Pääpumppu

Mina olen kingi..
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia19 aloitusta · 198 kommenttia
- Jaahas! Vai on sinulla ihan oma koraani. Lue ja viisastu.
Onnea!
🐃... ... ...😲 - Mitäs hiippakuntaa sinä edustat? Kirjoituksestasi päätellen et ole sieltä ns terävimmästä päästä kun ei mielessä muuta kuin muslimit ja islam.
Oletko ihan varma että kristinusko on juuri se ainoa oikea?
Itse kuulun ev.lut seurakuntaan ja en aio ikinä erota. Maksan kirkollisveron.
🐃... ... ...😲 - Kyllä saa ja pitääki keskustella., mutta mikä pakko joka juttuun on survoa maahanmuuttajiin kohdistuvia solvauksia.
Mitä nuo koneinssit ovat? Teidän oman mielikuvituksen tuotetta tietenkin. Kirjoittakaapa jotakin oikeita juttuja.
🐃... ... ...😲 - Hukkaan män tuo vuodatuksesi.
Ilmo tehty.
🐃... ... ...😲 - Mä skriivaan. Onk sulla taagi börtsa himassa vai duunissa?
Täh?
🐃... ... ...😲 - Ei ole minulla jenkkivenettä, mutta mersu on joskus ollut hintaluokassa alle 30t€. Tällä hetkellä samaa hintaluokkaa oleva muu saksalaisvalmisteinen auto.
🐃... ... ...😲 - Se on taas ilmo tehty. Bittiavaruuteen menee tämäkin juttu.
🐃... ... ...😲 - Bittiavaruuteen tämäkin juttu.
Ilmo tehty.
🐃... ... ...😲 - Minä tein ilmot ylläpidolle- toimii.
🐃... ... ...😲 - Ilmo tehty- poistoon.
🐃... ... ...😲 - Minäpä olenkin yrittäjä.
🐃... ... ...😲 - Se hoito olut oli vöhän liian väkevää.
🐃... ... ...😲 - Jokaisella on oikeus yrittää. Perusta kilpaileva vaikka entisen kulman tiloihin. Alakertaan pubi karaokeineen ja diskouneen ja yläkertaan humppaosasto. Samalla voit harjoittaa hotellitoimintaa ja luonasravintolaa.
🐃... ... ...😲 - Muistaakseni kolilta alaspäin kyyti ei maksa mitään mutta ylösnousemus maksaa.🐃... ... ...😲
Täh? - Miksi ei ole oikein jos yksi ja sama omistaa kaikki paikat?
Siitä vaan yrittämään ja kokeilemaan kuinka helpolla rahaa tulee. - Kohta lähtee tämö juttu pois.
Ilmo tehty.
🐃... ... ...😲 - Millonkahan eka rasse lieksasta uskaltaa tulla omalla nimellään julistamaan vakaumustaan? Vrikkaan , ettö ei IKINÄ.
🐃... ... ...😲 - Peukutinnomaa juttua alaspäin.
No, vahinkojahan sattuu.
🐃... ... ...😲 - Asiatonta.
Ilmo tehty.
🐃... ... ...😲 - Peukutin höoinöitä alaspäin.
Ja rassella verenpaine nousuu.
🐃... ... ...😲