Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ole hyvä ja jep! 😊
28.08.2023 13:24
Jaa, se oli joku nyymi käyny kommentoimassa mun viinapäätäni ja älli ei jättäny paikalleen vaan lakasi 😅👍🏻 No hei hei sullekin vaan, kun sen verran tuolla viä ilmoituksissa näky.
28.08.2023 13:22
Mitä ihmettä 😅 Suakin näkee tai ei nyt sillä tavalla ihan selkeästi, mutta kumminkin. Miks neuvoton olet? Ihan samalla tavalla sytyn edelleen ja huanosti sammun, oli keli mikä vaan...
27.08.2023 19:51
Onnee kisufisu 😊 Ja näin se on monesti, jotta sillon tulee kun ei oota.
27.08.2023 19:47
Ei taija Savon tai muunkaan kolleille flaksi kävästä tällä Suomikaksnelosen alueella. Kokkeileppa toisaalla jos kävis.
26.08.2023 10:54
Täälläpä hyvinkin.
08.08.2023 14:39
No, eihän siinä mitään pahaa ole. Se on vaan hyvä kun kyynelkanavat toimii 😊 Mä kans monesti herkistyn.
01.07.2023 21:28
Nostan
16.06.2023 10:35
Tuossa sulle viälä ne pyllyt. https://youtu.be/KAkpCqUfjKo
Ukkojen pylleröijen kohalla voi laittaa silmät kiinni ja niin teen itekin 😁
30.04.2023 22:54
Myöhästä iltaa,
Tämä on se mun tyyli, enkä muita osaa 😉Muutenkin tuppaan olla semmosena ja semmonen kun oon. Kelpaa sitten kelle kelpaa ja muilla ei oo niin väliäkään. Pyytää saa toki, vaan aika vaikean laitoit. Joku mulle tämän Kekon täällä joskus esitteli ja silloinkin oli kyse kuinka ollakaan mun iästä. Sain sillon biisin "vanha" 😅
Laitan sulle nyt Kekolta tämän, pylly siitä kai puuttuu, mutta tämä sivuaa ja menee läheltä niitä ajatuksia joita on viimeaikoina mielessä mennyt https://youtu.be/w8f79GqNTOU
30.04.2023 22:39
Iltaa!
Vanha en tietenkään miekään ole, mutta ikää on kyllä jo kertynyt. Mikä lie on keski-iän ensimmäinen kymmenys, kun siitäkin ollaan niin kovasti eri mieltä millonka se alkaa, keski-ikä siis. Sen verran tuo numero merkkaa, jotta ihan joka suuntaan en ennää sanalla tavalla taivu, eikä jalka nouse yhtä korkeelle kun ennen. Osin johtuu kyllä tuokin treenaamattomuudesta ja siitä, että nykyiset reenilajit on aiempaa "pehmeämpiä", niinku se on myös kropan kanssa 😁
Vaan onneksi nuo vuodet ei niin naamassa näy, kun korkeintaan muiden, sillon kun ikää kysytään eli siinä mielessä olen kai saanut kohtalaiset sawogeenit 😅 Eikä tuota kai näistä mun jutteluistakaan arvaa, kun on keskenkasvusenaki (onneksi taas vaan täällä 😉) pietty. Järkevyyski mulla on monesti tiessään, mutta on se joskus paikallaanki. Mikä se on sun mielestä semmosta järkevää tekemistä?
30.04.2023 20:38
Moikka,
Niin, ei nämä taudit sopivaa aikaa kato, vaan tulevat just sillon kun tykkäävät. Tänään ei oo onneks ollu kuumetta, mutta muunlaista lämpöilyä vähän, ja sitä oon koittanut pitää kurissa 😁 Mä olen jo siinä iässä, jotta kuumat aallotki alkavat olemaan kohta arkipäivää.
Kyllä tuo mun kranttuus on enemmän näkyvillä muilla alueilla. Osin johtuu siitä, jotta kroppa ei kaikkea siedä ja sitten taas joidenkin juttujen kanssa en oo päässyt sinuiksi ja osaa en ees suostu kokeilemaan. Joskus sitä kyllä löytää jonkun uuven hyvän jutun, minkä kohdalla ihmettelee, että miks ei oo tullut ennen maistaneeksi. Olen mä muidenkin kun syötävien kohdalla vähän kranttu, mutta siis en sillä tavalla pahasti, ainakaan omasta mielestä 😁
Kuinkas se sulla on?
Mullakin kolottaa kahvihammas paljon useammin kun alkohammas.
30.04.2023 18:54
Mulla kuulemma (täällä kuultua) on tuo mielikuvitus aikas priimaa, kun on sanottu, jotta ihastukset ja naisetki oon kuvitellut 😁 eli ei mitään ongelmaa kuvitella muutamat hymiöt.
Kyllä mä samoilla linjoilla tuossa määrässä ja laadussa olen kuin siekin. Valitsisin tietenkin lyhyemmän ajan yhdessäolon, jos noilla vaihtoehdoilla pitäs mennä. Mä olen vain vähän huono sietämään ikävää ja hetkessä elämisen taito ei ole edelleenkään mikään paras, vaikka sitä olen yrittänyt treenata.
Kipititköhän sä kaapista sen yhden juoman ja vejit sen jälkeen jalat lepoasentoon. Mä olen ollut nyt aika paljolti lepoasennossa, kun pisti täälläkin eilen illalla lämmöt päälle, kuumeen muodossa tosin. Onneks on simaa kaapissa ja munkitki tekemistä vaille.
Mä en ole tuon juomapuolen kanssa kovinkaan kranttu eli ottasin sitä mitä kaapissa on tai mitä tarjotaan. Vesikin käy 😁
Yleensä iltasin juon teetä, aamusin kahvia ja päivällä millon mitäkin. Jos holista, niin yleensä punkkua tai (tummaa) olutta. Tosin jonkin aikaa sitten tajusin, jotta myös maustettu lonkero on aika hyvää 😁 Mitäs se sun lasista/kupista yleensä löytyy?
30.04.2023 12:58
Kato kävi, hymiöissä nääs 😁 Ja juu, niitä on monesti kai väärin ymmärretty tai ei ymmärretty ollenkaan. Joitain ne ärsyttääkin. Mutta mun mielestä esim. tätä 😉 on hyvä joskus käyttää. Kyllä teot monesti korvaa sanat ja oikeassa elämässä kuuntelen nykyään enemmän niitä ensin mainittuja.
Mitäs mieltä sä olet siitä, kun sanotaan, jotta laatu korvaa määrän?
Ja ole hyvä.
29.04.2023 17:15
Niin ja vappuja vappuja 🎈💕😊
29.04.2023 13:41
On asioita joita olis hyvä toistella, jotta ne varmasti muistetaan, vaikkapa semmosia kun "olet tärkeä", "olet rakas". Kukaan ei ole täydellinen.
29.04.2023 13:39
Päivää!
Vai piät sie mua villinä kiiskinä.
Kyllä mä taidan lähempänä semmosta akvaarion rauhallista(?) monnia olla. Ihan yhtä kova en oo siivoomaan, mutta lautasen sisällön lakasen alta aika yksikön, sikäli mikäli se yhtään mieluista on. Mitäs se sie olet lähinnä, sitä kiiskeä, ehken suppusuuta vai kaiketi neontetraa? Häntää mulla ei oo koskaan ollutkaan, ja harvemmin sitä päätäkään, näissä mun jutuissa ainakaan tai ainakin sen suuntasta on täällä joskus sanottu 😅Oikeassa elämässä tarttee pysyä enemmän asiassa ja toki yleensä pysynkin.
Mulla on aika paljolti tuo sama eli sitä saa mitä antaa. Ihan samassa mittakaavassa en kyllä pskaa niskaan kaava, vaan tylyimmät jätän vain huomiotta. Onneks sellaisia ei ole paljon.
Jäin miettimään tuota tuhmuuttasi, jotta mimmostahan se on 😁 "...sitä hoen kuin mantraa, se minussa outoja aikaan saa..." Tuo lähti mulla soimaan päässä viestisi sanasta". Olitkos se sie kellä myös soi herkästi vai oliko se joku muu? Tuostakin meinasi lähteä kaks.. "...minun tuulessani soi.." ja "kuka muu muka" 😅
Nyt meinaa lähteä käsistä.
Tuosta aiemmin asiasta. Se liittyy lähinnä ja eniten siihen, että välillä mietin sitä mun kaappiani ja sitä etten ole ollut avoimesti täysin sitä mitä oon.
Ja niin, ei voi vaan omaa napaansa ajatella.
29.04.2023 13:31
Moikka,
Heppatyttö en ole ensinkään, enkä kyllä mikään kettutyttökään. Kepparit on ainoita ratsukoita, jotka ei saa mua aivastelemaan. Siksipä olen valinnut tuommosen, joka ei tartte porkkanoitakaan. Keppiä taas en antas kelleen, kun korkeintaan just semmosena virtuaalisena 😉 Siinä oot oikiassa, jotta ei mua ihan hevillä yllätetä, ainakaan ikävällä tavalla. Jotkut on kyllä siinäkin onnistuneet, vaikka ei mua kukaan oo vielä selästään heittänyt. Kivoista ylläreistä tykkään ja mieluusti annan ihteni yllättää jos joku tahtoo.
Siepä olit tosiaan kiltti, kun palasit tuohon ohitte sutimaasi 😁 Mä koitin kans olla kiltti. Vaikka huomasin ohilaukkasi, niin en alkanut huomauttelemaan. Onkos sulla tapana olla muutenkin kiltti? Mä olen yleensä, mutta osaan kyllä tarvittaessa olla toisenlainenkin. Onneksi usein ei ole tarvis.
Niin, kyllä se mennyt on meijät tähän tuonut. Menneitä mietin ja muistelen laajemmin, mutta joitakin juttuja tietysti enemmän kun toisia. Välillä miekin jossittelen, vaikka ei se asioita muuta. Joitain asioita voisi jättää kokonaan tekemättä ja sitten taas joitain tehhä (aiemmin). Kovin en silti uskaltas mitään muuttaa, kun pienelläkin jutulla voi kai olla iso vaikutus.
Miten se sulla, muuttasitko asioita, tehtyä tai tekemätöntä jos se olisi mahdollista?
Nyt mä mietin ravasinko ite jonkun kysymäsi ohi.. saa huomauttaa 😁😉
23.04.2023 19:14
Tuossa mie sen (ylempänä tai alempana 😅) korvaasi kerroin ja kätteesi annoin. Terkuin, ei niin mystinen eikä kovinkaan leidi 😁 Moro!
22.04.2023 13:57
Tuossa se 🌹 ole hyvä, mistä ylempänä tai alempana mainihin, melekeen samaan aikaan kun sie kynäilit. Mä vietän mieluusti aikaa ulkona tämmösillä lämpenevillä keleillä ja muutenkin ja sinne aion nyttenki karauttaa mun kepparilla.
Myöhemmin palailen taas sisätiloihin ja viestisi pariin. Kun ei tuolla kirkkaassa ☀️ näje tätä kännykän ruutuakaan vaikka kuinka säätäs 😁
Mukavaa puuhailua ja oleskelua sinne 🚶🌲🌳
22.04.2023 13:53
4 / 278