AinaNorsu

[Sinkku forever] + (lapseton)
Lyhyt nainen ja painoa löytyy muittenkin edestä mutta sekään ei ole pysyvää 😏
🎵🎵😊
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 1190 kommenttia
- Ei ole enää sellasia kavereita jotka yrittää lainaa rahaa.
Yks kyseli jatkuvasti 20-50e lainaa tokasin vaa takas "voit lainata mullekki".
En olis saanu edes rahojani takaisin koskaan kyseiseltä tyypiltä kun joka kerta oli peeaa. - Pihi perkele 😁
Hyvä vaan kun ei lainaa. - Yrittääkös se haastaa riitaa siel vai? ;D
Ai oonks mä lintu? :D
Voinhan toki olla papukaija rupeen vaa ärsyttää ihmisiä matkimalla puhetta🤔 - Paljon karhuja :D
- Enpä mä nyt kaipaa huomioita muilta mutta kyllähän se ignooraus joskus ottaa päähän kun itse yrittää kyllä puhua yms tutustua mutta toisaalta se on heidän oma asiansa jos tekee niin.. Otanpa sitten vaa mallia heistä ja ignooraan takas koska osittain turhaa tutustua tollasiin jota ei kiinnosta pätkän vertaa.
Ei se mua haittaa palstoilla tai someissa hirveesti. - Niin väsyneenä kirjoittelit?
Mä kun luulin että säkin harrastat sellasia. ;D - Vanha omakotitalo jonka sais remontoida oman näköseks :D
- Koskas muikkunen lähtee etelään? :P
Sekin aika tulossa.
Väsyny pitäs mennä lepää 😁
Ehkä, ehkä en! - Mitä mitä? 😂
Kujeilias on nyt vauhdikkaalla päällä.
Mitähän se hautoo siellä? 🤔 - Kyllähän se silloinkin särkyy.
Mitä muuta jotain jossain? 🤔
Hei! Äläs kiusi takas 😂 - Naah :D
Pikkujuttu tuo on ei siitä tarvi riitoja pistää käyntiin.
Paisuu isoksi sopaksi? xP
Se kyllä voiskin onnistua kun välillä toinen
käsi ei tiedä mitä teköö sit niitä tavaroita
menee hukkaa ja ne löytyy mun piilosta . 🤔 - Olet sitten ollut liikaa väärien ihmisten kanssa? :o
- Noh taidat näköjään haluta olla erakkona? :P
- Joo no en ole he.
Taitaa olla joku pakkomielle niihin? :P
Täällä saa lainailla kuka tahtoo ei se ole kenenkään yksinoikeus tehdä sitä😂 - Yleensä kyllä multa kuuluu
"kuka saatana jättäny kannen ylös"😂
Ei se kyllä nyt oikee kunno riidan aihe sellanen pieni.. :D
Ai meinaatko niitä pieniä ihmisiä? :D - Toipuminen on hyvästä kyllä mutta ei sitäkään tarvi ihan yksinään tehdä.
Ei tarvitse kenenkään kanssa olla mutta olis se luotettava jollekka puhua esim. - Ai minä?
- "Minusta paras resepti jolla saa kestävän suhteen on olla yrittämättä löytää suhdetta"
Olen kyllä samaa mieltä.
Ei sitä kannata löytää vaan se tulee jos on tullakseen. - Oikeastaan tulee nautittua syksystä. :)
- Ei se olekkaan leikin asia.
Särjet syrämmiä vai? :dddd
Mähän en kiusi kettää....... 😊