AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Aamuni on ykkösiä.
Olen ilta ihmisiä sit voi puhuu jo kakkosesta. 🙂 - En usko Jumalaan.
Täyttä tarua. - Loppupäivä on hyvä olla vain.
Yksi päivä tulikin täyteen se 10 000 askelta.
Tuli mieleen vain että nyt kyllä huijaa koska ei tuntunut siltä.
Olen puhki päivän jälkee ja jos ei ole tähteitä edellisestä ruuasta niin kyllä sitä mieluusti joskus vetää sen pizzan naamaan. - Enpä mä nyt siitä pahastu jos joku täällä mainitsee että olen siellä.
Siinä kumminki vedän rajani yksityiseen jos rupee paljastuu esim puh. Numeroita yms.
Kumminkaan noilla treffi sivustoilla ei paljastu mitään liian henkilökohtaista.
Tääkin vain oli muistutus siitä että pitäs kattoa mihin sitä rahaa menee. - Pidän käsilaukkua kyllä mutta siellä on lähinnä vain muutamat tavarat.
Joskus itekki katton sillee
"oho tolla kaverilla on paljo tavaraa Laukus"
Toki ymmärtää että monilla on esim joukossa aina meikit/hiusharjat. - Ei kyllä ite pysty töitä samalla tekemään.
Menee sit liikaa energiaa ja loppuun palaa herkästi.
Nooh kaikki ei pakosta kiinnosta mut aina pitää yrittää.
Se on hyvä jos saa jotain apua noihin ongelmiin.
Mietin kanssa että pitäisi olla jotain keskittymiseen pillereitä kun tuntuu ettei oikee jaksa kuunnella ja seurata.
Lukihäiriö osa syy varmaan kanssa tuohon. 🤔 - No toivottavasti saisin edes jotain.
Ei oikein innosta sossujen positiiviset lausahdukset työn löytämisestä.
Viime kerrallakin olivat "nonii piip menee kouluun se on juhlimisen arvoista"
Mä taas näen että töihin pääseminen on juhlimisen arvoista.
No nun "rentoutumiset" menee joskus överiksi päivän jälkeen . :]
Sulla on sit hyvä pohja kyllä.
Noi aineet ku osaa nii tuskin on kamalasti päänvaivaa? - Moi moi.
No kyllä ja sitten kun pitäisi heti olla aikaa saatavilla heille tai kertoa paikka missä työskentelee. Kuka työpaikalla pystyy puhumaan tai pitää ''treffejä'' siellä.
Jotenki totesin että nyt kun alkaa kiireet niin parempi keskittyä saamaan yksi uusi opinto loppuun asti kuin alkaa seurustella tai sen näen tällä tavalla.
Motivaatio kun loppuu herkästi niin pakko keskittyä opintoihin.
Siinä on paljon kursseja suoritettavana ja varmasti stressiä lykkää kun pitäisi saada läpi.
En tiedä lukiosta juurikaan mitään kun olen ollut vain ''elämän koulussa'' :D - Pitää kattoa kuinka tuo menee.
Eipä siellä vain jaksa olla kun no omituisia viestejä tuloo.
Ehdotuskesta yhteenmuuttoo -> hankkimaan lapsia vaikka ei ole kerennyt tapaamaan koko ihmistä.
Kiireitä työharjoittelun sekä koulun suhteen.
Kauheen väsynyt noitten jälkeen sen takia juurikaan en ole enää aktiivinen. - Kiitos tuonki voisin ilmoittaa loukkaavana sisältönä. :)
- Taitaapi löytyä 😉
Joten toi sun ilmoitus on aika turhaa työtä ylläpidolle 😂 - Joo terve mä en jaksa tällästä paskan jauhantaa :D
Jos tässä haukun jotain niin itteäni.
Mulla ei ole tarvetta haukkua kenenkään ulkopuolisen ulkonäköä.
Saati käyttäytyä kuten te. - Närkästyminen johtuu siitäkin että näitä ihmisiä ei voi täällä uskoa.
Sama koskee suakin.
Aito henkilö kuvan takana ja sitähän ei voi täällä netissä toiselle "Anonyymeille todistaa"
Uskoo ken tahtoo ja mitä. :) - Luokittele mulle nuori?
- Sähän ootkin asiantuntija? :)
Kukaa tässä oo pölliny kenenkää kuvia 😂
Sä oot uskomassa trolleja mut ihan vapaasti.
Itellä taitaa olla enemmä ikää ku teikäläisellä.
Ainakin tuon tekstin mukaa. - Trollit iskee hui.
Tyhmät. 👍 - Jokaisella on omat mielipiteensä.
Eikä mun ole ainakaan tarvetta matkia ketää. :)
Tuskin tunnistat aidot kirjoittajat trolleista. - Eiköhän se luonne ole tosin muilla se voi mennä jo ulkonäköön. :)
- Taksilla päässyt kulkemaan :)
Toki siinäkin ollut kaikenlaista.
"Unohtanut poimia kyytiin"
"rengas rikkoa"
Perus mitä auton kyydis voi sattua - Meillä oli ainakin ala-asteella kehitysvammaisia luokassa.
Eikä se ollut hankalaa heidän kanssaan niillä oli oma erityisopettaja auttamassa tarpeen vaatiessa.
Luokassakin oli vain 32 oppilasta.