Patjoista.

Oletteko tyytyväisiä sänkynne patjaan? Minä en aiempaan littanaan patjaani ollut, nykyinen 17cm paksu on tosi hyvä

73

734

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ananias.Palstamäki

      Littanat on just parhaita, futon-patjat siis.

      Mulla on nyt runkopatja, sekin on ok, mutta ei voita futonia.

      • Mun littana oli vaahtomuovia


      • Ananias.Palstamäki
        pujotteIija kirjoitti:

        Mun littana oli vaahtomuovia

        Joo, ohut vaahtomuovipatja ei ole hyvä.


    • pitkätukka-68

      Minä nukun sohvalla. Tytöllä on huoneessaan hyvä patja.

      • Riittääkö sohvassa pituus?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Riittääkö sohvassa pituus?

        Sohviin ei yleensä täysikasvuiset miehet mahdu. Ne on tehty 160 cm pötköttelyyn. Miehillä menee joko jalat tai päänuppi yli. Ette taatusti sellaisessa sikeää unta nuku...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sohviin ei yleensä täysikasvuiset miehet mahdu. Ne on tehty 160 cm pötköttelyyn. Miehillä menee joko jalat tai päänuppi yli. Ette taatusti sellaisessa sikeää unta nuku...

        Muutaman yön vietin kesällä sohvalla, on viileämmässä paikassa kuin sänky. Eihän siinä kunnon unia saanut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Muutaman yön vietin kesällä sohvalla, on viileämmässä paikassa kuin sänky. Eihän siinä kunnon unia saanut

        Sohva on vähän sama asia kuin vuodevaatelaatikko, ei tiedä kummassa lopulta makaa. Muttei ainakaan hyvin. Sohvassa koskee lonkkaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sohva on vähän sama asia kuin vuodevaatelaatikko, ei tiedä kummassa lopulta makaa. Muttei ainakaan hyvin. Sohvassa koskee lonkkaan.

        Pää ja jalat olivat käsinojien päällä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pää ja jalat olivat käsinojien päällä

        Niin vähän mielessä mittailinkin. Sait siinä aikomoisen shiatsuhoidon..


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sohviin ei yleensä täysikasvuiset miehet mahdu. Ne on tehty 160 cm pötköttelyyn. Miehillä menee joko jalat tai päänuppi yli. Ette taatusti sellaisessa sikeää unta nuku...

        Ihan hyvä sohva tää on ja hyvin mahdun ja nukun kun heitän noi selkänojatyynyt veks.

        t: 185 cm mies


    • Pitää olla kova. Pehemeällä luttanalla särkee selkänsä kun ei anna tukea.

      • Näin on, mullakin on aika jämäkkä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Näin on, mullakin on aika jämäkkä

        Vaahtomuovi on ollut kamalin kokemus. Sillä tekee ihminen linkkuveitsen itsestään :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vaahtomuovi on ollut kamalin kokemus. Sillä tekee ihminen linkkuveitsen itsestään :(

        Niinpä, minäkin hölmö käytin sellaista liian kauan


      • misspönttöuuni
        pujotteIija kirjoitti:

        Niinpä, minäkin hölmö käytin sellaista liian kauan

        Monesti me säästetään väärässä paikassa...
        Sama vika Rahikaisella.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Monesti me säästetään väärässä paikassa...
        Sama vika Rahikaisella.

        No aika monesti, kun vähän muistelee


    • .. Patja, kuin Patja.. ;P

      .. Noh, Ehkei ihan noinkaan, kuin enintään VäliAikaisesti.. Kait.. ;P

      • Patjaan kannattaa panostaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Patjaan kannattaa panostaa

        Ehdottomasti. Ihminen viettää elämästään suurimman osan sängyssä. Haaveilen itse sellaisesta isosta jenkkiversiosta. Että se on korkea ja jämäkkä.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Patjaan kannattaa panostaa

        .. Et Sitten Malttanut.. ;D.. Noh, Sen Khyl Ties Valmiiks.. ;D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehdottomasti. Ihminen viettää elämästään suurimman osan sängyssä. Haaveilen itse sellaisesta isosta jenkkiversiosta. Että se on korkea ja jämäkkä.

        Parasta tietysti jos vois naista käyttää osittain patjana, ja nainen tietysti miestä


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Et Sitten Malttanut.. ;D.. Noh, Sen Khyl Ties Valmiiks.. ;D

        Jaa että kovapanos ammuntaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Parasta tietysti jos vois naista käyttää osittain patjana, ja nainen tietysti miestä

        Alku väärin, loppu oikein. Nainen ei ole futon.

        (naurua)

        Sallittakoon nyt sinun sanoa...tämän kerran :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Alku väärin, loppu oikein. Nainen ei ole futon.

        (naurua)

        Sallittakoon nyt sinun sanoa...tämän kerran :)

        Hyvinhän tuokin kelpais, että loppu vaan oikein :D


    • näinkinvoikäydä

      Kovalla patjalla tulee peffa kipeeksi.

      • No jos luut pyrstöstä törröttää, mutta jos on pehmoinen peppu ni ei :D


    • patjaani

      Tykkään mun tempurista. Edellinen vesipatja oli myös kiva.

      • Vesipatja ei taida olla kovinkaan jämäkkä?


      • Vesisänky on maailmanlopun alku.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vesisänky on maailmanlopun alku.

        ..ja heteka.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ..ja heteka.

        Lapsena käytettiin hetekaa trampoliinina


      • pujotteIija kirjoitti:

        Lapsena käytettiin hetekaa trampoliinina

        Siihen se käy.


    • Mulla on suht uus sänky..

      Kova patja on parempi kuin pehmeä.

      • Niinhän se taitaa olla suosituskin


      • Millane oli sellissä?


      • Kannatetaan. Kovassa säilyy sotilaallinen ryhti.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Millane oli sellissä?

        Sellissä eli valtion konttorilla on keltaiset muovipatjat. Ei sillä, että siellä olisin ollut, mutta kyllä minä olen poliisi-tv:tä katsonut.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kannatetaan. Kovassa säilyy sotilaallinen ryhti.

        Niin ja oli siinä seki että entisen sängyn kanssa oli aina aamulla selkä kipeä..

        Tuntu niinkuin joku olis käyny hakkaamassa munuaisiin yön aikana.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin ja oli siinä seki että entisen sängyn kanssa oli aina aamulla selkä kipeä..

        Tuntu niinkuin joku olis käyny hakkaamassa munuaisiin yön aikana.. :D

        Ihminen sitä vaan sitkeästi sinnitelee vaikka sänky ois hanurista ja "nukkuminen" ku kivikasan päällä...

        Laittakaa siihen sänkyyn rahaa. Ei patjan väliin, vaan vaiks tekasuttais ihan mittatilaustyönä.

        Saattaa tulla terveempi arki.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ihminen sitä vaan sitkeästi sinnitelee vaikka sänky ois hanurista ja "nukkuminen" ku kivikasan päällä...

        Laittakaa siihen sänkyyn rahaa. Ei patjan väliin, vaan vaiks tekasuttais ihan mittatilaustyönä.

        Saattaa tulla terveempi arki.

        Mullahan on muutes itsetehty sänky, ja hyvä onkin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mullahan on muutes itsetehty sänky, ja hyvä onkin

        Puuseppä(kö)?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Puuseppä(kö)?

        No ehkä harrastelija, mutta sänkyhän on helppo tehdä


      • pujotteIija kirjoitti:

        No ehkä harrastelija, mutta sänkyhän on helppo tehdä

        Ei nyt kaikki sänkyäkään tee, monella rajoittuu hät'hätää linnunpönttöön. Sänky on isompi projekti. Cuulia, sie siellä sorvailet.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei nyt kaikki sänkyäkään tee, monella rajoittuu hät'hätää linnunpönttöön. Sänky on isompi projekti. Cuulia, sie siellä sorvailet.

        Tuosta muistui mieleen kun joskus minulla oli itsetehty sorvi


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuosta muistui mieleen kun joskus minulla oli itsetehty sorvi

        Löytyykö sinulta sellainen vanhan ajan alasin? Nykyisin tuntuvat olevan haluttua tavaraa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Löytyykö sinulta sellainen vanhan ajan alasin? Nykyisin tuntuvat olevan haluttua tavaraa.

        Alasin löytyy, muttei vanhan ajan. Pari vanhaa hevosrekeä myin, ostaja käyttää niitä kuulemma sisustus elementteinä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Alasin löytyy, muttei vanhan ajan. Pari vanhaa hevosrekeä myin, ostaja käyttää niitä kuulemma sisustus elementteinä

        Täällä kun ei enää tarvittu alasinta niin huutaen veivät käsistä kun kaatopaikalle olin viemässä...
        Olen havainnut saman, että reet ovat myös kovassa huudossa. Jos jossain on iso tupa (yleensä kaupungista maalle muuttajat), niin nämä virittää sen jopa sisälle :)

        Otithan päivän hyvän hinnan? Heinäseipäätkin ne ostaa, jos sellasia nurkista löytyy.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täällä kun ei enää tarvittu alasinta niin huutaen veivät käsistä kun kaatopaikalle olin viemässä...
        Olen havainnut saman, että reet ovat myös kovassa huudossa. Jos jossain on iso tupa (yleensä kaupungista maalle muuttajat), niin nämä virittää sen jopa sisälle :)

        Otithan päivän hyvän hinnan? Heinäseipäätkin ne ostaa, jos sellasia nurkista löytyy.

        Kiskurihinnan tietysti :D
        Kyllähän tuolla näkee heinäseiväs aitoja


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kiskurihinnan tietysti :D
        Kyllähän tuolla näkee heinäseiväs aitoja

        Hyvä, pitää olla business silmää :)

        Kaikki vaan maitotonkat, hevosenkengät, länget, sokerileikkurit sun muut pihalle riviin ja kopisuttelet vaan myyntinuijaa.


    • Meidän nykyiset patjat on liian kovat, en ole tyytyväinen. Olen marissut siitä jo pitempään, mutta kun tuo kumppani tykkää kovasta patjasta. Se on kuulemma hyvä selälle, jne, jne.
      Itse haluaisin uudet, pehmeät ja mukavat patjat. Olen aina säännöllisin väliajoin muistuttanut asiasta ja käynyt niitä katselemassa. En vaan saa tuota toista innostumaan. Jatkan väsytystaistelua...

      • Tai sitten vaan ostat omalle puolellesi mieleisen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tai sitten vaan ostat omalle puolellesi mieleisen

        Noh joo, tätä olen harkinnut, mutta mua häiritsee, jos ne on erilaiset. Jopa patjojen korkeuksissa on eroja. Sitten ne olisi epäsuhtaset.
        Tiedän, olen turhan pikkutarkka tällaisten asioiden suhteen. Mutta kun oon, ei voi mitään.


    • RumaÄtmi

      Minä nukun arkussa. Viimeiseen leposijaan on hyvä totuttautua, kun siellä sitten maata pötkötetään ties kuinka monta sataa tuhatta vuotta.
      Aamulla herätessä on aina kansi kiinni.

    • Kaisanoasaa

      Jännämiehillä on aina oma patja joita ne vaihtaa säännöllisesti.

      • Hyvinkin mahdollista


      • kyllä.toimivat

        Jänniksillä ja mulla YTMeillä on kyllä hyvät patjat, kiitos kysymästä. Me allekirjoittaneet YTMit olemma hyvin tyytyväisiä suomi-lutkien suhteen, toimivat päätoimessa patjoina oikein hyvin ja sivuhomminaan kun toimivat spermaviemäreinä, niin senki handlaavat aivan suvereenisti.


    • Mun vastaus on varmaan säälittävin mutta laitetaan..10 vuotta olen nukkunut täysin lättänällä alhaalta varmaan homessa olevalla patjalla,kyllä v*ituttaa mutta ei järkeä ostaa uutta tähän luukkuun ^-^ Yritän ajatella että joillakin ei ole patjaa ollenkaan tai nukkuu k*sisella vessan lattialla lol

      • Erittäin harmillista, toivottavasti pääset piakkoin parempaan kämppään


      • peppupupu
        pujotteIija kirjoitti:

        Erittäin harmillista, toivottavasti pääset piakkoin parempaan kämppään

        Noh,eihän sitä järkeä ole ostella uutta ja vielä kallista kamaa tälläseen kämppään..melkein kaikki lentää roskiin kun häivyn,joko jalat edellä tai kävellen,toivottavasti ilosta hyppien:D Mulla on mennyt paljon tavaraa pilalle näiden vuosien aikana. Mulla on ollut tää patja 20 vuotta,ja se oli perus vaahtomuovipatja joten voitte kuvitella: p ei se mitään,leireillä porukalla oli vieläkin karseempaa. Mutta kiitos välittämisestä:)


      • Pois sieltä homekomerosta. Ja hästensiä alle, sitä sinivalkoruudullista vaikka. :)


      • peppupupu kirjoitti:

        Noh,eihän sitä järkeä ole ostella uutta ja vielä kallista kamaa tälläseen kämppään..melkein kaikki lentää roskiin kun häivyn,joko jalat edellä tai kävellen,toivottavasti ilosta hyppien:D Mulla on mennyt paljon tavaraa pilalle näiden vuosien aikana. Mulla on ollut tää patja 20 vuotta,ja se oli perus vaahtomuovipatja joten voitte kuvitella: p ei se mitään,leireillä porukalla oli vieläkin karseempaa. Mutta kiitos välittämisestä:)

        Kaikki suomalaiset ovat siis särkeneet itsensä vaahtomuovin riekaleella. Useammalla tuntuu olevan sama kohtalo :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pois sieltä homekomerosta. Ja hästensiä alle, sitä sinivalkoruudullista vaikka. :)

        piti tehdä teeleipiä nam:) no arvaa,on yritetty vuosia ihan apureiden kanssa,jopa sossut mukana mut ei..kuin joku outo voima pitelee mua täällä,en kyllä halua että tää on mun viimeinen resting place,koko muikkeli peittyy homeeseen ^_^ nykyään jos jättää freesin vaikka porkkana pussin(auki eikä kolhuja) pöydälle päiväksi,se on täynnä mustaa hometta aamulla. unohtu kurkku 2 päiväksi tasolle,mustassa homeessa..arvaa oonko minä homeessa: p mun on pahisteltava lääkäreitä nyt kun alkaa noi isot syynit,mä kyllä tiedän että sieltä löytyy taas jotain jännää vaikka bakteereja lol
        joka kerta kun puuhin sohvan(nukun siinä oikeesti) kun nostan patjaa ja katon pohjaa pakko pudistella päätä..karu näky ^_^
        mä unelmoin oikeasta sängystä ja niistä hästens patjoista!:D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kaikki suomalaiset ovat siis särkeneet itsensä vaahtomuovin riekaleella. Useammalla tuntuu olevan sama kohtalo :(

        joo.mä luulen et useimmat vieläkin käyttää niitä halpis lituskoja..mutta kun oikeat patjat on niin pirun kalliita!:/


      • peppupupu kirjoitti:

        piti tehdä teeleipiä nam:) no arvaa,on yritetty vuosia ihan apureiden kanssa,jopa sossut mukana mut ei..kuin joku outo voima pitelee mua täällä,en kyllä halua että tää on mun viimeinen resting place,koko muikkeli peittyy homeeseen ^_^ nykyään jos jättää freesin vaikka porkkana pussin(auki eikä kolhuja) pöydälle päiväksi,se on täynnä mustaa hometta aamulla. unohtu kurkku 2 päiväksi tasolle,mustassa homeessa..arvaa oonko minä homeessa: p mun on pahisteltava lääkäreitä nyt kun alkaa noi isot syynit,mä kyllä tiedän että sieltä löytyy taas jotain jännää vaikka bakteereja lol
        joka kerta kun puuhin sohvan(nukun siinä oikeesti) kun nostan patjaa ja katon pohjaa pakko pudistella päätä..karu näky ^_^
        mä unelmoin oikeasta sängystä ja niistä hästens patjoista!:D

        Ehkä oot jo tätäkin yrittäny mutta laitan nyt kuitenkin, on nimittäin ihan läkisääteistä suorittaa tarkastus jos asukas sitä vaatii:

        http://indooraid.com/?page_id=71

        Tuon mukaan kannattaa tehdä kirjallinen ilmoitus niin niiden on periaatteessa pakko tarkastaa tai ainakin merkitä jonoon:

        "Asunnontarkastus tulee vireille asukkaan tai rakennuksen omistajan aloitteesta joko kirjallisesti tai viranomaisen suostumuksella suullisesti. Tällöin viranomaisen on ratkaistava, riittävätkö ohjeet ja neuvot vai edellyttääkö asian selvittäminen muita toimenpiteitä, esim. paikanpäällä käymistä, mittauksia tms. Viranomaisella on selvittämisvelvollisuus (Hallintomenettelylaki 17§). Jos terveydensuojeluviranomainen vaikuttaa haluttomalta vedoten esim. kiireisiinsä, kannattaa asiakkaan aina tehdä ilmoitus kirjallisesti, jolloin viranomaisen on pakko merkitä tapauksen vireille tulleeksi. Jos asukkaan havainnot, oireilu, lääkärinlausunnot tms. viittaavat terveyshaitan esiintymisen mahdollisuuteen, on kohteessa tehtävä tarkastus. Tarkastukseen kuuluvat asunnossa tai muussa kohteessa käyminen, asiakirjoihin tutustuminen, tarvittavat mittaukset ja muut tutkimukset."


    • Pitäs ostaa uusi mutta täytyy valikoida vaan oikein :D
      Kovista patjoista menee selkä kipeeks.

      • Jossain kaupassa pääsee ehkä testaamaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Jossain kaupassa pääsee ehkä testaamaan

        Ehkäpä🤔


    • Pakko tyytyä siihen mitä on.

    • Kiitos kysymästä, niin joo oon..

      Eikös ätmit nimittele naisia patjoiksi..Ilmeisesti niillä ei sitten patjoja ole..

      Iso kyynel..

    • TempurAsiakaspalvelu
    • Abdirahmanosmanhussein

      Mula ola huva SPR matupatja. Anta huva kuti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe