Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyseessä oli siis tosiaankin pelkkä nopeasti keksitty aprillipila, eli Toljanter ei todellakaan ole pilannut ainutlaatuista elämäänsä lisääntymällä mun kaltaisen tyrkkyhirviön kanssa kuten täällä ehdittiin jo pelätä (◠‿◠✿)
01.04.2023 15:17
Siis mulla on sellainen mielipide, että on niin ihanaa makoilla viikonloppuisin superpitkään sängyssä, kun mun rakas Toljanter vie meidän uhmaikäisen lapsen pulkkamäkeen kotoa metelöimästä ✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿
01.04.2023 10:24
Mun erityistaito on kädestäennustaminen tai paremminkin sen viivoista tulkitseminen. Opin taidon aikoinaan mun edesmenneeltä läheiseltä. Osaan myös ennustaa Tarot-korteista, mutta sitä en harrasta, koska se on mun makuun liian creepyä touhua (⚆﹏⚆❀)
26.03.2023 20:59
Mulle jokainen päivä, jonka saan jakaa mun ihanan rakkaan Toljanterin kanssa, joka on siis Jason Momoa potenssiin tsiljardi, on mulle yhtä ihana ♡✧°。❀⋆♡(◉‿◉✿)♡✧°。❀⋆♡
12.03.2023 18:05
Esimerkiksi syyskesällä kahluusyvyydessä voi nähdä jopa siikoja, kunhan liikkuu vedessä tosi vaivihkaa. Kesällä rantavedessä uiskentelee puolestaan mm. rautapiikkejä ja niitäkin on ihan kiva bongailla (◕‿◕✿)
01.02.2023 20:01
Mun mielestä tuollaisen käyttäytymisen takana on paljon laiskuutta isompi elämänhallinnan ongelma, joka johtaa sitten pitkään jatkuessaan syrjäytymiseen, huono-osaisuuteen ja yhteiskunnan ulkopuolelle putoamiseen.
01.02.2023 19:59
Kiroilen joka kerta kaikki tietämäni rumat sanat, jos kaadun (ಠ_ಠ✿)
28.01.2023 12:39
Mulla on siis ihan oikeastikin potkukelkka. Tosin kaupunkiolosuhteissa se on melko turha ja jopa vaarallinenkin, jos kovassa vauhdissa osuu hiekoitusmurskeeseen. Syrjäteillä ja meren jäällä sillä pääsee hetkessä kilometrien päähän, mikäli keli on vain kyllin jäinen ja kengissä on piikit, joilla potkia vauhtia (◕‿◕✿)
28.01.2023 12:37
Mikäli Tinttu-Liinan jutut ovat samaa tasoa kuin lehmä veteen passkoisi, niin oletko tullut ajatelleeksi, mikä SINUN roolisi silloin tässä kuviossa mahtaa olla? Koska olet niin täysin nimittelyn ja solvaamisen lumoissa, niin minäpä kerron. Olet sen passkaläjän lähettyvillä suriseva mitättömyys. Eli et yhtään mikään.
24.01.2023 19:54
Mun täytyy vielä tähdentää, että mun rakkaalla Toljanterilla on nimenomaan sellainen veretseisauttava bassoääni, joka saa vuoretkin vapisemaan. Eli olit siis ihan oikeassa. ♡(✪‿✪✿)♫♪♪
30.12.2022 20:25
Vuoden vaihtuessa tunnen valtaisaa kiitollisuutta siitä, että olen saanut viettää yhden mun elämän onnellisimmista vuosista erään äärettömän söpön ja ihanan miehen kanssa. Ja kyseessä on tietenkin se parrakas komistus nimeltään Toljanter, jolla sattuu myös olemaan maailman ihanin lauluääni. ♡✧°。❀⋆♡(◉‿◉✿)♡✧°。❀⋆♡
Eli onnellista Uutta Vuotta kaikille meiltä molemmilta! ♡✩°。⋆゚✧♡
30.12.2022 19:08
Tiedoksi sulle rakkaani sekä myöskin kaikille muille, että vain läpeensä sivistymätön ihminen käyttää rottaa haukkumasanana. Lukemattomat ihmiset ovat nimittäin säästyneet kuolemalta ja vammautumiselta niiden toinen toistaan parempien ominaisuuksien ansiosta. Ja ellette mua usko, tutustukaapa mun linkittämään juttuun.
https://youtu.be/whuyuGphaKs
Muutenkin noin kaamean kova "huolehtiminen" ja hölmöksi leimaaminen on niin naurettavan lapsellista, että ehkäpä jätän sen ihan oman arvoonsa.
26.11.2022 11:38
Mulla+on+kaksi+kappaletta+Toljanter-nimisiä+lemmikkejä.+Molemmat+heistä+ovat+tosi+karvaisia,+tottelevaisia+ja+mulle+äärettömän+rakkaita.+He++viihtyvät+hyvin+mun+kanssa+samassa+sängyssä+ja+tuovat+mulle+turvaa+mun+verta+janoavia+mörköjä+vastaan.+Heitä+voi+myöskin+ulkoiluttaa+ilman+hihnaa,+mikä+jättää+mun+omat+kädet+kätevästi+vapaaksi.+Kookkaampi+Toljanter+on+myöskin+äärettömän+komea+ja+söpösti+parrakas,+joten+häntä+voisi+käyttää+vaikkapa+näyttelyissä.+(◠‿◠✿)♡
10.08.2022 16:33
No+ei+TODELLAKAAN...+♡✧°。❀⋆♡(◉‿◉✿)♡✧°。❀⋆♡
22.07.2022 19:43
Voi+luoja,+mitä+P+A+S+K+A+A...+Kumma+kun+en+ole+kasvattanut+toista+päätä,+käynyt+sukupuolenvaihtoleikkauksessa,+synnyttänyt+humanoidia,+jne,+jne...+Jokainen+minut+OIKEASTI+tunteva+tietää,+että+käytän+jatkuvasti+siveysvyötä+ja+että+avain+on+Toljanterilla...+(◠‿◠✿)♡
22.07.2022 19:13
Siis+olin+jo+tuolloin+niin+täydellisesti+sun+lumoissa,+E-T-T-Ä...+♡✿❀♡(◉‿◉✿)♡❀✿♡
https://youtu.be/ZnaQ0SZehFQ
29.04.2022 17:29
Ihanan+aurinkoista+synttäripäivää+multa+sekä+mun+rakkaalta+Toljanterilta!
♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡
"Another+year+has+passed,
Your+birthday+is+here,
May+this+year+bring+joy,
Twelve+months+you+hold+dear.
Follow+your+true+bliss,
Achieve+all+you+can,
Dream+the+good+dream,
Create+a+new+plan.
This+year+will+be+great,
This+I+wish+for+you,
You+deserve+all+you+want,
May+your+dreams+come+true"...
♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡❀✧°。❀♡❀♡✧°。❀♡
20.03.2022 17:26
Kuinkahan+moni+mahtaa+tietää,+että+Ukrainan+presidentti+Volodymyr+Zelenskyi+on+toiminut+karhuherra+Paddingtonin+ukrainalaisen+version+äänenä.+Linkissä+hän+kertoo+muun+muassa+elokuvan+teosta,+omasta+eläytymisestään+sekä+Paddingtonin+luonteesta...+(◕‿◕✿)
https://youtu.be/-vlb4z9ge5E
19.03.2022 09:30
S--U--U--T--U--N!!!...+ლ(ಠ益ಠ❀)
19.03.2022 09:20
Artagnan+on+kyllä+ystävistä+parhain,+eivätkä+mun+kehut+liity+millään+tavalla+naistenpäivälahjaksi+saamiini+fluerosoituihin+figuureihin,+haha...+(◠‿◠✿)
08.03.2022 17:16
1 / 17