Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SciurusVulgaris
profiilit
SciurusVulgaris
SciurusVulgaris
Vapaa kuvaus
Olen aika pieni mutta sitäkin söpömpi opiskelijatyttö.
Aloituksia
1
Kommenttia
85
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+kyllä+lähellä+ettei+tullut+hätä+housuun.+Aivan+kamalaa!
https://thumbs.dreamstime.com/b/scared-squirrel-cartoon-vector-clip-art-illustration-simple-gradients-each-element-separate-layer-60817313.jpg
10.04.2018 12:40
Mä+en+myöskään+välittänyt+lähteä+mihinkään+vaan+lötkötin+kotisohvalla+pähkinöitä+ja+käpyjä+(tjs.)+mutustellen.+Onnistuin+lirauttamaan+vaippaan+jopa+vanhempien+välissä+ja+isän+kainalossa.+Mullakin+on+tapana+pissailla+suihkuun+sekä+kyykyssä,+istualtaan+seinään+nojaten+että+seisaaltaan+-+jälkimmäinen+on+kivointa,+kun+se+tuntuu+jotenkin+lapsellisimmalta.+Joo,+ei+tässä+ole+mitään+järkeä,+mutta+miks+pitäisikään?
07.04.2018 13:22
Mä+myönnän+että+vedin+oik.tiet.opisk.kaverin+kanssa+mutkia+vähän+liian+suoriksi.+Mut+kun+nyt+on+yhteisvoimin+selattu+nettiä+niin+on+ihan+ilmeistä+ettei+sisarusten+seksisuhde+ole+mikään+ennenkuulumaton+harvinaisuus.+Ei+siitä+varmastikaan+kerrota+kellekään+jos+se+sujuu+hyvin+ja+kumpikin+nauttii.
Lisäksi+Wikipediasta+selviää+että+laillisen+ikäisten+ihmisten+insesti+on+sallittua+mm.+Hollannissa,+Ranskassa+ja+yllätys+yllätys,+Turkissa+ja+Venäjällä+jotka+muuten+tuntuu+olevan+pipo+liian+tiukalla.
07.04.2018 13:15
Hemmetti,+luotin+lakia+opiskelevan+kaverin+sanaan,+ja+sulta+saattoi+jäädä+näkemättä+sanat+"siis+ellei+pidellä+pahoin".+Jos+ollaan+hyvässä+yhteisymmärryksessä+eikä+kerrota+kellekään,+niinkuin+tarkoitin,+niin+milläs+todistat+että+mitään+on+tapahtunut?
25.03.2018 17:56
Kun+lakia+tutkii+oikein+tarkkaan,+alle+15-vuotiaat+saa+tehdä+keskenään+mitä+hyvänsä+(siis+ellei+pidellä+pahoin).+Mut+heti+kun+vanhempi+sisaruksista+täyttää+15+niin+mennään+laittomuuksiin.
24.03.2018 21:33
Henriikka,+Hihhei,+MuutenTavallinen,+Vaippasakaali+ja+minä+ollaan+15+ja+25+vuoden+välillä.
24.03.2018 21:30
Mä+olen+ollut+käsittävinäni+että+kastelu+ei+lopu+siemensyöksyihin,+ikävä+kyllä.+Mutta+kuulostaa+hyvältä+että+nyt+tuntuu+vähän+helpommalta,+ja+sun+kannattaa+muistaa+että+sun+ikäisistä+noin+kahdella+prosentilla+on+vielä+yökastelua,+eli+et+tosiaankaan+ole+yksin.
Wikipedian+mukaan+desmopressiini+voi+vähentää+kastelua,+eli+sun+kannattaisi+käydä+lääkärillä.
11.03.2018 19:19
No+mutta+hyvänen+aika+sentään.+Colahan+maistuu+hyvältä+varsinkin+pitsan+ja+kaikenlaisten+suolaisten+rouskutteiden+kanssa+(oravana+tykkään+erikoisesti+pähkinöistä)+ja+colassa+on+kofeiinia+joka+pissattaa+ihanasti.+Tavallisessa+1.5+litran+limsapullollisessa+on+600+kilokaloria+mutta+kevytjuomissa+suunnilleen+nolla.+Arkijuomana+on+kyllä+vesi+ja+aamuisin+tee+mut+aina+välillä+pitää+irrotella.+Mutta+joo,+ehkä+siinä+on+jotain+yhteisöhenkeä,+kun+alkoholin+sijasta+ryypätään+viikonloppuna+keinotekoisia+makeutusaineita+ja+fenyylialaniinin+lähdettä.+:D
08.03.2018 15:21
Mun+juttu+alkoi+pissaamisesta,+mut+sen+jälkeen+kun+mä+uskalsin+ostaa+tutin+niin+vauvamainen+olo+on+alkanut+kiinnostaa+aina+vain+enemmän.+Mä+olen+viime+aikoina+aika+usein+ottanut+nukkumaan+mennessä+tutin+suuhun+ja+ison+tyynyn+syliin,+ja+silloin+tuntuu+siltä+että+nyt+mä+olen+ihan+pieni+ja+onnellinen+ja+uni+tulee+ihan+helposti.+Joskus+mä+tietysti+annan+viimeisen+iltapissankin+tulla,+kun+se+lämmin+aalto+siellä+vaipan+alla+tuntuu+vain+niin+hyvältä.+Ja+senhän+sä+jo+varmaan+tiedätkin,+että+mä+nukun+AINA+vaipassa+ja+viikonlopun+aamupissat+lasken+melkein+aina+vaippaan.
05.03.2018 13:57
Pahus,+olisi+tosiaan+pitänyt+laskea.
Nollakokista+on+varattu+ja+vaippojakin+riittää!
02.03.2018 15:49
Pikkujuttuja+siihen+verrattuna+mitä+jotkut+muut+tekee.+Vilkaise+vaikka+tätä+listaa+ja+valitse+omasi:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_paraphilias
21.02.2018 14:36
Joo,+kisajännitys+selvästi+lisää+kokiksenkulutusta+ja+pissankarkailua...+Hei,+iiks,+taas+taitaa+lirahtaaaa...
21.02.2018 11:24
Me+on+soiteltu+ja+suunnitellaan+tapaamista+eikä+pissailu+ole+ekana+tulossa+mukaan+-+sen+aika+on+sitten+joskus+hassutellessa+kun+ollaan+kaksistaan.+Asutaan+puolentoista+tunnin+päässä+toisistamme+niin+että+viikonloppukylässä+käynti+on+ihan+mahdollista.+Ihan+mahdollista+tai+oikeastaan+melkein+selviö+on+se+että+mulla+on+(kastelematon)+vaippa+aluspöksynä+sitten+kun+joskus++keväällä+aletaan+riisua+toisiamme+jos+hyvin+käy.+Hups,+nyt+on+niin+kuumat+ajatuspaikat+että+tulee+housuunnn...
05.01.2018 18:16
Jihhihhii,+ostin+perjantaina+tutin+ja+kun+illalla+otin+sen+suuhun+niin+oijoi+miten+omalaatuisen+ihanalta+se+tuntui!+Multa+taisi+lirahtaa+vähän+pissaa+ihan+pelkästä+yllättymisestä+ja+tutti+putosi+suusta+vasta+kun+mä+olin+jo+melkein+unessa.+Aika+ihmeellistä...
01.01.2018 09:04
No+ei+sitten+mitenkään.+Kuukautisista+on+pari+kertaa+kysytty.
23.12.2017 15:32
Ihan+vaan+kotona+ollaan+ja+joulunajan+viimeinen+pissaleikki+oli+aamupissa+suihkuun.+Joku+tolkku+ja+joulurauha+pitää+olla+näissäkin+puuhissa.
23.12.2017 14:50
Voi+ähmyrä.++Meillä+lukioikään+ehtineillä+asia+on+95-prosenttisesti+kiinni+siitä+mitä+pojalla+on+korvien+välissä.
11.12.2017 19:53
Äläpäs+tee+diagnooseja+ilman+pätevyyttä.
11.12.2017 18:36
Hii,+hyviä+kysymyksiä!+Mä+ajelin+alakarvat+yhteen+aikaan+mut+nyt+puska+saa+taas+rehottaa+kun+se+ei+oo+kovin+tuuhea.+Mut+ajelen+kyllä+jos+se+alkaa+tuntua+tarpeelliselta.+Pikkuisella+se+voi+alkaakin.+Mut+oijoi,+poika+vaihtamassa+mun+pissavaippaa+ja+pesemässä+etupyllyä...+Etupylly+ja+pissapylly+on+vähän+hassuja+sanoja,+mut+mä+muistan+ne+yhdestä+Facebookin+kieliryhmästä+(sä+et+ole+ainoa+jota+kieli+kiinnostaa,+vaikka+sulla+onkin+lukuharrastuksesi+takia+pitkä+etumatka),+ja+mulle+jäi+mieleen+että+jotkut+lapset+keksii+ne+itse+jos+niille+ei+oo+opetettu+tosiasioita+eikä+ne+oo+olleet+tarpeeksi+uteliaita+tutkimaan+itse.+Eihän+meillä+tyttösillä+ole+näkösällä+kuin+pikkuinen+kapea+vako+eikä+ennen+vanhaan+monikaan+vielä+lapsena+tiennyt+että+siellä+on+muutakin+kuin+pissareikä,+näin+oon+ymmärtänyt.+(Kirjavinkki+niille+joita+lapsuuden+seksileikit+ja+nuoruuden+kokemukset+kiinnostaa:+Osmo+Kontulan+kyselytutkimukseen+perustuva+Matkalla+intohimoon+vuodelta+1995.)
Ja+oijoi,+pikkuinen+poika+imemässä+tisua...+Poikahan+vastaa+pippelinsä+käytöksestä+itse!+Jos+pestessä+alkaa+jöpöttää+niin+siihen+voi+suhtautua+vaikka+hellästi+hymähdellen+-+niin+kuin+enon+perheessä+uroskoiraan+jolla+seisoo+usein:+no+niin,+taasko+sillä+törröttää...+Imetystä+olisi+kyllä+kiva+kokeilla!+Eikös+Hihhei+joskus+imettänyt+söpöliiniä+kun+se+halusi+ihan+välttämättä+kokeilla?
Lähetän+sulle+entistäkin+rakastuneempaa+sähköpostia.
ertertert,+me+ei+aina+itsekään+tiedetä+miksi+vaipan+lämpimän+ja+pehmeän+kosketuksen+lisäksi+vaippaan+pissaaminenkin+viehättää.
11.12.2017 18:24
Kyllä+mä+joskus+aika+pienenä+hypistelin+ja+nuuhkin+ja+jollain+lailla+tykkäsinkin.+*punastuu*+Mä+osaan+kyllä+olla+alasti+ihan+ilman+vaippaakin+ja+ihan+missä+seurassa+vaan.+Jos+mä+muistan+vuosiluvun+ja+muun+sellaisen+oikein,+olin+13-vuotiaana+(jo+ihan+tisullisena+ja+karvallisena)+saunassa+enon+ja+11-vuotiaan+serkkupojan+kanssa+eikä+se+ollut+mikään+ongelma+kellekään+-+se+oli+kerrostalon+saunavuoro+eikä+meitä+sillä+kertaa+ollut+muita.
08.12.2017 19:24
2 / 5