Vapaa kuvaus

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)

Aloituksia

3

Kommenttia

155

1. Voi+sinua,+kun+kukaan+ei+sinua+peukuttele...+No+täti+auttaa....+Mä+peukutan+ja+jos+se+mun+kaverikin+tuolta,+se+bottikyselystopkin+peukuttais+sun+kirjoitusta,+niin+saat+peukkuja....+voi+pientä...
  2. Voi+takalana-mussukkaiseni.+Kyllä+on+hauskankuuloista+tuo+jaappanilainen+lausunta.+No+tämähän+alkaa+rakentumaan+kuin+länsimetroprojekti.+Periaatteessa+kurpitsa+on+jo+loitontunut+tontilta+puoliksi,+kun+on+hyvät+suunnitelmat.+No+tiedätkös,+että+se+Marjaliisan+ja+Hartsan+liittohan+meni+just+Mietaan+takia+nurin,+kun+Marjukkaliisuli+otti+poskeen+Hartsalta+ja+kysy+miltä+maistui,+niin+Martsu+vastas,+että+Miedolt!+No+se+loppu+kun+Keskustanaisen+pääministeriaikakausi,+sekin+yhteiselo+siihen.+Mutta+kyllähän+saaminen+on+kivaa+touhua.+Minäkin+kun+kerran+läksin+tyttöjen+kanssa+kuule+bilettämään,+niin+kyllä+minä+tyttö+sain.+Tippuri,+syfilis+ja+klamydia.+Ja+siitä+tuli+mieleen+muuten+se+serkkupoika+lapista....+Se+toimi+postilla+siellä,+kun+tykkäs+ajaa+mönkijällä+ja+moottorikelkalla.+Se+kerran+vei+pakettia+jonnekin+tunturiin+ja+se+rytkähti+sitten+sellaiseen+jontkaan+se+kelkka.+No+paketti+putos+ja+tiedätkö+mitä?+Siellä+oli+kuulemma+pumpattava+barbara...No+se+ajatteli,+että+kokeilee+sitä+ja+niinhän+se+tuli,+pyyhkäs+hihaan+kuivaks+ja+tyhjenti+ilmat,+surko+hajonneeseen+laatikkoon+ja+toimitti+ukolle,+pahoitteli,+että+paketti+hajos,+mutta+sanoi,+ettei+barbara+rikkoutunut,+että+siks+kokeili+ja+puhalti+sen+vaan+ja+toi,+että+mitä+tehdään?+No+lupsakka+jänkäukko+ei+siitä+ollut+moksiskaan+ja+niin+homma+selvis+ihan+niinehyvineen.+No+talvella+se+vei+sinne+sitten+vanhoja+jönttälehtiä,+mitä+se+jänkäeevertti+oli+tilannut+divarista,+niin+kysyi+siltä,+että+onko+ollut+aidontuntuinen+se+barbara,+niin+ukon+silmät+kirkastui+ja+se+sanoi.+Not+helvetti+o+aijon+tunthune!+Mnä+sai+siltä+thippurinkhi!
  3. Niin,+siis+ratkaisu....+Niin,+sulla+tuntuu+olevan+kova+kaipuu+siihen+tissin+viereen,+mutta+itsesuojeluvaisto+vie+pois+sen+luota.+Mulla+on+Baarilla+eräs+näppärä+kyyppari,+joka+hoitelee+lobotomioita+vielä+ihan+suhtedulliseen+hintaan.+Että+tuu+piipahtamaan,+niin+hoidetaan+toi+ikävä+asia+pois+päiväjärjestyksestä,+se+ei+kuole+pelkällä+alkoholilla+ja+kauhealla+renkutusmusiikilla.+Ootas...olikohan+juuppatuupassa+mitään+mainosfideota+touhusta....jep...+animoitu,+mutta+täydellinen...https://youtu.be/s4ZwqPa9mnU