Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Muutama+valittu+siteeraus+tuosta+varsinaisesta+uutisesta+tämän+ketjun+alusta:"Transsukupuolisuuden+diagnoosi+on+kuitenkin+niin+sanottu+poissulkudiagnoosi,+eikä+sukupuoli-identiteetin+tutkimiseen+ole+olemassa+varsinaisia+psykiatrisia+mittareita.""Mäkelä+muistuttaa,+että+psykiatriassa,+kuten+muillakin+lääketieteen+aloilla,+diagnostiikassa+käsitellään+todennäköisyyksiä+sataprosenttisen+varmuuden+sijaan.–+Kaikki+mihin+liittyy+inhimillistä+toimintaa,+liittyy+myös+epävarmuutta+ja+virheitä,+Mäkelä+sanoo."Ilmeisesti+siis+yksittäiset+ihmiset+voivat+Sametin+tavoin+päätyä+kaiken+maailman+leikkauksiin+ja+myöhemmin+huomata,+että+hupsista,+ei+ollutkaan+oikea+päätös.+Semmoinen+pikkujuttu+siinä+vain+on,+että+kerran+leikattuja+sukupuoli-+ja+lisääntymiselimiä+ei+voi+enää+toisella+leikkauksella+saada+takaisin.+Operaatiot+ovat+peruuttamattomia.+Ironistahan+tässä+on+se,+että+mikään+leikkaus+ei+voi+todellaedes++muuttaa+ihmisen+sukupuolta.+Ja+suurin+osa+leikkauksen+läpikäyneistä+katuu+valintaansa+myöhemmin+eikä+esim.+itsemurhariski+laske+heidän+keskuudessaan+ollenkaan+verrattuna+ennen+leikkausta+olevaan+tilanteeseen.Mutta+kivat+päivänjatkot+sullekin.+Älä+anna+näiden+faktojen+häiritä+mielenrauhaasi,+vaan+jatka+vain+trans-propagandan+levittämistä.+:)
  2. Tuo+onkin+mielenkiintoinen+ajatus,+että+Seta+voisi+joskus+olla+myös+vastuussa+tekemisistään.+Kuinka+paljon+haittaa+ja+pahaa+heidän+vaatima+translain+uudistus+aiheuttaisikaan,+varsinkin+jos+jo+koulussa+alettaisiin+tukemaan+jokaisen+vähänkin+seksuaalisuudestaan+epävarman+lapsen+transsukupuolisuutta+puberteettia+lykkäävine+hoitoineen+ja+muutenkin+hämmentävän+seksuaalisen+suuntauksen+teorian+kera.+Maailmalta+kuuluu+jo+monia+traagisia+kertomuksia+kuinka+viattomien+kirkassilmäisten+lapsien+psyyke+on+mennyt+sekaisin+ja+elämä+tuhottu+näillä+järjettömillä+tavoilla,+jotka+on+naamioitu+tasa-arvon+ja+seksuaalisen+itsemääräämisoikeuden+valekaapuihin.+Käytännössähän+Setalla+ei+ole+mitään+vastuuta.+Sillä+kuitenkin+on+paljon+valtaa.+Loppujen+lopuksi+syyttävä+sormi+kohdistuu+kaikkiin+niihin+hyvää+tarkoittaviin+liberaali-idealisteihin,+jotka+tietämättömyyttään+ja+välinpitämättömyyttään+kannattavat+näitä+asioita.+Osa+heistä+ei+ole+niin+hyvää+tarkoittavia,+vaan+pyrkivät+tietoisesti+tuhkahduttamaan+oikean+tiedon+saamista+tälläkin+palstalla.+Viittaan+tällä+vain+esim.+siihen+kuinka+monta+kertaa+tältäkin+palstalta+on+poistettu+linkit+detransitioutuneen+bloggaajan+Sametti/Musta+Orkidea:n+trans-agendan+vastaisiin+videoihin.+Siinä+nainen+puhuu+omalla+kokemuksen+äänellä,+mutta+hänet+viestiään+ei+haluta+kuulla.+Lasten+päät+sekaisin+vaan++ja+elinikäiseen+hormonihoitoon,+mars,+mars!+Eläköön+uusi+vapaa+Raamatun+kahleista+vapaa+maailma!+On+se+hienoa.+Kertakaikkiaan.+:)
  3. "+Tottapuhuen+vaikutat+aika+innokkaalta+poikarakkauden+asiantuntijalta."Kiitos+kaunis+kommentistasi.+Näyttää+siltä,+että+sinulla+myös+on+jokin+syy,+miksi+juuri+tämä+tietty+asia+on+sydämelläsi.+:)+Itse+vastustan+homojen+kirkkovihkimisiä+ja+yritän+vain+kertoa+ihmisille,+että+Raamatun+mukaan+homous+on+synti+ja+että+homoavioliitto+ovat+automaattisesti+Jumalan+tahdon+vastaisia.+Asia+on+siis+ajankohtainen+juuri+nyt,+koska+liberaalien+vaatimukset+homojen+kirkkovihkimisistä+eivät+ole+loppuneet.+Kun+liberaalien+vaatimukset+loppuvat,+minä+lopetan+tänne+kirjoittelun,+ainakin+tästä+aiheesta.+"+Voisitko+nyt+ystävällisesti+ja+kiukuttelematta+kertoa+miten+te+makaatte+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan?+Ja+missä+kulkee+esittämiesi+kiellettyjen+homoseksuaalisten+tekojen+raja?"Hyvä+kysymys.+Kaikki+homoseksuaaliset+teot+ovat+syntiä.+Siinä+on+se+raja.+Pelkkä+ulkoisesti+viattomalta+näyttävä+kosketus,+esim.+käden+laittaminen+hartioille+on+syntiä,+jos+sen+motiivina+on+seksuaalinen+halu.+Mutta+yleensä+ottaen+ihmiset+kyllä+tietävät+milloin+kaksi+miestä+tai+kaksi+naista+harrastaa+seksiä+ihan+kunnolla.+Vai+pitääkö+minun+selittää+sinulle+sekin+ihan+yksityiskohtaisesti?+:)"+Miestä+on+kielletty+makaamasta+miehen+kanssa+niinkuin+naisen+kanssa+maataan,+kuitenkaan+ei+ole+kielletty+miestä+makaamasta+poikien+tai+tyttöjen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan."Raamatussa+ei+myöskään+ole+kiellettyä+räjäyttää+kissaa+mikroaaltouunissa.+Kehoittaisin+sinua+perustelemaan+asioita+Raamatun+siteerauksilla,+ei+sillä+mitä+Raamatussa+ei+sanota.+"+Lisäksi+miestä+ei+ole+kielletty+yhtymästä+mieheen+kuten+esimerkiksi+kuukautistilassa+olevaan+naiseen+ja+eläimeen."Niin,+mutta+homous+on+silti+syntiä,+eikö+totta?+Homous+ei+muutu+sallituksi+pelkästään+sillä+perusteella,+että+jotain+muuta+asiaa+ei+ole+kielletty.+Muutenhan+minäkin+voisin+väittää,+että+Raamatun+sanaa+saa+muutella+kuinka+paljon+tahansa,+koska+miestä+ei+ole+kielletty+yhtymästä+mieheen+jolla+on+kuukautiset.++Sellainen+yhtyminen+on+muuten+nykyaikana+mahdollista.+:)"+Olet+useita+kertoja+todennut+palstalla+Raamatun+sanoin+miesten+kanssa+makaavien+miesten+toimivan+synnillisesti,+kuitenkaan+et+ole+Raamatun+sanoin+kyennyt+kertomaan+miten+teko+toteutetaan."No,+turha+sinun+on+minua+tästä+asiasta+kritisoida.+Kerro+vaan+ihan+reilusti+miten+asiat+pitää+sinulle+"Raamatun+sanoin"+kertoa,+niin+katsotaan+onko+se+ylipäätään+mahdollista.+"Tiedätkö+vai+etkö+tiedä+varmuudella+onko+homoseksi+syntiä?+Jos+tiedät,+osannet+kertoa+Raamatun+sanoin+miten+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan."Tottakai+olen+varma+asiasta.+Homous+on+syntiä.+Kaikki+kahden+miehen+välinen+seksi+on+syntiä+ja+Jumalan+tahdon+vastaista.+Siitä+joutuu+homot+iankaikkiseen+kadotukseen,+jossa+on+Jeesuksen+mukaan+itku+ja+hammasten+kiristys.+Minkä+takia+sinä+kysyt+tuota+samaa+asiaa+yhä+uudestaan+ja+uudestaan?+Etkö+usko,+että+olen+vilpitön,+kun+sanon,+että+olen+täysin+varma+siitä+mitä+sanon?+Homous+on+todellakin+synti+Raamatun+mukaan!+Olisi+järkevämpää+että+sanoisit+nyt+heti,+kuinka+monta+kertaa+haluat+kuulla+minun+sanovan,+että+homous+on+synti,+niin+voisin+seuraavassa+viestissä+toistaa+sen+niin+monta+kertaa+kuin+haluat.+:)Uutena+tietona+voin+viitata+YouTube-videoon+"What+Does+the+Bible+Say+About+Homosexuality?"+jossa+David+Whiting+kertoo,+että+3.Mooses+18:22+on+kielto+harrastaa+seksiä+samaa+sukupuolta+olevan+ihmisen+kanssa.+"Niin+kuin+naisen+kanssa+maataan"+ei+hänen+mukaansa+viittaa+siis+johonkin+tiettyyn+tapaan,+kuten+sinä+olet+hieman+virheellisesti+tulkinnut,+vaan+selitys+on+paljon+yksinkertaisempi:+kaikki+seksi+samaa+sukupuolta+olevien+kesken+on+kielletty.+Tämä+löytyy+videolta+alkaen+noin+26+minuutin+kohdalta.Miehet+eivät+siis+saa+harrastaa+seksiä+miesten+kanssa,+mutta+myöskään+naiset+eivät+saa+harrastaa+seksiä+naisten+kanssa.+Jakeen+22+toinen+itsestäänselvä+merkitys+kuuluisi+Raamatun+sanoin:+"+Nainen+ei+saa+maata+naisen+kanssa,+niin+kuin+miehen+kanssa+maataan."+David+Whitingin+tulkinta+ei+kuitenkaan+ole+ristiriidassa+minun+tarjoaman+tulkinnan+kanssa.+Olenhan+johdonmukaisesti+ja+järkevästi+koko+ajan+sanonut,+että+kyseessä+ei+ole+mikään+tietty+seksuaalinen+teko,+vaan+seksi+yleensä.No+niin.+Nyt+olen+taas+vastannut+kaikkiin+sinun+kysymyksiin.+Sinä+et+edelleenkään+ole+vastannut+yhteenkään+minun+kysymykseen.+Jos+sinun+mielestä+tämä+on+reilua+ja+tasapuolista+keskustelua,+olet+siinäkin+asiassa+väärässä.+Mutta+ei+mitään+hätää.+En+minä+oleta+että+liberaali+ihminen+toimisi+oikeudenmukaisesti+ja+tasapuolisesti.+Liberaalit+sanovat+yhtä,+mutta+tekevät+toisin.+Siihen+on+jo+totuttu.+:)
  4. Kiitos+kommentistasi.+Valitettavasti+en+todellakaan+tarkoittanut,+että+kristinuskon+arvoperusta+on+vain+ja+ainoastaan+hyöty.+Pikemminkin+se+on+vain+usko+Jeesukseen,+Jumalan+armo+ja+rakkaus.+Niiden+avulla+ihmisestä+voi+tulla+se+mikä+hän+todella+on:+Jumalan+lapsi.+Tämä+siis+pienenä+tarkennuksena,+koska+ilmeisesti+olin+kirjoittanut+tärkeimmät+asiat+liiaksi+rivien+väliin.Filonin+opetukset+eivät+valitettavasti+ole+miltään+oleellisilta+osiltaan+samaa+kuin+Jeesuksen+opetukset.