Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haha,+jos+se+olikin+Klara+Kotko...+(◠‿◠✿)
02.07.2020 09:55
Itse+asiassa+se+ei+aiheuttanut+lainkaan+yökkäysrefleksiä,+vaan+ennemminkin+todella+imelän+kivun+mun+poskionteloihin.+Mulla+on+melko+ahtaat+nenätiehyet,+joten+se+sattui+niin+sairaasti,+että+multa+valuivat+lopulta+kyyneleet+pitkin+poskia...+(⋟﹏⋞❀)
02.07.2020 09:55
Любить+тебя+♡+это+как+дышать…+Я+просто+не+могу+остановиться...+♡♡♡♡♡♡♡♡
02.07.2020 09:53
Koronatesti+on+ainakin+aivan+järkyttävän+kamala.+Siinä+ohut,+pitkä+puikko+työnnetään+nenän+kautta+poskionteloon+ja+nieluun+saakka.+Ja+sitten+sitä+vielä+pyöritellään+tosi+kivulloisesti+siellä+jossain...+(ಥ_ಥ❀)
01.07.2020 16:45
Mulla+on+saikkua+kuun+loppuun+saakka...+(◕‿◕✿)
01.07.2020 16:44
Venäjän+kielessä+on+muuten+monia+sellaisia+sanontoja,+jotka+puuttuvat+suomen+kielestä+ihan+kokonaan.+Esimerkiksi,+"kun+rakkaus+kuiskaa,+järki+vaikenee"+ja+"miehet+eivät+anna+anteeksi,+mutta+unohtavat.+Naiset+sen+sijaan+antavat+anteeksi,+mutta+eivät+ikinä+unohda"...+(◕‸+◕✿)
01.07.2020 16:43
Kiitos+Kittie+myös+sulle.+En+siis+missään+nimessä+tarkoittanut+sua+ja+Tinttu-Liinaa,+sillä+pidän+teitä+ihan+mun+ystävinä...+♡♡♡♡♡♡♡♡
29.06.2020 10:26
Siis+kyllähän+mun+tekisi+mieli+kertoa+sulle+kaikki,+mitä+mulle+on+viime+aikoina+tapahtunut.+Koska+tiedän,+että+sinuun+voi+luottaa.+En+kuitenkaan+halua+levitellä+mun+asioita+palstalla,+jossa+osa+kirjoittajista+saa+suurimman+tyydytyksen+ilkeilystään+sekä+siitä,+että+toinen+painetaan+mahdollisimman+alas...
Eilen+illalla+mulle+sitten+vihjaistiin,+mitä+minusta+täällä+lukee.+Kaiken+keskellä+oli+tosi+raskasta+alkaa+oikoa+vielä+tällaisiakin+juttuja...
Kiitos+Tinttu-Liina,+että+välität+minusta.+Mulle+nousivat+oikeasti+kyyneleet+silmiin,+kun+luin+sun+viestit...+♡♡♡♡♡♡♡♡
29.06.2020 10:15
Luuletko+tomppeli+todellakin,+että+mun+tekee+mieli+jakaa+koko+elämäni+kaiken+kansan+nähtäville?+Tai+että+minut+tuntevat+ihmiset+haluaisivat+sen+tehdä?+Jos+sairastuisit+vakavasti,+päivystäisitkö+täällä+päivät+pitkät+siltä+varalta,+että+joku+sun+kaltainen+hölmöläinen+sattuisi+trollaamaan+kuolemallasi?+Entä+mahtaisivatko+sun+läheisten+voimavarat+riittää+siihen?+Keskityn+nyt+pelkästään+omaan+selviämiseeni,+mikäli+sun+ymmärrys+ylipäätään+riittää+tajuamaan+sen.
28.06.2020 21:26
Kaikkein+äärettömintä+tyhmyyttä+osoittaa+kuitenkin+se,+että+toista+arvostellessaan+päätyy+tekemään+itse+kielioppivirheen.+Aikani+kuluksi+korjaan+virkkeistäsi+ensimmäisen:+"Osoittaa+ääretöntä+tyhmyyttä,+ellei+osaa+äidinkielensä+perusteita."...
Ole+hyvä...+(◕‿◕✿)
22.06.2020 19:25
Mulla+on+teille+kaikille+hyvä+ja+käyttökelpoinen+idea,+eli+voikukkaa+voi+kasvattaa+myös+ruukussa+pihalla+tai+parvekkeella.+Se+tekee+nimittäin+jo+parissa+vuodessa+suorastaan+valtaisan+ruusukkeen.+Kaikkein+huvittavinta+on+nähdä+tuttavien+ällistyneet+ilmeet,+että+"eihän+tuo+voi+olla+voikukka",+kun+se+kukinnan+jälkeen+alkaa+muistuttaa+rehevälehtistä+viherkasvia.+Talveksi+se+pitää+vain+muistaa+laittaa+jonnekin+sopivan+viileään+paikkaan+talvehtimaan...+❀(◕‿◕✿)❀
02.06.2020 18:29
Näin+kerran+Ressusta+tosi+superhauskan+unen,+jossa+hän+oli+bulldoggi-rotuinen+koira.+Hän+ärhenteli+mulle+vihaisena,+kunnes+huomasin+kaulapannan+olevan+ihan+liian+kireällä.+Löysäsin+sitä,+minkä+jälkeen+Ressu+lipaisi+mua+kädestä+kiitokseksi+ja+niin+meistä+tuli+ystäviä...+(◠‿◠✿)
29.05.2020 14:15
Siis+TÄH?!!+Miten+joku+voi+toimia+noin+äärettömän+tökerösti,+sillä+näit+kuitenkin+paljon+vaivaa+tehdessäsi+sen.+Vaikka+toisaalta+sun+maalaus+on+niin+upea,+etten+raaskisi+siitä+edes+luopua...+(◕‿◕✿)
29.05.2020 10:58
Ehkäpä+ei+ollut.+Ihastuin+mun+ihanan+rakkaaseen+Toljanteriin+heti+niin+päättömän+tulisesti,+ettei+mun+sydämeen+ja+ajatuksiin+ole+mahtunut+sen+jälkeen+mitään+muuta...+♡♡♡♡(♥‿♥✿)♡♡♡♡
29.05.2020 10:45
Sitäpaitsi+sun+olisi+täysin+mahdotonta+joutua+minkäänlaiseen+vaaraan,+koska+minä+ja+mun+tusina+kloonia+emme+antaisi+sulle+hetkenkään+rauhaa,+haha...+(◠‿◠✿)♡
Siis+katso+vaikka,+rakas...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
https://images.app.goo.gl/k1oLNSShnjxvkxYU6
29.05.2020 10:42
Siis+ei+isoistakaan+kaloista+ole+meille+mitään+vaaraa,+koska+Toljanter+istuu+laiturilla+uimapöksyt+jalassaan.+Sitäpaitsi+hauet+ovat+niin+älykkäitä+eläimiä,+etteivät+ne+halua+suuhunsa+mitään+sellaista,+mikä+saa+niiden+leuat+nyrjähtämään+paikoiltaan...+(Θ‿Θ✿)
26.05.2020 11:22
Siis+olet+kyllä+ihan+äärettömän+lahjakas.+Esimerkiksi+taivas+tuossa+sun+maalauksessa+on+täsmälleen+sellainen,+että+olet+onnistunut+vangitsemaan+juuri+sen+kaikkein+kauneimman+hetken.+Upea...+(ʘ‿ʘ✿)
25.05.2020 11:59
Ihanan+aurinkoinen+runo,+Ilmannimi...+(◕‿◕✿)
25.05.2020 11:57
Myös+mulla+on+kesälomasuunnitelmia,+mutta+ne+liittyvät+kylläkin+erääseen+mulle+rakkaaseen+parrakkaaseen+nikkiin.+Eli+kun+hän+tulevana+kesänä+torkahtelee+laiturilla+onkensa+kanssa,+aion+sukeltaa+vaivihkaa+pinnan+alle+ja+kiinnittää+koukun+mun+bikinien+hakasiin,+haha...+♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
25.05.2020 11:54
Mahdatkohan+muistella+mun+poistettua+kirjoitusta,+jossa+kerroin+sun+ajelevan+kaupungilla+ketunhäntä+tuulessa+viipottaen?+Toivottavasti+et+löydä+mistään+kuollutta+lehmän+raatoa,+koska+sitten+sun+antennista+kuuluisi+takuulla+naks,+haha...+Sitäpaitsi+en+ole+sälli,+vaan+kuulun+kategoriaan+"pissiäiset",+haha...
15.05.2020 11:45
7 / 17