Vapaa kuvaus

Oon 22v miäs Turust, graafikko ja taiteilija, eli tiedän kaikenlaista kyseisistä aiheista :d
Myös kiinnostunut kaikenlaisista poliittisista ja yhteiskunnallisista aiheista.

Aloituksia

2

Kommenttia

33

1. Ite+käsitän+"rajakokemukset"+juuri+niin,+että+sun+aivot+vielä+toimii+ja+näet+kaiken+kauniina+ja+just+näet+vaikka+edesmenneet+läheisesi.+Mun+lähipiirissä+kävi+tällainen+tapaus+kun+mulle+aika+läheinen+ihminen+sai+jonkun+verenmyrkytyksen+kun+se+sai+halosta+ison+tikun+kantapäähän,+joka+sit+myrkyttyi.+Myrkytyksen+seurauksena+se+sitten+alkoi+näkemään+edesmenneet+vanhempansa+ja+puhui+niille,+kysyi+että+"oletteko+te+siellä+yhdessä?"+ja+"millaista+teillä+siellä+on?"+Hänen+vaimonsa+oli+siis+paikalla+ja+kuuli+tämän+kaiken+ja+kertoi+siitä+meille.Onneksi+se+selvisi+siitä+ja+ihan+virkoisena+mökillä+käy!+Tämä+siis+kävi+kesäkuussa.+Mutta+vieläkin+tämä+asia+mietityttää+että+nyt+sitten+tämä+kävi+meidänkin+lähipiirissä+ja+voin+sanoa+että+aika+pelottava+asia,+niinkuin+voi+sanoa+että+rajakokemukset+kuuluu+siihen+kun+olet+lähellä+kuolla+kokonaan+ja+se+on+puolustusmekanismi,+toivonmukaan+tällaisia+koetaan+vasta+kun+kuolet+luonnollisesti!Katon+tosi+paljon+aiheeseen+liittyviä+ohjelmia/dokumentteja+ja+saanut+niistä+aika+lailla+tietoa.+Tämä+miten+asian+koen,+niin+on+siis+luonnollisin+vaihtoehto+miksi+se+tapahtuu.+Kuitenkin+syitä+ja+teorioita+on+heitetty+ilmoille+monia+ja+se+tekee+aiheesta+tosi+ison,+just+siksi+koska+sitä+ei+ole+edes+vielä+todistettu!
  2. Hitto+repes+täl!!!+XDDD