odotusta,+mikä+tuntu+vähintään+muutamalta+vuodelta+ja+sitten+sellasia+lyhyempiä+odotuksia,+kuten+bussin+tai+junan+oottelut.+Tiiät+varmaan+miltä+muutama+minuutti+esim.+kovassa+pakkassäässä+tuntuu.+No+sellasta+ei+oo+tänä+vuonna+ollu,+ainakaan+täällä+etelässä.+Mutta+joo,+sanoisin+että+mun+elämässä+on+ollu+rutkasti+odottelua+ja+odotuksiakin.+Mut+kaikki+ei+mee+aina+niinkuin+tahtois.+Ainakaan+mulla+😏Ja+kyllä+vaan.+Mä+olen+vähän+kuin+sellanen+lämminverinen+🐴.+Välillä+mä+ravaan+(tiiät+kyllä+missä)+ja+toisinaan+mä+pillastun.+Joskus+mun+tekis+mieli+antaa+vähän+kavioo+ja+joskus+muuta+😅+Se+sun+kysymykses+sitten.+Kyllä+me+ollaan+mieheni+kanssa+aikoinaan+niitä+läheisyyshommiakin+puitu+ja+niistä+puhuttu.+Ja+on+meillä+sitä+läheisyyttä+joskus+ennen+ihan+oikeesti+ollutkin.+Nykyään+ei+liioin+puhuta+eikä+oo+😑+En+halua+enempää+asiaa+täällä+vatvoa.+Mä+en+kuulu+niihin+tyyppeihin,+jotka+ovat+todenneet,+että+siinä+vaiheessa+kun+tulee+ihastus+naiseen,+niin+miehet+jää+kokonaan.+Itseasiassa+muutama+viesti+takaperin+totesin,+että+kattelen+molempia+mutta+viime+aikoina+oon+katellut+enemmän+naisia.+Tästä+luultavasti+muutama+viesti+johonkin+suuntaan+taas+totesin,+etten+pidä+mahdottomana+sitä,+että+vielä+joku+kaunis+päivä+ihastun+mieheen+vaikka+viimeisimmät+ihastukseni+kohteet+ovatkin+kaikki+olleet+naisia.+Myönnän,+että+jossain+kohtaa+oon+täällä+ketjussa+kirjoittanut+että+"miehet+on+nähty".+Tällä+tarkoitan+lähinnä+sitä,+että+miehet+on+siinä+mielessä+nähty,+että+mulla+on+niistä+aika+paljon+parisuhde+ym.+kokemusta.+Naisista+mulla+ei+sellaista+kokemusta+ole,+eli+niitä+ei+ole+siis+myöskään+ns.+nähty.+Mä+valkkasin+omat+sanani+erityisen+huonosti+muutama+viesti+takaperin.+Koitin+kyllä+korjailla+ja+selventää+myöhemmin.+Vissiin+vähän+huonolla+menestyksellä+😏+No+eipä+se+sinänsä+mulle+uutta+ole,+että+sanottu+tai+kirjoitettu+ymmärretään+väärin.+Vaikka+savolaista+juurta+mussa+onkin,+niin+silti+en+aattele,+että+vastuu+olis+täysin+kuulijalla.+Koitan+jatkossa+asettaa+sanani+tarkemmin+😉Harmittava+homma,+kun+ei+mun+ohjuspatteristo+toiminu+niinkuin+ois+pitäny.+Mihkä+lie+suuntaan+nekin+sitten+lähti,+en+oo+uutisia+kattonu.+Lähetän+sulle+nyt+kuitenkin+ison+satsin+suukkoja+💋+💋+💋+😘😘😘😘+joiden+jokaisen+mukana+tulee+yks+antipöpö.+Ne+on+tulevaisuuden+juttuja+mutta+mä+sain+arsenaaliini+muutaman+prototyypin.+Ja+koska+mä+tykkään+Susta,+niin+jaan+ne+sun+kanssas.+Toivottavasti+niistä+on+sulle+apua.+Muista+kuitenkin,+että+nämä+prototyypit+ovat+sellasta+sorttia,+jotta+ne+täytyy+nautiskella+lämpimän+juotavan+kera.+Erityisen+hyvin+ne+toimivat+mustaherukka+tai+jonkin+muun+marjamehun+kanssa.+Kirjoittelehan+rakkahin+Helmini+😍💕+taas+kun+jaksat+ja+kerkiät.+Terv.+Elvis
  3. Moikka+💕+Olit+näemmä+kirjoitellut,+niin+verotan+nyt+hieman+yöunistani+ja+vastailen+🙄Oli+mukava+lukea,+että+siellä+on+hommat+mallillaan+ja+rakkautta+ja+elämäniloa+ilmassa+😊+Ja+mikä+parasta+lahja+on+toimitettu.+Niin+sitä+pittää,+olit+rohkea+muruseni+👍😉+Toivottavasti+tulee+hyvää+palautetta!+Ja+todellakin+myötäelän+ja+oon+hengessä+mukana+😊+Mä+oon+täyttänyt+oman+kalenterini+niin,+ettei+vapaata+nyt+liioin+arkena+ole.+Tällä+viikolla+lähti+harrasteet+taas+tauon+jälkeen+käyntiin.+Se+mun+oma+uusi+harrastus+vaikuttaa+muuten+tosi+mukavalta+hommalta.+Ainakin+näin+yhden+kerran+perusteella+😊+Muuten+mulla+on+ollut+nyt+taas+vähän+molliolo.+Lähipiirissä+on+tapahtunut+asioita,+joissa+ajatukset+nyt+paljolti+on.+Bruneten+luona+en+oo+käyny+enkä+neitoa+oo+myöskään+liioin+(romanttisesti)+ajatellu.+Tänään+puhuttiin+puhelimessa+kertaalleen+mutta+muuten+on+hoidettu+työhommat+postitse.+Hyvä+niin,+koska+silleen+ei+pääse+syntymään+kiusallisia+takeltelu,+mongertelu+tms.+tilanteita+😉+Mä+olen+nyt+vaihteeksi+vahvasti+sitä+mieltä,+että+koitan+pyrkiä+kohti+sitä+ihastusvapaata.+Siinä+mielessä+on+siis+hyvä,+että+tekemistä+riittää+ja+kalenterit+paukkuu.+Nyt+mä+painun+pehkuihin,+tai+sammun+tähän.+Kauniita+unia+sulle+Helmiina+💕😘😘
  4. Kuules+muruseni!+Mä+en+äsken+tienny+yhtään+kuis+pitäs+reagoida+tai+kuinka+päin+olla.+Tuli+näet+ihan+kivan+näköseltä+naiselta+kysymystä,+jotta+"Lähdetkö+treffeille?"+Vähän+veti+hiljaiseks+siinä+vaiheessa+meikämuijan.+No+ei+oikeesti.+Tuli+vaan+taas+täsmämainontaa+(tossa+yllä).+Yksille.fi+siinä+kovasti+mainosta+laitto.+Enpä+klikkaillu+😁Mulla+on+pitäny+kiirettä+koko+päivän+tähän+asti+ja+kohta+pitää+taas+lähteä+raviin+(tai+laukkaan).+Kirjotan+vähän+silleen+hätäseen+ja+niin+ei+tuu+koskaan+hyvä.+++Brunettea+ei+enää+toistamiseen+näkyny.Mä+jotenkin+arvasin,+että+nyt+tulee+niistä+mun+sanavalinnoista+ym.+varmasti+sanomista+(vaikka+yritin+niitä+vähän+korjaillakin).+Ja+varmaan+tulee+näistä+mun+seuraavistakin+😳+Kyllähän+mä+sun+"vaiheesi"+sun+muut+naisten+suhteen+tiedän,+kun+oot+jo+aiemmin+kertonu.+Mua+vaan+rupes sillä+tavalla+hämäämään,+kun+sä+yhtäkkiä+rupesit+puhumaan+kaiken+maailman+kakslahkeisista+ja+kolmijalkasista+😁+Mut+puhu+vaan,+ei+se+mua+haittaa+😆+Se+on+käynyt+myös+selväks,+että+IN:n+on+monella+tapaa+erityinen+eli+kyllä+sun+tarttee+hälle+joku+oma+poksi+väsätä.+Paatte+sit+taloksi+samaan+poksiin+jos+ei+sulla+nyt+pohdinnoistas+huolimatta+oo+kerran+mitään+isompaa+estettä+seukkaamiselle+😉+Aika+hämillään+sitä+on+kuule+ollu+itse+kukin,+näitten+ihastuksien+yms.+kans.+Mä+muistan+tosi+hyvin+sen,+kun+huomasin+silloin+vuosia+sitten+yhtäkkiä,+että+oon+ihastunut+ja+vielä+kaiken+kukkuraks+naiseen.+Mulla+oli+ollu+sitä+ennen+pitkät+pätkät+ilman+ihastuksia.+Siis+mun+nyk.+avo+tais+olla sitä+edeltävä+ihastus.+Niin+olihan+se+tosi+outo+tilanne+huomata+olevansa+ihastunut+niin+vahvasti+ja+naiseen.+Ymmärrän+kyllä+mihin+hänessä+ihastuin+mutta+silti+se+tuli+ihan+puskista.+En+nyt+sanoisi+kuitenkaan,+että+kyseinen+ihminen+kovasti+erityinen+tai+silleen+on.+Hänessä+vain+sattui+yhdistymään+monta+sellaista+luonteenpiirrettä,+joista+tykkään.+Ja+kun+niiden+asioiden+lisäksi+löytyi+myös+ulkonäöllisiä+juttuja,+joista+tykkään,+niin+homma+oli+kai+sitten+sitä+myöten+selvä+ja+ihastus+päällä.+Mä+oon+katellut+sekä+miehiä+että+naisia+vaikkei+pitäs.+Enemmän+kyllä+naisia+viime+vuosina.+Siks+kai+mä+oon+nyttenkin+tietynlaisessa+pulassa+ja+solmussa+🙄Nyt+mun+tarttee+mennä,+ihan+pakko.+Iltahali+ja+yöhali+niin+ja+😘😘😘😘Ps.+Muakin+luullaan+lähes+poikkeuksetta+ikäistäni+nuoremmaksi+vaikka+lasta+jalassa+roikkuukin.+Syynä+on+ehdottoman+varmasti+sekä+pärstä,+pukeutuminen+että+ulosantiPPS+.+Sä+saatat+missata+jonkun+hyvinkin+varteenotettavan+hemasevan+tarhatäti-pimun+tai+komian+tarhasedän+jos+kierrät+ain+kaikki+leikkilootat+ja+lasten+kanssa+käppäilevät+kaukaa++😁😉
  5. Jees+hunaja+💕,+mä+en+oo+enää+pedissä.+Ja+nyt+mua+ei+enää+ihan+helpolla+sinne+saakaan,+paitsi+jos+joku+ihana+esim.+brunette+pyytää+😁Kävin+suihkussa,+sitten+vetäisin+pienen+ja+rauhallisen+kävelylenkin,+jonka+jälkeen+menin+uudestaan+suihkuun.+Mä+mietiskelin+sun+kirjoituksias.+Ja+mulla+tuli+mieleen+sellanen+juttu+ja+kysymys,+että+ootko+sä+mahdollisesti+palailemassa+testosteronin+makuun+ja+hylkäämässä+kokonaan+sen+ajatuksen/mahdollisuuden,+että+sun+seuraava+rakkauspakkaus+(loveloota)+oiskin+(Ihana)+nainen?+Ei+tartte+vastata+jos+siltä+tuntuu+😉+Mä+vaan+aattelin,+kun+haikeilet+eksies+(miesten)+perrään+😁+ja+silmäilet+partaleukojen+kans.+Tai+en+mä+tiiä+oliks+sillä+parta+kohan+skrivasin+😁+No+jos+totta+puhutaan+ja+nyt+puhutaan,+niin+en+mä+oikeasti+tiedä+itestänikään+missä+mennään.+Sen+tiedän,+että+brunetesta+tykkään+ja+sen+myös,+että+miehiin+en+oo+viime+vuosina+enää+ihastunut.+En+kyllä+pysty+sanomaan,+ettei+ois+mahdollista,+jotta+vielä+joskus+ihastun.++Onhan+niissäkin+puolensa+😁+Aattelen,+että+keskiverto+mies+on+joillain+tavoin+helpompi+kuin+keskiverto+nainen.+Tai+jotenkin+miehet+on+vähemmän+monimutkaisia.+No+uskoisin,+että+sä+ehkä+tiiät+mitä+tarkoitan.+Sitten+on+vallitsevia+tosiasioita,+jotka+kyllä+tiedän+ja+tunnustan.+Siis+mun+elämässä.+Ehdin+mä+jo+miettiä+sitäkin+hommaa+kun+pedissä+olin,+että+kumpi+on+silleesti+"pahempi"+tai+vakavampi+juttu.+Duunailla+naisena+naisen+kans+valveilla+vai+nukuksissa.+Tai+enhän+mä+voi+sitäkään+tietää,+mitä+sä+oot+IN:n+kans+valvekuvissas+tehny+mut+siis+jos+oot+menny+pusuja+pidemmälle+😉+Niin+tarkoitin+sitä,+että+kumpi+meistä+siinä+tapauksessa+olis+lähempänä+tositoimia+jos+toinen+näkee+tositoimia+naisen+kanssa+unikuvissa+ja+toinen+valvekuvissa.+Kummasta+on+ns.+pidempi+matka+ajatuksista+toteutukseen.+Mä+tiiän,+ettei+sun+lämpöjä+saa+ihan+hevillä+nostettua+😉+Mun+itteni+kans+on+vähän+eri+homma.+Senhän+mä+olen+todennut+tuolla+mun+profiilissakin.+Mun+kohdalla+probleema+on+siis+enemmänkin+lämmönlasku/sammutuspuolella.+Kun+mulla+soihdut+syttyy,+niin+ne+ei+niin+helpolla+sitten+sammukaan.+Vaikka+aika+tonttu+oonkin.+Ei+mulla+muuta,+varmaan+aattelet+nyt+ettei+oo+niin+välikskään+😁Anteeks+siis+pölhöys+jaIltahali+ja+kauniita+unia+ensi+yöksi+❤️💋+💋+💋+Mun+pitää+nyt+tehä+omia+rästihommia.+PS.+Sori+myös+siitä+mun+unikuvailusta,+se+meni+ehkä+vähän+yli.+Mua+on+itteenikin+hävettänyt,+kun+sellasta+pukkas+mun+päästä+🙄+Lupaan+olla+siveyden+sipuli,+ainakin+hetken+tästä+eteenpäin+tai+siihen+asti+kunnes+tulee+uutta+unikuvaa+😁😏PPS.+Enpä+sano+mittään+tuohon+Abreu+hommaan+😉PPPS.+Oon+huomannu+muusikko+vs+älykköhomman.+Kuuntelen,+joskus+laulan,+harvemmin+soitan.+Ekaa+edellä+mainituista+osaan+tehdä+näjet+paremmin+kuin+seuraaviaPPPPS.+Mä+koitin+kuumeisesti+keksiä+numeraalisia+riimejä,+muttei+mulla+vielä+välähtänyt.+Saattaa+olla+ettei+välähäkkään,+ainakaan+ihan+heti+💡PPPPPS.+Tuliks+noihin+edellisiin+oikea+määrä+P-kirjaimia+😵
  6. Heippa+pisneskultsini+😍💕Öö,+pystytkö+sä+vastailemaan+noihin+sun+kinkkisiin+kysymyksiisi+kovinkin+nopeasti?+Mä+kun+mietin+niitä,+niin+en+osais+äkkiseltään+vastata+yhteenkään+😁Mutta+sä+elätkin+vissiin+vähän+erilaisessa+tempossa+ku+meikäläinen,+tai+niin+ainakin+oon+aatellut.+Nyt+mun+tempo+on+kyllä+ollut+aivan+surkea+jopa+surkuhupaisa.+Onneks+oon+saanu+delegoitua+hommia.+Oon+siis+vaan+huudellut+käskyjä+petin+pohjalta.+No+ei+vaiskaan.+Ihan+nätisti+oon+pyydellyt,+se+toimii+paljon+paremmin.+Nyt+mulla+on+sellanen+olo,+että+saattaapi+olla+jotta+huominen+tärkeä+homma+onnaa.+Ja+näillä+näkymin+pääsen+myös+työpaikalle+kurkkimaan+josko+brunettea+näkys.+Ei+se+julkkiksen+pöksyihin+pääseminen+mulle+se+iso+tai+tärkein+juttu+ollu.+Mun+mielestä+se,+että+mä+ensi+kertaa+etenin+naisen+kanssa+pusuja+pidemmälle+oli+se+juttu.+Vaikkakin+vain+unessa+😂+Ihan+varma+en+siitä+oo,+että+toivoisinko+jatko-osia+tuolle+unelleni.+Jos+sellasta+kuitenkin+tulee,+niin+mieluusti+sitten+silleen+kuin+monissa+ulkomaisissa+sarjoissa.+Siis+niin,+että+käydään+ensin+ne+edellisen+jakson+hommat+läpi+eikä+suoraan+pamauteta+siihen+seuraavaan+vaiheeseen.+Tässä+tapauksessa+(erityisesti)+se+saattas+meinaan+olla+mulle+vähän+liikaa.+Ymmärrät+varmaan+mitä+tarkoitan+😁+Hiljaa+hyvä+tulee,+eiks+sitä+niin+sanota.+Ai+niin+ja+on+mulla+sellanenkin+toive+(vaik+ei+mun+toiveita+ain+kuunnellakaan),+jotta+jos+tulee+jatkoo,+niin+sen+mun+vastanäyttelijän+vois+vaihtaa,+noh+vaikka+brunetteen.+Uskoisin+näjet,+että+silleen+siihen+saataisiin+vieläkin+kiihkeämmät+tunnelmat+ja+varmasti+myös+paremmat+katsojaluvut.Tuosta+sun+julkimo+kohtaamisestasi+sen+verran,+että+mua+olis+kihelmöinyt+huomattavan+paljon+enempi,+jos+se+sun+julkimos+ois+ollu+nainen+😉+Voitko+siis+ensi+kerralla+ottaa+enempi+katsekontaktia+naisten+suuntaan.+Vaik+ihan+vaan+mun+mieliks+jos+et+muuten+😁Suukkoja+💋💋+ja+pikkupusuja+sinne+tänne+😘😘Terkuin+sun+rakastaja-ElvisPs.+Luitko+sä+jo+tuolla+lesbo-palstalla+salaa+rakastunut+-ketjussa+olevan+nimim.+kynällä+polveeni+kirjoituksen?+Jos+et,+niin+käyhän+lukemassa+jossain+vaiheessa+jos+ehit+tai+jaksat.+Mä+tykkäsin+siitä+ainakin+kovin+😅
  7. Heippa+Helmiina+kultaseni+💕+Sust+ei+oo+näköjään+kuulunu+eikä+oo+Seukkailijastakaan.+No+mä+annan+sit+kuulua+itestäni+kuitenkin.+Täällä+mä+makaan+pedissä+edelleen+mutta+oon+mä+vähän+jalkeillakin+ollu.+Nyt+en+tiiä+kehtaanko+kertoa,+kun+et+sä+ehkä+usko+kuitenkaan.+Ootko+sä+muuten+lukenut+sen+Ville+Haapasalon+kirjan+"Et+kuitenkaan+usko"?+Entäs+sen+jatko-osan+"Et+muuten+tätäkään+usko"?+Mä+oon+ollu+useamman+kerran+aikeissa+lukea,+siis+mun+on+pitänyt+kattoa+jos+kirjastosta+löytys+mut+en+ikinä+muista.+Nyt+ois+hyvä+sauma+aloittaa+uus+kirja,+kun+sain+just+edellisen+luettua.+Mulla+olis+kyllä+monta+muutakin+kirjaa+odottamassa.No+mä+nyt+ehkä+kerron+kuitenkin+vaikket+uskoiskaan.+En+vaan+voi+käyttää+ihan+sellaisia+sanoja+kuin+tahtoisin,+enkä+kuvailla+kovin+tarkkaan,+koska+sellaset+kuvaukset+ja+kertomukset+kuuluu+ihan+toiselle+palstalle+😁+Mä+muuten+luin+eilen+illalla+tän+SuomiKaksNelosen+säännöt+silleen+ajatuksen+kans.+Ja+hitsi+kun+sitä+tekstiä+ja+niitä+sääntöjä+riitti.+Oon+aiemmin+tainnut+nähdä+vaan+jonkun+tiivistelmän.+Mut+tää+ei+ollu+se+asia,+mitä+et+usko+kuitenkaan+vaan...+Näin+meinaan+viime+yönä+sitten+taas+yhden+unen.+Tällä+kertaa+siinä+ei+ollut+mun+avo,+kukaan+eksistä+tai+niiden+nykyisistä.+Ei+ollu+myöskään+brunette+😑+etkä+ees+sä+😉+Siinä+oli+pääosassa+mun+kanssa+eräs+julkisuudesta+tuttu+nainen,+joka+ei+ollu+Vartiainen.+Sellanen+aika+pienikokoinen+ja+kieltämättä+ihan+mukavan+näköinen+pimu.+No+mulla+ei+ole+kyllä+mitään+havaintoa+miks+just+tämä+tyyppi+siihen+uneen+tuli,+kun+en+mä+häntä+tietääkseni+ole+ajatellut+tai+muutakaan.+Ehkä+oon+nähnyt+tyypin+telkussa+lähipäivinä+mutten+muista.+Siinä+unessa+olikin+sitten+kipinää+ja+tulta+🎇🔥+😁Meillä+oli+jos+seisoma-asennossa+tietynlaista+vipinää+mutta+aika+pian+huomasin+olevani+vaaka-asennossa.+Niin+ja+se+pimu+oli+tietty+kans.+Vaik+tässä+kohtaa+ois+voinu+kuvitella,+että+mä+makaan+siinä+yksinäni+ja+pimu+lähti+vetään.+No+niin+ei+kuitenkaan+käyny.+Me+siis+makailtiin+sängyssä+ja+pussailtiin+kovin.+Mulla+oli+aivan+järkysti+tunteita+siihen+pimuun+(ainakin+sillä+hetkellä).+Ja+enhän+mä+tietysti+pystynyt+pitämään+itteäni+kurissa+sitten+ollenkaan.+Mun+käsi+ihan+itsestään+vaelsi+siitä+pimun+kaulalta+alaspäin.+Siis+etupuolella.+Meidän+pusuttelu+muuttui+siinä+tempoltaan+ja+muutenkin+hieman+ja+hetikohta+mä+huomasin,+että+mun+käsi+oli+vielä+alempana.+Kutakuinkin+sillä+korkeudella,+missä+jalat+kohtaa,+jos+tiiät+😉+Joka+tapauksessa+sillä+kohtaa+ja+ujuttautuneena+tekstiilin+alle.+Ja+julmettu+sentään.+Mä+sanoisin,+että+se+tuntui+jopa+siinä+unessa+aika+mielenkiintoiselta.+Tää+pimu+kävi+meinaan+silleen+aika+hottina+ja+💧💧+😍+No+sitten+tulikin+se+vaihe,+josta+Haapasalo+sanos+että+“et+muuten+tätäkään+usko".+Ei+näet+riittänyt,+että+mun+käsi+silleen+holtittomasti+vaelsi,+vaan+mun+pääkin+alkoi+vaeltaa.+Mun+huulet+siis+irrottautui+sen+pimun+huulista.+Hieman+vastahakoisesti+tosin.+Mutta+mulla+oli+mielessä+mun+huulille+kuitenkin+muita+"kohteita",+niin+ei+silleen+kovasti+harmittanut+kuitenkaan.+Mulla+oli+itseasiassa+ihan+selkeä+toimintasuunnitelma,+mitä+olin+aikeissa+seurata+ja+toteuttaa.+Mun+pää+(ja+huulet+tietty+mukana,+eihän+ne+voinu+itekseenkään+sinne+ylös+jäädä)+siis+vaelsi+siitä+pimun+huulista+alaspäin+päätyen+kaulan+tienoille,+mihin+ne+joksikin+aikaa+pysähty.+Tai+oli+ne+huulet+eräänlaisessa+liikkeessä+mutta+pää+pysy+kutakuinkin+sillä+korkeudella.++Kohtapuoliin+se+hissiefekti+jatku.+Mun+huulet+seikkaili+seuraavaksi+suurinpiirtein+kaulan+ja+navan+väliosassa.+Kerrottakoon+tässä+kohtaa,+että+koko+tämän+ajan+mun+käsi+oli+seikkailut+edelleen+siellä,+missä+se+oli+ollut+siinäkin+vaiheessa,+kun+mun+pää+lähti+alaspäin+liikenteeseen.+Sitten+oli+aika+siirtyä+seuraavaan+"vaiheeseen"+ja+mun+huulet+mietti+jos+seuraavaa+kohdetta.+Eli+hissihommat+jatku.+Pääsin+aika+tarkalleen+navan+paikkeille+mutta+sitten,+ja+tän+sä+varmasti+muruseni+uskot.+Mä+heräsin+😣+😁+enkä+oikeesti+tienny+olisinko+itkeny+vai+nauranu.+Mun+kurkku+oli+taas+ihan+kuiva+eikä+mulla+tietty+ollu+mitään+juomista+yöpöydällä+vaik+niin+eilen+uhosin.+Eli+eiku+keittiöön+ja+juomaan.+Sitten+mä+siinä+pyörittelin+tätä+mun+untani+hetken+aikaa.+Tai+lähinnä+ihmettelin,+että+mistä+just+tää+kyseinen+pimu+keksi+siihen+tulla.+Mut+on+mun+myönnettävä,+että+mietinnän+keskellä+mua+myös+harmitti+😑+Jossain+kohtaa+mä+olin+nukahtanut+uudestaan.+Ei+mulla+muuta+😏+Nyt+se+sun+hakaneula+kehiin+ja+häntää+ylös.+Hyvää+huomenta-päivää+ja+iso+kasa+lentäviä+suukkoja+💋+💋+💋+Tykkään+sust!!!