Insinööritoimisto Lieksassa?

Tuleva_rakentaja

Voisiko joku suositella hyvää Lieksalaista nsinööritoimistoa?

18

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllälöytyy

Voisi. Kysele Reunatieltä, siellä pitää toimistoa useampi kymmenen koneinssiä. Ota Aapinen mukaan, siitä on inssille apua, jos joutuu sopparia rustaamaan.

• Hurra-Anni

Ei ole Lieksassa yhtään nsinööritoimistoa. Ja suosittelen aloittajalle opettelemaan kielioppia, koska lieksalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

• Sama höounä jatkuu.
      🐃... ... ...😲

• piilopeukut.pumpulle

Kas, pääpumppu on rekisteröinyt nikkensä. Se on ihan järkevä teko. Kohta saammekin sitten hänen kohdallaan ihailla kahta peukutusta yhden sijasta. Kun vielä saisi muuta järkeä noihin kommentteihisi.

• älämölöä

Koneinsinöörit osaa kirjoittaa isoilla ja pienillä kirjaimilla, mutta kirjaimet saattaa olla siinä järjestyksessä ettei sitä kaikki ymmärrä!

• oikolukija

Näillä palstoilla hääräilee useampikin äidinkielen opettaja. Ihmettelen, eikö heille riitä hommia vaikka karvaranteiden opettajina, kun pitää puuttua joka pieneen ja isoon kirjaimeen. Antaapa kunkin kirjoitella ihan omaan tyyliinsä ja tapaansa, ei ole pakko lukea, jos niin paljon närästää.

• Koneinssit ovat sairaan mielikuvituksenne tuotett.
      Pydytäänpä asualinjalla.
      🐃... .. ...😲

• kjedhtjhdhgh

Asualinjan mukaan koneinsinöörejä piisaa, joten pydytään vaan! Lopetä huumeiden käyttö arvoisa kusipumppu!

• Nauravasomali

Kone ja metallitekniikan osaajia huhujen mukaan on kaupungissa useita,jos kellä sen alan tarvista on.

• Samulokotilas

Pitää se uskoa kun itse Soile Syrjäläinen niin kertonut ! Lieksassa on yhä kone-insiinööreitä pilvin pimein! He tosin opiskelevat luku ja kirjoitustaitoa, kylänlahden kristillissä opistolla! Seuraava polvi, noin 20 vuoden päästä kai jo puhuu täyttä suomea! Tuolloin heidän joukosta voi löytyä ehkä jopa yksi, suomalaisen tutkinnon saanut...oikea ja tutkintopaperit omaava ,,,Koneinsinööri!

• insinöörinisse

Mutka -talolla Mähköllä on varsinainen insinöörikeskittymä. Sinne vaan apua saamaan vaikeissa teknisissä kysymyksissä.

• savolaiset.juntti.inssit

Ei taida niin yksinkertaista ongelmaa löytyä minkä lieksalainen koneinssi osaisi ratkaista.

Osaavatko itse laittaa fillarin ketjut takaisin paikoilleen?

HAHAHAHAHA!!!!!

• Voetokkiisa

Rantalassa on tosiaankin metka-niminen yritys jossa tiettävästi useita konealaninsinöörejä,kannattaa kysellä sieltä,jospa ne asiat selvii sitten etiäpäin.

• Koittakaapa oysyä asiassa ja lopettakaa tuo lapsellinen koneinsseily. Ettekö muuta osaa?
        🐃... ... ...😲

• ipohjakosketus

Lopeta sinä se naurettava isäily, et ole opettaja etkä johtaja. Olet naurettava isää leikkivä nilkki. Seuraa sikaasi, joka on kaulassasi kiinni ja yrittää sekin sinusta poispäin.

• Menkää sanomaan niille jouta haukutte asianne ihannitselleen. Turhaan täällä jupisette.
        🐃... ... ...😲

• outoeläjä
        Pääpumppu kirjoitti:

Koittakaapa oysyä asiassa ja lopettakaa tuo lapsellinen koneinsseily. Ettekö muuta osaa?
        🐃... ... ...😲

On meillä tässä melkoinen mölli, päivät pitkät päivystää. Mikä lienee agitaattori.

• voee-jotas-sanonkos

Hyvin ovat miniosaaja ins.-ssit pyöräyttäneet taidoillaan liekaan, kun on vuosikymmeniä mitään tekemättä kaikki hyveet näille pukattu mitään vastinetta saamatta.

Kyllä lieka on hyvä kasvattamo näille, -näilläkös suomi yhteiskunta jotain saavuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2468
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1776
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      81
      1308
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1228
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1178
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1050
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      904
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      882
    Aihe