Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aaro.suomalainen
profiilit
aaro.suomalainen
aaro.suomalainen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos viestistä!
18.03.2014 19:02
Ei vikakoodeja mutta nyt on lisää infoa:
se auton alla ollut läikkä oli tarkemman tutkiskelun jälkeen dieseliä eli pumppu toimiikin, mutta jossain vuotaa....
18.03.2014 18:28
EU:n kalleinta viinaa myydään Suomessa. Se ei välttämättä ole hyvä asia.
30.06.2013 10:15
"ja jos pystyy, voi myös hakea vammainen nuori johonkin lukioon, minne heitä otetaan.......
Niinpä, sekin alkaa jo vauvana, jos omat vanhemmat tai vain toinen vanhempi ryyp-pää."
Lukioon haku alkaa jo vauvana?
30.06.2013 10:11
heheh, nyt on päässyt joku alle 12-vuotias näppäimistön ääreen. Alkuperäinen aihe on suunnattu täysi-ikäisille
30.06.2013 10:08
Itse en ole viimeisen kahdenvuosikymmenen aikana huomannut alkoholinkäytön haittoja henkilökohtaisesti, enkä myöskään lähipiirissäni. Mistä se kertoo? Minä ja minulle läheiset ihmiset käyttävät kuitenkin alkoholia aika lailla keskiverto suomalaisen tavoin. Uskon, että valtava enemmistö on sama mieltä kanssani. Mainitsemasi alkoholihuumeesta johtuvat rikokset ovat hyvin pienen ihmisryhmän huoli. Ja niissäkin tapauksissa alkoholi on murto-osa muista ongelmista, joita tapausten taustalla usein piilee.
Mielestäni alkoholin - ja minkä tahansa muunkin vaikkapa rasvaisen tai suolaisen elintarvikkeen - kohtuukäytön opastamiseen on tarvetta. Valtaväestö tulee käyttämään alkoholia kohtuuden rajoissa ja muut huumausaineet eivät kuulu ruokavalioon.
Ei siis tule syyllistää koko alkoholia käyttävää kansaa vaan on pyrittävä kohdentamaan (liian) pienet resurssit siten, että alkoholiongelmaiset saisivat oikeanlaisen avun ja tuen jo ennen - tai mahdollisimman varhaisessa vaiheessa - tätä "ongelmaa". Ts. Ennaltaehkäisevää työtä tarvitaan.
29.06.2013 17:59
1 / 1