Vapaa kuvaus

Olen aika pieni mutta sitäkin söpömpi opiskelijatyttö.

Aloituksia

1

Kommenttia

85

  1. Oli+kyllä+lähellä+ettei+tullut+hätä+housuun.+Aivan+kamalaa!https://thumbs.dreamstime.com/b/scared-squirrel-cartoon-vector-clip-art-illustration-simple-gradients-each-element-separate-layer-60817313.jpg
  2. Hii,+hyviä+kysymyksiä!+Mä+ajelin+alakarvat+yhteen+aikaan+mut+nyt+puska+saa+taas+rehottaa+kun+se+ei+oo+kovin+tuuhea.+Mut+ajelen+kyllä+jos+se+alkaa+tuntua+tarpeelliselta.+Pikkuisella+se+voi+alkaakin.+Mut+oijoi,+poika+vaihtamassa+mun+pissavaippaa+ja+pesemässä+etupyllyä...+Etupylly+ja+pissapylly+on+vähän+hassuja+sanoja,+mut+mä+muistan+ne+yhdestä+Facebookin+kieliryhmästä+(sä+et+ole+ainoa+jota+kieli+kiinnostaa,+vaikka+sulla+onkin+lukuharrastuksesi+takia+pitkä+etumatka),+ja+mulle+jäi+mieleen+että+jotkut+lapset+keksii+ne+itse+jos+niille+ei+oo+opetettu+tosiasioita+eikä+ne+oo+olleet+tarpeeksi+uteliaita+tutkimaan+itse.+Eihän+meillä+tyttösillä+ole+näkösällä+kuin+pikkuinen+kapea+vako+eikä+ennen+vanhaan+monikaan+vielä+lapsena+tiennyt+että+siellä+on+muutakin+kuin+pissareikä,+näin+oon+ymmärtänyt.+(Kirjavinkki+niille+joita+lapsuuden+seksileikit+ja+nuoruuden+kokemukset+kiinnostaa:+Osmo+Kontulan+kyselytutkimukseen+perustuva+Matkalla+intohimoon+vuodelta+1995.)Ja+oijoi,+pikkuinen+poika+imemässä+tisua...+Poikahan+vastaa+pippelinsä+käytöksestä+itse!+Jos+pestessä+alkaa+jöpöttää+niin+siihen+voi+suhtautua+vaikka+hellästi+hymähdellen+-+niin+kuin+enon+perheessä+uroskoiraan+jolla+seisoo+usein:+no+niin,+taasko+sillä+törröttää...+Imetystä+olisi+kyllä+kiva+kokeilla!+Eikös+Hihhei+joskus+imettänyt+söpöliiniä+kun+se+halusi+ihan+välttämättä+kokeilla?Lähetän+sulle+entistäkin+rakastuneempaa+sähköpostia.ertertert,+me+ei+aina+itsekään+tiedetä+miksi+vaipan+lämpimän+ja+pehmeän+kosketuksen+lisäksi+vaippaan+pissaaminenkin+viehättää.