Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SciurusVulgaris
profiilit
SciurusVulgaris
SciurusVulgaris
Vapaa kuvaus
Olen aika pieni mutta sitäkin söpömpi opiskelijatyttö.
Aloituksia
1
Kommenttia
85
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pitää+varmaan+ostaa+tutti.+Mä+olen+nyt+muutamana+iltana+imenyt+hiustupsua+ja+jotenkin+se+taitaa+rauhoittaa+kun+asennoituu+oikein+eli+heittäytyy+ihan+pikkutytöksi.+On+tää+vaan+kummallista+leikkiä.
07.12.2017 19:18
Kyllä+mä+näyttäisin+sille+mukavalle+pojalle+jonka+kanssa+mä+sitten+joskus+seurustelen.+Mähän+olen+pissannut+housuun+(siis+vaippaan)+koulussa+ja+ostarin+penkillä+ja+vanhempien+kanssa+sohvalla,+niin+että+mä+saan+varmaan+pissan+tulemaan+silloin+kun+sitä+katsoo+joku+joka+siitä+tykkää.+Päikkärissähän+katsottiin+joskus+melkein+vesi+kielellä,+ja+nettiä+selatessa+musta+on+alkanut+näyttää+siltä+ettei+tällainen+lapsekas+pissailun+ihastelu+ole+mitenkään+harvinaista+meillä+vähän+isommillakaan.
01.12.2017 18:57
No+sä+et+sitten+juoksis+kiljuen+pakoon+jos+pääsisit+riisumaan+söpöä+tyttöä+ja+farkkujen+alla+oliskin+pissavaippa?+Muistan+sun+nimimerkin+noista+saunajutuista+-+ootko+joskus+pistäytynyt+näissä+vaippahöpinöissäkin+ja+ootko+itse+ajatellut+kokeilla+vaippaleikkejä?
28.11.2017 19:20
Oot+jo+sen+ikäinen+että+kannattaisi+kysyä+lääkäriltä.
18.11.2017 23:39
Jihhihhii,+avasin+pitsalähetille+oven+pelkässä+t-paidassa,+aikuisvaipassa+ja+sisätossuissa.+Mä+oletan+että+ne+näkee+ihmeellisempääkin+kuin+pöksytyttöjä.+Nyt+mä+keskityn+elokuviin+(meilläkin+on+tallentava+digiboksi)+ja+pissaleikkiin.+Mä+myönnän+että+vieläkin+iskee+joskus+nolotus+kun+pissaan+"housuun"+eli+vaippaan,+mut+se+tuntuu+vaan+joka+kerta+niin+omalaatuisen+lämpimän+hyvältä.
17.11.2017 17:23
Kas+kummaa,+mulle+sattui+tänään+koulussa+samanlainen+vahinko.+:D+Viikonloppuna+on+taas+tilaisuus+olla+yksin+ja+silloin+saatan+vaikka+latkia+kevytkokista+ja+pissailla+tavallista(kin)+hilpeämmin.
15.11.2017 15:50
Näytin+yhdelle+kivalle+&+söpölle+pojallekin+kun+se+uskalsi+pyytää.+Posket+taisi+punottaa+ja+sydän+hakata+molemmilla.+Mut+tätä+ei+sitten+ikinä+kerrota+kenellekään!+:)
10.11.2017 15:48
Ei+muuta+kuin+ostoksille...
10.11.2017 15:41
Auringosta+itään+ja+Kuusta+länteen.
06.11.2017 15:35
Okei.+Tyttöjen+leikeistä+ei+siis+saa+kirjoittaa.
05.11.2017 16:41
Kuulostaa+mielenkiintoiselta+ja+voisi+olla+ihanaa+olla+tuollainen+Pikkuinen+-+aina+välillä+mut+ei+välttämättä+koko+aikaa.+Nyt+täytyy+komentaa+itseään+ettei+ala+unelmoida+liikaa.+Mä+tahtoisin+kyllä+ihan+tavallisen+poika/miesystävän+jonka+kanssa+tehdään+aikuisten+asioita+joihin+tietysti+kuuluu+seksi.+Kyllä+mun+pikku+päässäni+seksihormonitkin+hyrrää.+Mut+ehkä+nää+asiat+voisi+jotenkin+yhdistää+-+se+on+selvää,+että+jos+ja+kun+mä+löydän+poikaystävän,+ennemmin+tai+myöhemmin,+pojan+on+ilman+muuta+hyväksyttävä+se+että+mä+tykkään+olla+vaipoissa+ja+tykkään+myös+pissata+vaippaan.+(Mulla+ei+oo+aikomustakaan+laskea+caccaa+vaippaan+-+mitenkäs+teillä+muilla?)
Täytyy+vilkuilla+noita+sivuja.
05.11.2017 15:32
Sama+täällä+-+pissaan+melkein+aina+seisaaltani.+Mä+en+kyllä+kovin+usein+pissaa+suihkuun,+koska+tulee+melkein+aina+käytyä+vessassa+ennen+kuin+muistaa+että+ai+joo,+suihkuun+pissaaminen+on+kivaa.
Tuossa+5-6-vuotiaana+oli+muuten+olevinaan+hirveän+jännää+käydä+kaverin+kanssa+pissalla+ja+tiirata+oikein+tarkkaan.+Siinä+samalla+tehtiin+sit+tutkimuksia+ja+löydettiin+vauvareikäkin+-+mä+olin+ihmetellyt+että+mikä+kumma+aukko+tuossa+on,+mut+en+jotenkin+ollut+kehdannut+kysyä+äidiltä.+Sit+kun+kaveri+kertoi+elämän+tosiasioita+niin+pitihän+sitä+tietysti+kokeilla+sormellakin,+mut+silloin+se+sattui+ennenkuin+sormenpää+oli+edes+kunnolla+sisällä.+Aijaijai,+nyt+alkaa+muistikuvat+kiihottaa...+ja+kohta+taitaa+tulla+housuun...+:D
04.11.2017 17:21
"Saisikohan+tyttö..."
Kuulostaa+mahdolliselta,+mutta+minäpäs+sentään+oon+tehnyt+sellasenkin+tempun+että+oon+tunkenut+käden+vaipan+alle+ja+pissannut+sormilleni.+Onneksi+olin+mennyt+kylppäriin+kun+pelotti+että+osa+tulee+vaipan+ohi+ja+niin+tulikin.+Pissa+ON+ihanan+lämmintä!
Mulla+on+ensi+kesän+suunnitelmissa+että+kävisin+Ähtärin+eläinpuistossa.+Siellä+on+vessoja+niin+vähän+että+olisi+vähän+niin+kuin+pakko+pissata+vaippaan+keskellä+kirkasta+päivää.+Vaipan+voisi+sitten+vaihtaa+tulomatkalla+junan+vessassa.
30.10.2017 19:56
Koskas+Vaippasakaali+etsii+netistä+sakaalin+avatariksi?+:)+Meillä+muilla+on+jo.
18.10.2017 22:17
Wikipedian+mukaan+yökastelua+on+1+-+3+prosentilla+teini-ikäisistä,+ja+mulla+on+sellainen+käsitys+että+osa+jatkaa+vaipan+käyttöä+vaikkei+enää+kastelekaan+"aidosti".+Ja+jos+nyt+ihan+fetisismistä+puhutaan+niin+vaippafetissi+on+niitä+tavallisimpia,+ja+siitä+on+varmaan+aika+pieni+välimatka+siihen+että+käyttää+vaippaa+ihan+vain+siksi+että+se+tuntuu+mukavalta.
Kokeilepa+housuvaippaa.+Libero+Sleep+Tight+10+maksaa+cittarissa+kympin+per+12+vaipan+paketti+ja+housuvaippa+on+niin+huomaamaton,+että+sen+kanssa+voi+liikkua+ihan+missä+vain+eikä+kukaan+huomaa+mitään.+Aikuisten+housuvaipoissa+on+korkeampi+vyötärö+ja+ne+on+sikäli+mukavampia,+mutta+ne+on+selvästi+kalliimpia.
Mut+niin+tai+näin,+ei+tarvitse+hävetä+jos+vaippa+päällä+tuntuu+hyvältä.
13.10.2017 17:19
Siellä+tehdään+se+mitä+sun+koulusi+terkkari+tekee.+Joka+koulussa+on+omat+tapansa.+Montako+kertaa+tätä+pitää+hokea?
13.10.2017 17:10
Mun+mielestä+on+ihan+normaalia+ja+ihan+OK+että+ihmiset+kokeilee+kaikenlaista,+ja+jos+tykkäät+vaipoista+niin+se+on+sun+juttu+eikä+tarvitse+hävetä.
12.10.2017 20:30
Montako+kertaa+se+pitää+toistaa+että+joka+koulussa+on+erilaiset+tavat?+Sitä+ei+tiedä+ellei+kysy+terkkarilta+itseltään.
12.10.2017 20:24
Joka+koulussa+on+erilaiset+meiningit.+Kysy+terkkarilta+itseltään.
12.10.2017 20:23
Tää+tyttönen+taitaa+olla+niitä+joilla+pissa+tulee+enemmän+alas+kuin+eteenpäin.
http://4.bp.blogspot.com/-D7z6p9mAa9g/T988NQsc0wI/AAAAAAAABE8/ncrHxLUs_ws/s1600/20120617_043.jpg
Ja+tää+on+ihan+laillinen+kuva.
19.04.2017 15:28
3 / 5