Vapaa kuvaus

Olen aika pieni mutta sitäkin söpömpi opiskelijatyttö.

Aloituksia

1

Kommenttia

85

  1. No+höh.+Muun+muassa+Henriikka,+Hihhei+ja+minä+on+alettu+käydä+täällä+jo+vuosia+sitten+ja+poiketaan+vieläkin+aika+säännöllisesti+vilkaisemassa+olisiko+jotain+johon+voisi+antaa+jotain+omaa+kokemusta.+Nämä+pissahassuttelut+sattuu+olemaan+mm.+meidän+kolmen+lempileikkejä.Iltakävelyllä+Pojan+kanssa+mä+jätän+lämpimällä+säällä+pöksyt+pois+väljän+hameen+alta+ja+jossain+ulkoilutiellä+meistä+on+kiva+poiketa+vähän+sivummalle+puskapissalle.+Mä+kyykistyn+ja+vedän+hameenhelmaa+ylös+ja+annan+tulla+ja+omalla+vuorollaan+Poika+vetää+collegehousuja+vähän+alas+niin+että+voi+lorottaa+pitkin+puskaa.+Ja+ei,+me+ei+oikeastaan+vieläkään+tiedetä+mikä+siinä+viehättää.
  2. Joka+sanoo+on+itse...
  3. Mulla+on+takana+hilpeän+ihana+ja+alaston+viikonloppu+sen+yhden+nudistiperheen+luona.+Käytiin+saunassa+ihan+poikkeuksellisesti+kaksistaan+ja+oli+ihan+luontevaa+riisua+väljä+hame+ja+näyttää+että+joo,+alla+oli+vaippa.+Lopun+aikaa+oltiinkin+sitten+iloisesti+ilkosillaan.+Hellittiin+ja+hyväiltiin+toisiamme+mutta+oltiin+ihan+siististi,+kun+oli+valmiiksi+päädytty+siihen+ajatukseen+ettei+kummallakaan+ole+kiire.