Sulaisinko vielä?
Ei, en uskalla ajatellakaan.
On kuin aika olisi pysähtynyt.
Vain odotan.
Jokin on sitonut minut
liikkumattomuuteen.
En koskaan enää halua olla
säälittävä rakkauden kerjäläinen!
Kuintenkin olen sitä...
Sisintäni en voi kieltää.
Mutta suljen sen sinulta.
Liian paljon kipeää.
Miksi ihmeessä
Taas juoksisin kuiville kaivoille?
Kaivoille, joiden vesi on
karvasta ja tuhoavaa?
Varovasti hiivin
kauas erämaahan.
Siiellä viivyn
kunnes uneen nukahadan.
Kauniiseen lepoon.
Jos palaan, oletko vielä siinä?
Oletko koskaan ollutkaan?
Sulaisinko vielä
2
291
Vastaukset
- seb
Sinun tarinasi on niin tuttua.
Kuin katkelmia omasta tiestäni.
Siksi luen aina runosi miettien mitähän tänään kerrot "meidän" rakkauksistamme.
Omastani en ole vähään aikaan kirjoitellut, siinä pysähtyneessä, jähmettyneessä hetkessä olen ja odottelen. Taivas tietää mitä.
Kuvaan muita tunnelmia ja maisemia ympärilläni sillä aikaa kun suolapatsaani sulaa.juttu, kun oikein on hirvittäviä ahdistuksia ja onkelmia, niin silloin syntyy runojakin. Ja aina silloin kun joku vähänkin pääsee koskettamaan jäätynyttä sisintä...
Mitä olisikaan jos aina vaan olisi tasaisen onnellista? No, ehkäpä sitäkin lajia vielä joskus tulee. Tai sitten ei. Tsemppiä sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711599
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 591082
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41797
- 49740
- 64711
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78598