Nascar-legenda pahassa onnettomuudessa

Huomasin iltalehdestä, että Nascar-kuski Dale Earnhardt jr. joutui perheineen pahaan lento-onnettomuuteen.

Onneksi Earnhardt ja hänen perheensä onnistuivat kuitenkin pääsemään pakoon tuolta palavasta lentokoneesta. Olisikin ollut todella harmillista, jos Earnhardt jr. tai joku hänen perheestä olisi kuollut tossa onnettomuudessa. Varsinkin omaisille se olisi ollut tosi surullista, kun hänen isänsä Dale sr. kuoli aikoinaan Nascar-kisan kolarissa.

En ole its tota Nascar-sarjaa seurannut, mutta ajattelin kuitenkin ottaa asian tällä palstalla puheeksi, kun onhan täällä joitakin innokkaita sarjan seuraajia:)


https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/d25dae20-919d-4f80-a8a8-48978f0f8a6b

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kato, ite legenda eksynyt palstalle :)

      • No piti nyt kirjoittaa aiheesta aloitus, kun onhan täällä joitakin innokkaita Nascar-sarjan seuraajia, joita tämä aihe varmasti kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Darkilla ei ole koskaan perhettä eikä naista.

    • Anonyymi

      "Olisikin ollut todella harmillista, jos Earnhardt jr. tai joku hänen perheestä olisi kuollut tossa onnettomuudessa. Varsinkin omaisille se olisi ollut tosi surullista, kun hänen isänsä Dale sr. kuoli aikoinaan Nascar-kisan kolarissa."

      Onko kuolema tai onnettomuus yleensä harmitonta ja surutonta?

      • No ei ole koskaan, mutta onneksi nyt Earnhardt jr. ja hänen perheensä selvisivät tästä ilman suurempia vammoja.


    • Anonyymi
      • Sehän on ihmeen paljon Pääskyvuoren Jorman näköinen, eli näitä palstan innokkaita Toyota-miehiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Eikä siinä Peris ole mitään kuvia käyttänyt, kun Jormahan on ihan itse oman profiiinsa tehnyt ja kuvankin sinne laittanut.


      • Kieltämättä vähän samaa näköä Jorman kanssa, mutta onhan monella ihmisellä kaksoisolento. Muistuttaahan DarkFear:kin ihan selvästi Andrea Pirloa.

        Peris teki ihan oikein, kun käsittääkseni hänelle ihan tyrkytettiin pussya. Joten saipahan kokemusta ja pääsipähän kollektiivisesti maksamaan kalavelkoja takaisin eksilleen.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Kieltämättä vähän samaa näköä Jorman kanssa, mutta onhan monella ihmisellä kaksoisolento. Muistuttaahan DarkFear:kin ihan selvästi Andrea Pirloa.

        Peris teki ihan oikein, kun käsittääkseni hänelle ihan tyrkytettiin pussya. Joten saipahan kokemusta ja pääsipähän kollektiivisesti maksamaan kalavelkoja takaisin eksilleen.

        Niin olethan sä varmaan ihan itse Jorman tavannut, niin tiedät hyvin sen, ettei hän ole mikään trollihahmo tai Periksen mielikuvitustyyppi.

        Jormahan on tunnetusti pitkän linjan Toyota-miehiä, vaikka nykyään taitaakin ajella sitä Kasipätkän Volvolla. Ei millään pahalla teidän taksivalintoja kohtaan, mutta olisi varmaan ollut se Toyota Carina tai Camry luotettavampi autovalinta, kun mitä se Kasipätkän Volvo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllähän se Volvo varmasti tarjoaa oikein herraskaista kyytiä niin kuskille, kun myös matkustajille, mutta kyllä varmasti luotettavuudessa ja ajokilometreissä se vanha Carina ja Camry sen voiton veisivät:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Eipä mulla ole tällä palstalla mitään trollihahmoja enkä ainakaan alentuisi käyttämään kuolleiden ihmisten kuvia jos huvittaisi trollata.

        Olettaisin että ihan itse Jorma on tuon selfiensä ottanut, siirtänyt kuvan esim. sähköpostilla, bluetoothilla tai johdolla koneelle ja lisännyt profiiliinsa.

        Samaa näköä kieltämättä Dale Sr:n kanssa. En nytkään seuraa kovinkaan aktiivisesti Nascaria, tiedän vain että viime vuoden mestari ja tämän hetken pistejohdossa on Joey Logano ja talvella legendaarisen Daytona500-kisan voitti Marco Porari. Mutta mitä olen lukenut ja katsonut videokoosteita yms. niin Dale Sr. oli kyllä radalla varsin kova luu. The Intimidator kuten artikkelissa sanottiin.


      • Anonyymi

        Peris on harvinaisen heikkotasoinen ihminen. Toki mielenterveyden ongelmat selittävät osittain, mutta silti. Kruununa vielä toimii Putinin kynnysmattona.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin olethan sä varmaan ihan itse Jorman tavannut, niin tiedät hyvin sen, ettei hän ole mikään trollihahmo tai Periksen mielikuvitustyyppi.

        Jormahan on tunnetusti pitkän linjan Toyota-miehiä, vaikka nykyään taitaakin ajella sitä Kasipätkän Volvolla. Ei millään pahalla teidän taksivalintoja kohtaan, mutta olisi varmaan ollut se Toyota Carina tai Camry luotettavampi autovalinta, kun mitä se Kasipätkän Volvo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kyllähän se Volvo varmasti tarjoaa oikein herraskaista kyytiä niin kuskille, kun myös matkustajille, mutta kyllä varmasti luotettavuudessa ja ajokilometreissä se vanha Carina ja Camry sen voiton veisivät:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kuulin Vakkella tornihuhun, että Dutch van der Linden on matkalla Paattiseen muistuttamaan peristä ettei liljalaaksolaisilla spämmääminen ole ollenkaan sopivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin Vakkella tornihuhun, että Dutch van der Linden on matkalla Paattiseen muistuttamaan peristä ettei liljalaaksolaisilla spämmääminen ole ollenkaan sopivaa.

        Tossa se nauttii portviiniä ja John olutta Vakken paikallisen pubin terdellä ja kuulin kun hän sanoi Johnille että he lähtevät Annesburgiin.

        Eli ihan väärän huhun kuulit :))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Eipä mulla ole tällä palstalla mitään trollihahmoja enkä ainakaan alentuisi käyttämään kuolleiden ihmisten kuvia jos huvittaisi trollata.

        Olettaisin että ihan itse Jorma on tuon selfiensä ottanut, siirtänyt kuvan esim. sähköpostilla, bluetoothilla tai johdolla koneelle ja lisännyt profiiliinsa.

        Samaa näköä kieltämättä Dale Sr:n kanssa. En nytkään seuraa kovinkaan aktiivisesti Nascaria, tiedän vain että viime vuoden mestari ja tämän hetken pistejohdossa on Joey Logano ja talvella legendaarisen Daytona500-kisan voitti Marco Porari. Mutta mitä olen lukenut ja katsonut videokoosteita yms. niin Dale Sr. oli kyllä radalla varsin kova luu. The Intimidator kuten artikkelissa sanottiin.

        Niin eipä sulla varmasti olisi edes aikaa tai mielenkiintoa joidenkin trollihahmojen ylläpitämiseen tällä palstalla. Sulla kuitenkin menee sitä aikaa töiden, harrastusten ja oikeiden kavereiden parissa, niin siinä tuskin jäisi aikaa joillakin trollihahmoilla kirjoitteluihin.

        En ole itse tota Nascar-sarjaa seurannut, mutta muistan kuulleeni jonkun tornihuhun siitä, että joku suomalainen ja Turusta kotoisin oleva kuski olisi peräti voittanut jonkun kisan tuolla amerikassa. Se onkin varmasti ollut erityisesti Vakkella kova juttu, kun heidän oma poika ajanut siellä osakilpailuvoittoon.

        Varmaan ollut Varissuolla siitä yhtä kova riemu, kun mitä koko Suomen kansalle ollut nämä lätkän MM-kullat.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Tossa se nauttii portviiniä ja John olutta Vakken paikallisen pubin terdellä ja kuulin kun hän sanoi Johnille että he lähtevät Annesburgiin.

        Eli ihan väärän huhun kuulit :))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onko teillä kerhotiloilla tarjolla portviiniä? Vai juodaanko siellä enemmän niitä 80% Saarenmaa-lekoja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peris on harvinaisen heikkotasoinen ihminen. Toki mielenterveyden ongelmat selittävät osittain, mutta silti. Kruununa vielä toimii Putinin kynnysmattona.

        Ei normaali ihminen ole sellainen Putinin kynnysmatto kuin peris on. Vissiin isättömyyden aiheuttama trauma taustalla.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin eipä sulla varmasti olisi edes aikaa tai mielenkiintoa joidenkin trollihahmojen ylläpitämiseen tällä palstalla. Sulla kuitenkin menee sitä aikaa töiden, harrastusten ja oikeiden kavereiden parissa, niin siinä tuskin jäisi aikaa joillakin trollihahmoilla kirjoitteluihin.

        En ole itse tota Nascar-sarjaa seurannut, mutta muistan kuulleeni jonkun tornihuhun siitä, että joku suomalainen ja Turusta kotoisin oleva kuski olisi peräti voittanut jonkun kisan tuolla amerikassa. Se onkin varmasti ollut erityisesti Vakkella kova juttu, kun heidän oma poika ajanut siellä osakilpailuvoittoon.

        Varmaan ollut Varissuolla siitä yhtä kova riemu, kun mitä koko Suomen kansalle ollut nämä lätkän MM-kullat.

        Tässä juttua henkilöstä, joka on kertonut sadun turkulaisesta, joka on ”voittanut” nascar-kisoja;)

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viikon-paras-f1-muisto-schumin-ferrarin-ohjaamossa/3907838#gs.wv0u4x


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä juttua henkilöstä, joka on kertonut sadun turkulaisesta, joka on ”voittanut” nascar-kisoja;)

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viikon-paras-f1-muisto-schumin-ferrarin-ohjaamossa/3907838#gs.wv0u4x

        Minkä ihmeen sadun muka kertonut? Entä miksi oikein mainitset tämän "voittanut" noin lainausmerkeissä??

        En ole itse tota Nascar-sarjaa seurannut, niin en ole sen tarkemmin perillä sen sarjan kuskeista, talleista, voittajista ym. jutuista. Tosin tämän palstan keskustelujen kautta oon saanut jotain tietoa noista Nascar-sarjan kuskeista, kun mm. Peris, Bicky ja Make ovat pitäneet mua siinä ajan tasalla.

        Eipä kyllä ollut kenestäkään formula- tai Nascar-kuskista juttua tossa artikkelissa, jonka mulle linkitit.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Minkä ihmeen sadun muka kertonut? Entä miksi oikein mainitset tämän "voittanut" noin lainausmerkeissä??

        En ole itse tota Nascar-sarjaa seurannut, niin en ole sen tarkemmin perillä sen sarjan kuskeista, talleista, voittajista ym. jutuista. Tosin tämän palstan keskustelujen kautta oon saanut jotain tietoa noista Nascar-sarjan kuskeista, kun mm. Peris, Bicky ja Make ovat pitäneet mua siinä ajan tasalla.

        Eipä kyllä ollut kenestäkään formula- tai Nascar-kuskista juttua tossa artikkelissa, jonka mulle linkitit.

        Periksen spämmit on huono tietolähde. Laita google-hakuun esim Winner Daytona 2019 niin saat oikeaa tietoa eikä mielikuvitusrallituloksia:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Periksen spämmit on huono tietolähde. Laita google-hakuun esim Winner Daytona 2019 niin saat oikeaa tietoa eikä mielikuvitusrallituloksia:))

        Mitkä ihmeen spämmit?? Muistan ainakin sen kuulleen muistaakseni Perikseltä, että tuolla Nascar-sarjassa on ollut aika persoonallisia tallien nimiä. Kun on ollut mm. sellaisia talleja kun Team Penis ja Thundercock Racing:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jotkut ovat sanoneet, ettei noissa autokilpailuissa muka hyväksyttäisi mitään tollaisia miehen sukupuolielimiin liittyviä tallien nimityksiä, mutta kyllä vaan näköjään on sittenkin ne hyväksytty:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Mitähän sieniä porukka on syönyt kun täällä puhutaan jostain pelihahmoista ikäänkuin oikeina henkilöinä ja oletetaan että mulla muka olisi jotain trollihahmoja palstalla🙄

        Hankkikaa elämä.


      • Miksen muka uskaltaisi? Ei mua ainakaan yhtään pelota etsiä netistä jotain penis-aiheisia juttuja:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mutta oon nyt vaan luottanut hyvin Periksen tietoon noissa Nascar- ja muissakin autourheilu-asioissa, kun hän tuntuu tietävän melko hyvin näitä kuskeja ja talleja monista eri formula- ja autourheilusarjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei normaali ihminen ole sellainen Putinin kynnysmatto kuin peris on. Vissiin isättömyyden aiheuttama trauma taustalla.

        Näin on, isättömyys on varsinkin pojalle kova paikka.


      • Muistan ainakin sellaisen kuskin, kun Denny Hamlin noista Nascar-piireistä. Onkohan hän miten kova kuski tuolla sarjassa?


      • Anonyymi

    • Itse kyllä juoksisin tilanteesta. Koneessa on muutama tuhat litraa kerosiinia, joka syttyessään hulmahtaa ihan kuumottavan suureksi tulipalloksi, lennättäen myös isoja lentokoneen kappaleita ympäriinsä.

    • Anonyymi

      Mikähän siinä on että autokuskit selviävät hengissä valtavista kolareista mutta kuolevat lento-onnettomuuksissa. Esim. Colin McRae lipesi rajusti ulos tieltä monta kertaa ralliuransa aikana selviytyen hengissä mutta menehtyi helikopterionnettomuudessa ja samassa rytäkässä kuoli pieni poikansakin :/

    • Anonyymi

      Peris taitaa olla darkkiksen jälkeen vihatuin palstalainen.

      • Anonyymi

        Spämmääjistä ei yleensä tykätä.


      • Anonyymi

        Peristä ei vihaa kuin ätmit. Ätmit ovat kateellisia perikselle kun sillä on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peristä ei vihaa kuin ätmit. Ätmit ovat kateellisia perikselle kun sillä on nainen.

        Ketään ei kiinnosta periksen naiset tai mielipiteet, mutta lapsellinen trollaaminen feikkihahmoilla ärsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta periksen naiset tai mielipiteet, mutta lapsellinen trollaaminen feikkihahmoilla ärsyttää.

        Kyllä minua ainakin kiinnostaa, ja paljon enemmän kuin sinun typerät mielipiteesi 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua ainakin kiinnostaa, ja paljon enemmän kuin sinun typerät mielipiteesi 😊

        Aivan niin Antti, aivan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peristä ei vihaa kuin ätmit. Ätmit ovat kateellisia perikselle kun sillä on nainen.

        Kun sillä on nainen? Minusta tuntuu ettei se ennen sitä naistaankaan ollut juuri suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sillä on nainen? Minusta tuntuu ettei se ennen sitä naistaankaan ollut juuri suosiossa.

        Peristä inhottiin palstalla hänen mielikuvitushahmojensa tähden ainakin jo v.2017 kesällä eli yli vuosi aiemmin kuin kertoi päässeensä poikuudestaan eroon.


    • Anonyymi

      Lappeenrannan kiihdytysajoissa kuoli 1 kuski, juurikin tuollaisella autolla, joku audi v-8 5,0l jo vakiona 320 hevosvoimaa ja vähän vielä viritetty siitä.

      Nascarissa sattuu monestikin noita suuria törmäysonnettomuuksia, kun autot ahdettu ahtaaseen rataan ajamaan, oikeasti tuollainenhan on jännittävää kun jotain tapahtuu, formula-1 kilpailuihinkin pitäisi saada enemmän onnettomuuksia, olisivat jännittävämpiä.

      Rallikin on mennyt niin tylsäksi kun kukaan ei ikinä kuole ja tietokone kääntää ohjauspyörääkin autoissa.

    • Viime yönä Suomen aikaa Indycarit vähän kolistelivat Poconon ovaaliradalla: https://www.youtube.com/watch?v=saOCEVYMBQs&t=

      Onneksi ei tullut henkilövahinkoja, viime vuonnahan oli samankaltainen tilanne tuolla radalla ja kanadalainen Robert Wickens halvaantui lantiosta alaspäin. Tai tavallaan kuntoutuu vieläkin onnettomuudesta, kuulemma jonkin verran on toivoa että mies kuntoutuisi jotenkuten tolpilleeen.

      • Aika hurjan näköinen joukkokolari tosiaan, hyvä että sä olet välttynyt tällaisilta kun olet ajanut Indianapoliksessa, Daytonassa jne.

        Silloin kun mä ajoin kartingia, näin kerran kun eräs kuski juuri mun edessä teki täyskaadon eli voltin karting-autolla, jossa ei siis ole turvakaarta eikä turvavöitä. Pari sydämenlyöntiä jäi välistä, mutta onneksi kyseinen kaveri selvisi ruhjeilla käsivarsissa.

        Itse, varsinkin alkuaikoina, olin lähes aina osallisena jossain rytäkässä juuri silloin kun oli edes hieman vauhtia. Kerran jonkun auto nousi mun auton päälle, mutta onneksi kummallekaan ei käynyt mitään. Ja sittemmin 2013-2014 kun auto ei oikein kulkenut, niinköröttelin sen 120 kierrosta per päivä ja toivoin muiden keskeytyksiä 😐 Noh, eipähän ole enää tuotakaan murhetta.


    • Anonyymi

      Täällä ei näköjään mikään ole muuttunut. Periksenhän piti lopettaa palstailu pari kuukautta sitten lopullisesti ja tehdä rikosilmoitus tyypistä, joka spämmäsi jotain hänen nimeensä yritykseensä liittyvää?

      Ilmeisesti ei kuitenkaan malttanut pysyä pois huomiohuoraamasta ja trollaamasta ja sama vääntö jatkuu edelleen. Mitähän pientä jäynää periksen päänmenoksi seuraavaksi keksitään, jonka jälkeen periksellä on taas uhriutumiset, psykoosit ja paniikkikohtaukset tulilla, taas tulee kuukauden palstalakko ja taas tullaan takaisin trollaamaan jne?

      • Musta kyllä tosi alhaista ja törkeää palstalaisilta, jotka ovat täällä levittäneet aiheettomasti niitä Periksen henkilötietoja ja muita hänen firmaansa liittyviä asioita. Kyllä sitä pitäisi vaan olla kaikilla täällä oikeus kirjoitella halutessaan anonyymisti, ilman että tarvisi pelätä niitä omien henkilötietojen ja työasioiden vuotamista tänne kaikkien tietoisuuteen.

        Parempi ja reilumpaa olisi se, ettei palstalaiset keksisi enää mitään pientäkään jäynää Periksen päänmenoksi, vaan antaisivat hänen täällä rauhassa kirjoitella, mitä hän sitten ikinä haluaakin. Peris ei ole kuitenkaan koskaan täällä kirjoitellut mitään tai ketään loukkaavaa, rasistista tai mitenkään epäasiallista.


      • Anonyymi

        Ei malttanut peris lopettaa spammaamistaan. Joten itsepähän haluaa huomiota eri muodoissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei malttanut peris lopettaa spammaamistaan. Joten itsepähän haluaa huomiota eri muodoissa.

        Eipä Peris ole täällä mitään spammannut, vaan kirjoitellut pelkästään omalla nimimerkillään ihan asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Musta kyllä tosi alhaista ja törkeää palstalaisilta, jotka ovat täällä levittäneet aiheettomasti niitä Periksen henkilötietoja ja muita hänen firmaansa liittyviä asioita. Kyllä sitä pitäisi vaan olla kaikilla täällä oikeus kirjoitella halutessaan anonyymisti, ilman että tarvisi pelätä niitä omien henkilötietojen ja työasioiden vuotamista tänne kaikkien tietoisuuteen.

        Parempi ja reilumpaa olisi se, ettei palstalaiset keksisi enää mitään pientäkään jäynää Periksen päänmenoksi, vaan antaisivat hänen täällä rauhassa kirjoitella, mitä hän sitten ikinä haluaakin. Peris ei ole kuitenkaan koskaan täällä kirjoitellut mitään tai ketään loukkaavaa, rasistista tai mitenkään epäasiallista.

        Miksi menestyvä toimitusjohtaja saa hepulit, jos joku ilmaiseksi täällä mainostaa hänen liiketoimintaansa? Eikö peris halua yritykselleen lisää asiakkaita ja suurempia liikevoittoja? Eikö rahan ja varallisuuden kerryttäminen olekaan kaikkein tärkeintä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi menestyvä toimitusjohtaja saa hepulit, jos joku ilmaiseksi täällä mainostaa hänen liiketoimintaansa? Eikö peris halua yritykselleen lisää asiakkaita ja suurempia liikevoittoja? Eikö rahan ja varallisuuden kerryttäminen olekaan kaikkein tärkeintä?

        Ehkä olisi silti halunnut olla tällä palstalla ihan anonyyminä henkilönä, ilman että kaikki palstalaiset tietäisivät hänen nimeä, ammattia, firmaansa ym. henkilökohtaisia asioita.

        Joten olisi kyllä mun mielestäni pitänyt Perikselle se rauha suoda, eikä lähteä levittelemään täällä hänen henkilöllisyyttä ilman hänen lupaansa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe