Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

86

Kommenttia

1181

  1. Minä haen sinut. Minulla on kapivapaa lentotukialus, tai no, uppobusteri, mutta kuitenkin... Ai niin, se nousikin viime torstaina jo kuivalle maalle odottelemaan ensi kevään ukkosia. Kapin vika sekin, kapin vika.
  2. Osuvasti sanottu.
  3. Muista verenpaine.
  4. Juurikin näin.
  5. SOTURI hyvä, etkö tiennyt että se on laitonta se kasvattaminen. Maailman turuilla järki voittaa valtio valtiolta, mutta Suomen konservatiivinen vanhusväestö pitää huolen siitä, että se vie oman aikansa se kotikasvatuksen salliminen. Sitten kun kotikasvatus sallitaan, lapsosetkin voivat paremmin kun sitten isukki ja äippä on rentoja, rehellisiä ja rakastavia hippejä.

    Älä nyt vielä tässä vaiheessa julkisesti mölyä asiasta, edes nimimerkkisi kautta, sillä saatat joutua paitulin masinoiman auktorisoidun väkivaltakoneiston kuritettavaksi. Se porukka ei ole kilttiä pilttiä, vaan suurikokoista lihaksikasta SVUL:lin oikean siiven fasistia. Tökkivät haarukalla pakaraan ja kaatavat kylmää vettä kauniisti lakatuille varpaankynsillesi niin kauan, kunnes otat pedon merkin (mikrosirun) nahkasi alle.

    Seuraa sinä jatkossakin sitä yläkertaa fanittavaa evankelista Turtiaista. Minä seuraan Ankkalinnan tapahtumia.

    Silloin kun Pahkasian julkaisut lopetettiin, lakkasi myös sivistyksen kehitys maassamme. Tästä et liene eri mieltä. Olet huono ihminen, mutta et läheskään niin huono kuin minä. Hähhähää, hähhähää !

    Pahkasika takasii
    Pahkasika takasii
    Pahkasika takasii
    Pahkasika takasii
    Pahkasika takasii

    Kumma juttu on se, että miksi lampoloissa ei pidetä susia. Outo juttu. Suden virkaa joutuu nyt suorittamaan saittimme lampaanrakastaja, joka on piip piip piip piip piip, voi vinkeroinen, minulle jäi tämä Kekkosen ajan suomettumiseen verrattava omaehtoinen sensuuri päälle.

    Asiasta kolmanteen: Taalintehdas vaikenee, mutta Nauvon imaami hoi, sinua tarkkaillaan. Jos olet syyllistynyt veroperäisiin kavalluksiin, jäät ilman taivaspaikkaa.
  6. 18 / 60