AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Ylipainostahan se :D
Ei sentään norsun muistista. - Se ei vain ole mun paikkani olla.
Mieluiten sitä koti ihminen on tai käy jossain muualla kuin baareissa.
Kerran käynyt totesin vain että ei enää.
Alkoholi ei maistu ja uskovainen en ole.
Monia muitakin syitä miksi ei tuu juotua alkoholia tai käy baareissa mutta siitä ei tuu avauduttua sen enempää.
Uskovaisten arvot tiedän kyllä. :P - Sitä justiin kun rahat loppuu saattaa kumppanikin lähteä. Rahalla ei saa rakkautta. Ellei sitten pistä tunteita peliin saattaa se kumppanikin pysyä. :P
Enpä ole tainnut sitä nähdä. Meinnanut kyllä kattoo sen.
Joittenki naisten unelma saattaa ollakkin se rikas rakastunut mies. - Ei oo baari ihminen :P
- Tuokin vaa sitä että jos tässä voittaisi lotossa ja ei ois sinkku.Niin taitaa se toinen puoli olla enemmän sen rahan perään.
Kun saisit kulutettua kaikki rahas ei ois enää kumppaniakaan. ;D - Mun ajatukset menee siellä pimeällä puolella..
Ns "Palkka" tulee sitten 9kk jälkeen? ;P
Pitää antaa luudasta ;D - Lykkimässä :D
Ton voipi aatella monella tapaa.
Joo se olis kyllä hyvä jos joku vähän tökkis. :P - Voisin sanoa että aina haluta saa.
Tapaa vaikka minkkilaukku. :P - Mitä se mulle murisis?
Huomion kipeekös se on. ;D
Pitäs vaan kokeilla kaikenlaista jos vaikka innostus. - Jos sipsiä syön.. Nykyään menee enemmänkin ne wasabi ballsit ;D
- Vanha nainen :D
Mikä on sun mielestä vanha nainen?
Availeppa mulle hieman.
Bemari ihmisiä?
Ootkos nyt mies vaiko nainen?
Kun saa käsityksen että olet nainen. - Posliinikauppaan särkemään kaikki ;D
Njoo jotain jalkojen alle niin kyllä ylettää. - Ei se vika ole vain ominaisuus. :D
- Sä vaan tuijottaisit.
Mä taas "mitähän se ny tuijottaa".
On se melkonen sonni. ;D
Ehkä pitäskin lähtiä laitumille.
Jos sua sellanen kiinnostaa niin eikö sit kannata yrittää? ;D - En mä omilleni naura :D
Mietippä sitä ku rupeet omille jutuilles nauraa sit toinen kattoo että "ookkos vähän pimee?" ilmeellä.
No reissuilla bongaa paljon ihmisiä mutta sama juttu että harvoin jää kukaan kaveriksi. Jää sille tasolle että tulee vaa moikattua tuttuja ihmisiä :D
Ei kiitos kännipanoille.
Menisitkö itse noihin? ;D - Kai sielläkin joku Santeri niitä järjestää.
No pelleilen kun lapsettaa..
Heitän paskaa läppää kun tulee mieleen.
Noh jos miettii niin sieltähän niitä miehiä saa... ja naisia.. Mutta kun ei oikein nappaa ottaa joku sekaisin oleva kärpänen mukaan josta et tiedä yhtään mitään. :D
Paljon parempi kun toinenki ois ees selvinpäin tapaamis hetkellä.
Harrastus ois ihan hyvä jos vaa löytää semmosen joka motivoi ;D - Kahville siinä on sit helppo tutustua. :)
- Täyty siitä kait jotain maksaa mut ei ollut suuri summa kyseessä.
En ois muuten lähteny. :D
Mä oon aina lapsellinen idiootti kun siihen vauhtiin pääsen. ;P
Monet yleensä näkee sen vakavan puolen mut erehtyvät kyllä myöhemmin.
Mä en pahemmin baareihin mene kun yleensä siellä vain sitä kännisten sekoilua.
Pitäs vaan löytää se jossa tapaa ihmisiä ja motivois. :D - Se oli vain sellanen sosiaalinen tapahtuma nuorille. Totta kai sinne piti mennä ku kumminki muitakin vähän saman ikääsiä.
Niitä kun näkee harvoin täällä ellet sitten mene baariin :D
Aluksi ei todellakaan motivoitunu kun pelkäsi pahinta. :D - Joo olin sellases isos ryhmässä. Kanooteilla mentiin semmoset 10km.
Olin muuten vähän puhki sen jälkeen. :D
Sekin vielä että ensi kertalainen.
Ei menny kumminkaan ihan pahasti.
Vois kai sanoo että ku viikon oltiin siellä se oli rääkkiä mutta nyt toteaa ettei se mun kunto ehkä sittenkään oo täys kehno. :D