Kuka on mielestänne palstan söpöliini?
Täältä lähtee ääni Miss Pönttikselle.
(kikatusta)
palstan söpöliini
85
1661
Vastaukset
Kyllä se Misspönttis on minustakin.
( hinkunaa )- Karvamies
Perhana luin ensiksi väärin tahikka erheellisesti jotta Miespönttis.
- peppusuomalainen
äänestä sää munt, nii mää äänestän sunt
peppusuomalainen kirjoitti:
äänestä sää munt, nii mää äänestän sunt
Nää mä en halua olla söpö..🤣
Dissident kirjoitti:
Nicci on höpö...(hyvällä tavalla)
Elikkäs savolaisittain sanottuna haaska!
Heh...Heh, ihan millä vaan murteella sanottuna haaskasta käy kyllä. :D
Nicitönnä kirjoitti:
Heh, ihan millä vaan murteella sanottuna haaskasta käy kyllä. :D
No ei sentään.... Kyllä niin nätti suukkikin on...heh
Ellukin teki eilen paluun. On kuulemma selkänsä hajottanut jollain delfiinihypyllä...tai siis vanhat välilevyhommat oireilee niin, ettei kärsi pitkiä aikoja istuskella.
Mutta kiva kuulla, että hengissä hänkin vielä on...
Minä pääsen kohta yövuorosta....tehtiin työkamujen kanssa diili, että yövuoro on pitempi, ihan että saan minä ja yks toinen vietyä sit muksuja kouluun/hoitoon. Ihan näppärä. Ja sama tässä vähän pitempään on yön jälkeen olla, kun sitten aamuhukissa se tasaantuu...kuitenkin näitä on jokaisella yhtä paljon pitkässä juoksussa. Ei mitenkään virallisesti tehty tätä, kun sitten ois kaikenmaailman luottamusmiehet yms. kimpussa....Dissident kirjoitti:
No ei sentään.... Kyllä niin nätti suukkikin on...heh
Ellukin teki eilen paluun. On kuulemma selkänsä hajottanut jollain delfiinihypyllä...tai siis vanhat välilevyhommat oireilee niin, ettei kärsi pitkiä aikoja istuskella.
Mutta kiva kuulla, että hengissä hänkin vielä on...
Minä pääsen kohta yövuorosta....tehtiin työkamujen kanssa diili, että yövuoro on pitempi, ihan että saan minä ja yks toinen vietyä sit muksuja kouluun/hoitoon. Ihan näppärä. Ja sama tässä vähän pitempään on yön jälkeen olla, kun sitten aamuhukissa se tasaantuu...kuitenkin näitä on jokaisella yhtä paljon pitkässä juoksussa. Ei mitenkään virallisesti tehty tätä, kun sitten ois kaikenmaailman luottamusmiehet yms. kimpussa....Onhan se nätti, kun on jonkun muun suu kun minun! :D
Juu lueskelin tuossa aamulla jo aiemmin pitkiä ketjuja vuoropuheluita. Välillä on mukavaa lukea vaan, sanomatta itse mitään. Kyllä yleensä jossakin vaiheessa aina routa "porsaan" kotiin tuo eli palstalle päätyy ainakin lukemaan, jos ei kommentoimaan. Selkävaivat on epämukavia kavereita, kun ne vaikuttaa niin vahvasti olemiseen ja elämiseen...
Ootas mä palaan kohta, nyt tarvitaan äitiä tässä kohtaa. :)Nicitönnä kirjoitti:
Onhan se nätti, kun on jonkun muun suu kun minun! :D
Juu lueskelin tuossa aamulla jo aiemmin pitkiä ketjuja vuoropuheluita. Välillä on mukavaa lukea vaan, sanomatta itse mitään. Kyllä yleensä jossakin vaiheessa aina routa "porsaan" kotiin tuo eli palstalle päätyy ainakin lukemaan, jos ei kommentoimaan. Selkävaivat on epämukavia kavereita, kun ne vaikuttaa niin vahvasti olemiseen ja elämiseen...
Ootas mä palaan kohta, nyt tarvitaan äitiä tässä kohtaa. :)Niin, meneekö teillä työvuorolistat jonnekin tarkistukseen vielä? Kellokortti? Sisäänkirjautuminen ja kontrollointi?
Vissiin ei, kun voi tehdä epävirallisesti vuoron. Nykyään on kaikenlaista valvontaa ja seurantaa, suunnilleen minuutilleen on kirjanpitoa missä kukin työntekijä seikkailee. Onhan se tietysti tietyiltä osin ihan asiaakin.
Jos jotakin sattuu, osataan kattella missä kukakin oli ja suurinpiirteitn mitä teki tai olis pitänyt...ketä on paikalla ja pitäs etsiä työmaalta jne. Turvallisuus puolenkin takia ihan hyvä, että jotakin merkintää liikkeistä ja töissä oloista on, ettei vaan palkanmaksun takia.
Mulla on nämä nalliaiset tässä kotona, niin en tässä palstalla taida tänään tämän enempää ennen niiden nukkumaanmenoa luuhata. Jos vaikka askarreltais jotakin ikkunoihin kesämieltä tuomaan. Ts. ainakin läimitään pullosta väriä ikkunaruutuihin. Tai vois sormivärejä koittaa, kuinka ne pysyy ikkunassa. :D
Niinpä toivottelen tässä kohtaa hyvää päivänjatkoa ja pitäkää palsta pystyssä. :)Nicitönnä kirjoitti:
Niin, meneekö teillä työvuorolistat jonnekin tarkistukseen vielä? Kellokortti? Sisäänkirjautuminen ja kontrollointi?
Vissiin ei, kun voi tehdä epävirallisesti vuoron. Nykyään on kaikenlaista valvontaa ja seurantaa, suunnilleen minuutilleen on kirjanpitoa missä kukin työntekijä seikkailee. Onhan se tietysti tietyiltä osin ihan asiaakin.
Jos jotakin sattuu, osataan kattella missä kukakin oli ja suurinpiirteitn mitä teki tai olis pitänyt...ketä on paikalla ja pitäs etsiä työmaalta jne. Turvallisuus puolenkin takia ihan hyvä, että jotakin merkintää liikkeistä ja töissä oloista on, ettei vaan palkanmaksun takia.
Mulla on nämä nalliaiset tässä kotona, niin en tässä palstalla taida tänään tämän enempää ennen niiden nukkumaanmenoa luuhata. Jos vaikka askarreltais jotakin ikkunoihin kesämieltä tuomaan. Ts. ainakin läimitään pullosta väriä ikkunaruutuihin. Tai vois sormivärejä koittaa, kuinka ne pysyy ikkunassa. :D
Niinpä toivottelen tässä kohtaa hyvää päivänjatkoa ja pitäkää palsta pystyssä. :)Joo. No mullakin jonkun tyypin loittoneva selkä...
Ja mäkin oon harrastellut lueskintaa palstalla viime aikoina. Ei joka kohtaan tule kirjoiteltua. Oikeastaan tää menee vähän fiiliksen mukaan.
Joo. No meillä on aika selkeä toi homma ja tehdään oikeastaan aika itsenäisesti tuota hommaa. Työnjohtajat on lähinnä kulissia. Ja turvallisuusasiatkin on oikeastaan meidän omissa käsissä, että ei jää niistäkään kiinni homma. Ja kyllä ne työnjohtajat tietää myös...hyvä vaan kun saa sumplittua homman pienessä porukassa.
Mä touhuilen saunan piipun kanssa... pitää paikkailla seinää ja kattoa, sekä eristellä nunnolla yks teräspiippu siitä. Sitten zillaan ja grillaan. Yks vapaapäivä tähän ilman muksuja, sit huomenna ne tulee tähän ja vietän viikonlopun niitten kanssa...vois pihahommia ehkä jo aloitella.
Eiköhän tää palsta tässä pysyne ihan pystyssä...Dissident kirjoitti:
Joo. No mullakin jonkun tyypin loittoneva selkä...
Ja mäkin oon harrastellut lueskintaa palstalla viime aikoina. Ei joka kohtaan tule kirjoiteltua. Oikeastaan tää menee vähän fiiliksen mukaan.
Joo. No meillä on aika selkeä toi homma ja tehdään oikeastaan aika itsenäisesti tuota hommaa. Työnjohtajat on lähinnä kulissia. Ja turvallisuusasiatkin on oikeastaan meidän omissa käsissä, että ei jää niistäkään kiinni homma. Ja kyllä ne työnjohtajat tietää myös...hyvä vaan kun saa sumplittua homman pienessä porukassa.
Mä touhuilen saunan piipun kanssa... pitää paikkailla seinää ja kattoa, sekä eristellä nunnolla yks teräspiippu siitä. Sitten zillaan ja grillaan. Yks vapaapäivä tähän ilman muksuja, sit huomenna ne tulee tähän ja vietän viikonlopun niitten kanssa...vois pihahommia ehkä jo aloitella.
Eiköhän tää palsta tässä pysyne ihan pystyssä...Tolla loittonevalla tyypillä on aika isot kädet. Ja pitkä selkä. :)
Vaihdoin oman kuvan, niin ei tarvi luulla paremmaksi kun onkaan. xD
Juu, ei aina ole semmoista kirjoittelun kipunaa. Menee paremminkin lukiessa ja sitten syöksyn muutenkin vähän väliä tekemään jotakin muuta...piipahdan tässä koneella tai kännykällä. Välillä sitten taas on kovastikin asiaa ja tarvetta turistella.
Teillä homma vissiin pyörii aika hyvässä yhteisymmärryksessä ja saatte itsenäisesti siis sopia asioista, kunhan työt tulee tehtyä? Ne on itsenäisien töiden ehdottomia plussapuolia, mäkin tykkään kun töissä saa olla ominpäin ja suunnitella itse vähän miten työssään etenee. Mitä tekee millonkin ja mitä ehkä voi jopa siirtää aiemmaksi tai myöhemmäksi.
Todellakin tykkään työssä siitä itsenäisyydestä.
Oot aloittanut jo grillikauden? Mitä sä grillaat, jos saan udella? On kans ollut mielessä, että ostais lankkulihaa ja kasviksia kaupasta, grillailis ja tekis jonkun tuoresalaatin seuraksi. Ehkäpä pari foliopottuakin nam.
Aika kasvipainotteista olen nyt kiskonut muutaman päivän, kun tuntuu että vatsa ei kauheesti tykkää lihan syömisestä ja muutenkin kevyempää tekee välillä mieli. On kevyympi olokin. Kesällä ei kyllä tuu syötyä kovinkaan paljon eikä raskaasti. Tosi vähän teen mitään rasvasta ruokaakaan kesällä. Makkara ei taas oo mun ruokaa oikeen ollenkaan.
Talvella tekee mieli ahmia enemmän ja täydemmin, pysyy kroppa lämpösenä. ;)
Tarkistaako nuohooja sun piippus vielä, kun olet sen saanut valmiiksi?Nicitönnä kirjoitti:
Tolla loittonevalla tyypillä on aika isot kädet. Ja pitkä selkä. :)
Vaihdoin oman kuvan, niin ei tarvi luulla paremmaksi kun onkaan. xD
Juu, ei aina ole semmoista kirjoittelun kipunaa. Menee paremminkin lukiessa ja sitten syöksyn muutenkin vähän väliä tekemään jotakin muuta...piipahdan tässä koneella tai kännykällä. Välillä sitten taas on kovastikin asiaa ja tarvetta turistella.
Teillä homma vissiin pyörii aika hyvässä yhteisymmärryksessä ja saatte itsenäisesti siis sopia asioista, kunhan työt tulee tehtyä? Ne on itsenäisien töiden ehdottomia plussapuolia, mäkin tykkään kun töissä saa olla ominpäin ja suunnitella itse vähän miten työssään etenee. Mitä tekee millonkin ja mitä ehkä voi jopa siirtää aiemmaksi tai myöhemmäksi.
Todellakin tykkään työssä siitä itsenäisyydestä.
Oot aloittanut jo grillikauden? Mitä sä grillaat, jos saan udella? On kans ollut mielessä, että ostais lankkulihaa ja kasviksia kaupasta, grillailis ja tekis jonkun tuoresalaatin seuraksi. Ehkäpä pari foliopottuakin nam.
Aika kasvipainotteista olen nyt kiskonut muutaman päivän, kun tuntuu että vatsa ei kauheesti tykkää lihan syömisestä ja muutenkin kevyempää tekee välillä mieli. On kevyympi olokin. Kesällä ei kyllä tuu syötyä kovinkaan paljon eikä raskaasti. Tosi vähän teen mitään rasvasta ruokaakaan kesällä. Makkara ei taas oo mun ruokaa oikeen ollenkaan.
Talvella tekee mieli ahmia enemmän ja täydemmin, pysyy kroppa lämpösenä. ;)
Tarkistaako nuohooja sun piippus vielä, kun olet sen saanut valmiiksi?Jaa? Vaikuttaa vaan lunkilta hepulta joka menee minne huvittaa, siks kuvaa mua. En kumartele mitään enkä ketään, vaikka kohtelias olenkin...
No tänään jotain oon heittänyt palstalle,mut välissä otin välikuolemankin... ei ole aktiivipäivä tänään...Joskus on muuta touhua...sellasta se on...
Spotifystä soi tää...heh
https://youtu.be/nZu-b2Yo43Q
Työn tykkään tehdä itse, mutta työnjohtajat saisi hoitaa jotain, jos ovat olemassa...välillä palaa käämit, kun ovat niin lapasia. Esimerkiksi voisivat puuttua, jos joku ei tee työtään hyvin. Ja voisivat organisoida hommia. Mutta aika marionetteja meidät pomot. Eivät ainakaan mun kunnioitusta nauti. Joutasivat lajittelemaan klemmareita. Hymph!
Joo. Vähän possua tuossa päivällä grillasin. Mulla patterikäyttöinen hiiligrilli...ihan lelu....mutta lihat tummentui hyvin. Nakersin salaatin kanssa. Meinasin muurata pihalle puukäyttöisen isomman vielä...pitää vaan suunnitella, että saa haudutuksenkin siihen..pihvit tykkään "sulkea" kovalla lämmöllä ja sit hauduttaa kypsäks....pallogrilli on hyvä siinä. Saman haluisin puukäyttöseks...
No kesällä meinaa ruoka unohtua kokonaan...niin vauhtia..heh..
Huh..piti ihan kattoo, että kirjoitinko mitään nuohoojasta, kun se kävi tänään....(telepatiaa????) Ja diggas piipusta. Antoi armahduksen...ja nuohos muut uunit.Dissident kirjoitti:
Jaa? Vaikuttaa vaan lunkilta hepulta joka menee minne huvittaa, siks kuvaa mua. En kumartele mitään enkä ketään, vaikka kohtelias olenkin...
No tänään jotain oon heittänyt palstalle,mut välissä otin välikuolemankin... ei ole aktiivipäivä tänään...Joskus on muuta touhua...sellasta se on...
Spotifystä soi tää...heh
https://youtu.be/nZu-b2Yo43Q
Työn tykkään tehdä itse, mutta työnjohtajat saisi hoitaa jotain, jos ovat olemassa...välillä palaa käämit, kun ovat niin lapasia. Esimerkiksi voisivat puuttua, jos joku ei tee työtään hyvin. Ja voisivat organisoida hommia. Mutta aika marionetteja meidät pomot. Eivät ainakaan mun kunnioitusta nauti. Joutasivat lajittelemaan klemmareita. Hymph!
Joo. Vähän possua tuossa päivällä grillasin. Mulla patterikäyttöinen hiiligrilli...ihan lelu....mutta lihat tummentui hyvin. Nakersin salaatin kanssa. Meinasin muurata pihalle puukäyttöisen isomman vielä...pitää vaan suunnitella, että saa haudutuksenkin siihen..pihvit tykkään "sulkea" kovalla lämmöllä ja sit hauduttaa kypsäks....pallogrilli on hyvä siinä. Saman haluisin puukäyttöseks...
No kesällä meinaa ruoka unohtua kokonaan...niin vauhtia..heh..
Huh..piti ihan kattoo, että kirjoitinko mitään nuohoojasta, kun se kävi tänään....(telepatiaa????) Ja diggas piipusta. Antoi armahduksen...ja nuohos muut uunit.Eli toisinsanoen te joudutte, ette vain saa organisoida hommat. Jos esimiehet on räkää. Ei sekään ihan jemptille kuulosta juu.
Nyt on sitten possunrasvaa paidalla ja salaatinlehtiä hampaitten välissä?😋
Semmonen muurattu pihagrilli olis kyllä omaankin makuun, mutta luultavasti semmosta en tule saamaan kuunaan ellen ite ala muuraushommiin.
Ei ole tuo mun urhoni ulkoilmassa viihtyviä ihmisiä ees kesällä, niin ihan keskenäni saan tehdä pihatalkoita...
Välillä on vähän pakotettava, kun ei ittekseen jaksa ihan kaikkea tehdä..loppuu virta.😁
Nonii, hyvän menit tekemään niin et saa uutta ruveta tekemään. Seuraava projekti oli?!😅Nicitönnä kirjoitti:
Eli toisinsanoen te joudutte, ette vain saa organisoida hommat. Jos esimiehet on räkää. Ei sekään ihan jemptille kuulosta juu.
Nyt on sitten possunrasvaa paidalla ja salaatinlehtiä hampaitten välissä?😋
Semmonen muurattu pihagrilli olis kyllä omaankin makuun, mutta luultavasti semmosta en tule saamaan kuunaan ellen ite ala muuraushommiin.
Ei ole tuo mun urhoni ulkoilmassa viihtyviä ihmisiä ees kesällä, niin ihan keskenäni saan tehdä pihatalkoita...
Välillä on vähän pakotettava, kun ei ittekseen jaksa ihan kaikkea tehdä..loppuu virta.😁
Nonii, hyvän menit tekemään niin et saa uutta ruveta tekemään. Seuraava projekti oli?!😅Juurikin näin...ja pari pönttö-örvelöä vielä saa palkkaa "ei mistään"...
No aika kuivannäpsäkät tuli, että läskit suli grilliin...ja salaatinlehdet ja rucola voi hampaiden välistä kyllä pilkottaa...heh..
Muuraus on helppoa...mihin ei tiili sovi, siihen laastia..heh...käy kirjastosta Seppälän tiilen kirja, niin siinä on jotain ohjeita ulkogrillien muurausohjeita varvi varvilta ja tarvittavat tarvikkeet. Kyllä sä sellaisen pykäät, kun osaat autohommatkin...
Ukkorukkaselle mimmiliiga hoitoon siks aikaa vaan. Tai sit mimmit kantamaan tiiliä ja sotkemaan laastia...
Joo. Hyvää meinasin, mutta priimaa pukkas...ja on tässä projektia...mähän nypin syksyllä pensasaidan...pitäis nakutella lauta-aita tilalle...vaahtera pitäis pilkkoa polttopuiks. Omppupuun oksat hakettaa, haravoida piha... voiiiii kuule...ei lopu hommat...huoh..Dissident kirjoitti:
Juurikin näin...ja pari pönttö-örvelöä vielä saa palkkaa "ei mistään"...
No aika kuivannäpsäkät tuli, että läskit suli grilliin...ja salaatinlehdet ja rucola voi hampaiden välistä kyllä pilkottaa...heh..
Muuraus on helppoa...mihin ei tiili sovi, siihen laastia..heh...käy kirjastosta Seppälän tiilen kirja, niin siinä on jotain ohjeita ulkogrillien muurausohjeita varvi varvilta ja tarvittavat tarvikkeet. Kyllä sä sellaisen pykäät, kun osaat autohommatkin...
Ukkorukkaselle mimmiliiga hoitoon siks aikaa vaan. Tai sit mimmit kantamaan tiiliä ja sotkemaan laastia...
Joo. Hyvää meinasin, mutta priimaa pukkas...ja on tässä projektia...mähän nypin syksyllä pensasaidan...pitäis nakutella lauta-aita tilalle...vaahtera pitäis pilkkoa polttopuiks. Omppupuun oksat hakettaa, haravoida piha... voiiiii kuule...ei lopu hommat...huoh..Hei tää on hassu...soi spotista just...
https://youtu.be/n2D0nHFEJ0g
Nykymusa ihan hyvää...Dissident kirjoitti:
Juurikin näin...ja pari pönttö-örvelöä vielä saa palkkaa "ei mistään"...
Joo. Hyvää meinasin, mutta priimaa pukkas...ja on tässä projektia...mähän nypin syksyllä pensasaidan...pitäis nakutella lauta-aita tilalle...vaahtera pitäis pilkkoa polttopuiks. Omppupuun oksat hakettaa, haravoida piha... voiiiii kuule...ei lopu hommat...huoh..Helppoa juuuu, kun osaa onhan se.😅
Työpaikka on aina semmonen missä tapaa olla joka lähtöön porukkaa, eikä kaikille ole ihan selvää mitä pitäis tehdä tai välttämättä se omakaan ammattiasenne ja vaatimus ihan särmä.
Mimmit tarttee pitää kaukana tiilistä, ne voi löytyä takaraivosta sen verran hoopoja osaavat vielä olla...
Ukkorukkasen työrukkaset tais tulla finaaliin talorempan kanssa, se on kotityöstä kieltäytyjä nykyään...mikään tekeminen ei nappaa. Oleminen vaan...
Olihan se melkonen urakkakin..eipä se kyllä ihmetytä oikeestaan, jos tulee tympääntyminen. Liika on liikaa.
Ehkä se vielä virkistyy tai haluaa kohta myydä talon ja muuttaa helpompiin neliöihin. 🤔
No koitan joustaa mukana minkä kykenen.
Emmä pääse kattoo linkkiä taas, pitäs kirjautua...Nicitönnä kirjoitti:
Helppoa juuuu, kun osaa onhan se.😅
Työpaikka on aina semmonen missä tapaa olla joka lähtöön porukkaa, eikä kaikille ole ihan selvää mitä pitäis tehdä tai välttämättä se omakaan ammattiasenne ja vaatimus ihan särmä.
Mimmit tarttee pitää kaukana tiilistä, ne voi löytyä takaraivosta sen verran hoopoja osaavat vielä olla...
Ukkorukkasen työrukkaset tais tulla finaaliin talorempan kanssa, se on kotityöstä kieltäytyjä nykyään...mikään tekeminen ei nappaa. Oleminen vaan...
Olihan se melkonen urakkakin..eipä se kyllä ihmetytä oikeestaan, jos tulee tympääntyminen. Liika on liikaa.
Ehkä se vielä virkistyy tai haluaa kohta myydä talon ja muuttaa helpompiin neliöihin. 🤔
No koitan joustaa mukana minkä kykenen.
Emmä pääse kattoo linkkiä taas, pitäs kirjautua...Joo. Mä oon nyt muuraillut syksyllä ja tänä keväänä. Ihan kivaa hommaa. En mikään taitava ole, mutta piippuja on syntynyt. Porukoitten kesäpaikan piippua purin katon yläpuolisen osan verran ja muurasin uusiks..alkoi putoilla tiiliä alas, niin pikkupakkotilanne...
https://aijaa.com/KKq1PM
Tuollanen tuli. Pintaan tulee vielä laasti...mutta ei syssyllä kerennyt...
No mullakin on motivaatio sika nollassa tätä kämppää laittaa, mutta omakotitalo ei kysele aina motivaatiota...se on pakko korjata jos sitä vaatii...
Tietty pihagrilli ei oo pakko. Mutta ketuttaa lähtee ettii keskellä yötä hiiliäkään...näistä grillailuistakaan kun ei aina tiedä...heh...
Vitsi mä jotenkin niin sielujen silmin näen sun tytöt...pipo vinossa ja pilke silmissä...hetki ja kohta taas mennään...äitinsä tyttöjä.
- bulevard
Äänestän super-atmia.
(kyykkynaurua) Kyllä se Harmaaritari on💕
- Karvamies
Nyt sitten on pussauskoppi varattuna. Sinne ei sitten kiilapojat saa tulla väliin.
Karvamies kirjoitti:
Nyt sitten on pussauskoppi varattuna. Sinne ei sitten kiilapojat saa tulla väliin.
Pussauskopin💕naisille väkerrit.
Uskon vakaasti karvamiehen
liekkien valaistuksessa, antaamuksen lailla
luoda iholle pisaroiden kiilteen, sytyttäen lihallisen himon ja avaavan liekkehtivän kihlahduksien nautinnon taivaanportin.
- juicy
Mielestäni Tähti92.
Rauli "badding" Somerjoki-klooni. - hampuusi
Kyllä se on tua Tiina. Se on niin söpö, tekisi miäli nuolaista.
- EdesUnissa
Kuinka valita söpöliini tuntemattomien ihmisten joukosta ? Intuitiolla ?
Panisinpa arvaten että nimimerkissä Wwuww (Batman-nikki) esiintyy eniten sellaisia luonteenpiirteitä jotka tekevät naisesta söpön.Kyllä palstalla wuppis on ennemminkin jakanut itsestään kuvaa aika hankalana naisena, voihan se olla hämäystäkin kyllä.
- Tiina.K2
Wuuwuu on ainakin nainen, se on melkein satavarma.
- EdesUnissa
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä palstalla wuppis on ennemminkin jakanut itsestään kuvaa aika hankalana naisena, voihan se olla hämäystäkin kyllä.
Jep. epäilemättä hän voisi olla raskas ja hankala ihminen. Kolikolla on kuitenkin toinenkin puoli.
Hänestä saa kuvan ihmisestä joka haluaisi parantaa maailman ja hän ei välitä onko se mahdollista tai todennäköistä. Hänellä on kuva ideaalimaailmasta ja hän puolustaa sitä nopeammin kuin pohtii mitä negatiivisia puolia siitä voisi seurata. Pidän tuollaisia voimakkaasti tunne ja ideologia pohjaan perustavia ihmisiä jotenkin meitä järkeilijöitä inhimillisempinä. Inhimillinen nainen on minulle söpöin, koska on itseni vastakohta monella tapaa.
Tämä ei ollut niin vakava äänestys että olisin pohtinut kuinka moni palstanainen täyttäisi samat kriteerit. Wuppiksesta tuo aitous, inhimillisyys ja naisnäkökulma jotenkin pursuaa, eikä hän pyri sitä peittelemään, EdesUnissa kirjoitti:
Jep. epäilemättä hän voisi olla raskas ja hankala ihminen. Kolikolla on kuitenkin toinenkin puoli.
Hänestä saa kuvan ihmisestä joka haluaisi parantaa maailman ja hän ei välitä onko se mahdollista tai todennäköistä. Hänellä on kuva ideaalimaailmasta ja hän puolustaa sitä nopeammin kuin pohtii mitä negatiivisia puolia siitä voisi seurata. Pidän tuollaisia voimakkaasti tunne ja ideologia pohjaan perustavia ihmisiä jotenkin meitä järkeilijöitä inhimillisempinä. Inhimillinen nainen on minulle söpöin, koska on itseni vastakohta monella tapaa.
Tämä ei ollut niin vakava äänestys että olisin pohtinut kuinka moni palstanainen täyttäisi samat kriteerit. Wuppiksesta tuo aitous, inhimillisyys ja naisnäkökulma jotenkin pursuaa, eikä hän pyri sitä peittelemään,Aha.
No mitähän tähän pitäisi sanoa, kun kehutaan, mutta samalla dissataan.. tai johan mä sanoin sen eli ...Aha.Wwuwuw kirjoitti:
Aha.
No mitähän tähän pitäisi sanoa, kun kehutaan, mutta samalla dissataan.. tai johan mä sanoin sen eli ...Aha.Wuppiskin on savolaisittain suoraan sanottuna haaska.
Dissident kirjoitti:
Wuppiskin on savolaisittain suoraan sanottuna haaska.
Säkin muutes oot aikas söpö haaska..
Tsih...
Ollaankohan mekin yks ja sama kirjottaja..
Täytyy alkaa ihan itte epäilemään kuka muu mä voisin olla, kun kukaan muu ei sitä tee..
Ammuuu..Wwuwuw kirjoitti:
Säkin muutes oot aikas söpö haaska..
Tsih...
Ollaankohan mekin yks ja sama kirjottaja..
Täytyy alkaa ihan itte epäilemään kuka muu mä voisin olla, kun kukaan muu ei sitä tee..
Ammuuu..Joo. Se kamelimies epäilikin, että täällä on yllättävän vähän porukkaa...sen verran sain luettua Samsunkilla sitä pönttisketjua...
Joo, söpöjä, höpöjä ja haaskanlutvakkia ollaan....
Vähän niinkuin Ice Agessa ne esiaikaiset kärpät....vai mitä ne oli?
https://youtu.be/tQhQy4xQbpU
Nämä....
Ihan kuin myö...heh...Dissident kirjoitti:
Joo. Se kamelimies epäilikin, että täällä on yllättävän vähän porukkaa...sen verran sain luettua Samsunkilla sitä pönttisketjua...
Joo, söpöjä, höpöjä ja haaskanlutvakkia ollaan....
Vähän niinkuin Ice Agessa ne esiaikaiset kärpät....vai mitä ne oli?
https://youtu.be/tQhQy4xQbpU
Nämä....
Ihan kuin myö...heh...Jups.. On tuokin tullut nähtyä, tai ainakin joku niistä..
Täällä on sää kuin tuulista lonkeroa..
Mutmut, silti aion grillata.. Kun jäi eiliseltä pari piffiä ja sitten aattelin bataatteja laittaa.. en ole ennen kokeillutkaan.. Tää on siis tämmönen pikku kaasugrilli, jota voipi pitää pöydällä ja saa helposti mukaan. Aika kätsä, sano.
Mites sun röökilakko? Siitä mun piti eilen kysyä enemmänkin, mut olin vähän whuppelissa.. että mitä sä tarkotit sillä lääkekuurilla?- EdesUnissa
Wwuwuw kirjoitti:
Aha.
No mitähän tähän pitäisi sanoa, kun kehutaan, mutta samalla dissataan.. tai johan mä sanoin sen eli ...Aha.Ei sen ollut tarkoitus olla dissausta. Se oli ihan aito kehu, vaikka tuo selitys Harmikselle vesittääkin sitä.
EdesUnissa kirjoitti:
Ei sen ollut tarkoitus olla dissausta. Se oli ihan aito kehu, vaikka tuo selitys Harmikselle vesittääkin sitä.
Kiitos sulle sitten. Mä huomasin aikasemminkin, että sä oot muuttunut jotenkin ystävällisemmäksi, vaikka alkuun olit yks pahimmista kritisoijista. Tosin sitähän sä teet muillekin..
Wwuwuw kirjoitti:
Jups.. On tuokin tullut nähtyä, tai ainakin joku niistä..
Täällä on sää kuin tuulista lonkeroa..
Mutmut, silti aion grillata.. Kun jäi eiliseltä pari piffiä ja sitten aattelin bataatteja laittaa.. en ole ennen kokeillutkaan.. Tää on siis tämmönen pikku kaasugrilli, jota voipi pitää pöydällä ja saa helposti mukaan. Aika kätsä, sano.
Mites sun röökilakko? Siitä mun piti eilen kysyä enemmänkin, mut olin vähän whuppelissa.. että mitä sä tarkotit sillä lääkekuurilla?Täälläkin on lonkerokeli....harmaata, mutta arska paistoi myös...
Mäkin grillaan, mutta vasta huomenna. Laitan saunan piippuun oikein villat...hitto sekin nykyään vaikeaa...eivät meinanneet myydä mulle villaa rautakaupasta, kun niillä on ohjeet sertifikaattipiippuja vaan myydä....piti jostain rakennusmikälie viraston sivuilta näyttää "paikallaan rakennetun piipun määräys". Sisäputki vähintään 4 mm seinämäpaksuista terästä, 100 mm 1000 asteen sulamispisteen villaa 100kg/m3 ja vähintään 0.5 m pelti päälle....no se pelti tulee myöhemmin....
Se lääke on sellainen 3 kk kuuri, missä se lääke on periaatteessa mielialalääke, joka vie tupakoinnilta sen tunteen pois....ei tee mieli röökiä, kun ei saa siitä mitään enää.... Jotenkin näin....Dissident kirjoitti:
Täälläkin on lonkerokeli....harmaata, mutta arska paistoi myös...
Mäkin grillaan, mutta vasta huomenna. Laitan saunan piippuun oikein villat...hitto sekin nykyään vaikeaa...eivät meinanneet myydä mulle villaa rautakaupasta, kun niillä on ohjeet sertifikaattipiippuja vaan myydä....piti jostain rakennusmikälie viraston sivuilta näyttää "paikallaan rakennetun piipun määräys". Sisäputki vähintään 4 mm seinämäpaksuista terästä, 100 mm 1000 asteen sulamispisteen villaa 100kg/m3 ja vähintään 0.5 m pelti päälle....no se pelti tulee myöhemmin....
Se lääke on sellainen 3 kk kuuri, missä se lääke on periaatteessa mielialalääke, joka vie tupakoinnilta sen tunteen pois....ei tee mieli röökiä, kun ei saa siitä mitään enää.... Jotenkin näin....Jaaaaa.. no tosta piipusta sano mitään, mutta että tomonenkin lääke.. Oon tainnut lukea siitä jotain, pitäisi auttaa myös esim pelihimoon?
Mä silloin aikoinaan lopetin ihan vaan nicoreten avulla ja jos menin baariin, niin piti aina ottaa paketti niitä mukaan, muuten se lakko olis kusenu..
Ukollakin on lakko pysyny, sekin lopetti noilla nicoreteilla..Mun lopetuksesta taitaa olla jo jotain 15 vuotta. Enkä sillonkaan mitenkään paljon polttanu. Pitäis kieltää lailla koko syöpäkääryleet.Wwuwuw kirjoitti:
Jaaaaa.. no tosta piipusta sano mitään, mutta että tomonenkin lääke.. Oon tainnut lukea siitä jotain, pitäisi auttaa myös esim pelihimoon?
Mä silloin aikoinaan lopetin ihan vaan nicoreten avulla ja jos menin baariin, niin piti aina ottaa paketti niitä mukaan, muuten se lakko olis kusenu..
Ukollakin on lakko pysyny, sekin lopetti noilla nicoreteilla..Mun lopetuksesta taitaa olla jo jotain 15 vuotta. Enkä sillonkaan mitenkään paljon polttanu. Pitäis kieltää lailla koko syöpäkääryleet.No mä oon kokeillut niitäkin... jäin joskus sit niihin jumiin...ja exää vitutti silloin, kun olin tapletti huulessa...no äkäpäissäni jatkoin tupakointia...sitten vedin sähkötupakkaa 3 kk. Siinä sain nikotiinin määrän jo miltei olemattomaksi, niin exä vesitti senkin...se oli sen verran v.ttumainen ihminen varsinkin silloin...
No kokeilen nyt tätä...tupruttelen vaan ja napsin nappia naamaan ja se pitäisi jäädä siitä sitten itsestään vaan...pum...
En ole vielä siis kerennyt aloitella, kun on tässä ollut niin hässäkkää kaikenlaista...Mutta aikanaan kaikki...
Ja pitäis sun nyt piipuista tietää jotain....elä ala kuules siellä tietämätöntä esittää...sinäkin olet minä, tai olenkos minä sinä, vai pönttis, vai oonko mää sitten Ellu Kettunen ja siis....eissssaatana nyt meni sekaisin...siis kuka täällä on kuka? Hä?
- yöks
Ei tule kenestäkään söpöä vaikutelmaa.
Eikähän ne ole kaikki palstanaiset söpöliinejä sille päälle sattuessaan,
- lipilip
Kohta sun pitää muuttaa nimeksi Valkoritari.
No kun tein paluun, niin ei tästäkään tarvitse vääntää enää. Tämäkin selvisi näinä hetkinä.
Kuulkaas hanipuppelit... On ollut niiiin kiireistä tässä, että.
Ensinnäkin kun sitä palstan ongelmanurkkaa suunnittelin ja koitin saada siihen valtion, veikkauksen ja jonkun kulttuurijärjestön rahoitusta, niin nehän tuli kuin Manuvainaalle iltapala...Jotenkin meni pasmat niin sekaisin siitä, että me Jutan kanssa mentiin tuonne Afrikan rannikolle ja siellä oli niin kivoja poikia, että vasta nytten tultiin takaisin.... Onneksi exä lähetti rahaa, niin päästiin takaisin....oli jo lapsia melkein ikävä...Wwuwuw kirjoitti:
Jee..
Mun ääni menee Mieliviinille. Siinä on Tosinainen isolla ämmällä.. 😅Mun mieliviini on muuten punaviini El Tiempo, kunnon kyykkyviiniä.. Huvitti kerran kun sä..eiku Disse sano tarjoavansa sitä jonkun mielikuvituksellisen aterian kera, jota tarjottaisiin jollekin mielikuvitukselliselle puolisoehdokkaalle..
Wwuwuw kirjoitti:
Mun mieliviini on muuten punaviini El Tiempo, kunnon kyykkyviiniä.. Huvitti kerran kun sä..eiku Disse sano tarjoavansa sitä jonkun mielikuvituksellisen aterian kera, jota tarjottaisiin jollekin mielikuvitukselliselle puolisoehdokkaalle..
No mä tarkoitin valkkarina sitä....punkku alkkomahooliliikkeessä on litkua. Enon tekemää punkkua voin lasillisen ottaa.
Dissident kirjoitti:
No mä tarkoitin valkkarina sitä....punkku alkkomahooliliikkeessä on litkua. Enon tekemää punkkua voin lasillisen ottaa.
Litkua tietennii..
Ei nyt mitään hyytelöäkään pidä olla..Wwuwuw kirjoitti:
Litkua tietennii..
Ei nyt mitään hyytelöäkään pidä olla..No pitää sen olla psksua ja maistuvaa...
Valkkari voi olla lirua...ja neppari ja ja...äijäkö se oli?Dissident kirjoitti:
No pitää sen olla psksua ja maistuvaa...
Valkkari voi olla lirua...ja neppari ja ja...äijäkö se oli?Punkku.. nappi...mummo ja ilmapallo ..🤣
Wwuwuw kirjoitti:
Punkku.. nappi...mummo ja ilmapallo ..🤣
Valkkari, neppari, äijä ja foliokaasupallo....
Dissident kirjoitti:
Valkkari, neppari, äijä ja foliokaasupallo....
Hei, se oli tulimuna.. eks höperö muista.. mummeli..
Wwuwuw kirjoitti:
Hei, se oli tulimuna.. eks höperö muista.. mummeli..
Niin...ööö...siis se uranuskö? Ei helkatti....katos se seniiliys alkaa jo iskeä...prkle! 40 tulee kesällä täyteen....nytkö se alamäki sitten alkoi?
Dissident kirjoitti:
Niin...ööö...siis se uranuskö? Ei helkatti....katos se seniiliys alkaa jo iskeä...prkle! 40 tulee kesällä täyteen....nytkö se alamäki sitten alkoi?
Ei kun maapallo, joka ei varsinaisesti ole pallo.. vaan vähän soikea kuin muna ja sisältä tulta. Mutta kun siinä on myös erikoista tämä ilmakehä.. ilmapallo. Maata on vähemmän kuin ilmaa, vettä tai tulta..
Hönö.
Mä käyn nyt nukkuu ...Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun maapallo, joka ei varsinaisesti ole pallo.. vaan vähän soikea kuin muna ja sisältä tulta. Mutta kun siinä on myös erikoista tämä ilmakehä.. ilmapallo. Maata on vähemmän kuin ilmaa, vettä tai tulta..
Hönö.
Mä käyn nyt nukkuu ...Ainiin... mutta rautaahan siellä on ihan sisällä ja sitten ydinerektio....
Öitä vaan kakkoshönöaisaparikamupalstapöhelöinen.... elä sotkeudu lakanoihis...Dissident kirjoitti:
Ainiin... mutta rautaahan siellä on ihan sisällä ja sitten ydinerektio....
Öitä vaan kakkoshönöaisaparikamupalstapöhelöinen.... elä sotkeudu lakanoihis...Ydinerektio 🤣
Oliko toi freudilainen?
No tottakai tulimunalla on ydinerektio..Wwuwuw kirjoitti:
Ydinerektio 🤣
Oliko toi freudilainen?
No tottakai tulimunalla on ydinerektio..Ajattele jos oisit lukenut tuon illalla.... oisit sotkenut lskanat oikeesti....
- unkown.chocha
kummallista arvostella tuiki tuntemattomien palstahahmoa
Pudotuspeliäkö......?- V.Putin
Palstahahmot on julkisia, kyllä niitä voi arvioida.
Pönttöuuni on ainoa naisnikki joka söpöilee, kaikki muut naiset muistuttavat telaketjufeministejä. Rose on oma lukunsa, rajaan hänet arvioinnin ulkopuolelle. - flirtti
V.Putin kirjoitti:
Palstahahmot on julkisia, kyllä niitä voi arvioida.
Pönttöuuni on ainoa naisnikki joka söpöilee, kaikki muut naiset muistuttavat telaketjufeministejä. Rose on oma lukunsa, rajaan hänet arvioinnin ulkopuolelle.Jepa, eli pitää flirttailla kaikille ja hihitellä niin pidetään söpön naisellisena. Muuten on telaketjufeministi, jopa nicitönnä?
flirtti kirjoitti:
Jepa, eli pitää flirttailla kaikille ja hihitellä niin pidetään söpön naisellisena. Muuten on telaketjufeministi, jopa nicitönnä?
Naisellinen nainen on aina samaa mieltä kuin palstan miehet ja vähän tyhmä, että jaksaa hihitellä poikien jutuille. Se on niin ihq ja söpistä.
- Disserentti
Kyllähän se söpöin söpistelijä on pervo Mieliviini.
- Karvamies
Jaa. Pervo Mieliviini vaiko Pervitiini. Mullakun on mukautuvainen lukutaito.
- Putin-Pullout
Kyllä se on super-atm! :)
- oikiassaolet.not
Jees, ja naisasialooseri !!!
MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU! :0
Ensin ei pääse koko palstalle, ja sitten kun sen saa auki..
Antakaa nyt tekohengitystä jo...
en saa lähtemään edes kehräystä..
Kevät, se on outoa aikaa.
(pudistaa päätään)- Hilima
Voi ku ei näitä miehiä näe 🤤 yx söpö kävi näyttäytymässä, ihan jees oli. Itseasiassa komea.
- huomasinsilloin
Pujottelijalla oli söpö profiilikuva.
Sais vaan hymyä siihen kuvaan...
Pujis on kyllä söpö, jaksaa laitella meille äkäpusseille lällyjä..mikäs sen söpömpää..Wwuwuw kirjoitti:
Sais vaan hymyä siihen kuvaan...
Pujis on kyllä söpö, jaksaa laitella meille äkäpusseille lällyjä..mikäs sen söpömpää..Jaahans jaahans, laitetaanpa sitten Wuwille lällyä
https://www.youtube.com/watch?v=T9ETxBHYBAUpujotteIija kirjoitti:
Jaahans jaahans, laitetaanpa sitten Wuwille lällyä
https://www.youtube.com/watch?v=T9ETxBHYBAUJöö jöö.. ja tässä sitten sulle..
https://youtu.be/Bag1gUxuU0g
Saanhan olla minä saanhan pliis
:-IJuu saat, mutta se maksaa 100 euroa per naisnuppia kohden, ei täällä ilmaisia titteleitä ole jaossa kuules nyt. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Juu saat, mutta se maksaa 100 euroa per naisnuppia kohden, ei täällä ilmaisia titteleitä ole jaossa kuules nyt. :)
HETKINEN!! 100 €uroa/narttu?!!!?
!KISKURI! :-Dsuper-ytm kirjoitti:
HETKINEN!! 100 €uroa/narttu?!!!?
!KISKURI! :-DHeh, no jos on pikkurahasta puutetta...ja nainen ei narttu.. :')
- kakluuni-
Nicitönnä kirjoitti:
Juu saat, mutta se maksaa 100 euroa per naisnuppia kohden, ei täällä ilmaisia titteleitä ole jaossa kuules nyt. :)
Eix tääl ole edes ilmaista kassialmajakoa?
kakluuni- kirjoitti:
Eix tääl ole edes ilmaista kassialmajakoa?
Nöyp, almat ne vasta maksaakin. :D
Nicitönnä kirjoitti:
Heh, no jos on pikkurahasta puutetta...ja nainen ei narttu.. :')
Nici = ketku ♥
:-)super-ytm kirjoitti:
Biisi ketkulle
https://www.youtube.com/watch?v=XGkNbcS5PTA
:-)Ei oo täälläpäin paljon tota valoilmiötä näkynny. Eikä voi sanoa että munkaan mieli kovin aurinkoinen tänään olis..on vähän huolta perheen pienimmästä. Vaan nyt tartten liueta, kiitti biisistä. Kivasti silti ajateltu, niinkun sä aina teet.☺️
- salanenikki
Nicitönnä kirjoitti:
Nöyp, almat ne vasta maksaakin. :D
Mut määhän olen itte Alma=sielu--muhal mulimas se on MIEHEN nimi
ett kyl mä satasel voin panna paxsuxikin jonkun chochan
josson oikke nätti - Jaana.chocha
Nicitönnä kirjoitti:
Ei oo täälläpäin paljon tota valoilmiötä näkynny. Eikä voi sanoa että munkaan mieli kovin aurinkoinen tänään olis..on vähän huolta perheen pienimmästä. Vaan nyt tartten liueta, kiitti biisistä. Kivasti silti ajateltu, niinkun sä aina teet.☺️
Jaana on palstan "Haukkaava Hippo"peli
semmosen näköne kuvakin--ei uskaltais suikkeliin antaa...
montako heppiä lie jo haukannutkaan
ku on huuletkin veres......? salanenikki kirjoitti:
Mut määhän olen itte Alma=sielu--muhal mulimas se on MIEHEN nimi
ett kyl mä satasel voin panna paxsuxikin jonkun chochan
josson oikke nättiMi alma...niinpä. Sielut on kalliita ostella. :)
Jaana.chocha kirjoitti:
Jaana on palstan "Haukkaava Hippo"peli
semmosen näköne kuvakin--ei uskaltais suikkeliin antaa...
montako heppiä lie jo haukannutkaan
ku on huuletkin veres......?Hyi yök, suulla puhutaan ja pussataan. Haukataan hyvää ruokaa nam. Ja hymyillään tietty..:)
- che.chocha
Nicitönnä kirjoitti:
Hyi yök, suulla puhutaan ja pussataan. Haukataan hyvää ruokaa nam. Ja hymyillään tietty..:)
Puhut höpöjö alma mia
Suulla juodaan tequilaa-a tomar tequila ja syädään purkkaa= chiclet en Mexico-mehiko
pero chocha ei voi syärä purkkaa , ke tu no puedes focusar kahteen asiaan samaan aikaan
ke syödä purkkaa ja pidättää pieruja los pedos
sun huulipuna on nii pahanmakuista, che pistää irvistelemään
säähän ole seireeni ! huiiiiiiiiiiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436