Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oh2eki
profiilit
oh2eki
oh2eki
Vapaa kuvaus
Vanha ukonkutale Hyvinkäältä.
Aloituksia
0
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huom:+Armi+menehtyi+keuhkokuumeeseen,+oli+ollut+jo+4+vuotta+suhteessa+sekä+kihloissa+toisen+miehen+kanssa+kuolemaansa+asti.+Miksi+Dannya+syytellään+surutta+asioista+joihin+hän+ei+ole+mitenkään+syyllinen?+Auttoi+Armia+elämän+loppuun+asti,+vei+ja+haki+hoidoista+joihin+joutui+alkoholisminsa+takia,+piti+huolen+että+hänellä+oli+asunto+ja+auto+alla.+Vanha+varis+täytti+32+salia+ääriään+myöten+2018+kiertueella,+lisäkonsertteja+jouduttiin+järjestämään+useilla+paikkakunnilla.+Ensiksikin+tuossa+iässä+on+jo+saavutus+repiä+ilta+illan+perään+huikean+määrän+konsertteja,+toisekseen+vanha+varis+sai+2020+kaksi+platinalevyä+äänitteistään+Don+Juan+sekä+7300+päivää,+repikää+kateelliset+siitä,+kaiken+kukkuraksi+nuoret+todella+kauniit+naiset+hakeutuvat+vanhan+variksen+seuraan+alati,+miksihän?+Dannya+on+monet+aina+kadehtineet,+hän+on+todella+hyväsydäminen+ihminen,+ei+mollaa+ketään+eikä+katehdi+ketään,+oman+uransa+ohella+nosti+hyvin+monet+artistit+suomen+terävimpään+kärkeen:+Kirka,+Viki+Rosti,+Muska,+Kari+Tapio+ja+kymmeniä+muita,+mm+Tauno+Palo,+Olavi+Virta+ja+Tapio+rautavaarakin+olivat+D-tuotannon+listoilla+ja+n+300+muuta+ihmistä.
29.08.2021 10:13
Vanhus+oli+Suomen+suosituin+vuosikymmenet,+tempaisi+viimevuonna+2020+kahdet+platinalevyt+kappaleilla+Don+Juan+sekä+7300+päivää+ja+heitti+konserttikiertueen+2018+32:lla+suomen+saleilla,+oli+loppuunmyyty+liki+kaikkialla,+monella+paikkakunnalla+jouduttiin+järjestämään+lisäkonsertit.
29.08.2021 09:56
Oletko+noin+vedätettävissä,+tämä+mieshän+on+täysi+kaheli,+koittakaa+nyt+järkeillä+omilla+aivoillanne,+älkääkä+menkö+tämänkään+sekopään+halpoihin.
29.08.2021 09:48
Väittävät+että+rahtasi+samanmielisiä+äänestämään+itseään,+on+järjettömän+vallanhimoinen,+veikkaan+että+luistelee+persuista+kättelyssä+vaikkapa+samanmielisen+Ano+Turtiaisen+kelkkaan?+Osaan+jo+ennakoida+että+keinoja+kaihtamatta+kaappaa+tai+yrittää+kaapata+valtaa+itselleen+sekä+näille+näkemyksilleen,+mitkä+ovat+pääosin+huomionherättämistä+ja+poliittista+vänkäröintiä+oman+edun+tavoitteluun.+Puolustaa+puheittensa+mukaan+sananvapautta,+mutta+ei+kestä+häneen+kohdistuvaa+kritiikkiä,+on+estänyt+minut+mm+witterissä,+jne.
29.08.2021 09:46
Hän+on+henkisesti+epävakaa+tyyppi,+kaikki+aikansa+yrittää+todistella+ettei+koronaa+ole+olemassakaan,+vaan+se+on+räkätauti.+Samaa+virttä+rokotteiden+kanssa,+ne+ovat+kuulemma+myrkkypiikkejä,+toinen+hänen+hengenheimolaisensa+on+Marco+de+vit,+kun+aukaisee+netistä+sivun+hänen+ns+laittomaan+lehteensä,+tulee+heti+käsitys+ettei+julkaisija+ole+tervejärkisten+kirjoissa.+Olen+jutellut+tavatessani+hänet+narinkkatorilla,+jäi+heti+tietty+käsitys+hänestä.+Tämä+näitten+herrojen+touhu+on+hyvinpaljon+samantyylistä+kuin+Trumpin+älyttömyydet,+eikös+tämä+Trumppi+ole+muutenkin+heidän+esimerkki?
16.08.2021 09:15
No+voi+mahdoton,+onhan+sitä+mm+ostettu+Oulusta+yksi+Aprilia+ja+ajettu+siitä+linja-autoasemalta+Hyvinkäälle+yksillä+silmin,+toinen+oli+nyt+viime+syksynä+siis+2020,+ostin+kaverilta+Rovaniemeltä+Gilera+Runner+pj+50+skoden,+menin+junalla+Hyvinkäältä+9h+Rovaniemelle,+tunti+perillä+ja+mopo+kohti+Hyvinkäätä.+22h+sai+jauhaa+yhtäkyytiä,+pieniä++jumppataukoja+matkalla,+kun+lapaluihin+särki+tuskallisesti.++Sitten+on+ajettu+mm+Hyvinkää-Koli-Hyvinkää+yhtäsoittoa,+kävin+kuvaamassa+auringonnousua+kolilla,+piti+mennä+sen+jälkeen+60km:n+päähän+lomakodille,+mutta+lähdinkin+takaisin+kotiin,+matkaa+tuli+n+754km.
13.06.2021 09:59
Äärimmäinen+tyhmyys+paistaa+kommentoijasta+tuon+kommentin+perusteella.+Onko+mielestäsi+synti+olla+vanhus,+häpesitkö+omia+vanhempiasikin,+uskomatonta+ajattelua+eikä+käsitetä+sitä+että+ns+"huomenna"+on+itse+vanhus.+Jos+Danny+itse+haluaa+olla+elämässä+mukana,+kuten+niin+moni+muukin+mm+maailmalla,+siis+nämä+nuorempana+maailmanmaineessa+olleet,+kuten+Tiina+Turner,+Paul+mc+Cartney,+Tom+Jones,+Cliff+Richard,+Rollarit+jne+jne,+he+ovat+joko+80v+tai+hieman+alle+(me+kaikki+tulemme+vanhoiksi+mikäli+saamme+elää)?
06.03.2021 11:11
Sopii+yrittää+näyttää+yhtä+nuorekkaalta+liki+80+vuotiaana,+mikäli+elät+edes+niin+pitkään:+http://www.danny.fi/levytyksetkannet.phtml
03.03.2021 11:47
102+listahittiä,+viimeiset+2+noin+vuosi+sitten+platinaa+Don+Juan+sekä+7300+Päivää.+Elikä+tuoppas+julki+joku+toinen+artisti+ken+on+pystynyt+samaan,+siis+Suomalainen?
03.03.2021 11:46
Eihän+se+edes+jäänyt+viimeiseksi,+eikä+se+ollut+tarkoitettu+euroviisukarsintoihinkaan,+Danny+suostui+kun+umk+pyysi+mukaan,+lauluhan+kertoo+siitä+kuinka+ihmisiä+ylistetään+kuoltuaan.
03.03.2021 11:42
Vuosi+sitten+Danny+sai+kaksi+platinalevyä+DON+JUAN+ja+7300+PÄIVÄÄ+tallenteista,+joita+sriimattu+molempia+noin+9.000.000+kpl:tta,+elikä+kyllä+parjää,+on+pärjännyt+jo+1964+vuodesta+asti.+http://www.danny.fi/levytyksetkannet.phtml
03.03.2021 11:39
Minä+en:+http://www.danny.fi/levytyksetkannet.phtml
03.03.2021 11:37
Voi+kauheeta,+kun+itse+tulet+Dannyn+ikäiseksi+mikäli+elää+saat,+häpeätkö+vanhuuttasi?+Dannykin+on+ollut+nuori+ja+äärimmäisen+kaunis+mies,+naisia+roikkunut+lahkeissa+ja+vaikka+missä+tuhansia+vuosien+saatossa,+Dannylla+ollut+upeat+kaunottaret+elämässään,+niin+Liisa,+Armi,+Katri,+Erika,+Helmi+ja+monia+muita+kaunottaria,+ei+hänen+tarvitse+todistaa+yhtikäs+mitään,+vanhuus+tulee+satavarmasti+meille+kaikille,+mikäli+elää+saamme,+ei+siinä+ole+mitään+hävettävää.+Danny+on+vielä+78+vuotiaanakin+ihan+upea+ilmestys+ja+jos+nämä+nuoret+kaunottaret+hakeutuvat+hänen+seuraansa,+ovat+hekin+jo+aikuisia+ja+itse+tietävät+mitä+tekevät,+älkää+kadehtiko+Dannya,+hän+on+näyttänyt+pyytämättä+kaiken+ja+enempikin,+arvostan+häntä.
03.03.2021 11:32
Vaikka+tämä+kyssäri+on+jo+vanha,+ei+tehoilla+ole+juurikaan+tekemistä+äänenlaatuun,+riippuen+kuinka+kovaa+kuunnellaan?++Esimerkkinä+Focus+Acoustics+FX+1500D:
Valmistajan+ilmoittama+teho+|+Mitatut+tehot
RMS+@+4+Ohm+600W+|+710w
RMS+@+2+Ohm+1050W+|+1240w
RMS+@+1+Ohm+1500w++|+1870w
FX1500D+antaa+siis+ENEMMÄN+mitä+tehdas+ilmoittaa.+Nuo+tehot+joitten+edessä+tai+teholukeman+perässä+on+RMS+ovat+ns+hetkellisiä+piikkitehoja+mutta+pitävät+kyllä+yleensä+paikkansa.
03.03.2021 11:21
Taajuusmaksu+on+18€+risat/vuosi.
27.09.2019 08:37
Sehän+on+ihan+korkeudesta+ja+radiokelistä+kiinni+kuinka+pitkälle+yhteys+kantaa,+niin+se+on+myös+pmr+puhelimella.+Itsellä+pisin+yhteys+Hyvinkään+sveitsin+laskettelukeskuksen+mäeltä+Viron+Emumäelle+209.8km+muinoin,+vasta-asemana+Suomalainen+radioliikkeen+omistaja+Espoosta,+oli+silloin+Virossa.+Nyt+ei+ole+tietoa+mutta+varmasti+pisimmät+yhteydet+monia+satoja+kilometrejä+ainakin+maailmalla.
27.09.2019 08:30
Olen+yrittänyt+päästä+takaisin+aikoinaan+poislähteneenä+radiohullujen+foorumille+kirjautumalla,+en+tiedä+mikä+älypää+moderaattori+sitä+lafkaa+moderoi+kun+ei+sitten+ei+millään+pääse+takaisin?+Olihan+siellä+aikoinaan+kinoja+kun+muutama+ukko+oli+kiinni+aiheesta+kuin+aiheesta+alati,+vääristeltiin+ja+yritettiin+vaikka+millä+saada+esim+banniin,+oli+kolme+mieleenjäänyttä+nimimerrkkiä:+Bruno,+Morpheus+ja+Mister+Kox,+he+järjestivät+niin+uskomattomia+väitteitä+esim+minun+kaupoista+mm+Brunon+kanssa,+tai+mister+kox:in,+valehdeltiin+surutta+sen+mitä+kerettiin,+en+tiedä+miksi,+mutta+tarkoitus+oli+saattaa+minut+huonoon+valoon.+Sitä+kaikkea+kesti+vuosia,+ei+auttanut+mitkään+aiheet,+kerran+oh7fes+pisti+kuvia+motarireissuistaan,+minulle+sanottiin+että+laita+sinäkin+Eki+omista,+laitoin+ja+siitä+alkoi+uskomaton+vääristely.
26.09.2019 10:02
Lapsellista+tämä+kahtiajako+on+aikuisilta+lähinnä+miehiltä,+kun+on+suorittanut+helpon+ra-tentin+niin+ihmisistä+monet+muuttuvat+täysin+käytökseltään?+Jos+sama+tapahtuisi+verrattuna+ajokortin+suorittamiseen+ja+ei+suorittaneisiin,+niin+olisi+valmis+loputon+riita+siitä+kuka+on+mitäkin.+Jos+harrastaa+vaikkapa+laa+tai+pmr+juttuja,+mollaavat+monet+hamit+niitä,+toiset+jopa+oikein+kammoksuvat+esim+laa+harrastajia+vaikka+molemmissa+tapauksissa+on+kyse+radioharrastajista.+Ei+ra+tutkinnon+suorittamisen+pitäisi+muuttaa+ihmistä+oikeastaan+mitenkään,+mutta+niin+vaan+jostain+ihmeen+syystä+käy+usein,+liian+usein.+Itse+olen+radioamatööri,+mutta+yhtä+kunniakkaasti+myös+laa+ja+pmr+harrastama,+minulla+noissa+ei+ole+yhtikäs+mitään+eroa,+samoja+kuolevaisia+ollaan+kaikki.+:)
26.09.2019 09:54
Tunnen+myötähäpeää+näitten+ns+radioamatöörien+käytöstavoista,+nyt+ei+tietenkään+leimata+kuin+pientä+osaa,+mutta+joku+ihmeen+juttu+on+mikä+saa+radioharrastajat+avautumaan+jatkuvasti+ja+alati+toisia+loukkaavalla+tavalla,+MIKSI?
25.09.2019 10:41
Muistan+kun+jossain+kirjoituksessaan+tämä+Pussinen+ivasi+allekirjoittanuttakin,+en+kuulu+sralliin+enkä+tunne+koko+Pussista,+toki+Oulusta+(syntymäkaupunkini),+oli+aikoinaan+kiinni+kuin+herhiläinen+tämmöinen+oh8jt+tyyppi+vuositolkulla+ja+ilman+mitään+aihetta.+Saarelan+Markon+tunnen+ja+tiedän+(kirjoittanut+radioharrastejutun+muinoin+skannerilehteen+minusta),+hän+on+mukava+isäntä,+eikä+ole+pahaa+sanottavaa+ollu+ikinä.+Ihmetyttää+saman+harrasteen+harrastajien+alituinen+vihanpito,+missä+tässä+oikein+mättää?
14.07.2019 13:11
3 / 4