Mieliviinin apunurkkaus part 2

Heissuliveissuli kultamussut!

Sanotaan, että nyt on rahoitus hoidettu. Tietenkin Mieliviinimäiseen tapaan kaikki ei mennyt kuten Strösöössä, mutta hommat hoituu, kun on kaksi kättä ja ainakin kymmenen varvasta.

Matka veikkaukseen lipsahti ensin Tallinnaan, kun Marjukka lähti völjyyn. Jo Lahden kohdalla mietittiin, että pitäähän se kipaista lahden toisella puolella, kerta tänne asti lähdettiin. No oletteko kuulleet 24 h risteilyistä? Minä en...siinä vilahti neljä kertaa se aika. Ja täysi lasti tuotiin....kumpikin. Ja pennuille viinikumeja pussit. No jo Keravan kohdalla käännyttiin takaisin, se perhanan Veikkaushomma... no sitten soitti Jenni. Oli käytävä Salelle ettii vauvankantopusseja selkään ja mahapuolelle, vaunut, rattaat, pikkutöppösiä ja kaikkee vauvakrääsää....

No Veikkaushan oli iisi rasti. Mummon "kättelytekniikalla" hynät ja takaspäin. Mutta eihän sitä yötä vasten kukaan lähde. No hotellit täysiä ja vain Pressaan sovittiin ja siellä oli joku italialainen porukka , niin pari yötähän siinä meni. Giorgiot makso hotellin ja ylläpidon. Opetettiin saunomaan ne. Meinasivat luikkia karkuun kesken löylyä, mutta mä mätin vettä kiukaalle ja Marjukka kasas oven eteen kalustoa. Kauhea posmotus niistä italiaanoista lähtee...kamala, nyt ehkä tiedän miltä kuullostaa nalkutus...

Mutta nyt on vielä hynää hoitaa tää loppuvuosi ja jotenkin sen Veikkauksen äijän ilmeestä päättelin, että ei tartte enää lähtee jatkokaudesta paikanpäälle neuvottelemaan.

Eli mikä on ongelmanne mussut?

9

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelma, miten saada vuorokauteen lisää tunteja? 24 h ei riitä.

      • No itseasiassa olen puolivahingossa tämänkin kokenut. Olin erään Nhl-managerin assarina ja sain kerran euroopan reissulla merkattua 36 tuntia samalle päivälle tuntilappuun, minun piti ihan näyttää aikavyöhykkeet äijälle, että tästä lähdettiin ti klo 0:00 ja tuolla oltiin klo 15:00 ja sit kierrettiin tuolta takas... piti ihan tiedemies talutttaa paikalle selittämään...jotain aikavyöhykkeistä se selitti ja sain sen koko palkkani....lopputilissä...

        Onks sulla suihkaria?


      • No aika livakkaa kapinetta kuitenkin... Katsos kun mäkin matkustin suihkarilla, niin menin nopeemmin kuin aikavyöhykkeet tai jotkut, niin mä sain tehtyä hommia monta monituista tuntia enemmän...
        Ei mullakaan sen jälkeen ole ollut suihkaria käytössä. Oli kyllä pikkusieluinen pomo se manageri...tunti sinne tänne...


      • Mieliviini kirjoitti:

        No aika livakkaa kapinetta kuitenkin... Katsos kun mäkin matkustin suihkarilla, niin menin nopeemmin kuin aikavyöhykkeet tai jotkut, niin mä sain tehtyä hommia monta monituista tuntia enemmän...
        Ei mullakaan sen jälkeen ole ollut suihkaria käytössä. Oli kyllä pikkusieluinen pomo se manageri...tunti sinne tänne...

        Jaa joo lentokonetta meinasit. Suorasuihku mopo nyt ei niin livakka peli ole...hyötysuhde polttoaineen suhteen kaasarikoneeseen verrattuna kyllä parempi.

        Samalla tehomäärällä, vähemmän ainetta.

        Ei mulla oo suihkaria, jos oliskin lentäsin etelään palmujen kupeeseen nojailemaan. 😂


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Jaa joo lentokonetta meinasit. Suorasuihku mopo nyt ei niin livakka peli ole...hyötysuhde polttoaineen suhteen kaasarikoneeseen verrattuna kyllä parempi.

        Samalla tehomäärällä, vähemmän ainetta.

        Ei mulla oo suihkaria, jos oliskin lentäsin etelään palmujen kupeeseen nojailemaan. 😂

        Eikös ne ole ruiskuja? Suoraruiskutusjärjestelmä? Mähän keksin sen nimityksen, kun yksi moottoritekniikan opiskelijapoika oli mun luona opiskelijabileissä, se kertoi keksineensä sellaisen, mutta ei keksinyt sille nimeä, no me sit siinä pussailtiin ja vähän lääpittiin ja livahdettiin yhteen makkariin...niin en kerennyt kuin yläosan riisua, niin kaveri kuule ruiskutteli jo tappi tanassa... eli siitä se suoraruiskutusjärjestelmä sit sai nimensä. Mut siis kuitenkin yök...

        Jo ne opiskeluajat oli sit aikoja...voi niitä...


      • Mieliviini kirjoitti:

        Eikös ne ole ruiskuja? Suoraruiskutusjärjestelmä? Mähän keksin sen nimityksen, kun yksi moottoritekniikan opiskelijapoika oli mun luona opiskelijabileissä, se kertoi keksineensä sellaisen, mutta ei keksinyt sille nimeä, no me sit siinä pussailtiin ja vähän lääpittiin ja livahdettiin yhteen makkariin...niin en kerennyt kuin yläosan riisua, niin kaveri kuule ruiskutteli jo tappi tanassa... eli siitä se suoraruiskutusjärjestelmä sit sai nimensä. Mut siis kuitenkin yök...

        Jo ne opiskeluajat oli sit aikoja...voi niitä...

        Suorasuihkutus ja suoraruiskutus on eri asia. ☺️

        Oot vissiin ollut aika villi?


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Suorasuihkutus ja suoraruiskutus on eri asia. ☺️

        Oot vissiin ollut aika villi?

        No joku vanha ukko vois suihkuttaa...lämmintä ilmaa ja korpunmuruja...

        Ollut? Miten niin ollut?


      • Mieliviini kirjoitti:

        No joku vanha ukko vois suihkuttaa...lämmintä ilmaa ja korpunmuruja...

        Ollut? Miten niin ollut?

        Aaaaa, sorppanderi. Mä aattelin, että puhutaan imperfektissä. 😋

        Kun siis nythän sä oot rauhottunut vakipalstalaiseksi ja eihän vakkareilla ole seksielämää. 😉


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Aaaaa, sorppanderi. Mä aattelin, että puhutaan imperfektissä. 😋

        Kun siis nythän sä oot rauhottunut vakipalstalaiseksi ja eihän vakkareilla ole seksielämää. 😉

        Impre mikä? En ole perfektionisti, nisti tai perverssikään...aina...joskus...usein...mut kuitenkin...

        No siis mähän vaan tulin pelastamaan tämän palstan ja sit ajattelin, että tään apunurkkaus-kojun tänne sillointällöin pystytän. Tässä voi viilata kynnet, lakata ja jorista pas...palstalaisten kanssa asioista. Kyllähän mä katsos seksihommat hoitelen....sehän on ihan kiva laji, kunhan sitä ei ihan joka vuosi ole....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2243
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe