Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

86

Kommenttia

1181

  1. "Miksi edes lapsellinen Martti anarkisti kommunisti keskustan palstalla. Ei sinulla tänne olisi mitään asiaa. Tuollaiset käy kuin pilluräteiksi."

    Noin siis kirjoitti arvatenkin itse mielikuvitusmajuri.

    Ellan lettas, taasko se laskiämpärin kansi nousi ja vähäjättö uskalsi murjaista vitsin ? Kyllä sinne Korppooseen edelleen pääsee Paraisilta lautalla, vaikka Nauvo hinattiinkin Ruotsiin. Joskus jos saat lääkityksesi kohilleen niin sitten hiihtelet riemuiten kesät talvet. Parahultaista torstai-iltaa. Onneksi edes pörssisähkö on kohollaan.

    Sähköstä sen verran, että otin tänään talteen kaikkein kalleimman pörssisähkön. Kello 16-17 hinta oli komeat 96,87 c/kWh. Sitten kun minulle tulee oikein hienoja vieraita, kenties ihan päämiehiä kuten paitulille, keitän kahvit sillä kaikkein kalleimmalla ja samalla myös arvatenkin laadukkaimmalla sähköllä. Näin toimiessani voinen tinkiä kahvin laadusta, ainakin Costa Ricasta saat pahhaa vähemmälläkin.

    Niin ja mainitsemasi pillurätit, niitä tarvitset ihan itse. Meillä molemmilla toki on räkää poskessa. Sinulla sitä vaan sattuu olemaan posken ulkopuolella.
  2. :-))))))))))))))))
  3. Sepä se. Kunpa...