Sä, mun tumma ihanainen (hoitoalalla oleva)..
En voi mitään.. mut ihastuin sinuun ensi silmäyksellä;) Luulen että säkin(?) tunnet jotain, koska loit niin palavia katseita..?
En voi olla ajattelematta sua!!
Silti en voi tehdä mitään asian eteen, tilanne vain on niin hankala:(
Onko muita samassa tilanteessa olevia??
Salaa rakastunut
21
3674
Vastaukset
- Tuijottaja
Olit iloinen piristys työpäivään.. Kaunis nainen jota lukkiuduin joka kerran "salaa" tuijottamaan. Vastasit katseellasi, huomasin sen... Sitten tulit raskaaksi ja säikähdin. :( Lopetin katseet, en halunnut ahdistaa. (Niin kävi minulle)
- sentää..
kaikenlaista, ihan jo hetken luulin, että samasta tyypistä on kyse, onneksi oltiin molemmat samaan aikaan toisaalla (tähän kellonaikaan) kun netin ääressä..
- tumma
Voi kunpa sinä olisit juuri sinä.Ne katseet viime päivinä on olleet niin palavia että heikottaa...Kaikki täsmää muutenkin (hoitoala).
- palavat katseet
Tunsin minäkin. Tee asialle jotain, koska minä en voi. Sillä en tiedä miten saisin yhteyden sinuun. Tiedät missä olen.Rohkeasti vaan.
- jos
Jos olet se ketä katsoin ja sinä katsoit minua. Tilanne on hankala. Tunsin heti katsoessani.Miten saisin sinuun yhteyden, kun en tiedä sinusta mitään. Sinä tiedät missä minä olen, mutta emme pysty näkemään. En saa mielestäni sinua. En myöskään tiedä oletko sinä se, joksi luulen?
- minä vaan
mistä tiedän KUKA sinä olet? kerro vähän enenmmän..?
- sillälailla
on teille sopiva treffipaikka. Tai Sumujen silta Linnanmäellä. Miten voi olla noin vaikeaa vuonna 2007 - siis ei 1887?!?!
- tumma
Vain osa työkavereista tietää sinun taipumuksestasi, minusta ei tiedä kuin kaksi ja toinen niistä olet sinä.Minusta ei näy ulospäin mutta olen sinulle avautunut.Meidän välillämme on suunnaton jännite. En voi olla vilkuilematta sinua koko ajan ja huomaan että teet samoin.
En uskalla missään nimessä tehdä aloitetta koska en tiedä oletko se sinä.- jos*
Et ole samalla alalla töissä kuin minä.
- kynällä polveeni,
vilkaisin kelloa ja aloin jo hermostua, viisi minuuttia vielä. Katselin kun muut hyöri kahivkoneen ympärillä ja hetken näytti siltä että siinä oli ihmisiä suorittamassa jonkinlaista pyhää rituaalia. Naurahdin ääneen ja samassa lämmin käsi laskeutui olkapäälleni ja pehmeä ääni kuiskasi korvaani, "taas jossain unelmissasi?". Käänsin kasvoni kysyjään ja hymyillen nyökkäsin, hänen kasvonsa olivat siinä, ihan edessäni, näin syvän vihreät silmät, huumavan punaiset huulet, eikä minun olisi tarvinnut kuin hieman liikahtaa ja olisin voinut suudella. Hetkessä kaikki oli toisin, hän suoristautui ja minä nousin ylös ja aloin puhumaan kuin järjetön jostain päivän lööpistä. Hän käveli kahvikoneen luo ja kuin taikaiskusta kaikki rauhoittuivat, asettuivat omalle paikalleen ja seurasivat tämän upean naisen jokaista liikettä.
Hän kääntyi ja nosti höyryävän kupin huulilleen ja katsoin kuinkä huulet painoivat jäljen valkoisen kupin reunaan. Tuhat asiaa ponnahti mieleeni mitä tuostakin jäljestä saisi selville. Tunti alkoi ja aloimme keskustelun poliisityön henkisistä rasituksista. Minä katselin enimmäkseen, kuinka hänen huulensa kaartuivat tuohon täydelliseen hymyyn, kuinka hänen kädet piirisvät ilmassa kaaria jotka tarkoittivat yhteishenkeä, tukemista, avoimuutta, ja minä paremminkin näin koko luennon kuin kuulin. Minä luin hänen käsiään ja vartaloaan.
Olin niin ajatuksissani etten huomannut kuinka kaikki tekivät lähtöään, istuin ja katselin vain. Hänen liikkeesnä pysähtyi ja käntyessään minuun päin hänen silmäsnä eivät hmyilleet niin kuin hänen huulensa "oliko sinulla vielä jotain kysyttävä?"
Nousin seisomaan ja esitin kutsuni kävelyä lounaalle yhdessä. Hän vain nyökkäsi ja astuin askeleen ovelle päin kun hän pyysi pyshätymään.
Ovelle kävellen hän sanoi, "Olemme kohta vuoden kävelleet yhdessä lounaalle ja joskus jos on hyvä päivä jopa takaisin", samalla hän painoi oven kiinni ja napsautti sen lukkoon, "olen ajatellut että tähän on jokin syynsä, ja se tuskin on opetukseen liittyvä?"
Hän nojasi oveen ja minä nyökkäsin ja kerroin että pidän hänen seurastaan, nautin keskusteluistamme.
Hänen silmänsä ottavat katseestani kiinni ja painaessaan valokatkaisinta hän kuiskasi, "Tänään joudumme pärjäämään ilman lounasta", ja sitten valot sammuivat.Nyt oli semmonen stoori, että iski ainakin muhun 😅 Harmi vaan, kun kirjoitus on jo niin vanha, ettei kirjoittaja ehkä enää (aktiivisesti) palstaile. Olisin näet halunnut kiittää hienosta tarinasta 😊👍
- _hoitsu_
....edes jotain vinkkiä, mistä päin maailmaa olet.
Tunsin vatsan pohjassa poltteen, kun luin tekstin,
minulla juuri tuo tilanne...- päin
ollaan nyt ja tästä suunnistetaan kohti Australiaa ja korkotiileja. Vatsapoltteisiin saattaa auttaa samariini huomattavasti enemmän kuin turha unelmointi.
- tumma
Suomesta, en uskalla kertoa ainakaan vielä emenpää etten nolaa itseäni.Jos ne katseet onkin vain kiusoittelua...
- tuuliviiri..
vinkki..
palavat katseet siis helsingissä, emmekä ole samalla osastolla..
siinä pitäisi olla vihjettä jo tarpeeksi?
Voi kun "löytyisit" täältä;)- vai ehkä muualla pääkaupunk...
katseet palavat helsingissä, mutta asutko myös sinä täällä vai ehkä ihan naapurikaupungissa?
- Kiinnostaa...
Paljastahan vielä teetkö töitä vanhusten,lasten vaiko kaikkien osastolla... hmm.. ja mitähän ikäluokkaa? ;) nim. kaikki täsmää
- tuuliviiri..
Kiinnostaa... kirjoitti:
Paljastahan vielä teetkö töitä vanhusten,lasten vaiko kaikkien osastolla... hmm.. ja mitähän ikäluokkaa? ;) nim. kaikki täsmää
kaikenlaisia potilaita/enimmäkseen vanhuksia..
..Ikäluokka jääköön arvoitukseksi, vielä;)
..ja ne katseet oli salaperäisiä/palavia.. - tuuliviiri..
tuuliviiri.. kirjoitti:
kaikenlaisia potilaita/enimmäkseen vanhuksia..
..Ikäluokka jääköön arvoitukseksi, vielä;)
..ja ne katseet oli salaperäisiä/palavia..Ja asun helsingissä, enkä naapuri kaupungissa..
- Kukkasetosastolla
Normaalia tuo on nykyään hoitoalalla ja ollut varmaan pitempäänkin. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
- Sejokakatsoosua
Millä tavalla tilanne on hankala ? ASN?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165