Yks pieni "vika" sussa kyllä on

suloistakyllämuutoin

kun sä oot niin pieni, että sinun rinnalla tunnen itseni jättiläiseksi/norsuksi vaikka suht pieni ihminen olen itsekin, mutta ehkä se on kestettävissä ;P

22

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se vika ole vain ominaisuus. :D

      • SnowRose

        Kätevästi murjot ominaisuudellas vaikka autonki. Ja posliinikaupasta ei täl kertaa viel mainita. ;)

        Hän (mies) on pitkä, minä en. Mutta onneks kaljakori on jo keksitty. Sillä ylettää. :)
        Ps. Laitatko sitte jonku tuomaan... :D


      • suloistakyllämuutoin

        Ei olekaan vika, siksi se onkin lainausmerkeissä.


      • SnowRose kirjoitti:

        Kätevästi murjot ominaisuudellas vaikka autonki. Ja posliinikaupasta ei täl kertaa viel mainita. ;)

        Hän (mies) on pitkä, minä en. Mutta onneks kaljakori on jo keksitty. Sillä ylettää. :)
        Ps. Laitatko sitte jonku tuomaan... :D

        Posliinikauppaan särkemään kaikki ;D
        Njoo jotain jalkojen alle niin kyllä ylettää.


      • ihastutaantyttöihin

        Hmm... et ole aina norsu tai sellainen olet vain kaunis vanha nainen :D

        ...minun työtehtävätkin ... saataNAN hiljaa aika lusmu BMW tuollainen 635... huonot tehot... huono auto kuten joku Z4 samaten paskaa...

        Mutta niin todellakin pidän jostain vartijatytöstä, joskus harvoin häntä näen, monestikin voin ihastua naisiin.


      • ihastutaantyttöihin kirjoitti:

        Hmm... et ole aina norsu tai sellainen olet vain kaunis vanha nainen :D

        ...minun työtehtävätkin ... saataNAN hiljaa aika lusmu BMW tuollainen 635... huonot tehot... huono auto kuten joku Z4 samaten paskaa...

        Mutta niin todellakin pidän jostain vartijatytöstä, joskus harvoin häntä näen, monestikin voin ihastua naisiin.

        Vanha nainen :D
        Mikä on sun mielestä vanha nainen?
        Availeppa mulle hieman.
        Bemari ihmisiä?
        Ootkos nyt mies vaiko nainen?
        Kun saa käsityksen että olet nainen.


    • Hahahahaha

      hauska!

      • Söpönainen

        kyl.


    • pitkäsäärinenn

      Onpa söpö aloitus. Ei voi muuta sanoa. Arvatkaas kuulkaas kuinka kivaa on kuulla kommentteja vaikka ihan ventovieraalta, että miten sulla voi olla noin pitkät jalat ym. Ulkonäkökiusaamista yhtälailla kuin joillekin lihavaksi haukkumista ym. Onneksi nykypäivän mittapuulla en edes ole kovin pitkä. Toinen tyttäreni on selkeästi minua lyhyempi ja toinen minua pidempi ja tosi hoikka. Mutta kyllä itellä oli pitkäänkin niin, että halusin pukeutua mahdollisimman huomaamattomasti ja esim.korkokenkiä en viitsinyt käyttää. Nykyään puen niknkuin tykkään, tosin viimeisen kommentin pituudesta sain muistaakseni viime vuonna.

    • bellaluna

      sittenhän meitä on 2 helmeä <3

      • oisitpahelmenimun

        ehkä, kentietää <3 <3


      • bellaluna

        olisi ihanaa jos voisimme kasvaa samassa simpukassa,yhdessä <3 <3


      • muttatuskinkuitenkaa

        sitä minäkin toivoisin jos olisit juuri hän <3


    • Vanhajaväsynyt

      Niin vaikka olen elänyt 10 viisasta vuotta kauemmin kuin sinä

      • näytät20vuotiaalta

        Ai oletko muka, en kyllä usko :D


    • jokuraja

      No en naisen takia ainakaan rupee lihottamaan.

    • mielikuvitusjyllää

      Joo tuli todettua että kun näitä nuorten naisten asioita itse alat ajattelemaan, ja sitten... mitähän tuokin tarkoittaa... ei riitä pohdintaan ehkä aspiriinikaan jotta poistaisi päänsäryn kaikesta ihmeellisestä ajattelusta :D

    • senkinedestä

      Sinun näkökannalta ei muuta ole koskaan ollutkaan kuin pelkkiä vikoja ja voit tunkea roskikseen mun puolesta ne ainaiset analyysisi kun et ikinä halunnut tutustua oikeasti mutta juoruja piti levittää

      • nyteikyllätäsmää

        ei tää sulle ollut.


    • korkeatkipunapit

      Menepä sitten lääkärille syystä: on tullut luettua liikaa nuorten naisten ajatuksia ja aspiriinikaan ei auta enää ajatuksissani.

      Lääkäri määräisi jotain korkeampaa kipulääkettä kuten jotain fenyylibarbitaalia jos Aspiriini ei auta.

    • onneksilomiatöistänyt

      Tuo nainen "ainanorsu" kirjoitti jotain josta päättelin että hänellä on masentunut olotila.

      - Pitäisiköhän yrittää auttaa kirjoittamalla jotain; kun todellakaan se ei ole ulkonäöstä kiinni se ihmisen luonne. Mutta jos haluaisi parantaa omaa kehoaan, voisin ehkä auttaa mutta tuollainen on tarpeetonta kun "ainanorsu" on liian kaunis muutenkin jo.

      • kolaola

        turhaan omia trollejasi lohduttelet, voihan ainanorsu venyä iltapäivän aikana vaikka hoikaksi kaksimetriseksi tai sitten vaan viet niitä avattariasi tyytyväisenä lenkille kunhan ei pyöräilemään nyt sentään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe