Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mieliviini
profiilit
Mieliviini
Mieliviini
Vapaa kuvaus
Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Aloituksia
3
Kommenttia
155
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+sinua,+kun+kukaan+ei+sinua+peukuttele...+No+täti+auttaa....+Mä+peukutan+ja+jos+se+mun+kaverikin+tuolta,+se+bottikyselystopkin+peukuttais+sun+kirjoitusta,+niin+saat+peukkuja....+
voi+pientä...
30.11.2018 12:15
Moiskis+muru!+Ihana+kun+sinä+muistat+minut!+Olet+niin+ihana+mussukka+ja+muru!+
-Moiskis-
30.11.2018 12:13
Panin+simaan+ihan+ämpärissä...+ja+skumppa+oli+jääkaapissa...ihan+etiketin+mukaan+meni+vappu...
01.05.2018 22:17
Pitääkös+sitä+muuta+elämää+ollakaan?+Ja+edellisen+kerran+panin+viimeksi....tyhmä+kysymys....seuraava!
01.05.2018 22:07
No+kun+tein+paluun,+niin+ei+tästäkään+tarvitse+vääntää+enää.+Tämäkin+selvisi+näinä+hetkinä.+
Kuulkaas+hanipuppelit...+On+ollut+niiiin+kiireistä+tässä,+että.+
Ensinnäkin+kun+sitä+palstan+ongelmanurkkaa+suunnittelin+ja+koitin+saada+siihen+valtion,+veikkauksen+ja+jonkun+kulttuurijärjestön+rahoitusta,+niin+nehän+tuli+kuin+Manuvainaalle+iltapala...Jotenkin+meni+pasmat+niin+sekaisin+siitä,+että+me+Jutan+kanssa+mentiin+tuonne+Afrikan+rannikolle+ja+siellä+oli+niin+kivoja+poikia,+että+vasta+nytten+tultiin+takaisin....+Onneksi+exä+lähetti+rahaa,+niin+päästiin+takaisin....oli+jo+lapsia+melkein+ikävä...
01.05.2018 22:05
Impre+mikä?+En+ole+perfektionisti,+nisti+tai+perverssikään...aina...joskus...usein...mut+kuitenkin...
No+siis+mähän+vaan+tulin+pelastamaan+tämän+palstan+ja+sit+ajattelin,+että+tään+apunurkkaus-kojun+tänne+sillointällöin+pystytän.+Tässä+voi+viilata+kynnet,+lakata+ja+jorista+pas...palstalaisten+kanssa+asioista.+Kyllähän+mä+katsos+seksihommat+hoitelen....sehän+on+ihan+kiva+laji,+kunhan+sitä+ei+ihan+joka+vuosi+ole....
12.10.2017 21:26
No+joku+vanha+ukko+vois+suihkuttaa...lämmintä+ilmaa+ja+korpunmuruja...
Ollut?+Miten+niin+ollut?
12.10.2017 21:16
Eikös+ne+ole+ruiskuja?+Suoraruiskutusjärjestelmä?+Mähän+keksin+sen+nimityksen,+kun+yksi+moottoritekniikan+opiskelijapoika+oli+mun+luona+opiskelijabileissä,+se+kertoi+keksineensä+sellaisen,+mutta+ei+keksinyt+sille+nimeä,+no+me+sit+siinä+pussailtiin+ja+vähän+lääpittiin+ja+livahdettiin+yhteen+makkariin...niin+en+kerennyt+kuin+yläosan+riisua,+niin+kaveri+kuule+ruiskutteli+jo+tappi+tanassa...+eli+siitä+se+suoraruiskutusjärjestelmä+sit+sai+nimensä.+Mut+siis+kuitenkin+yök...
Jo+ne+opiskeluajat+oli+sit+aikoja...voi+niitä...
12.10.2017 20:53
No+aika+livakkaa+kapinetta+kuitenkin...+Katsos+kun+mäkin+matkustin+suihkarilla,+niin+menin+nopeemmin+kuin+aikavyöhykkeet+tai+jotkut,+niin+mä+sain+tehtyä+hommia+monta+monituista+tuntia+enemmän...
Ei+mullakaan+sen+jälkeen+ole+ollut+suihkaria+käytössä.+Oli+kyllä+pikkusieluinen+pomo+se+manageri...tunti+sinne+tänne...
12.10.2017 20:33
No+itseasiassa+olen+puolivahingossa+tämänkin+kokenut.+Olin+erään+Nhl-managerin+assarina+ja+sain+kerran+euroopan+reissulla+merkattua+36+tuntia+samalle+päivälle+tuntilappuun,+minun+piti+ihan+näyttää+aikavyöhykkeet+äijälle,+että+tästä+lähdettiin+ti+klo+0:00+ja+tuolla+oltiin+klo+15:00+ja+sit+kierrettiin+tuolta+takas...+piti+ihan+tiedemies+talutttaa+paikalle+selittämään...jotain+aikavyöhykkeistä+se+selitti+ja+sain+sen+koko+palkkani....lopputilissä...+
Onks+sulla+suihkaria?
12.10.2017 20:12
No+aina+neuvokas+ihminen+keinot+keksii.+Sanoi+mummo+kun+kissalla+pöytää+pyyhki.+
Muuten+tuli+mommosta+mieleen+tositarina,+kun+muksu+oli+kipeänä+ja+itse+piti+liitää,+niin+kysyin+äitini+vahtimaan+poikaa.+No+sattuipa+niin,+että+mummoonkin+iski+kuume+ja+hän+ajatteli,+että+kaippa+se+suppo+auttaa+mummonkin+kuumeeseen,+mutta+eihän+vanha+nainen+taivu+laittamaan+suppoa.+No+hän+pyysi+poikaa+asentamaan+supon+ja+pyllisti.+Vähän+aikaa+oli+hiljaista+ja+kohta+poika+kurkkasi+mummolle,+että+tökkäsenkö+rusinaan,+vai+syötänkö+kalkkunalle?+
Ja+näitä+kaikenlaisia+asioita+joutuu+selittämään+nuorille,+Tane+baarilla+joutui+selostamaan+lapselleen+havainnollisesti,+että+miltä+naisen+alapää+näyttää+touhuilun+jälkeen....hetken+Tane+mietti+ja+sanoi,+että+tietääkö+poika+miltä+buldoggi+näyttää,+kun+se+syö+viiliä....
Mutta+aina+löytyy+keinot,+kun+hätä+on+suurin,+sano+velipoikakin,+kun+sukkaansa+prrsettään+pusikossa+pyyhki.
06.10.2017 00:02
Joo,+ei+se+ole+tavatonta.+Mieliviinin+tarinoita+kuunnellessa+moni+huumaantuu+ja+menee+sekaisin.+(vanhan+viidakon+vanhimpien+toteamus)+
Kannattaa+mennä+lavuaarin+eteen+nojata+pää+hanan+alle+ja+laskee+noin+13+sekuntia+kylmää+vettä+päälle....+kuivata+hiukset+ja+lukea+jutut+uudelleen.+Toistaa+niin+monta+kertaa,+että+oivallus+iskee+vihdoin.+Kyllä+se+siitä...
05.10.2017 23:47
No+kuules+herra+takulatakata,+minä+olen+sen+verran+jo+maailmaa+nähnyt+naisihminen,+ettei+syke+vielä+tästä+nouse.+Olin+tuossa+yleisradiollekin+tekemässä+juttuja+lapin+miehistä.+Oli+kolme+veljestä,+jotka+asui+tiettömän+korven+keskellä+ja+pakko+oli+kysästä+miehiltä,+että+miten+niinkuin+tarpeet+tulee+tyydytettyä+täällä.+Niin+vanhin+näytti+kelopuun,+missä+oli+tikankolo+optimaalisella+korkeudella.+Että+tuohonhan+ne+tulee+hoideltua.+No+vähän+uteliaana+sitten+kysyin,+että+miten+se+mahtaa+toimia,+että+ei+tarvitse+oikeesti+näyttää,+mutta+jos+vähän+kerrot.+No+mies+aloitti,+että+housut+kinttuun+ja+sit+otetaan+tämä+pölkky+ja+kumautetaan+kylkeen+tuota+keloa,+sitten+vaan+siihen+pökitään.+Kysyin+miksi+pitää+kumauttaa+keloa+kalikalla.+Johon+mies+vastasi,+että+orava+tulee+pois,+jos+sattuu+olemaan+kotonaan...
Se+on+tarkkaa+hommaa+tuokin+ja+kokemuksista+oppii...
Niin,+siitä+tulikin+mieleen+se+yks+isäntä,+liekö+sieltäpäin?+Mutta+se+oli+vähän+huolissaan+emännän+ja+renkien+suhteesta...että+onkohan+ihan+rengit+lojaaleja+ja+päätti+testata+asian...se+asenti+partakoneenterän+emännälle+sinne+ja+sanoi+menevänsä+markkinoille+kaupunkiin.+Kun+hän+tuli+takaisin,+niin+pyyti+kaikki+rengit+riviin+ja+housut+alas.+3/4+oli+kalu+päästään+halki+ja+niille+isäntä+antoi+monoa+oikein+kunnolla.+Viimeiselle+sanoi,+että+sinuun+minä+luotan,+olet+hyvä+renki.+Niin+tämä+suhautti+vaan+että+khiitozzz!+
Joo,+on+se+ollut+menoa+silloin+se...
05.10.2017 23:24
Voi+takalana-mussukkaiseni.+Kyllä+on+hauskankuuloista+tuo+jaappanilainen+lausunta.+
No+tämähän+alkaa+rakentumaan+kuin+länsimetroprojekti.+Periaatteessa+kurpitsa+on+jo+loitontunut+tontilta+puoliksi,+kun+on+hyvät+suunnitelmat.+
No+tiedätkös,+että+se+Marjaliisan+ja+Hartsan+liittohan+meni+just+Mietaan+takia+nurin,+kun+Marjukkaliisuli+otti+poskeen+Hartsalta+ja+kysy+miltä+maistui,+niin+Martsu+vastas,+että+Miedolt!+No+se+loppu+kun+Keskustanaisen+pääministeriaikakausi,+sekin+yhteiselo+siihen.+
Mutta+kyllähän+saaminen+on+kivaa+touhua.+Minäkin+kun+kerran+läksin+tyttöjen+kanssa+kuule+bilettämään,+niin+kyllä+minä+tyttö+sain.+Tippuri,+syfilis+ja+klamydia.+Ja+siitä+tuli+mieleen+muuten+se+serkkupoika+lapista....+Se+toimi+postilla+siellä,+kun+tykkäs+ajaa+mönkijällä+ja+moottorikelkalla.+Se+kerran+vei+pakettia+jonnekin+tunturiin+ja+se+rytkähti+sitten+sellaiseen+jontkaan+se+kelkka.+No+paketti+putos+ja+tiedätkö+mitä?+Siellä+oli+kuulemma+pumpattava+barbara...No+se+ajatteli,+että+kokeilee+sitä+ja+niinhän+se+tuli,+pyyhkäs+hihaan+kuivaks+ja+tyhjenti+ilmat,+surko+hajonneeseen+laatikkoon+ja+toimitti+ukolle,+pahoitteli,+että+paketti+hajos,+mutta+sanoi,+ettei+barbara+rikkoutunut,+että+siks+kokeili+ja+puhalti+sen+vaan+ja+toi,+että+mitä+tehdään?+No+lupsakka+jänkäukko+ei+siitä+ollut+moksiskaan+ja+niin+homma+selvis+ihan+niinehyvineen.+No+talvella+se+vei+sinne+sitten+vanhoja+jönttälehtiä,+mitä+se+jänkäeevertti+oli+tilannut+divarista,+niin+kysyi+siltä,+että+onko+ollut+aidontuntuinen+se+barbara,+niin+ukon+silmät+kirkastui+ja+se+sanoi.+Not+helvetti+o+aijon+tunthune!+Mnä+sai+siltä+thippurinkhi!
05.10.2017 22:44
No+mä+oon+jo+periaatteessa+hoitanut+tään+apunurkkauksen+rahoituksen+kuntoon,+että+voin+aktiivisesti+vastailla+kerran,+jopa+kaks+viikkoon+rahvaan+kyssäreihin.+Oman+voinnin+ja+mielenkiinnon+mukaan.+
Tollaisen+musta+kirjan+vois+sit+hoitaa+joku+assari,+en+tiedä+sit,+että+pitäiskö+siihen+hommata+sit+Sipilältä+oma+rahoitus,+mutta+eipä+sekään+ole+ongelma.+
Ja+mitä+omaan+itsetietoisuuteen+tulee,+niin+mikäpä+kivointa+olisi+hämmästyä,+että+jotain+uutta+tulisikin+ja+ainahan+minä+olen+ollut+vastaanottavaainen+kaikkeen+hyväksikäytt...hyvään+tarkoitukseen+tulevaa+vastaan.
05.10.2017 21:38
Joo,+narsissit+on+jouluna+kivoja,+mutta+hyisintit+haisee+liikaa.+Kuule,+ei+se+mitään+kyllä+me+tytöt+tykätään+narissin+kanssa+miehistä+ja+ilman,+että+ei+hätää.+Ja+otahan+topakasti+sitä+olutta+vaan,+kyllä+se+aikanaan+helpottaa.+Baarillakin+alkaa+olla+muutama+aika+sopivan+pehmeä+paimenne....siis+mukava+mieskanditaatti+odottamassa+mua.
05.10.2017 21:26
Niin,+siis+ratkaisu....+Niin,+sulla+tuntuu+olevan+kova+kaipuu+siihen+tissin+viereen,+mutta+itsesuojeluvaisto+vie+pois+sen+luota.+Mulla+on+Baarilla+eräs+näppärä+kyyppari,+joka+hoitelee+lobotomioita+vielä+ihan+suhtedulliseen+hintaan.+Että+tuu+piipahtamaan,+niin+hoidetaan+toi+ikävä+asia+pois+päiväjärjestyksestä,+se+ei+kuole+pelkällä+alkoholilla+ja+kauhealla+renkutusmusiikilla.+
Ootas...olikohan+juuppatuupassa+mitään+mainosfideota+touhusta....jep...+animoitu,+mutta+täydellinen...
https://youtu.be/s4ZwqPa9mnU
05.10.2017 21:07
Voi+kun+on+aktiivista+ollut,+minähän+olen+aivan+otettu.+Niinkuin+baarinn+pikkujouluissa+aina.+Pikkuisen+se+glögi+kun+hupsahtaa+nuppiin,+niin+sloggit+lentää+tonttuhameen+alta+ja+kyllä+mielellään+olenkin+otettu.+
Joo,+kyllä+minä+huomanna+soitan+pari+puhelua+ja+hoidan+rahoituksen+tähän+veikkaukselta+(Sarekosken+Ollipolli+on+tuttujuttu+jo)+ja+sitten+voisi+myös+kirkon+kotimaan+avulta+nyppäistä+tonnin+jos+toisenkin+viikkoon....+Ihanaa,+että+nää+hommat+järjestyy+ja+pakkohan+ne+on,+kun+laitetaan+nainen+asialle,+eikä+mikään+tytönhupakko+ja+trikoopyllistelijä.+
No+minä+vastaan+täällä,+en+ala+jalkautumaan+rahvaan+sekaan,+että+vähän+sama+kuin+noitten+työkkärin+hutsujen+kanssa+aina+joutuu+sotimaan,+minähän+en+työtä+tarvii,+vaan+työ+minua.+Että+tulkoot+vaan+tuomaan+kotiin+ne+työt,+en+minä+enää+lähde+mihinkään+äijäkotiin+asti+niitä+tekemään....muutakin+tekemistä...+
Mut+moikkulikoikkuli+vaan+kaikille+ihanille+mussupussusille...+ja+ei+ole+tyhmää+kysymystä,+vaan+vain+sen+tyhmä+esittäjä.+Näillä+mennään....
05.10.2017 20:26
No+kyllä+ne+aikanaan+kaikki+on+tullut+ihan+mukavasti.+Asianajajat+ja+venäjän+mafian+pojat+on+kuule+sellaisia,+että+saa+hiilestäkin+vettä+puristettua.+On+se+näppärää+nykyään+kaikki.
05.10.2017 19:59
No+minä+en+tiedä+miten+kauaksi+se+naatti+pitää+kantaa+herra+jakatakamoto?+
Että+otappa+vaikka+varmuuden+vuoksi+vielä+toimeentulohakemuksen+täyttöohjeet,+sokerointimassan+teko-ohjeet,+niin+ja+vaikka+tältä+palstalta+esimerkiksi+päivän+ätmien+marinat+vielä+siihen+kylkeen,+niin+eiköhän+saada+meloni+kannettua+piiloon.+
Ja+selkä+kuule+kestää.+Mulla+on+ollut+7+kiloinen+poikavauva+mahassa,+niin+minähän+olen+nykyään+aina+toiminut+tunkinvirkaa,+kun+baarin+Tapsa+vaihtaa+renkaan+mun+pösöön.+Saa+takaset+ja+etuset+vaihettua+kerralla,+kun+tempaisen+suorille+jaloille+siitä.+Se+Arska+lukee+siinä+sdp;n,+vihreiden+ja+keskustan+puolueohjelmaa+ja+tietty+sillä+on+kaikenvaruilta+Sedu+Koskisen+kirjan+kässäri+siinä,+jos+alkaa+täristä...+Nythän+se+on+jo+muullekin+rahvaalle+tulossa+myyntiin...
05.10.2017 20:00
1 / 8