Yks pieni "vika" sussa kyllä on

suloistakyllämuutoin

kun sä oot niin pieni, että sinun rinnalla tunnen itseni jättiläiseksi/norsuksi vaikka suht pieni ihminen olen itsekin, mutta ehkä se on kestettävissä ;P

22

1086

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se vika ole vain ominaisuus. :D

• SnowRose

Kätevästi murjot ominaisuudellas vaikka autonki. Ja posliinikaupasta ei täl kertaa viel mainita. ;)

Hän (mies) on pitkä, minä en. Mutta onneks kaljakori on jo keksitty. Sillä ylettää. :)
        Ps. Laitatko sitte jonku tuomaan... :D

• suloistakyllämuutoin

Ei olekaan vika, siksi se onkin lainausmerkeissä.

• SnowRose kirjoitti:

Kätevästi murjot ominaisuudellas vaikka autonki. Ja posliinikaupasta ei täl kertaa viel mainita. ;)

Hän (mies) on pitkä, minä en. Mutta onneks kaljakori on jo keksitty. Sillä ylettää. :)
        Ps. Laitatko sitte jonku tuomaan... :D

Posliinikauppaan särkemään kaikki ;D
        Njoo jotain jalkojen alle niin kyllä ylettää.

• ihastutaantyttöihin

Hmm... et ole aina norsu tai sellainen olet vain kaunis vanha nainen :D

...minun työtehtävätkin ... saataNAN hiljaa aika lusmu BMW tuollainen 635... huonot tehot... huono auto kuten joku Z4 samaten paskaa...

Mutta niin todellakin pidän jostain vartijatytöstä, joskus harvoin häntä näen, monestikin voin ihastua naisiin.

• ihastutaantyttöihin kirjoitti:

Hmm... et ole aina norsu tai sellainen olet vain kaunis vanha nainen :D

...minun työtehtävätkin ... saataNAN hiljaa aika lusmu BMW tuollainen 635... huonot tehot... huono auto kuten joku Z4 samaten paskaa...

Mutta niin todellakin pidän jostain vartijatytöstä, joskus harvoin häntä näen, monestikin voin ihastua naisiin.

Vanha nainen :D
        Mikä on sun mielestä vanha nainen?
        Availeppa mulle hieman.
        Bemari ihmisiä?
        Ootkos nyt mies vaiko nainen?
        Kun saa käsityksen että olet nainen.

• Hahahahaha

hauska!

• Söpönainen

kyl.

• pitkäsäärinenn

Onpa söpö aloitus. Ei voi muuta sanoa. Arvatkaas kuulkaas kuinka kivaa on kuulla kommentteja vaikka ihan ventovieraalta, että miten sulla voi olla noin pitkät jalat ym. Ulkonäkökiusaamista yhtälailla kuin joillekin lihavaksi haukkumista ym. Onneksi nykypäivän mittapuulla en edes ole kovin pitkä. Toinen tyttäreni on selkeästi minua lyhyempi ja toinen minua pidempi ja tosi hoikka. Mutta kyllä itellä oli pitkäänkin niin, että halusin pukeutua mahdollisimman huomaamattomasti ja esim.korkokenkiä en viitsinyt käyttää. Nykyään puen niknkuin tykkään, tosin viimeisen kommentin pituudesta sain muistaakseni viime vuonna.

• bellaluna

sittenhän meitä on 2 helmeä <3

• oisitpahelmenimun

ehkä, kentietää <3 <3

• bellaluna

olisi ihanaa jos voisimme kasvaa samassa simpukassa,yhdessä <3 <3

• muttatuskinkuitenkaa

sitä minäkin toivoisin jos olisit juuri hän <3

• Vanhajaväsynyt

Niin vaikka olen elänyt 10 viisasta vuotta kauemmin kuin sinä

• näytät20vuotiaalta

Ai oletko muka, en kyllä usko :D

• jokuraja

No en naisen takia ainakaan rupee lihottamaan.

• mielikuvitusjyllää

Joo tuli todettua että kun näitä nuorten naisten asioita itse alat ajattelemaan, ja sitten... mitähän tuokin tarkoittaa... ei riitä pohdintaan ehkä aspiriinikaan jotta poistaisi päänsäryn kaikesta ihmeellisestä ajattelusta :D

• senkinedestä

Sinun näkökannalta ei muuta ole koskaan ollutkaan kuin pelkkiä vikoja ja voit tunkea roskikseen mun puolesta ne ainaiset analyysisi kun et ikinä halunnut tutustua oikeasti mutta juoruja piti levittää

• nyteikyllätäsmää

ei tää sulle ollut.

• korkeatkipunapit

Menepä sitten lääkärille syystä: on tullut luettua liikaa nuorten naisten ajatuksia ja aspiriinikaan ei auta enää ajatuksissani.

Lääkäri määräisi jotain korkeampaa kipulääkettä kuten jotain fenyylibarbitaalia jos Aspiriini ei auta.

• onneksilomiatöistänyt

Tuo nainen "ainanorsu" kirjoitti jotain josta päättelin että hänellä on masentunut olotila.

- Pitäisiköhän yrittää auttaa kirjoittamalla jotain; kun todellakaan se ei ole ulkonäöstä kiinni se ihmisen luonne. Mutta jos haluaisi parantaa omaa kehoaan, voisin ehkä auttaa mutta tuollainen on tarpeetonta kun "ainanorsu" on liian kaunis muutenkin jo.

• kolaola

turhaan omia trollejasi lohduttelet, voihan ainanorsu venyä iltapäivän aikana vaikka hoikaksi kaksimetriseksi tai sitten vaan viet niitä avattariasi tyytyväisenä lenkille kunhan ei pyöräilemään nyt sentään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      294
      11496
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7096
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5892
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5239
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4351
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4169
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3581
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3574
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      81
      3167
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3105
    Aihe