agape.papillon

" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.
Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.
Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.
Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?
Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.
Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".
Muista minuakin! "
Kotieläimet: ei
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
26
Kommenttia
160
Refluksitaudista...
Mietin että olisiko mahdollista että refluksitauti vie vastustuskyvyn?? Minulla nimittäin ei tunnu olevan yhtään vastust7326Käsien puutuminen
Olisko kellään heittää mitään ideaa mistä voisi johtua kun on kädet alkanut puutumaan, erityisesti vasen käsi. Sellainen2293Sulaisinko vielä
Sulaisinko vielä? Ei, en uskalla ajatellakaan. On kuin aika olisi pysähtynyt. Vain odotan. Jokin on sitonut minut liikku2275Näit minut
Loikkasit elämääni suurin harppauksin. En osannut varautua... Vain yksi katse vain yksi kosketus. Olin mennyttä! Kuink0207Aavistus
Vain pieni aavistus, kaukainen, mutta sydämessä niin hehkuva. Silti epäilys: tuulen tavoitteluako kaikki tämä vain on? E0173Revitään
Kun sinua revitään minusta irti, voin vain alistua ja olla hiljaa. Tukahduttaa tuskan huudon kun terävä veitsi leikkaa h0162