Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tossa+ylempänä+joku+laittoi+jonkun+linkin+jossa+on+muka+"oikea"+osallistujalista,+mutta+ei+tollasten+ulkolaisten+nettisivustojen+linkkejä+kannata+avata,+niistä+voi+saada+vaikka+viruksia+koneelle.
Tässä+OIKEA+osallistujaluettelo,+jossa+myös+meikäläinen+on+asianmukaisesti+mainittu.
https://aijaa.com/FqFK15
https://aijaa.com/9TgY5G
15.05.2019 10:34
Katos+vaan,+tollanen+päivitys+näköjään+tuloillaan.+On+tuota+peliä+tullut+toisinaan+pelattua+Penetratorsin+kerhotalolla.
Jännä+sattuma+sikäli,+nimittäin+meidän+tiimillä+on+ollut+ylivuotinen+auto+budjettisyistä,+mutta+tässä+ihan+lähipäivinä+meillä+on+hyvä+sponsoriyhteistyö+allekirjoitusta+vailla+valmiina.+Näin+ollen+budjetti+riittänee+uuden+aeropaketin+hankkimiseen,+jolloin+ollaan+taas+askeleen+lähempänä+kärkeä+:))))
06.05.2019 22:13
Kiitos+😊+Viime+vuonna+ajoin+neljänneksi,+mutta+jos+tällä+kertaa+kaikki+menee+yhtä+hyvin+niin+voittokin+on+aivan+realistinen+tavoite.+Viime+vuonna+se+jäi+kiinni+varmaankin+muutamasta+liikakilosta,+mutta+nyt+kun++olen+ollut+dieetillä+niin+katsotaan+onko+siitä+apua+😊
#bodypositive
#curvyboy
#kehopositiivisuus
#chubby
#älämahdumuottiin
22.04.2019 23:21
Niinpä!+Jos+tällainen+ohjelmasarja+oikeasti+tehtäisiin+niin+voisin+kuvitella+että+meidän+kuntosalitreenit,+autourheiluharrastukset,+jopa+työpäivät+taksikuskeina+saisivat+hiukkasen+enemmän+katsojalukuja+kuin+Timpan+keskiverto+työpäivä+:))))))))))))))))))))))))))))))
18.02.2019 17:30
Joo+sponsorit+olivat+aika+nihkeitä+meidän+kerhon+nimen+suhteen,+kuulemma+tulee+negatiivisia+mielleyhtymiä+moottoripyöräkerhoista.+Mutta+tämän+lyhyemmän+nimen+suhteen+kaikki+olivat+oikein+myötämielisiä+:)))))))))))))+Helppo+lausua+ja+kirjoittaa+ja+muutenkin+kaikinpuolin+asiallinen+ja+tasokas.
Pitäähän+tätä+voittoa+ehdottomasti+juhlistaa+eikä+sitä+tosiaan+koskaan+tiedä+mitä+kujeita+jätkät+keksii+toisilleen+😅
17.02.2019 19:24
Huh+huh,+nyt+on+käännetty+rattia+vasempaan+500+mailia+eli+200+kierrosta+ja+saatiin+Suomeenkin+vähän+menestystä+jonkun+aisuri-Latvalan+vastapainoksi.+
Nimittäin:+
https://aijaa.com/veJeCb+
Sain+tosi+hyvän+lähdön+ja+nousin+keskijoukosta+heti+kärkikahinoihin.+Kisan+aikana+oli+muutamia+kertoja+turva-auto+radalla+sijoitus+vähän+vaihteli.+Mä+kävin+varikolla+just+sopivaan+aikaan+ja+kisan+loppupuolella+pystyin+ajamaan+tuoreilla+renkailla+huomattavasti+paremmin+kuin+muutama+edellä+oleva.+Loppujen+lopuksi+nousin+viimeisessä+mutkassa+kärkeen+eli+johdin+kisaa+periaatteessa+vain+muutaman+sata+metriä+mutta+se+riitti!
Alla+video+kisan+startista:
https://www.youtube.com/watch?v=JU_z_5DHJEU
Ja+tässä+viimeinen+kierros+ja+ratkaisevat+hetket:
https://www.youtube.com/watch?v=Gdilr2MU9H0
Kiitokset+kaikille+tiimin+jäsenille,+sponsoreille+sekä+ennen+kaikkea+Toyotalle+luotettavuudelle.+Ei+missään+vaiheessa+tarvinnut+pelätä+että+mikähän+varoitusvalo+syttyy+tai+koska+alkaa+savu+nousta+jostain.
17.02.2019 19:08
No+juu+minähän+se+olin+Volvon+ratissa+ja+päivällä+oli+tosiaan+pari+lentokenttäkeikkaa.+Tulin+lähinnä+Liedon+suunnalta,+sillä+kävin+ostamassa+käytetyn+ABS-anturin+Rauhakylästä.+Auto+nimittäin+alkoi+herjaamaan+ABS-jarrujen+merkkivaloa.+Tossa+just+hetki+sitten+vaihdettiin+se+anturi+eikä+mittaristo+loista+kuin+joulukuusi.+
Tosiaan+Näädän+Markku+eli+SUOMI-Make+on+eläkepäivillään+ajankulukseen+valmistanut+noita+peniksenmuotoisia+lisäjarruvaloja+juottamalla+sarjaan+punaisia+ledejä+läpinäkyvää+pleksiä+vasten+:))))))))))))+Kieltämättä+ihan+hyvä+tuntomerkki+JyystaXin+autoille+:))))))))))))))))))))))))))))
07.02.2019 22:15
Kyllä+se+taitaa+olla+nelossija+viime+vuoden+Indianapolis+500+kisassa+Ed+Carpenter+Racing+In+Association+With+Penetrators+MC+Finland+-tiimin+autolla+😊
31.01.2019 17:08
Polttoaineen+kulutushan+näissä+jenkkiraudoissa+on+verrattaen+korkea,+mut+itse+olen+ollut+varsin+tyytyväinen+tähän+mun+nelivetoiseen+GMC+Sierra+jyystö-truckiin.+Ei+ihan+helposti+jää+kiinni+huonolla+kelillä+ja+mukavuus+on+ihan+eri+tasolla+kuin+Japanilaisissa.+Sun+pitää+vain+punnita+omat+käyttötarpeet,+hankinta-+ja+ylläpitobudjetti+yms.+ja+sen+perusteella+tehdä+päätös.+Mitä+olen+kuullut+niin+ainakin+noissa+Mitsubishi+Pajeron+2,5+turbodieselkoneissa+esiintyy+sylinterinkansivikoja+aika+usein+:(
18.01.2019 21:58
En+nyt+ihan+ymmärrä+miten+joku+random+karting-kuski+kenestä+ei+koskaan+tullut+uutta+Räikköstä,+liittyy+tähän+ketjuun+tai+Liljalaakson+Timppaan?
Mutta+täytyy+Timppa+sanoa+että+olen+vaimosi+kanssa+samassa+leirissä.+Eiköhän+niissä+VOK:eissa+ole+tarjottu+ihan+tarpeeksi+kotouttavaa+ja+sosiaalista+infoa+ja+ne+ketkä+haluavat+elää+suomalaisen+yhteiskunnan+pelisäännöillä,+niin+varmasti+tekevät+näin.+
Joka+tapauksessa+tänä+keväänä+taitaa+tulla+maahanmuuttovaalit+eikä+ilmastovaalit.+Joten+voipi+olla+että+poliitikoilla+on+tärkeämpääkin+tekemistä+kuin+rankaista+V8+Jyystö-truckilla+ajavia+kansalaisia.+Toivottavasti.
13.01.2019 22:37
Mitä+mieltä+olette+Von+Velvetin+Ivystä,+bodypositiivisuuden+puolestapuhujasta?+https://www.instagram.com/p/Brj-cFUAWHk/
https://www.instagram.com/p/Bno38i6leWd/
03.01.2019 20:45
No+näinpä+juuri.+Miksi+me+neljän+miehen+ylivoimalla+oltaisiin+hakattu+joku+ystävällinen+vastaantulija?
Onhan+meillä+Tampereella+oma+chapter,+mutta+eipä+sieltäpäin+ole+kuulunut+mitään+tollaseen+liittyvää.+Ainakin+täällä+Turussa+me+käytiin+ensin+aamupäivällä+tuomiokirkossa,+sitten+katsomassa+joulurauhanjulistusta+ja+iltapäivällä+aterioimme+kerhotiloilla+Varissuolla.+Sen+jälkeen+kukin+on+tehnyt+mitä+halunnut.+Enimmäkseen+perheelliset+jätkät+ovat+käyneet+lastensa+luona,+joiden+OIKEITA+faijoja+he+ovat+:)+Mä+sinkkumiehenä+olen+viettänyt+joulua+ihan+vanhempien+ja+muiden+sukulaisten+kesken+:)
24.12.2018 20:41
No+joo+onhan+mullakin+varsin+lihaksikas+vehje,+jolla+kelpaa+nostella+painoja.+Alunperinhän+Bicky+opetti+mulle+tän+reenimuodon+salaisuudet.+Ihan+hyvä+lisä+perus+hauiskäännön+ja+penkin+lisäksi+:)))))
19.12.2018 21:21
No+me+aina+vaihdellaan+autoa+töissä.+Rami+ajoi+tänään+GMC-invataksilla.+Välillä+mäkin+olen+ajanut+sitä+ja+toisinpäin+jne.+Bicky+pyrkii+yleensä+priorisoimaan+itselleen+Cadillac+Escaladen+ja+ne+edustavat+kuljetukset+:)+Siviilissä+Ramilla+on+käytössä+W210-koppanen+Mersu+eli+"Väyrynen".+On+muuten+hirveä+ruosteinen+reuhka,+tossa+just+aiemmin+syksyllä+hitsattiin+sitä+kuntoon+Penetratorsin+kerhotilojen+tallissa.+
Itsenäisyyspäivänä+SUOMI-Make,+hänen+nuorempi+tyttärensä+Jessica,+kaverinsa+Jorma+ja+tämän+poika+Jere+olivat+kuulemma+jossain+Turun+Perussuomalaisten+järjestämässä+tapahtumassa.+Oli+kuulemma+oikein+kahvi+ja+makkaratarjoilu.+
Itse+pidin+silloin+vapaata+ja+pelasin+Red+Dead+Redemption+2+-peliä+kerhotilalla+kaverien+kanssa.+Samalla+siinä+tissuteltiin+Virosta+tuotua+80%+Saaremaa-vodkaa.+:)))))))))))
08.12.2018 20:58
No+juu+enpä+mäkään+aiemmin+juonut+mitään+erikoiskahveja,+mutta+kesäkuussa+kun+Penetrators+Racing+Team+osallistui+Le+Mans+24h+kisaan,+jossa+muuten+sijoituimme+kolmanneksi,+niin+siellä+Ranskassa+tuli+nautittua+erilaisia+erikoiskahveja+sillä+ne+olivat+siellä+paljon+halvempia+ja+arkipäiväisempiä+juttuja+kuin+Suomessa.+
Ja+tälleen+hyvin+tienaavana+sinkkumiehenä+kun+elelee,+niin+miksipä+sitä+ei+hemmottelisi+itseään+silloin+tällöin+hyvän+erikoiskahvin+äärellä+:)+On+sitä+Shellin+Juhla+Mokkaa+tullut+juotua+ihan+tarpeeksi.
08.12.2018 20:16
Joo+olin+tosiaan+kahvilla+yhen+Ramin+kanssa+joka+on+myös+Penetratorsin+jäsen+ja+ajaa+JyystaXia.
Ajateltiin+että+ollaan+siinä+Turun+keskustassa+valmiina+jos+joku+tarvitsee+kyydin+vaikkapa+tehtyään+jouluostoksia+Hansassa+eikä+viitsi+kävellä+Linnankadulle+tai+Puutorille+asti+kun+bussithan+lähtee+nykyään+lähinnä+sieltä.+
Jonkin+aikaa+siinä+rupateltiin+ja+juotiin+kahvia+kunnes+puhelimeni+JyystaXi-sovellus+piippasi+ja+siihen+tuli+ilmoitus+että+joku+tilasi+kyydin+100m+säteeltä.+Soitin+asiakkaalle+ja+sanoin+että+tulen+ihan+kohtapuolin+paikalle+kasipätkä-Volvolla+jonka+takalasissa+on+punaisista+ledeistä+tehty+peniksen+muotoinen+lisäjarruvalo+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
08.12.2018 15:36
Mitä+ihmeellistä+siinä+muka+on+että+kilpa-autoa+siirretään+trailerilla?+Eihän+sitä+nyt+voinut+ajaakaan+terminaalista+Varissuolle.
23.11.2018 18:56
Eipä+tossa+mitään+fantasiaa+kirjoitettu,+mut+pakko+sitä+on+uskoa+itseensä+jos+noihin+karkeloihin+osallistuu.+Viime+toukokuussa+olin+neljäs+ja+ensi+vuonna+tavoitellaan+ilman+muuta+voittoa.
23.11.2018 18:52
Hyvin+sanottu.+Mä+osallistuin+kyseiseen+kilpailuun+tosiaan+viime+toukokuussa+ja+yllätyin+hieman+itsekin+kun+rahkeet+riitti+neljänneksi.+Hyvä+että+linkitit+myös+ne+ihan+OIKEAT+tulokset+suomalaiselta+sivustolta,+sillä+eihän+sitä+tiedä+mitä+kaikkia+viruksia+sun+muita+tollasilla+ulkomaalaisilla+sivustoilla+liikkuu.
09.11.2018 19:53
Et+maininnut+nimimerkkejä,+mutta+arvaan+kyllä+kohtuu+helposti+keitä+tarkoitit.+
Peristä+kuvailisin+ennemminkin+myynnin+ja+markkinoinnin+ammattilaiseksi,+DarkFearia+ylempään+keskiluokkaan+kuuluvaksi+palkansaajaksi+ja+Bickyä+Penetrators+MC:n+puheenjohtajaksi,+JyystaXin+toimitusjohtajaksi+sekä+tunnetuksi+tatuoitukaluiseksi+penetraattoriksi+:)))))))))))))))))))))))))))
Mutta+kaikki+he+ovat+omia+itsejään,+kuten+mäkin,+eikä+mies86+liity+asiaan+mitenkään.
09.11.2018 19:50
9 / 17