Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SciurusVulgaris
profiilit
SciurusVulgaris
SciurusVulgaris
Vapaa kuvaus
Olen aika pieni mutta sitäkin söpömpi opiskelijatyttö.
Aloituksia
1
Kommenttia
85
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin Cittarista ja Prismasta saa isommille koululaisille tarkoitettuja housuvaippoja sellaisessa paketissa joka mahtuu tavallliseen muovikassiin. Vilkaise tuolta kohdasta Muut vaipat -> https://www.libero.fi/tuotteet/?gclid=Cj0KEQiA-ZSzBRDp3ITHm5KO_JYBEiQA1JjHHHK66OC9yPLXUdUtS6JLFwdVOl-SWbg4cmw6889W0ycaAjOO8P8HAQ
07.12.2015 19:54
Siltäkö tää susta näyttää? Olisikohan vika siinä että me kirjoitetaan muka liian huolellisesti eli että oikeitten nuorten pitäisi viljellä huonoa kieltä? Katsos kun asia menee niin että me vaippailijat ollaan niin fiksuja että viitsitään ajatella ensin ja kirjoittaa vasta sitten, ja kun on ensin ajatellut niin silloin tulee kirjoitettua aika huolella. Mutta jos sulla on se tavallinen kuutonen äidinkielessä niin vaikeahan sun on ymmärtää meitä ysin oppilaita. : D
07.12.2015 19:50
Täytyy varmaan sit kokeilla tuota Plus Ässää. Keljua jos imukyky on Liberoa huonompi, mut toisaalta vaipan pitäminen ja siitä nauttiminen ihan kuiviltaan on ainakin mulle yhtä tärkeitä kuin vaippaan pissaaminen.
Jii-haa - neljässadas viesti tähän ketjuun!
29.10.2015 20:31
Eikä tuo vielä riitä. Libero on uusinut mallejaan ja tuttu Night Confort on korvattu Sleep Tightillä. Numero 10 varmaan sopii meille vaippatytteleille ihan hyvin. Ja sitten niillä on uusi sängynsuoja. Jotkut varmaan tarvii sellaisiakin leikkeihin. :D
https://www.libero.fi/tuotteet/?gclid=Cj0KEQjwkqKxBRCIrK_riNm13Z8BEiQAdzdVkPBehTLBL0hXl4nxAueXvv-zo95unxK9t3nEtgTW5DMaAkgj8P8HAQ
22.10.2015 16:07
No, mä pissailin sitten sydämeni kyllyydestä ja hauskaa ja kiihottavaa se oli niinkuin ennenkin. Nyt mä lirautan viimeisen iltapissan Liberoon ja käyn nukkumaan.
Mä rekisteröin juuri nimimerkkini (oikeassa yläkulmassa on Kirjaudu-valikko jossa se tehdään) ja suosittelen samaa muillekin. Rekatun nikin käyttäjä otetaan aina vakavammin kuin kaikenlaiset tilapäisnikkejä käyttävät paskahousun hokijat.
11.10.2015 23:13
5 / 5