agape.papillon

" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.
Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.
Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.
Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?
Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.
Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".
Muista minuakin! "
Kotieläimet: ei
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
26
Kommenttia
160
Mahavaivoja ja heikkoutta
Mikähän kumma mulla voi olla, alan jo oleen aika epätoivoinen! Oireena siis on jatkuvasti löysä vatsa, usein iskee ripu92003Käsien puutuminen
Olisko kellään heittää mitään ideaa mistä voisi johtua kun on kädet alkanut puutumaan, erityisesti vasen käsi. Sellainen2287Voisiko epäillä jotain reumatyyppistä sairautta?
Mulla kaikenlaisia epämääräisiä oireita. Nyt jo muutaman viikon ollut jalat kipeät, reisien takaosasta lonkkiin asti. On4559Outoja vaivoja!
Mikähän kumma mulla voi olla?! Eilen taas työpäivän aikana tuli jalat ihan sairaan kipeeks ja huono olo. Kotiin kun pääs4413Menkat ja kolonoskopia
Mahtaako haitata mitään jos on menkat juuri silloin kun on menossa paksunsuolentähystykseen..??4435Voiko masennus aiheuttaa kuumetta??
Niin. Siinä kysymys lyhykäisyydessään. Kun mulla on pientä lämpöä ollut jo pitemmän aikaa. Nytkin 37,3. Ja olen masentun143686Refluksitaudista...
Mietin että olisiko mahdollista että refluksitauti vie vastustuskyvyn?? Minulla nimittäin ei tunnu olevan yhtään vastust7320Refluksitautia?
Minulla todettiin n. vuosi sitten refluksitauti, ja samalla selvisi että vatsa on täynnä pieniä haavoja, mistä ilmeisest7457Kutiaa!
Mikähän kumma nyt vaivaa, kun ihoani on alkanut kutittamaan joka puolelta? Todella sietämätöntä! Iholleni on myös ilmaan5390Mitähän kamalaa tämä on...?
En oikein tiedä mihin osioon tämä kuuluisi, ehkä jopa syöpäosastolle.. =( Siis kun mulle on alkanut ilmestymään hirveäs3608Refluksi, tulehdus vatsalaukussa...
Minulla siis todettiin kevättalvella refluksitauti tulehtunut haavainen vatsa. Ei ole Nexium auttanut vieläkään, vaan11178Haavoja vatsassa!
Mulla siis sellainen ongelma että tähystyksessä todettiin refluksitauti, ja lisäksi oli koko maha täynnä pieniä haavoja.3449Refkuksi vaivoja!!!
Mulla todettiin vähän yli kuukausi sitten tähystyksessä refluksitauti. Mahassa oli myös tulehdus ja paljon pieniä haavoj141066Punaisia läiskiä iholla
Mikähän mulla vois olla kun iholleni tulee usein punaisia n. pikkusormenpään kokoisia läiskiä, joskus hieman isompiakin.21196Mikähän mulla vois olla..?
On ollut jo monta vuotta sellaista että mahaan sattuu/pistää aika-ajoin kovastikin. Tuntuisi se kipu olevan lähinnä maha5839Suklaa-allergiaa ja muutakin?
Olen ilmeisesti tullut suklaalle allergiseksi, koska aina suklaan syömisen jälkeen tulee suu, kurkku, kieli, todella kip119092Ristin luona
" Ristin luona kiusatulla, langenneella, vaivatulla, paras paikka on. Siksi älä koskaan lähde, älä minkään synnin tähde5654Tuskaa..
Jeesus! Hätääntyneenä huudan puoleesi! Sinua tahdon seurata, Sinulle elää. Yli kaiken kaipaan tuntea rakkautesi. Mutta n26771Tuskaa..
Jeesus! Hätääntyneenä huudan puoleesi! Sinua tahdon seurata, Sinulle elää. Yli kaiken kaipaan tuntea rakkautesi. Mutta13469Näit minut
Loikkasit elämääni suurin harppauksin. En osannut varautua... Vain yksi katse vain yksi kosketus. Olin mennyttä! Kuink0200