AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Mä olen puoliksi erakko mutta tykkään nykyään olla enemmän ihmisten seurassa.
Mikäli vain pystyy :D
Joskus kun menottaas niin ei oikee oo kenen kans menis. - Mä en oikeastaan tiiä kun en oo juurikaan tutustunu hetkeen naispuolisiin nytte ja mikäli olen niin ne on jo niin paljo erakoitunu ettei halua olla missään tekemisissä. :D
Isommat kuin minä noh ne taas ollu Tsernobyli naisia.
Joten en tiedä niihin kehen yritän tutustua niin löydän aina väärää seuraa ja ei pysty semmosten kans luoda ystävyyttä :P - Molempia naisia ;D
Ei Ainoastaa Tsernobyli. - Tommosia naisia on kyl maailmassa monta. ;D
- Kaikkeen tottuu aikanaan. :P
- Tosta sun vaatimuksistakin mitähän ne mahtaa ees olla?
Mikä tuoksussa vikana? ;D - Se menee ohi kun tuntee toisen paremmin ja viettää aikaa enemmän. ;D
- En mäkään kyllä tajua jos joku flirttailee face to face tai kaikkia vihjailuja tajua.
Siinäpä sit mennää väärinkäsityksiin :D - Noh kaikilla on eri maku :P
Entäpäs toi tukiainen?
Eiks se olis hyvä siivooja. ;D - Mä oon ainakin huomannu sen että tulee sanottua väärin asioita kun on kyse rakkaudesta/ihastumisesta sit tajuu että ei hemmetti mitä taas tuli tehtyä.
Kun ei halua loukata ketään mutta itelleni tulee naurettua kun ei osaa puhua kunnolla sinä aikana. Se on vähän kuin arvuuttelu leikkiä. Toinen saa ettii oikeaa sanaa. :D - Sanat näyttää menevän toistamiseksi.. :D
- Ei kai toi kiitos nyt kovin hankala ole sanoa mutta joillekin se on.
Huomiota kyllä osais kyllä antaa mutta en pakosti sillä tavalla mitä se mies haluis. :D
Tuo onkin helvetin hyvä kysymys koska ei pahemmin ole kokemusta siitä. :P
Musta harvemmin ees kiinnostuu kukaan nii sen takia. :D - En oo sillee romantikko.
Enemmänki romantiikan tappaja. :D
Ehkä yksi syy miksi on yksin kun ei tee mitään romantiikan eteen. (kait).
Jos joku rupees vetää tollasen soolon mun edessä olisin vähän vain hämilläni. ;p - No kyllä mäki laittaisin että tuksu tyyli se ei oikee varmaa ketää miellytä :D
Tuskinpa 7 päivää sille ihan enää niin paljon maksaa. Ihme kun ei oo kai ajautunu velkoihin.
Olis liian helppoo jos olis sugar daddy ei tarvis tehdä melkeen mitään järkevää elämäs. :D
Mennä vaa vähä tanssahtelee ihmisille että saa lisää taskurahaa. - Mä luulen että ne tykkää mennä kattoo sen toilailuja.. Siitä sit kiksejä.
Bon appetit haha :D
Epäilen kanssa että joku sugar daddy.
Ei kyl tarvis antaa penniäkään. :D - Hyvin eroottinen tanssija xD
Annat vähän lisänä alkomahoolia niin tanssi sujuu vielä paremmin.
Tuntenu häpeää kun on lukenu sen juttui.
Julkkiksesta kannattaa maksaa hyvin alkoholit. :D - Tuksu menee aika yli :D
Se on muutenkin aika bimbo nainen. - Eikös se osaa olla koskematta?
Hillitse halujasi. ;D
Eikö toi oo haluttavampi tuolla uutisissa. XD - Mihis luukkuun mun pitää laittaa sulle cv?
Tähänkin voisi heittää monta juttua ;D
Tiedätkös säännöt katsoa saa mutta ei koskea. - Joka juttua ei todellakaan kannata ottaa todesta :P