Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oh2eki
profiilit
oh2eki
oh2eki
Vapaa kuvaus
Vanha ukonkutale Hyvinkäältä.
Aloituksia
0
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai hommaa kakkonen, enstennäkin kakkonen on epävakaa ajettava edessä olevan monojousituksen takia, muuta kantaa en ota kyseiseen ajopeliin.
16.08.2023 10:42
No niin, "lapsenmieliset" täällä haistattelevat, miksi pitää virittää jos nyt jo kulkee 60kmh? Itselläni ollut 26 vuoden aikana 25 skootteria, kaksi peugeot speedfight 3 lc skootteria ja vaikka mitä muita ruiskukoneella, mm apriliaa gilera runneria ja piakkio nrg:tä jne, helpoin huollettava on ollut peugeot sf3 mm vesipumpun ja sylinterinvaihdon osalta, myös muutenkin parasta mitä rahalla saa. Ken paskaksi haukkui niin kerroppas oma mieltymyksesi, elikä mikä on mielestäsi se paras?
16.08.2023 10:26
Tämä modulaatiovettä kitaansa kumonnut vanha juoppo irroittelee, kyllä tässä ollaan yhtä jos toistakin radioharrastetta harrasteltu, nykyään ei juuri enää muuta kuin dmr käsikapula, toki siitä löytyy myös analogiset 2m/70cm alueetkin. Porukkaa vaan on hirmuvähän äänessä, melkein täytyy kännykällä soitella ensin kaverille, että tuutko dmr kanaville jne.
28.07.2023 14:35
Tämä kysyjän juttu ei enää ainakaan hänelle ole ajankohtainen, kysytty 2014 ja nyt on 2023. Itsellä sama oireilu, tuli ikäänkuin itsestään, vahdettu cdi boxi, akku, puola ja tulpanhattu uusiin, ei auttanut. Ainakin se kastuttaa tulppaa kun starttaa tai jalkastartilla polkee jos ei käynnisty, elikä kun tulppa itselläni kuivahtaa n.15-30 minuutin päästä, lähtee startista käyntiin, myös yönjälkee ekalla starttaa. Jos tulppa liian valkoinen tai vastaavasti nokinen, ensimmäinen tarkoittaa että seos on väärä, kannattaa seosruuvista säätää täysin kiinni ja sitten 1.5 kierrosta auki, kone lämpimäksi ajettu ja tyhjäkäynti säädetty että juuri ja juuri käy, seosruuvilla etsitään verkkaisesti kohta missä tyhjäkäynti on kovimmillaan. Sen jälkeen säädetään tyhjäkäyntiruuvista oikea tyhjäkäynti n. 1500-2000 kierrokseen. Ei välttämättä poista ensinmainittua ongelmaa, mutta ei huonnonnakaan, myös erilämpöisiä tulppia kannattaa kokeilla, yleisesti hyvä moposkoottereihin on Ngk crp-8e, kannattaa kokeilla mikäli on joku italiaano tai esim peugeotin ajopeli.
16.05.2023 16:42
Miten sinä voit arvostella julkisesti toisten musiikkimakua, näitä vastaavia artisteja on ollut kautta historian, tulevat ja menevät, enkä nyt itse väitä että Robin olisi eilispäivän artisti, hänellä on niin valtava fanittajaporukka, ettei ura varmaankaan tähän lopu? Täällä vaan voi anonyyminä sanoa liki mitä vaan, kuten mm Dannysta tietämättä hänestä oikeasti yhtikäs mitään, jos mies on ollut kohta 60 vuotta suosittu, aloitti 1964 ja 2024 tulee uraa todella täyteen se 60v. Kovia hittejä ja jumalattomasti striimattuja vielä ihan taannoin mm Don Juan ja 7300 päivää. Jokaisella on tietty omat mielipiteet mutta missä ovat kaikki muut Dannyn aikalaiset artistit, eipä juurikaan enää heitä ole.
14.03.2023 08:48
Jos hiipuu ura, onhan hän tehnyt jotain mihin ei moni yllä, miljoonabisnestä ja sen myötä hulppeita autoja, prätkiä, veneitä sekä kassa edelleen hurjat summat tienestejä, tehkää perässä. :)
03.03.2023 10:28
Samaa mielipuolta, lapsellisella vittuiluilla ei voita mitään, saa vaan ääliön leiman. Täytyy tsekata tuota villaa netistä, voisi vaihtaa äänten hiljentämiseksi, joku myös todennut että jos poraa sen reikäputken reikiä isommaksi ja hyvät uudet villat, niin hiljenee huomattavasti, ei ole kokemusta, mutta voisi kokeilla.
30.01.2023 22:06
https://fi.wikipedia.org/wiki/Skanneri_(lehti) Tuossa linkissä on todelliset syyt skannerilehden kaatumiseen ja eihän ne ole missään muotoa minun syy jos lato palaa ja omistaja kusettaa rahat mm taajuuskirjan tilaajilta, rahat kelpasivat mutta taajuuskirja jäi hyvin monilta saamatta.
30.12.2022 11:17
Olen myös kuulunut oh3ac kerhoon, asun Hyvinkäällä mutta kerho on Riihimäellä, ihan ok kerho, mutta eipä tule juuri käytyä ja nyt ainakin toistinliikkenne tällä aluella todella olematonta, siis 2022-2023.
30.12.2022 10:41
Kyllähän he tulivat perässä, kun itse siirryin muinoin koskenkorvan radiohullujen foorumille Terbon pyynnöstä: Tule Eki meidän foorumille, niin saadaan elämää tännekin, menin ja jostain kumman syystä sinne tuli elämää kovasti, en ikinä jaksa ymmärtää miksi, ei minun juttuni olleet ilkeitä vaan esim kirjoitin siitä kuinka kierrän Suomea mopolla (50cc). Tietty kaikenlaista asiallista keskustelua aloitin, milloin radioista, kameroista, yhteyksistä jne, muut ilkimykset yrittivät provota kaikin mahdollisin keinoin, esimerkiksi yksi naurettevimmista oli se kun skannerilehden sivuilla kuva missä olen tuossa mäellä pitämässä kalikka kädessä yhteyksiä, syksy niin mulla oli hanskat joista puuttui sormenpäät peittävä osa, kuten esim torilla kalamyyjät jne. Siitä keksittiin uskomaton määrä jotain Danny juttuja (minua haukuttu vuosikymmenet Hyvinkään Dannyksi), omasta mielestä en ole todellakaan, olen vain yksi vaatimaton vanha ukko, elikä se siitä.
30.12.2022 10:37
Ei se skannerifoorumi kaatunut minuun eikä muihinkaan käyttäjiin, Mika Niemelä lopetti sen yksinkertaisesti suurien velkojen takia. Mika totesi aikoinaan minulle että olet julkisuuden henkilö (en tiedä miten olisin) ja en ole kuitenkaan niin kova tyyppi että saisin koko foorumin nurin. Jostain kumman syystä foorumilla oli kolmisen tyyppiä ketkä olivat jatkuvasti kiinni, kirjoitimpa foorumille ihan mitä hyvänsä, väänneltiin mm moporeissujani valheellisiksi ja vääristeltiin kaikkea muutakin. Itsestäni oli juttu viimeisessä ilmestyneessä skannerilehdessä, otsikolla kannessa: "Ei mikään turha nolla", la kutsuni kun oli zero ja juttu käsitteli minun radioharrastukseni alkuaikoja jne, voitin kolmesti mm noitarinki kisan (lehden jokavuotinen pmr noitarinki pääsiäisinä), neljännen kerran tulin sitten toiseksi ja tämä voittokulku aiheutti näissä kolmessa ukossa juuri tätä kateutta ja ties mitä? Olen edelleen mutta nykyään vain nimellisesti radiohullujen foorumilla, mikä on pitkään ollut täysin kuollut, kuten tuntuu olevan koko amatööri ja laa harrastuskin, ainakin eteläsuomen alueella hyvin heikoissa kantimissa. Elikä yksikään eki tai joku muu ei aiheuttanut foorumin loppumista, se minun nimeäminen oli juuri näitten nimimerkkien provokaatioita: Bruno, Bi-Oscar ja Morpheus, sekä yksi Mr-Kox, tuttua tutumpikin tyyppi, ken paljastui yhdeksi heistä, elikä usein vihamiehesi löytyy lähempää kuin ikinä uskotkaan.
30.12.2022 10:26
Älä turhaan häpeä, ei se vanhuus ole mikään häpeä vaan ylpeyden aihe, että on saanut vanhettua, kuten me muutkin, no kaikki eivät saa, ikävä kyllä. Dannyn polven on muinoin kolhinut kunnolla taxin ovi, leikattukin kolmesti, mutta jalka on väärä eikä kanna kunnolla, muutenhan ukko on ok ikäisekseen, enempi kuin hyvin hyvin moni muu, heittelee n30 keikan kiertueita ympäri suomea jne.
05.12.2022 13:50
Repesin totaalisesti: IMURIKIN ALKAA KURTTAANTUA IÄN MYÖTÄ HAHAHAHAH. No niinhän se ikä tekee, toisaalta siinä ei ole mitään hävettävää että me vanhetutaan, niin vanhettuu kaikki muutkin ketkä saavat elää: vanhuus on pitkän iän ehto.
05.12.2022 13:46
https://seura.fi/viihde/julkkikset/rakoiliko-dannyn-ja-liisan-avioliitto-jo-ennen-armia-uutuuskirja-paljastaa-millaisen-kirjeen-danny-kirjoitti-vaimolleen-jo-vuonna-1973/ On tosi raukkamaista kirjoitella mm Turosta kehitysvammaisena, kyllä ihmiset ovat säälittävän raukkamaisia, ei Turo ole kuin täysin terve Dannyn vanhin lapsi, nyt menestyvä aikuinen ollut jo kauan, hän eikä hänen vanhempansa ole halunneet tuoda yhtäkään lastaan julkisuuteen, siitäkö moinen epäily?
25.09.2022 09:53
Pistäkää asiat järjestykseen ja älkää vääntäkö Dannysta syntipukkia kaikkeen mahdolliseen, Erika rakastui Dannyyn, ei Danny häntä houkutellut yhtikäs mihinkään, katsokaa Erikan kertomus asiasta vain elämää ohjelmasta. Helmi taas on Dannylla töissä, ruuanlaittaja, sos median auttaja sekä Danny auttanut mm levyttämään Helmiä. kappale moi moi vaan. Lisää tulossa lauluja vuoden 2022 lopulla Helmiltä, Danny myös piti keikalla huolta aloittelevasta artistista olemalla tukena mukana.
24.09.2022 18:33
https://www.youtube.com/watch?v=RJIbnpYgAd4 Turo Lipsanen mukana videolla, mihinkään muuhun Danny ei lapsiaan ole vetänyt julkisuuteen.
24.09.2022 18:29
Kyllä tyhmyys on läsnä kovasti näissä kirjoituksissa, Danny ei tuonut ikinä lapsiaan julkisuuteen, ainoa ken oli musavideolla kappaleessa pojalleni oli Turo, loput voikin lukea tästä: https://www.is.fi/viihde/art-2000008363020.html
24.09.2022 18:26
Nyt+mölisee+joku+vähä-älyinen+huuhaa+ukko,+etkö+käsitä+sitä+että+vanhuus+on+pitkän+iän+ehto,+monen+monet+artistit+eivät+ole+selvinneet+lähellekään+mm+Pepen+ikää,+mistä+pitäisi+olla+ylpeä+ja+kiitollinen.
11.09.2022 13:33
Just+joo,+yksi+pässinpää,+kas+kun+et+west+endissä+heheheeh
25.01.2022 10:58
Samaa+mieltä,+hyvin+sanottu+tuossa+kirjoituksessa.
25.01.2022 10:56
1 / 4